Anders Virgil wel, die staat overal!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat Ruud van BB daar nu ook?
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders Virgil wel, die staat overal!
Dat het kán!quote:
Kennerquote:
Jij bent wel vaker wat later zeker?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Brawler het volgende:
Eindelijk iemand die het aandurft om een nummer van de beste band ter wereld te gebruiken bij een auditie![]()
Muse
Ik zag het topic nu toevallig in de AT staanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jij bent wel vaker wat later zeker?
Ik ben geen liefhebber dan schijnbaar, want dat vind ik echt helemaal niets.quote:
The Doorsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Brawler het volgende:
Eindelijk iemand die het aandurft om een nummer van de beste band ter wereld te gebruiken bij een auditie![]()
Owquote:Muse
2011?quote:
Ik dacht in het begin ook 'wtf' maar het is zo, zo...heftig allemaal dat ik het toch best tof vond.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen liefhebber dan schijnbaar, want dat vind ik echt helemaal niets.
da's alweer lang geleequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
Ik dacht even dat Temptation Island weer kwam.
jij komt zeker zo wel naar de sc hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, waarom zou dat niet kunnen?quote:
welkequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt zeker zo wel naar de sc he
komt dat weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Temptation Island![]()
. Wat een tof programma was dat
.
Niet dat ik weet.quote:
Hollywood round, ze zijn net van 100 naar 50 gegaan en volgende week wordt de top 24 bekend gemaakt. Zit veel soeps tussen en een nieuwe jury die wonderenswaardig nog niet op de zenuwen werkt.quote:
ahhhhhquote:
gedronken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
IS het al afgelopen eigelijk?
Ik ben weg kwijt
Beter Gordon single dan een single van Gordonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Breaking news:
http://www.telegraaf.nl/prive/9066628/__Gordon_weer_single__.html
NL-comedie, dus standaard al niet leuk, duhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
WAt is dat voor stomme Everybody loves Raymond (!) kloon
.
Yesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Breaking news:
http://www.telegraaf.nl/prive/9066628/__Gordon_weer_single__.html
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Beter Gordon single dan een single van Gordon
http://instantrimshot.com/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik begin er over 13 weken wel aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet alles kan volgens, dat zou ik ook wel willen zien.
met zo'n bezetting dat je de hele tijd denkt naar Ik hou van Holland te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
NL-comedie, dus standaard al niet leuk, duh
niet overalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zit overal
Deze is wel goed
dan heeft de jury ook goed geluisterdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Als deze kritiek krijgt dan schijt ik op de jury.
Kijk, daar hebben we het al. Totaalpakket = looks, stem maakt ze geen drol uit zo te merken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heeft de jury ook goed geluisterd
Ik kan niet in dit topic posten, en in tals sc en cos. En dan ook nog eens KSCquote:
Echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je gangquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Als deze kritiek krijgt dan schijt ik op de jury.
cosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet in dit topic posten, en in tals sc en cos. En dan ook nog eens KSC
Dan wordt c_a'tje crazy
Nee lieverd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
IS het al afgelopen eigelijk?
Ik ben weg kwijt
Jammer dat ie zijn vriendin al bezwangerd heeftquote:
Zie je vaak op je calculator: cosinus.quote:
Op condooms bezuinigen is hip.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je vaak op je calculator: cosinus.
vermoedde het al, maar zag link tussen COS en SST ff nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
COS #68 - Guido heeft een crèmepje nodig.
grenade is geilerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedde het al, maar zag link tussen COS en SST ff niet
QFTquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben niet zo enthousiast.
oh ik dacht erik de juryquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
oh ik dacht erik de jury
en daarom postte ik
Nou meid!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef bloodymary het volgende:
Ben ik de enige die geen een nummer kent van Bruno Mars en Justin Bieber?
Maar ik ken wel alle nummers van Muse en van The Doors!
Bruno Mars wel maar Bieber niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef bloodymary het volgende:
Mijn vader ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef bloodymary het volgende:
Dan luister je weinig radioquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef bloodymary het volgende:
hoeft ook nietquote:
Ja ja, ik had je moeder kunnen zijn als ik kinderen gewild had. Maar Muse is toch niet perse voor ouwe lullen?quote:
Als je Bruno niet kent luister je geen 3FM, als je Bieber niet kent.....tja, ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef bloodymary het volgende:
Ik bedoel dat het liedje zo cliché in elkaar zit dat ik niet snap dat mensen het mooi vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wil een trein voor z'n liefje koppen. Da's toch schattig!
Hou oud ben je dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja ja, ik had je moeder kunnen zijn als ik kinderen gewild had. Maar Muse is toch niet perse voor ouwe lullen?
De hele dag door. Maar alleen Studio Brussel, daar draaien ze echte muziek en niet van die zeikzooi.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja ja, ik had je moeder kunnen zijn als ik kinderen gewild had. Maar Muse is toch niet perse voor ouwe lullen?
We hadden The Doorsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de echte vs onechte muziekdiscussie is losgebarsten. Het is X Factor, logisch dat je daar popmeuk krijgt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
De hele dag door. Maar alleen Studio Brussel, daar draaien ze echte muziek en niet van die zeikzooi.
tsja, dat is zoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou ja, op je 13e ben je toch al wel vruchtbaar, niet?
Nee hoor snap ik wel dat het meer voor de massa moet zijn, maar ik vond de jury vandaag erg spastisch doen over Muse, Skunk Anansie en The Doors. Alsof ze iets heel engs deden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de echte vs onechte muziekdiscussie is losgebarsten. Het is X Factor, logisch dat je daar popmeuk krijgt.
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bootcamp is bij SYTYCD
Theater is idd volgende week
Zeg, wil jij het talentvolle SYTYCD niet vergelijken met dit zooitje karaokebarsletjes?quote:
ik was het woord ff kwijtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg, wil jij het talentvolle SYTYCD niet vergelijken met dit zooitje karaokebarsletjes?
dat is niet lief Phenoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg, wil jij het talentvolle SYTYCD niet vergelijken met dit zooitje karaokebarsletjes?
Sommigen zijn ook niet lief voor mijn oren.quote:
Ik begrijp die bewegingen niet van die mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook niet lief voor mijn oren.
quote:
Geen Benny-meisjes?quote:
Inderdaad, dit is te veel een breinbreker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou hup, dat gejank weg en door met leuke hersenloze tv.
Ja met Cruz en Edenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik mis Santa Barbara![]()
Wie kent dat nog?
Geen idee.quote:
Er lag hier gisteren nog sneeuw hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
Sneeuw in GTST gaat dat door tot in de zomer of zo?
Je woont in Finland?quote:
Bij slecht acteren horen ook slechte dialogen he, anders zijn de verhoudingen wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Die gesprekjes ook, wie bedenkt die dialogen? Zo praat toch niemand.
Hola!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi allemaal! Ik ben er ook bij vanaaf.
Ja, ik spaar ze.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hola!
Jouw tagje wordt ook steeds langer
Dus jij denkt als de dialogen goed geschreven zijn, ze opeens goed kunnen acterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Bij slecht acteren horen ook slechte dialogen he, anders zijn de verhoudingen weg
Ja, Cruz die altijd keek alsof hij de ellende van de hele wereld Capwell familie op zijn schouders had genomen.quote:
5km lopen en ik sta in Duitsland, dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, in NL
Zit je weer in het buitenland dat je dat niet weet?
Omg, dat keek ik ook. Nou ja, ik zat op de bank en mijn moeder keek het tijdens het aardappels schillen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik mis Santa Barbara![]()
Wie kent dat nog?
Wendyquote:
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, dat keek ik ook. Nou ja, ik zat op de bank en mijn moeder keek het tijdens het aardappels schillen.
Ik zit nog niet volquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Laatste kans dus om te adopteren, als je nog niet "vol"zit.
baby, baby, baby, oooooooh [/bieber]quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ik ken het niet. maar ik ken ook geen kandidaten van januariquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Laatste kans dus om te adopteren, als je nog niet "vol"zit.
Da's het leukste gedeelte van de showquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
wantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Da's het leukste gedeelte van de show
quote:
en getrouwd ook nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
op dr 17e moeder en getrouwd? Biblebelt?
Nee daarna, bij Wendy. Ze zei dat ze nog nooit was doorgebroken oidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij die 3 springende meisjes toch?
quote:
Oh 1 van die meisjes kwam me namelijk ook bekend voor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee daarna, bij Wendy. Ze zei dat ze nog nooit was doorgebroken oid.
ja zij ookquote:
wauw you go girlquote:
Zit gewoon ondersteboven.quote:
Nou ja... het hoeft niet áltijd per definitie slecht te zijn. Zij komt wel aardig normaal over. Niet echt een Shaniqua ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |