Natuurlijk niet. Op werk kan ik FOK! niet bijhouden...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je mijn bericht nog gezien over jullie krimp[ende afzetmarkt?
Postaantallen zijn een KSC-traditie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en als iedereen dat gewoon respecteert..
alhoewel het af en toe wel irritant is dat je met sommige users een (serieus) gesprek aan het voeren bent en er komen onzinnige reacties tussendoor.. dat kan af en toe wel wat irritatie opwekken..
tsja en post aantallen.. ik vind het over het algemeen een beetje sneu als mensen daar over gaan postenals DAT het enige is in je leven waar je over kan posten...
Ghehe dat ga ik dus niet doen hequote:
Het had gekund dat je net op dat moment even keekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Op werk kan ik FOK! niet bijhouden...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
MPG, daar gaat een deel van je afzet!
http://www.haarlemsdagbla(...)%99s-Grote-Markt-weg
post aantallen dat ze gepost worden vind ik ok.. en leuk ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Postaantallen zijn een KSC-traditie.
En statistieken zijn gewoon tof.
Het was ook geen serieus verzoek hoor, vandaar: zie de PI (en niet die waar MPG allergisch voor isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe dat ga ik dus niet doen heVerschilt ook per dag ooit
Oow, dat zal voor hier wel meevallen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had gekund dat je net op dat moment even keek.
Maar dit dus:
[..]
Wat versta je dan onder opscheppen? Een mijlpaal vind ik altijd wel leuk om te vermelden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
post aantallen dat ze gepost worden vind ik ok.. en leuk ook
maar dat men "op gaat scheppen" over hoeveel je al gepost hebt.. tsjaaa...
wat versta je onder een mijlpaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder opscheppen? Een mijlpaal vind ik altijd wel leuk om te vermelden.
Ja ik zag de pi hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was ook geen serieus verzoek hoor, vandaar: zie de PI (en niet die waar MPG allergisch voor is).
En ik negeer ook wel eens mensen hoor. Dat doet iedereen wel en daar is ook helemaal niks mis mee.
Halloquote:
waarom zou je het voorkomen?? in "de rest van de wereld" heb je ook vaak meningsverschillen.. die worden geuit.. klaar.. zou juist vreemd zijn als dat hier niet zou gebeuren..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik zag de pi hoor
En het is juist goed dat sommigen elkaar negeren om zoiets als wat in KSC#2877 gebeurde te voorkomen
Mauwquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
Het is tijd voor koffie dus ik meld me even
geniet-ze!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
Het is tijd voor koffie dus ik meld me even
Ieder rond duizendtal, maar vooral die deelbaar zijn door 5.000quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat versta je onder een mijlpaal![]()
en opscheppen stond tussen "" he..
maar als er een mijlpaal gemeld wordt moet meteen iedereen weer z'n mijlpalen vermelden.. ik snap niet waar dat voor nodig is
Nerdsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ieder rond duizendtal, maar vooral die deelbaar zijn door 5.000.
En zoals ik al aangaf: dat is een stukje KSC-traditie. Er zijn hier altijd wel wat mensen geweest die een verregaande interesse hebben voor statistieken en postaantallen.
ohh.. en onlangs had ik dan mijn eerste mijlpaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ieder rond duizendtal, maar vooral die deelbaar zijn door 5.000.
En zoals ik al aangaf: dat is een stukje KSC-traditie. Er zijn hier altijd wel wat mensen geweest die een verregaande interesse hebben voor statistieken en postaantallen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ik zag de pi hoor
En het is juist goed dat sommigen elkaar negeren om zoiets als wat in KSC#2877 gebeurde te voorkomen
Barretje haalt me de woorden uit het toetsenbord.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waarom zou je het voorkomen?? in "de rest van de wereld" heb je ook vaak meningsverschillen.. die worden geuit.. klaar.. zou juist vreemd zijn als dat hier niet zou gebeuren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |