Vergeet deze ook niet: Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:39 schreef itsme het volgende:
Yes. Geen RLS compleet zonder Arcees stats topic. (al sta ik er nog niet in)
Sorry about that.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef Arcee het volgende:
Wie openden de meeste topics in Secret Story
![]()
001 27 PietjePuk007
Hey. thanks.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergeet deze ook niet: Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Yep, dat is gelijk veruit de drukste dag geworden en leverde ook het snelste topic en 5 van de 10 snelste topics op:quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle blik in de gesloten topiclijst zegt me dat er gister 27 COS'en zijn volgeschreven. Ofwel 8100 posts, in 1 dag voor 1 reeks.
gelukkig komt de rest ook wat dichterbijquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef Arcee het volgende:
Grappig trouwens dat de user-id's van de nummers 1 en 2 charmed_angel (11935) en -Strawberry- (119554) allebei met 119 beginnen.
Nee, groter. SST wordt goed bekeken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zou de verhouding posts - views zijn. Voor iedere post 10 views?
Nee, want ik zal wel 99.999.998, 100.000.003 of 100.000.007 krijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:34 schreef Maanvis het volgende:
arcee verheug jij je ook zo op de 100 miljoenste post?
Hoezo niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Stranger het volgende:
Best snel volgens mij, maar niets geen vergelijkende cijfers zeker?
Zie mijn post, ik heb alleen de datum van de eerste post, niet van wanneer het subforum open ging.quote:
Qua?quote:Hoe scoort het forum eigenlijk op heel FOK! ?
Nou ja, de meeste diehards zijn hier toch gekomen dankzij een BB, dus zo raar is het niet. Diep van binnen zijn we toch allemaal RLS-junks?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:46 schreef Arcee het volgende:
Opvallend trouwens dat de BB-forums zo hoog staan. Zegt aan de andere kant ook iets over waar de basis van FOK! ligt.
Dat zeg ik, met niet zo veel woorden, eigenlijk ook in m'n tweede zin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:51 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, de meeste diehards zijn hier toch gekomen dankzij een BB, dus zo raar is het niet. Diep van binnen zijn we toch allemaal RLS-junks?
Ik weet de helft van de tijd toch niet wat ik typ joh, bij deze RLS moeten de kijkers drinken, in het huis gebeurt het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, met niet zo veel woorden, eigenlijk ook in m'n tweede zin.
Hoezo niet?quote:
Ik denk hoog.quote:
Cijfers per forum van 11 feb tot nu?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zie mijn post, ik heb alleen de datum van de eerste post, niet van wanneer het subforum open ging.
[..]
Qua?
De opvallendste uitzonderingen heb ik aangepast, waardoor de begindatum voor die gevallen nu de datum van de opening van het subforum is in plaats van van de datum van de eerste post.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:31 schreef Arcee het volgende:
Probleem hiermee is dat de eerste post in een subforum ver voor de opening van het forum geplaatst kan zijn wanneer een lopend topic in een ander forum er naar toe wordt verplaatst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |