maar ze zit helemaal in oostenrijk, te skiien!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaDaarom wil ik ook liever geen gitaar in dn muurhaak
Uhuh, jij mag heul geen kusjes meer geven aan anderen
Haha dat scheelt weer. Ik kreeg een keer een electrische gitaar op mijn hoofd en heb anderhalve week op de bank gelegenquote:
Barbeebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat criminal minds kijken.. want het gaat weer nergens over ..
Ja, sorry, ik moet even opwarmenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:30 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat criminal minds kijken.. want het gaat weer nergens over ..
Oho dus als ze ver weg is mag het?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ze zit helemaal in oostenrijk, te skiien!
Moet m'n kusjes toch ergens kwijt, anders stapelen ze op en implodeer ik
Dat had ik net dus, maar de pijn trekt al wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha dat scheelt weer. Ik kreeg een keer een electrische gitaar op mijn hoofd en heb anderhalve week op de bank gelegen
Ik ga straks een tosti-ijzer aanschaffen denk ikquote:
Oh fijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat had ik net dus, maar de pijn trekt al weg
How can you overleef without tosti-ijzer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga straks een tosti-ijzer aanschaffen denk ik![]()
Ik heb er nu echt zin in.
En het is zo warm vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, ff iets warmers aangetrokken.
Ik heb vanavond een feestje en ik mag om 6 uur aanschuivenquote:
Hardlyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
How can you overleef without tosti-ijzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |