SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was lekker rustigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
sorry mensen, wi-fi lag er de hele nacht uit dus het 'kwartiertje' duurde wat langer
Hey LLquote:
Hey RNquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
sorry mensen, wi-fi lag er de hele nacht uit dus het 'kwartiertje' duurde wat langer
hoor je ze bonken ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef OA het volgende:
Die knikkers liggen wat zwaar op de maag!
Dan maak je er eentje aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al 4 topics niet in de op, en ik heb geen wiki account
en goede morgen LL!quote:
Hey OAquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef OA het volgende:
Nee, het zijn maar kleintjesquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef OA het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
Noesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Tot zover de kersenboogerd, de enige kersenboom wordt nu gekortwiekt![]()
Weg verse kersen in de zomer
als jij er te lui voor bent hoef je het ook niet anderen in de schoenen te schuiven..quote:
4 topics is niks, gebeurt als iemand het nodig vindt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al 4 topics niet in de op, en ik heb geen wiki account
ok.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4 topics is niks, gebeurt als iemand het nodig vindt.
* friemelaar heeft blijkbaar toch de juiste persoon verteld hoe de wifi moet worden uitgeschakeldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
woei!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi barretje friemel trev rocknijntje en vraarie
Ja hoor geen probleemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
trev? wil je vaker zeggen dat het 8 uur wordt?![]()
Sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb tot 3 uur op je gewacht
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoestenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem
Hoe laat waren ze dan wakker?
Zal ik het de volgende keer anders met half 9 proberenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoesten
je hebt uit mogen slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoesten
Kan er wel tegen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaar heeft blijkbaar toch de juiste persoon verteld hoe de wifi moet worden uitgeschakeld
ach noes, een hele nacht geen internet gehad
Dus dat wordt binnenkort reizen naar Hoorn Kersloos?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Tot zover de kersenboogerd, de enige kersenboom wordt nu gekortwiekt![]()
Weg verse kersen in de zomer
hahaha zou het werken ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik het de volgende keer anders met half 9 proberen![]()
![]()
Ja zoiets jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat wordt binnenkort reizen naar Hoorn Kersloos?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha zou het werken ??
ik vond het geniaal, ik werd wakker.. keek op de klok en dacht gelijk aan jouw uitspraak en toen moest ik lachen. En J zijn reactie :![]()
[..]
Ja zoiets jazo jammer
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk het want ik voel me weer bagger
En lekker genieten van je rust?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:
zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Woah da's beter dan mijn bed hier zonder koffiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Doeiiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:47 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga boodschappen doen , latersswss
oh dat klinkt echt heel fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:
zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Oke, maakt niet uit, snap ikquote:
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef crv het volgende:
@trev indeed![]()
Hoewel er wel een op een jammerzak speelt op hoorafstand
@nijn
Tja in mijn bed was ik ook eenzaam vanmorgen dus dan er maar vroeg uit
nee hoor.. als ieder volwassen persoon z'n mening geeft is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
Is die fight gisteren (vannacht) nog lang doorgegaan?
welke quote bugquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef crv het volgende:
Wanneer wordt die kwootbug nou eens opgelost
wie ik ??quote:
Ik was best bang dat jullie ook tegen mij zouden beginnen, want bij Stu ging het ook om het postaantal (in het begin dan)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. als ieder volwassen persoon z'n mening geeft is er niks aan de hand
das geen fight das een discussie.. die prima in een KSC of een forum past..
Geniet er vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef crv het volgende:
Op aaifoon kun je niet kwoten
Althans ik niet
Naar massaga
nee hoor.. die is lekker opgewarmd door BarManquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Barretje, is je kont nog koud?![]()
Jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. die is lekker opgewarmd door BarMan
ach ieder mens is anders.. en niet iedereen vind elkaar leuk om samen mee te posten..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was best bang dat jullie ook tegen mij zouden beginnen, want bij Stu ging het ook om het postaantal (in het begin dan)![]()
![]()
nee hoor.. is best fijn.. een koude kont is net niksquote:
Nee, lig je nog op bed dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. is best fijn.. een koude kont is net niks
Snap ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach ieder mens is anders.. en niet iedereen vind elkaar leuk om samen mee te posten..
je weet ook wel dat als jij en TFM en STu met z'n drieen gaan posten dat ik er dan geen reet meer aan vind .. dan ga ik even wat anders doen en kom wel weer terug als er andere posters zijn
Is het nou OP of IN bed?quote:
Huuuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ikEr zijn hier ook posters waar ik (liever) niet op reageer
![]()
jup!quote:
Sinds wanneer is RN een bed dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig heul niet op of in je.
Jij toch niet gekkerdquote:
Ik lag gister samen met haar in bedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is RN een bed dan?
Oh, mag ik ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup!
lekker luie dag vandaag
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig heul niet op of in je.
Whaha zekerwelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lag gister samen met haar in bed
en als iedereen dat gewoon respecteert..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ikEr zijn hier ook posters waar ik (liever) niet op reageer
![]()
Nee, jij bent een lief meisjuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha zekerwelMaar dan ben ik dus een bed?
tuurlijk mag jij een luie dag hebben..quote:
Die heb ik al gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tuurlijk mag jij een luie dag hebben..
zolang je de boodschappen maar doet
Huh wat? van de users waar ik liever niet op reageer?quote:
Ach, af en toe mag dat wel vind ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en als iedereen dat gewoon respecteert..
alhoewel het af en toe wel irritant is dat je met sommige users een (serieus) gesprek aan het voeren bent en er komen onzinnige reacties tussendoor.. dat kan af en toe wel wat irritatie opwekken..
tsja en post aantallen.. ik vind het over het algemeen een beetje sneu als mensen daar over gaan postenals DAT het enige is in je leven waar je over kan posten...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, jij bent een lief meisjuh
Ja, die jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh wat? van de users waar ik liever niet op reageer?
Natuurlijk niet. Op werk kan ik FOK! niet bijhouden...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je mijn bericht nog gezien over jullie krimp[ende afzetmarkt?
Postaantallen zijn een KSC-traditie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en als iedereen dat gewoon respecteert..
alhoewel het af en toe wel irritant is dat je met sommige users een (serieus) gesprek aan het voeren bent en er komen onzinnige reacties tussendoor.. dat kan af en toe wel wat irritatie opwekken..
tsja en post aantallen.. ik vind het over het algemeen een beetje sneu als mensen daar over gaan postenals DAT het enige is in je leven waar je over kan posten...
Ghehe dat ga ik dus niet doen hequote:
Het had gekund dat je net op dat moment even keekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Op werk kan ik FOK! niet bijhouden...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
MPG, daar gaat een deel van je afzet!
http://www.haarlemsdagbla(...)%99s-Grote-Markt-weg
post aantallen dat ze gepost worden vind ik ok.. en leuk ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Postaantallen zijn een KSC-traditie.
En statistieken zijn gewoon tof.
Het was ook geen serieus verzoek hoor, vandaar: zie de PI (en niet die waar MPG allergisch voor isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe dat ga ik dus niet doen heVerschilt ook per dag ooit
Oow, dat zal voor hier wel meevallen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had gekund dat je net op dat moment even keek.
Maar dit dus:
[..]
Wat versta je dan onder opscheppen? Een mijlpaal vind ik altijd wel leuk om te vermelden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
post aantallen dat ze gepost worden vind ik ok.. en leuk ook
maar dat men "op gaat scheppen" over hoeveel je al gepost hebt.. tsjaaa...
wat versta je onder een mijlpaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder opscheppen? Een mijlpaal vind ik altijd wel leuk om te vermelden.
Ja ik zag de pi hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook geen serieus verzoek hoor, vandaar: zie de PI (en niet die waar MPG allergisch voor is).
En ik negeer ook wel eens mensen hoor. Dat doet iedereen wel en daar is ook helemaal niks mis mee.
Halloquote:
waarom zou je het voorkomen?? in "de rest van de wereld" heb je ook vaak meningsverschillen.. die worden geuit.. klaar.. zou juist vreemd zijn als dat hier niet zou gebeuren..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik zag de pi hoor
En het is juist goed dat sommigen elkaar negeren om zoiets als wat in KSC#2877 gebeurde te voorkomen
Mauwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
Het is tijd voor koffie dus ik meld me even
geniet-ze!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
Het is tijd voor koffie dus ik meld me even
Ieder rond duizendtal, maar vooral die deelbaar zijn door 5.000quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat versta je onder een mijlpaal![]()
en opscheppen stond tussen "" he..
maar als er een mijlpaal gemeld wordt moet meteen iedereen weer z'n mijlpalen vermelden.. ik snap niet waar dat voor nodig is
Nerdsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ieder rond duizendtal, maar vooral die deelbaar zijn door 5.000.
En zoals ik al aangaf: dat is een stukje KSC-traditie. Er zijn hier altijd wel wat mensen geweest die een verregaande interesse hebben voor statistieken en postaantallen.
ohh.. en onlangs had ik dan mijn eerste mijlpaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ieder rond duizendtal, maar vooral die deelbaar zijn door 5.000.
En zoals ik al aangaf: dat is een stukje KSC-traditie. Er zijn hier altijd wel wat mensen geweest die een verregaande interesse hebben voor statistieken en postaantallen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik zag de pi hoor
En het is juist goed dat sommigen elkaar negeren om zoiets als wat in KSC#2877 gebeurde te voorkomen
Barretje haalt me de woorden uit het toetsenbord.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom zou je het voorkomen?? in "de rest van de wereld" heb je ook vaak meningsverschillen.. die worden geuit.. klaar.. zou juist vreemd zijn als dat hier niet zou gebeuren..
Ook deze kant op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
Boterhammen met pindakaas zijn onderweg
Ik wil ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
quote:
Somewhere...quote:
en er liepen wat ongesteldheden gelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Barretje haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Soms helpt negeren juist niet, en ga je je alleen maar meer aan iets of iemand ergeren. En dan is het goed om het er even uit te gooien. Komt niet altijd even leuk over, maar van opkroppen is ook nog nooit iemand beter geworden.
En gisteren was het trouwens ook volle maan.
Mijn kaiserbroodjes met ham zijn net opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
Ervaring mee, midden in de nacht *boem* en dan de tering schrikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
gitaar op je hoofd krijgen is best pijnlijk...
Ik ben heul niet ongesteldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en er liepen wat ongesteldheden gelijk
The...quote:
Yep, je kunt er een hersenschudding van krijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
gitaar op je hoofd krijgen is best pijnlijk...
Nerd meldquote:
quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ervaring mee, midden in de nacht *boem* en dan de tering schrikken.
kusje d'r op?
Een tosti zou fijn zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari ff wat boterhammen maken gaat
Iemand ook?
stroschudding dan bij mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep, je kunt er een hersenschudding van krijgen
maar ze zit helemaal in oostenrijk, te skiien!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaDaarom wil ik ook liever geen gitaar in dn muurhaak
Uhuh, jij mag heul geen kusjes meer geven aan anderen
Haha dat scheelt weer. Ik kreeg een keer een electrische gitaar op mijn hoofd en heb anderhalve week op de bank gelegenquote:
Barbeebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat criminal minds kijken.. want het gaat weer nergens over ..
Ja, sorry, ik moet even opwarmenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat criminal minds kijken.. want het gaat weer nergens over ..
Oho dus als ze ver weg is mag het?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ze zit helemaal in oostenrijk, te skiien!
Moet m'n kusjes toch ergens kwijt, anders stapelen ze op en implodeer ik
Dat had ik net dus, maar de pijn trekt al wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat scheelt weer. Ik kreeg een keer een electrische gitaar op mijn hoofd en heb anderhalve week op de bank gelegen
Ik ga straks een tosti-ijzer aanschaffen denk ikquote:
Oh fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat had ik net dus, maar de pijn trekt al weg
How can you overleef without tosti-ijzer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti-ijzer aanschaffen denk ik![]()
Ik heb er nu echt zin in.
En het is zo warm vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff iets warmers aangetrokken.
Ik heb vanavond een feestje en ik mag om 6 uur aanschuivenquote:
Hardlyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
How can you overleef without tosti-ijzer?
Ik ben niet van al die culinaire hoogstandjes dingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een feestje en ik mag om 6 uur aanschuiven![]()
Ben benieuwd, hoop ook op iets gefrituurds eigenlijk
Hadden ze geen Spongebob?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hardly![]()
Ik wilde er laatst eentje kopen maar ze hadden alleen een Dora-variant
Hier in subtropisch-Deurne is het lekker warm hoorquote:
Oh hoogstandjes kan ik ook waarderen maar ik wil nu gewoon patat met een frikandel speciaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben niet van al die culinaire hoogstandjes dingenGewoon friet
![]()
Ik wil die van spongebobquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hardly![]()
Ik wilde er laatst eentje kopen maar ze hadden alleen een Dora-variant
Spongebob is gewoon machtigquote:
Ik hoef geen Dora op mijn tostiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee. En dan heb ik liever Spongebob dan Dora
Woah PGR met zijn gelakte nageltjesquote:
Hahah jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah PGR met zijn gelakte nageltjes
Doe dan maar die aap die ze altijd bij zich heeft. Die vind ik nog wel leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoef geen Dora op mijn tosti
Nou vooruit, op je warme chocomel danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Liever ergens anders slagroom op![]()
Oh, ik dacht wat andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou vooruit, op je warme chocomel dan
[ONZ] Je moeder [/ONZ]quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Liever ergens anders slagroom op![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe dan maar die aap die ze altijd bij zich heeft. Die vind ik nog wel leuk
Was ff bezig met de was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Wist je al dat Marla bevallen is?
Oh het kan best wel hoor maar ik ben een tijdje niet op FOK! geweest, moet weer even inkomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was ff bezig met de was.
Nee:o. Wat geweldigwat is het geworden?
Deze UI heb ik toch al ffNooit mee in V&A langsgeweest?
Ik had laatst friet, tosti en knakworstquote:
Oh die is bij mij al weg. Maar laten we doorposten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
deze pagina moet eventjes vol worden gemaakt anders zie ik steeds die tosti en dan krijg ik honger
Hahaha je kon niet kiezen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst friet, tosti en knakworstTegelijk ja
Kernafvalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die is bij mij al weg. Maar laten we doorposten.
Hebben jullie nog plannen?
Zijn de carnavalsoutfits al bedacht?
Ik heb één keer ge-carnavald, in Breda, en toen ging ik als poes.quote:
Dat dusquote:
Oh, dat klinkt weer minderquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat dus
ojaa ook nog zachtgekookt ei
Ja hij is wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die is bij mij al weg. Maar laten we doorposten.
Hebben jullie nog plannen?
Zijn de carnavalsoutfits al bedacht?
Hier dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb één keer ge-carnavald, in Breda, en toen ging ik als poes.
Ga je het wel vieren?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hij is weg
Ik heb niet echt plannen
En ook nog geen carnavalsoutift![]()
Oh die kan ik wel 10 per dag op, geen moeite meequote:
Mooie naamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh het kan best wel hoor maar ik ben een tijdje niet op FOK! geweest, moet weer even inkomen![]()
Ze heeft een dochter, Aiméeeen heel mooi kindje ook.
Ik doe er niet aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb één keer ge-carnavald, in Breda, en toen ging ik als poes.
Carnavalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hij is weg
Ik heb niet echt plannen
En ook nog geen carnavalsoutift![]()
Oeh, die harde welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh die kan ik wel 10 per dag op, geen moeite mee
Ze zou nog wel een keertje langskomen, foto's e.d. maar ze heeft het nogal zwaar nu geloof ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooie naam
Feliciteer d'r maar namens me (Fok PM leest ze niet meer I guess)
Woah deden we vroeger altijd, vanuit bed naar beneden bellenquote:
Kom je wel uit een carnaval-regio? Lijkt me zo lastig om het te ontlopen dan.quote:
Wat een luxe, ik moest schreeuwenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah deden we vroeger altijd, vanuit bed naar beneden bellen
Ik kom de de regio van NL waar we geen slap excuus nodig hebben om te zuipenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kom je wel uit een carnaval-regio? Lijkt me zo lastig om het te ontlopen dan.
Het Oosten van het land zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kom de de regio van NL waar we geen slap excuus nodig hebben om te zuipen
Woah liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari ontbijtje op bed maakt.
Dan wacht ik nog evenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, maar ik verwacht dat jij nu wel gaat kijken![]()
Nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer, brunch gemaakt:
Gebakken eitje,
Tosti kaas,
Broodje gezond,
Versgeperst sapje,
Croissant.
Ik hoef voor de rest van de dag niet te eten!
Smackelijkquote:
Ik zal het tegen haar zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Koen66 het volgende:
Zo ff rust, was bezig met kids aangekleed te krijgen, maar de DS was spannender
Nu ff lunchen
Lijkt me tof als Mar een keer langskomt Miauw
Liedje nummer twee.quote:
Kuipjehquote:
TMFquote:
bosquote:
Bomencollectiequote:
is die nou breder dan een normale mini?quote:
trevquote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is die nou breder dan een normale mini?
wel mooi gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Wielkastverbreders & brede banden / velgen.
Omdat ik wakker ben gewordenquote:
KGquote:
solquote:
Kop koffie dan maar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik wakker ben geworden
gewoon terug kruipenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat ik wakker ben geworden
ik ga rokenquote:
quote:
dat kan ook samen met een kop koffiequote:
uur of 1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat ben je dan gaan slapen?
wijsneusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ook samen met een kop koffie![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik lag er iets na half drie in en om half negen was ik alweer klaarwakker...
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik lag er iets na half drie in en om half negen was ik alweer klaarwakker...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft Google nou weer voor wazig logo
quote:135e Verjaardag Constantin Brancusi. Afbeelding gebruikt met toestemming van ARS, NY / ADAGP, Paris.
Het is de 135e verjaardag van Constantin Brancusi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
Wat heeft Google nou weer voor wazig logo
dus meer dan genoeg geslapenquote:
*Zoekt naam op*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de 135e verjaardag van Constantin Brancusi.
dat zijn veel kaarsjes om uit te blazenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is de 135e verjaardag van Constantin Brancusi.
Ach, ik ben ook niet echt wakker hoor... na het boodschappen doen zette ik de tandpasta in de koelkastquote:
Grote taart dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn veel kaarsjes om uit te blazen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook niet echt wakker hoor... na het boodschappen doen zette ik de tandpasta in de koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |