SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was lekker rustigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
sorry mensen, wi-fi lag er de hele nacht uit dus het 'kwartiertje' duurde wat langer
Hey LLquote:
Hey RNquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
sorry mensen, wi-fi lag er de hele nacht uit dus het 'kwartiertje' duurde wat langer
hoor je ze bonken ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef OA het volgende:
Die knikkers liggen wat zwaar op de maag!
Dan maak je er eentje aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al 4 topics niet in de op, en ik heb geen wiki account
en goede morgen LL!quote:
Hey OAquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef OA het volgende:
Nee, het zijn maar kleintjesquote:
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef OA het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
Noesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Tot zover de kersenboogerd, de enige kersenboom wordt nu gekortwiekt![]()
Weg verse kersen in de zomer
als jij er te lui voor bent hoef je het ook niet anderen in de schoenen te schuiven..quote:
4 topics is niks, gebeurt als iemand het nodig vindt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
al 4 topics niet in de op, en ik heb geen wiki account
ok.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
4 topics is niks, gebeurt als iemand het nodig vindt.
* friemelaar heeft blijkbaar toch de juiste persoon verteld hoe de wifi moet worden uitgeschakeldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
woei!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi barretje friemel trev rocknijntje en vraarie
Ja hoor geen probleemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
trev? wil je vaker zeggen dat het 8 uur wordt?![]()
Sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb tot 3 uur op je gewacht
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoestenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem
Hoe laat waren ze dan wakker?
Zal ik het de volgende keer anders met half 9 proberenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoesten
je hebt uit mogen slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoesten
Kan er wel tegen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaar heeft blijkbaar toch de juiste persoon verteld hoe de wifi moet worden uitgeschakeld
ach noes, een hele nacht geen internet gehad
Dus dat wordt binnenkort reizen naar Hoorn Kersloos?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Tot zover de kersenboogerd, de enige kersenboom wordt nu gekortwiekt![]()
Weg verse kersen in de zomer
hahaha zou het werken ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik het de volgende keer anders met half 9 proberen![]()
![]()
Ja zoiets jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat wordt binnenkort reizen naar Hoorn Kersloos?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha zou het werken ??
ik vond het geniaal, ik werd wakker.. keek op de klok en dacht gelijk aan jouw uitspraak en toen moest ik lachen. En J zijn reactie :![]()
[..]
Ja zoiets jazo jammer
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk het want ik voel me weer bagger
En lekker genieten van je rust?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:
zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Woah da's beter dan mijn bed hier zonder koffiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Doeiiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:47 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga boodschappen doen , latersswss
oh dat klinkt echt heel fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:
zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Oke, maakt niet uit, snap ikquote:
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef crv het volgende:
@trev indeed![]()
Hoewel er wel een op een jammerzak speelt op hoorafstand
@nijn
Tja in mijn bed was ik ook eenzaam vanmorgen dus dan er maar vroeg uit
nee hoor.. als ieder volwassen persoon z'n mening geeft is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
Is die fight gisteren (vannacht) nog lang doorgegaan?
welke quote bugquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef crv het volgende:
Wanneer wordt die kwootbug nou eens opgelost
wie ik ??quote:
Ik was best bang dat jullie ook tegen mij zouden beginnen, want bij Stu ging het ook om het postaantal (in het begin dan)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. als ieder volwassen persoon z'n mening geeft is er niks aan de hand
das geen fight das een discussie.. die prima in een KSC of een forum past..
Geniet er vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef crv het volgende:
Op aaifoon kun je niet kwoten
Althans ik niet
Naar massaga
nee hoor.. die is lekker opgewarmd door BarManquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Barretje, is je kont nog koud?![]()
Jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. die is lekker opgewarmd door BarMan
ach ieder mens is anders.. en niet iedereen vind elkaar leuk om samen mee te posten..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was best bang dat jullie ook tegen mij zouden beginnen, want bij Stu ging het ook om het postaantal (in het begin dan)![]()
![]()
nee hoor.. is best fijn.. een koude kont is net niksquote:
Nee, lig je nog op bed dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. is best fijn.. een koude kont is net niks
Snap ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach ieder mens is anders.. en niet iedereen vind elkaar leuk om samen mee te posten..
je weet ook wel dat als jij en TFM en STu met z'n drieen gaan posten dat ik er dan geen reet meer aan vind .. dan ga ik even wat anders doen en kom wel weer terug als er andere posters zijn
Is het nou OP of IN bed?quote:
Huuuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ikEr zijn hier ook posters waar ik (liever) niet op reageer
![]()
jup!quote:
Sinds wanneer is RN een bed dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig heul niet op of in je.
Jij toch niet gekkerdquote:
Ik lag gister samen met haar in bedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is RN een bed dan?
Oh, mag ik ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup!
lekker luie dag vandaag
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lig heul niet op of in je.
Whaha zekerwelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik lag gister samen met haar in bed
en als iedereen dat gewoon respecteert..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ikEr zijn hier ook posters waar ik (liever) niet op reageer
![]()
Nee, jij bent een lief meisjuhquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha zekerwelMaar dan ben ik dus een bed?
tuurlijk mag jij een luie dag hebben..quote:
Die heb ik al gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tuurlijk mag jij een luie dag hebben..
zolang je de boodschappen maar doet
Huh wat? van de users waar ik liever niet op reageer?quote:
Ach, af en toe mag dat wel vind ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en als iedereen dat gewoon respecteert..
alhoewel het af en toe wel irritant is dat je met sommige users een (serieus) gesprek aan het voeren bent en er komen onzinnige reacties tussendoor.. dat kan af en toe wel wat irritatie opwekken..
tsja en post aantallen.. ik vind het over het algemeen een beetje sneu als mensen daar over gaan postenals DAT het enige is in je leven waar je over kan posten...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, jij bent een lief meisjuh
Ja, die jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh wat? van de users waar ik liever niet op reageer?
Natuurlijk niet. Op werk kan ik FOK! niet bijhouden...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je mijn bericht nog gezien over jullie krimp[ende afzetmarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |