quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Sine_Pari het volgende: Zoals je al bemerkt hebt heb ik alle photos die op het web waren verwijdert aangezien er enkel maar elende door ontstaat, en ben ook niet van plan om hier of elders photos te plaaten.
ik wachte bewust ook op een reactie van jou want ondanks dat ik beide foto's van je dt en onderscheidingen heb, wilde ik jou zelf dit laten plaatsen alvorens ik het deed aangezien ik weet dat sommige mensen er verkeerde dingen mee kunnen doen....

Desondanks weet je ook hoe onschuldig een goed bedoelde participatie op een forum (uniformen topic)tot een hoop gezeur kan leiden en waar niemand op zit te wachten.

Vandaar dat ik ondanks de beslotenheid ook gemerkt heb dat bv.op het onofficiele commandoforum weinig tot geen van missies doordrenkte commandos zich daar aan hebben gemeld.

Het is of hoogstens een hele lage rang of mensen die gewoon verzamelaar zijn en alle kennis via Google hebben vergaard en het gewoon leuk vinden zich in de nabijheid vd elite te begeven en erover te praen(iets waar sommigen op FOK ook last van hebben

)
Wil je (pm mag ook) nog uitweiden wat dan zoal de ellende is geweest dat je heeft doen besluiten alle foto's weg te halen?
[ Bericht 23% gewijzigd door rubje op 22-02-2011 14:22:45 ]