Ja, ik spaar ze.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hola!
Jouw tagje wordt ook steeds langer
Dus jij denkt als de dialogen goed geschreven zijn, ze opeens goed kunnen acterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Bij slecht acteren horen ook slechte dialogen he, anders zijn de verhoudingen weg
Ja, Cruz die altijd keek alsof hij de ellende van de hele wereld Capwell familie op zijn schouders had genomen.quote:
5km lopen en ik sta in Duitsland, dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, in NL
Zit je weer in het buitenland dat je dat niet weet?
Omg, dat keek ik ook. Nou ja, ik zat op de bank en mijn moeder keek het tijdens het aardappels schillen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik mis Santa Barbara![]()
Wie kent dat nog?
Wendyquote:
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, dat keek ik ook. Nou ja, ik zat op de bank en mijn moeder keek het tijdens het aardappels schillen.
Ik zit nog niet volquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Laatste kans dus om te adopteren, als je nog niet "vol"zit.
baby, baby, baby, oooooooh [/bieber]quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Ik ken het niet. maar ik ken ook geen kandidaten van januariquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Laatste kans dus om te adopteren, als je nog niet "vol"zit.
Da's het leukste gedeelte van de showquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |