Zoiets dacht ik dus ookquote:Op zondag 20 februari 2011 14:50 schreef Thaboel het volgende:
Is dit een hele vage stomme manier van rubje om sine uit de tent te lokken?
als ik iemand uit zijn tent wil lokken als leek dat heb ik daar andere manieren voor en zeker niet deze opzichtige waar jij van uitgaat. Daarnaast heb ik al eerder contact met hem gehad via pm en die was prima en als ik echt eea wil weten, dan vraag ik het wel rechtstreeks zonder wat jij suggereert.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:50 schreef Thaboel het volgende:
Is dit een hele vage stomme manier van rubje om sine uit de tent te lokken?
Mij zeker...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mij zeker...Dat ook, maar als ik dat hier toegeef wordt Cobra jaloers, en dat moeten we niet hebben heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dat ook, maar als ik dat hier toegeef wordt Cobra jaloers, en dat moeten we niet hebben he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Er was eens....
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Niet teveel over posten, dadelijk merkt hij het nog
Dat is nog niets, ik ben geridderd door de voormalig, niet erkende keizer, van het niet erkende land van Zuidwest Rhodesiëquote:
* AchJa Afdruipt...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is nog niets, ik ben geridderd door de voormalig, niet erkende keizer, van het niet erkende land van Zuidwest Rhodesië
Zoals je al bemerkt hebt heb ik alle photos die op het web waren verwijdert aangezien er enkel maar elende door ontstaat, en ben ook niet van plan om hier of elders photos te plaaten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef rubje het volgende:
vooral staff?master? sergeant sine_ nodig ik van harte uit zijn fraaie dt te tonen ter verdere illustratie van hoe indrukwekkend iemand zijn staat van dienst kan zijn.
ik wachte bewust ook op een reactie van jou want ondanks dat ik beide foto's van je dt en onderscheidingen heb, wilde ik jou zelf dit laten plaatsen alvorens ik het deed aangezien ik weet dat sommige mensen er verkeerde dingen mee kunnen doen....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Zoals je al bemerkt hebt heb ik alle photos die op het web waren verwijdert aangezien er enkel maar elende door ontstaat, en ben ook niet van plan om hier of elders photos te plaaten.
looooooooooooooooooooohohohoooooooohohohohoooolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:13 schreef rubje het volgende:
[..]
mensen die gewoon verzamelaar zijn en alle kennis via Google hebben vergaard en het gewoon leuk vinden zich in de nabijheid vd elite te begeven en erover te praen(iets waar sommigen op FOK ook last van hebben![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |