Ja hoor geen probleemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
trev? wil je vaker zeggen dat het 8 uur wordt?![]()
Sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb tot 3 uur op je gewacht
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoestenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem
Hoe laat waren ze dan wakker?
Zal ik het de volgende keer anders met half 9 proberenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoesten
je hebt uit mogen slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik deed mijn ogen open om 7.58 want toen hoorde ik Sander hoesten
Kan er wel tegen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaar heeft blijkbaar toch de juiste persoon verteld hoe de wifi moet worden uitgeschakeld
ach noes, een hele nacht geen internet gehad
Dus dat wordt binnenkort reizen naar Hoorn Kersloos?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
Tot zover de kersenboogerd, de enige kersenboom wordt nu gekortwiekt![]()
Weg verse kersen in de zomer
hahaha zou het werken ??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik het de volgende keer anders met half 9 proberen![]()
![]()
Ja zoiets jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat wordt binnenkort reizen naar Hoorn Kersloos?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha zou het werken ??
ik vond het geniaal, ik werd wakker.. keek op de klok en dacht gelijk aan jouw uitspraak en toen moest ik lachen. En J zijn reactie :![]()
[..]
Ja zoiets jazo jammer
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk het want ik voel me weer bagger
En lekker genieten van je rust?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:
zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Woah da's beter dan mijn bed hier zonder koffiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Doeiiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:47 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga boodschappen doen , latersswss
oh dat klinkt echt heel fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:46 schreef crv het volgende:
zit nu in het zonnetje op terras in Basel achter een dubbele espresso
Oke, maakt niet uit, snap ikquote:
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef crv het volgende:
@trev indeed![]()
Hoewel er wel een op een jammerzak speelt op hoorafstand
@nijn
Tja in mijn bed was ik ook eenzaam vanmorgen dus dan er maar vroeg uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |