quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Psstwat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Afschuwelijk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze is trouwens ook bijzonder geil
[ afbeelding ]
welk land is dit en waarom dragen ze look-a-likes van duitse helmenquote:
Chili.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Internetheld het volgende:
[..]
welk land is dit en waarom dragen ze look-a-likes van duitse helmen
Vreemdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op zo'n Amerikaanse Bellboy pak.
[ afbeelding ]
Als je de rotzooi op 't pak weglaat aan decoraties? Dan vind ik 't pak echt ernstig tegenvallen.quote:
Zie bovenstaande, en ik kan er niet wakker van liggen in zo'n topic als deze wat voor decoraties iemand heeft, jan met de pet heeft daar al de wereld aan decoraties...quote:
het grootste gedeelte van Amerikaanse decoraties zijn onderscheidingen die de eenheid heeft gekregen in het verleden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:14 schreef Druid het volgende:
Het is maar wat je rotzooi noemt.
Horen daar geen zwarte schoenen onder?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit vind ik er wel strak uitzien:
[ afbeelding ]
Nee, is in NL ook niet in het DT. Daar draagt men donkerbruine schoenen onder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Horen daar geen zwarte schoenen onder?
EDIT: zie bovenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, is in NL ook niet in het DT. Daar draagt men donkerbruine schoenen onder.
Enkel de ribbons boven de rechter borst zak (in de photo de Presidential Unit Citation en de Valorous Unit Award) zijn aan de eenheid verleend. Ribbons die boven de linked borstzak worden gedragen zijn persoonlijk verlenen. En ja er zijn ribbons die men krijgt bij bv. het volbrengen van een opleiding, maar zo heb je in Nederland die voor bv. X aantal jaren trouwe dienst, het lopen van de Vierdaagse, etc. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:33 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
het grootste gedeelte van Amerikaanse decoraties zijn onderscheidingen die de eenheid heeft gekregen in het verleden.
Ohhh ja. Ik ben ouwe poepquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:03 schreef Eraser127 het volgende:
tegenwoordig niet meer hoor, nu is bij de KL het dt groen met zwarte schoenen of KLu blauw met zwarte schoenen
Ahhhh ik vroeg mij al erg lang af wat di ribbons op de rechterborst betekenden. Dank voor je uitlegquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Enkel de ribbons boven de rechter borst zak (in de photo de Presidential Unit Citation en de Valorous Unit Award) zijn aan de eenheid verleend. Ribbons die boven de linked borstzak worden gedragen zijn persoonlijk verlenen. En ja er zijn ribbons die men krijgt bij bv. het volbrengen van een opleiding, maar zo heb je in Nederland die voor bv. X aantal jaren trouwe dienst, het lopen van de Vierdaagse, etc. Dus de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |