Spongebob is gewoon machtigquote:
Ik hoef geen Dora op mijn tostiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee. En dan heb ik liever Spongebob dan Dora
Woah PGR met zijn gelakte nageltjesquote:
Hahah jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Woah PGR met zijn gelakte nageltjes
Doe dan maar die aap die ze altijd bij zich heeft. Die vind ik nog wel leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoef geen Dora op mijn tosti
Nou vooruit, op je warme chocomel danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Liever ergens anders slagroom op![]()
Oh, ik dacht wat andersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou vooruit, op je warme chocomel dan
[ONZ] Je moeder [/ONZ]quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Liever ergens anders slagroom op![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Doe dan maar die aap die ze altijd bij zich heeft. Die vind ik nog wel leuk
Was ff bezig met de was.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Wist je al dat Marla bevallen is?
Oh het kan best wel hoor maar ik ben een tijdje niet op FOK! geweest, moet weer even inkomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was ff bezig met de was.
Nee:o. Wat geweldigwat is het geworden?
Deze UI heb ik toch al ffNooit mee in V&A langsgeweest?
Ik had laatst friet, tosti en knakworstquote:
Oh die is bij mij al weg. Maar laten we doorposten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
deze pagina moet eventjes vol worden gemaakt anders zie ik steeds die tosti en dan krijg ik honger
Hahaha je kon niet kiezen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had laatst friet, tosti en knakworstTegelijk ja
Kernafvalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die is bij mij al weg. Maar laten we doorposten.
Hebben jullie nog plannen?
Zijn de carnavalsoutfits al bedacht?
Ik heb één keer ge-carnavald, in Breda, en toen ging ik als poes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |