Ook deze kant op?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
Boterhammen met pindakaas zijn onderweg
Ik wil ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
quote:
Somewhere...quote:
en er liepen wat ongesteldheden gelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Barretje haalt me de woorden uit het toetsenbord.
Soms helpt negeren juist niet, en ga je je alleen maar meer aan iets of iemand ergeren. En dan is het goed om het er even uit te gooien. Komt niet altijd even leuk over, maar van opkroppen is ook nog nooit iemand beter geworden.
En gisteren was het trouwens ook volle maan.
Mijn kaiserbroodjes met ham zijn net opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:23 schreef Barretje80 het volgende:
Ervaring mee, midden in de nacht *boem* en dan de tering schrikken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
gitaar op je hoofd krijgen is best pijnlijk...
Ik ben heul niet ongesteldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en er liepen wat ongesteldheden gelijk
The...quote:
Yep, je kunt er een hersenschudding van krijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:25 schreef RockNijntje het volgende:
gitaar op je hoofd krijgen is best pijnlijk...
Nerd meldquote:
quote:
Jaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ervaring mee, midden in de nacht *boem* en dan de tering schrikken.
kusje d'r op?
Een tosti zou fijn zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:27 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari ff wat boterhammen maken gaat
Iemand ook?
stroschudding dan bij mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yep, je kunt er een hersenschudding van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |