Ik zou een relatie tussen die twee jammer vinden. Vind het die vriendschap en hun casual gezen af en toe juist leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las dat het zou duren tot Gwyneth d'r entree maakt, dus misschien zijn het zelfs twee episodes. Daarna worden Brittany en Santana een setje.
Hopelijk betekent dat ook minder screentimequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
Blijkbaar blijft Kurt bij de Warblers tot Regionals.
Voor de Warblers hoop ik. Kurt is een prima karakter maar Blaine en z'n posse kunnen wat mij betreft door het podium zakken bij Regionals.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Hopelijk betekent dat ook minder screentime
Te laat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn topic niet?[US] Glee Spoilertopic #1
Vind het allemaal niet heel leuke liedjes...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef Seam het volgende:
Volgende aflevering dus:
1) Tik Tok - Brittany
2) OB, OS, OB - Will/Beiste.
3) Don't You Want Me - Rachel/Blaine.
4) Blame it on the Alcohol - Mercedes & Artie
Meestal lees je juist andersom, grappig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Seam het volgende:
Kurt is een prima karakter ja, maar zijn acteerwerk vind ik storend aan het worden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
het heeft iets heel fouts, ik weet niet wat 't is
Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef Steve het volgende:
Ik las laatst dat ze een aflevering aan Karofsky gaan wijden in april of mei.
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is.
http://watchseries.eu/serie/gleequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
Eh, weet iemand waar ik gewoon de afleveringen die ik dus nog niet gezien heb, kan zien? heb tot de aflevering van kerst gezien! dat Sue alles stukmaakt.... Ideas please?
Thaanx..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
http://watchseries.eu/serie/glee
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is.
edit: Volledige nummers hier te horen!
Holy shit, dan verandert hij wel meteen in een absolute relnicht als hij Lady Gaga gaat zingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.
Wordt hij dan ook een regular? Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?
quote:"She's coming back in Big way. We're finishing the year with her. She's coming back for 5 episodes at the end of the year. She's gonna be great ! Lots of big, big ballads for Charice."
Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kijk best wel uit naar TikTok!! En ik ben benieuwd naar een zingende Karofsky. Vind hem stiekem wel zielig en cute :$.
Het is Glee, daar is niets onmogelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.
But that won't happen.
ok, ik heb even geen leven gehad deze middag dus heb even wat dingen uitgezocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom wasquote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef Seam het volgende:
Ze komt zowaar intelligent over het interview
Méén je dat?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:
[..]
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom was![]()
Wat spoilers/geruchten:
De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.
New Directions doet 2 originele nummers.
sexy aflevering:
Kiss wordt een duet tussen Mr Shue en Holly Holliday,
Landslide wordt waarschijnlijk door Santana gezongen.
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
En Carl zingt Wouldnt it be nice van the Beach Boysquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:
[..]
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom was![]()
Wat spoilers/geruchten:
De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.
New Directions doet 2 originele nummers.
sexy aflevering:
Kiss wordt een duet tussen Mr Shue en Holly Holliday,
Landslide wordt waarschijnlijk door Santana gezongen.
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
ik hoop het, komt van een tumblr van een figurant die bij Regionals was, dat filmen ze nu dus waarschijnlijk. En diegene heeft wel vaker spoilers geplaatst en meestal klopten ze wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
Méén je dat?!Zo leuk, zo'n leuk nummer!
Ach ik vind het wel leuk dat ze dat ook een keer doen. Het is niet dat ze ineens alleen maar originele nummers gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Dat van die originele nummers vind ik wel een beetje jammer.Glee is juist zo leuk omdat ze nummers gebruiken die je vaak al kent. Maar wie weet worden we positief verrast, laten we het hopen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Steve het volgende:
Get It Right en Loser Like Me zijn de originele nummers lijkt me?
Whaha! Dat zal wel lekker dramatisch zijn dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gwyneth blijft ook maar één aflevering geloof ik, dus een langdurige romance zal het wel niet zijn
Las trouwens dat er iemand doodgaat in de aflevering van Regionals, er wordt al gespeculeerd dat het om de vogel van de Warblers zal gaan
Ik las ook een gerucht dat het om een zelfmoord zou gaan. Maar dat gerucht is volgens mij terug te voeren op 1 bron, dus of het klopt is maar de vraag...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Seam het volgende:
Maar het zou wel superchill zijn als iemand van de regular cast sterft. Eindelijk een thema wat die idioten niet zouden kunnen overslaan.
Ik vind het een beetje middelmatige liedjes. Niet slecht, niet bijzonder goed. Wel leuk.quote:
Eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje middelmatige liedjes. Niet slecht, niet bijzonder goed. Wel leuk.
ik zou het enigszins onpassend vinden als een van de regulars zelfmoord zou plegen eerlijk gezegd. Vind ik helemaal niet passen bij een serie als Glee.. Dan wordt het zo'n pretentiedrama, daar zit ik niet op te wachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las ook een gerucht dat het om een zelfmoord zou gaan. Maar dat gerucht is volgens mij terug te voeren op 1 bron, dus of het klopt is maar de vraag...
misschien die ex van will, terri? Zou nog kunnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik zou het enigszins onpassend vinden als een van de regulars zelfmoord zou plegen eerlijk gezegd. Vind ik helemaal niet passen bij een serie als Glee.. Dan wordt het zo'n pretentiedrama, daar zit ik niet op te wachten
OMG.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Las trouwens dat er iemand doodgaat in de aflevering van Regionals, er wordt al gespeculeerd dat het om de vogel van de Warblers zal gaan
Oeh, dat zou ook kunnen ja. Hier, een geheel niet complete en nutteloze poll:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef Steve het volgende:
Zou me niks verbazen als het om Karofsky zou gaan.
Ik heb dus Terri gestemd, aan zelfmoord/ ze wordt per ongeluk overreden door Will. Die dan compleet overstuur is, getroost wordt door Emma en weer met haar een setje wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Melochan het volgende:
Burt, aan een heartattack. En dan is Kurt weer boehoe zielig en komt 'ie terug naar McKinley voor troost en comfort van Finn, waarmee hij later een setje wordt.
Spoiler foto voor a.s. aflevering. Tenminste dat denk ik, aangezien Mike o Malley in een interview zei dat die in de a.s. 2 afleveringen te zien zou zijn (de eerste was die van vorige week) .quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ook kunnen ja. Hier, een geheel niet complete en nutteloze poll:
Poll: Wie gaat er misschien dood in Glee?
Of het waar is weet ik niet, maar het klinkt wel logisch.
[quote]here are the three pieces of info I have:
--Pavarotti dies.
--Chris will sing "Blackbird" by The Beatles as a solo.
--Kurt is transferring back to McKinley. (If that wasn't obvious enough already.) Not sure what the circumstances of him leaving Dalton are, though.
This will be happening in 2x16, the Regionals episode.
There may be more information to share later. I'll update this post if there is.
Misschien komt ie terug als geest, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef Seam het volgende:
Burt is sowieso te zien in zes afleveringen van het volgend seizoen, dus hij gaat waarschijnlijk niet dood. Maar ik snap het niet: Pavarotti gaat dood? Is dat die vogel?
ja dat is die vogel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef Seam het volgende:
Burt is sowieso te zien in zes afleveringen van het volgend seizoen, dus hij gaat waarschijnlijk niet dood. Maar ik snap het niet: Pavarotti gaat dood? Is dat die vogel?
datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef Seam het volgende:
Echt te triest voor woorden als daar meer dan een minuut aan gespendeerd wordt
Ik zie hier niet dat Blaine mee komt eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens bronnen komt Kurt, samen met Blaine, aan het eind van episode 16 (15 maart) weer terug bij New Directions.
Pavarotti gaat inderdaad dood.
http://community.livejournal.com/kurt_blaine/908595.html
Oh, dat las ik weer ergens andersquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zie hier niet dat Blaine mee komt eigenlijk
fixed.quote:
Ik las het wel ergens dat iemand het wou, maar van mij hoeft het niet hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, dat las ik weer ergens anders.
Deze ookquote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Steve het volgende:
Had wel mooi bij de dood van die vogel gepast..
quote:
http://glee.wikia.com/wiki/Pavarottiquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik kan me trouwens niks herinneren wanneer ik die vogel ooit gezien moet hebben, ben ik serieus de enigste?
kurt moest als nieuwe lid op die vogel passen toen!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik kan me trouwens niks herinneren wanneer ik die vogel ooit gezien moet hebben, ben ik serieus de enigste?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Steve het volgende:
[..]
http://glee.wikia.com/wiki/Pavarotti
Oh, ja. Nu ik dat beest zo zie schiet me wel iets te binnen. Maar zijn dood krijgt dus gewoon aandacht in de serie? Wát.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
kurt moest als nieuwe lid op die vogel passen toen!
Ik kan me niet voorstellen dat Kurt die vogel expres zou doodmaken iigquote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er gaan geruchten dat óf Kurt de vogel (al dan niet expres) doodt, waardoor hij uit de Warblers wordt gekickt, of dat Finn het doet. Het gaat dus niet zozeer om de vogel zelf, maar om het verhaal er om heen, of om de symboliek (eerder werd Kurt al vergeleken met die vogel).
Waarom lijkt me dat meer iets voor Rachel om dat te doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er gaan geruchten dat óf Kurt de vogel (al dan niet expres) doodt, waardoor hij uit de Warblers wordt gekickt, of dat Finn het doet. Het gaat dus niet zozeer om de vogel zelf, maar om het verhaal er om heen, of om de symboliek (eerder werd Kurt al vergeleken met die vogel).
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Seam het volgende:
Blaine in ND zou echt een briljante twist zijn, prachtig schrijfwerk. Die schrijvers moeten beloond worden
Glee kennende zou het vanalles kunnen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.![]()
Waarschijnlijk wint ND regionals van ze, en komen Blaine en Kurt bij ND voor nationals.
En daarna voorspel ik een trio Blaine\Kurt\verwarde Will. Zo simpel allemaal zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.![]()
Waarschijnlijk wint ND regionals van ze, en komen Blaine en Kurt bij ND voor nationals.
Het is al bevestigd dat ND regionals wintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is al bevestigd dat ND regionals wint
En daar zijn zeker en vast al fanfics van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
En daarna voorspel ik een trio Blaine\Kurt\verwarde Will. Zo simpel allemaal zeg.
Mooi, dat betekend dus ook geen acapella meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is al bevestigd dat ND regionals wint
Ahw, dat is wel raar? Dat komt deze week dus inderdaad. Maar wat lomp dat ze dat in de trailer doen, ik weet nog wel toen ik keek dat 't echt een schokmoment was, maarja. Nu is 't dus al te verwachten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Trouwens, ik zag een reclame voor Nederlandse Glee, en daar zat de scene in dat Karofsky Kurt zoende. Ook een lekkere spoiler
En Blaine mag van mij opdonderenIk vind m echt niks
Ah, de kleding is uitgezocht door Rachel, zo te zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
Emma in de ep van 8 maart
[ afbeelding ]
En met Q en R
of Sandy Ryerson.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, de kleding is uitgezocht door Rachel, zo te zien.
over sandy gesproken:quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las wel datJosh Groban
weer zou opduiken in regionals.
Op een normale manier is voor veel mensen te shockerend gok ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef Seam het volgende:
Wat gaat men in Amerika toch altijd debiel om met thema homoseksualiteit zeg
Ja inderdaad. Of het is er niet in series, of juist overdreven veel ofzo. En het is bijna altijd een issue. Hoe mooi is dan bijvoorbeeld een Nederlandse film als Simon.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef Seam het volgende:
Wat gaat men in Amerika toch altijd debiel om met thema homoseksualiteit zeg
bizar toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:53 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Op een normale manier is voor veel mensen te shockerend gok ik.
quote:This is the first in a 6 episode arc that will lead to the confrontation at Nationals. Sue after losing at Regionals is determined to make sure that New Directions lose at Nationals and begins to enlist what producers have current called 'The Legion of Doom' in order to give Vocal Adrenaline the edge at Nationals. So far confirmed members include Dustin Goolsby, Terri Schuester, 'Steven' (Thought to be Steven Skyler, one of the Warblers) and Sandy Ryerson. April and Charice will return during this 6 episode arc and Holly will be making her third appearance during this arc.
Jane assembles the Legion of Doom to take down Matt and the kids, enlisting Steven, Cheyanne, Jessylin, etc. Nothing better than former Glee coach turned petty pot dealer Sandy Reyerson as "Pink Dagger", Cheyanne as "Sgt Handsome", Jessylin as "The Shrew" and Jane as, of course, "Zod, rank to be determined".
Echt belachelijk ja!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:06 schreef Seam het volgende:
[..]
bizar toch?
SimonPrachtige film inderdaad
Nee [US] Glee #9 - Blame it on the Warblersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef Melochan het volgende:
Is dit het enige US Glee topic dat nog loopt?![]()
Morgen iig nieuwe ep
quote:yo! my brother is an actor and does extra work. he was on glee today and this is what he had to say.
1.) kurt and dave have a scene, where kurt blackmails dave. he says he'll tell everyone about the kiss unless he goes to a LGBT meeting. so that dave can see that gay people aren't that different.
2.) kurt and dave's dad come back. kurt's dad gets angry, demanding that the school take more action against bullying.
2.5) kurt and blaine kiss in the next episode.
3.) Santana defends kurt/blaine. apparently puck says some homophobic comment about the school already having a gay couple and that kurt/blaine are too much. (I CAN'T CONFIRM THIS 100% my bro was off to the side when he heard that, but he's almost positive that puck says that.) Anyway back to Santana. Well, she gets involved and yells at Puck. Asking why he has such a problem with gay boys and then she turns it back on him asking if he has a problem with gay girls. At first he tries to say that lesbians aren't the same as gay guys. Santana then says that it doesn't matter if you're a guy or girl, if a person is gay they are gay. The scene ends with Santana asking Puck if he truly doesn't like gay people and this is when my brother couldn't hear the answer. Apparently Puck says his answer softly, so i can't tell you how the scene ends.
En blijkbaar krijgt Santana ook een nieuwe 'love-interest' in aflevering 18.quote:Okay so its not really a big storyline or anything but
Apparently this week during filming Santana was the lucky victim of a slushie facial by none other than Karofsky.
I know its not a big deal or a major spoiler, but I just wanted to say it because I was curious if we think it means Santana officially came out to everyone, or word got around about her or is he just being his usual douchey self? Hmm.
Oeh, me like lange afleveringen!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whohoo, episode 19 gaat 90 minuten duren. Vast inclusief reclames, maar toch.
.
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/57769218.html
Ondertussen is er nog een nieuwe Warblers-song het web op geslingerd. Het komt waarschijnlijk niet in de serie, maar alleen op het Warblers-album.
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/57763213.html
Om de een of andere reden ben ik bij Glee altijd heel slecht in het onthouden van namen, maar wie is Jesse?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:29 schreef dollce het volgende:
Jesse komt terug voor de laatste 3 afleveringen
De scharrel van Rachel die in Vocal Adrenaline zat, waarvan de zangcoach de moeder van Rachel was en bij 't einde van het seizoen de baby van een Glee club-lid (Quinn) adopteerde.quote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik bij Glee altijd heel slecht in het onthouden van namen, maar wie is Jesse?
hoor ik nou ook de rest van New Directions?quote:
deze dusquote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik bij Glee altijd heel slecht in het onthouden van namen, maar wie is Jesse?
Mooiquote:
Achja, het is Glee en daar kan alles. Goed om het soap-gehalte hoog te houdenquote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las ergens dat Karofsky en Santana samen naar prom gaan. Geen idee of het waar is, zat geen bronvermelding bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Muis006 op 06-04-2011 16:55:46 ]
Ik heb het gevoel dat dat weer tenenkrommende auto-tune overdose wordtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig staan de liedjes vrijdag ofzo al online en er zullen vast ook wat scenes uitlekken.
In de volgende ep in elk geval:
Solo Mercedes: Ain't no way (Aretha Franklin)
Solo Tina: I follow rivers (Lykke Li)
Solo Holly: Turning tables (Adele)
Solo Sunshine: All by myself (Eric Carmen)
Warblers + New Directions: Somewhere only we know (Keane)
Zo vind ik z'n lichaam ook veel minder mooi. Maar dat komt volgens mij ook door hij hij erbij staat, alles aanspant e.d.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Whow. Wist niet dat ie ZO gespierd was
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo vind ik z'n lichaam ook veel minder mooi. Maar dat komt volgens mij ook door hij hij erbij staat, alles aanspant e.d.
[ afbeelding ]
Vind ik er beter uitzien.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef dollce het volgende:
Ze gaan dit nummer doen, als het goed is gaan Jesse en Puck die zingen.
yo tank u very mugquote:
Omfg! Ik wist dat ze dat nummer een keer zouden gaan doen. Geniaal.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef dollce het volgende:
Ze gaan dit nummer doen, als het goed is gaan Jesse en Puck die zingen.
Ik snap echt niet waarom veel mensen die mond zo groot vinden...valt hartstikke mee imoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Jammer van z'n grote mond
![]()
Volgende week weer
Tsja sommige mensen vinden Cameron Diaz ook knap, maar het enige wat ik altijd zie is die gigantische mond.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom veel mensen die mond zo groot vinden...valt hartstikke mee imoIk vind t verder echt zo'n mooi type voor een ONS of iets dergelijk ; want zijn uiterlijk is echt jammie...maar zijn uitstraling verder...komt een beetje saai over
bahquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Whow. Wist niet dat ie ZO gespierd was
Lykke Liquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig staan de liedjes vrijdag ofzo al online en er zullen vast ook wat scenes uitlekken.
In de volgende ep in elk geval:
Solo Mercedes: Ain't no way (Aretha Franklin)
Solo Tina: I follow rivers (Lykke Li)
Solo Holly: Turning tables (Adele)
Solo Sunshine: All by myself (Eric Carmen)
Warblers + New Directions: Somewhere only we know (Keane)
correctie: Puck, Chord en misschien Artie doen deze.quote:
HAHAHAHAA. wát.quote:
WHAhAHAHHAHAHHAAHAHquote:
WARNING: The spoiler for prom king & queen is under the cut. Only read it if you seriously dont mind being spoiled.quote:
De schrijvers hebben goed naar seizoen 4 van Ugly Betty gekeken....quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef dollce het volgende:
I saw Nicole spoiled this last last night, and I can confirm: Its true. Karofsky wins Prom King and Kurt wins Prom Queen.
And it is meant to be mean. But Kurt takes the moment and kicks its ass. It is a much better moment for Kurt than Karofsky.
Extra lange afleveringquote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Keane komt volgende week
Promo (Kurt terug, whohoo!):
De Duck Sauce dance lijkt me tof
Mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mash-up van Quinn en Rachel, Unpretty met I feel pretty:
http://monsterfriday.tumb(...)npretty-performed-by
Aww, ik kreeg nu al een brok in de keelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef dollce het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)only-we-know-on-glee
de clip van somewhere only we know.
Ik ook. Echt hoor, ze mogen van al die stelletjes, zoals ze het zelf zeiden, een mooie pentagon aan relaties laten hebben als ze die 2 maar bij elkaar laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Aww, ik kreeg nu al een brok in de keel
Over een half seizoen ofzo zullen ze wel uit elkaar gaan. Lange relaties en series gaan vaak niet zo samen (tenzij het ouders zijn).quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef dollce het volgende:
Ik ook. Echt hoor, ze mogen van al die stelletjes, zoals ze het zelf zeiden, een mooie pentagon aan relaties laten hebben als ze die 2 maar bij elkaar laten.
Question: Please tell me these rumors of a Glee death during May Sweeps arent true! Ericquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Misschien ben ik simpel, maar als het gaat om het verlies van 'one of the students' kunnen het toch zowel de zus van Sue als Becky niet meer zijn? Zover ik weet is Sue geen student.
Vader van Kurt lijkt me dan eerder te verwachten. Al staat er ook niet letterlijk dat er iemand dood gaat dus het kan ook iets anders zijn, zoals de stem van Rachel, we hebben het hier over Glee immers.
de man die burt speelt heeft gezegd dat hij ook in seizoen 3 zit. Of het moeten flashbacks zijn ofzo, of hij is een geestquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Beloved character -> Kurt's vader
Major couple -> Quinn en Finn
Opgelost.
Die Darren Chriss heeft een goed stemmetje en geile kop, maar allejezus, wat een constipatiekop trekt hij toch tijdens het zingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef dollce het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)only-we-know-on-glee
de clip van somewhere only we know.
Ik heb gelezen dat het het broertje van Sam is. Die wordt blijkbaar geïntroduceerd over twee episodes en schijnt ernstig ziek te zijn. Dat verklaart dat gedeelte van 'one of the students'.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Misschien ben ik simpel, maar als het gaat om het verlies van 'one of the students' kunnen het toch zowel de zus van Sue als Becky niet meer zijn? Zover ik weet is Sue geen student.
Vader van Kurt lijkt me dan eerder te verwachten. Al staat er ook niet letterlijk dat er iemand dood gaat dus het kan ook iets anders zijn, zoals de stem van Rachel, we hebben het hier over Glee immers.
Jup.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
hm, vanavond de ep maar 's kijken
toch? er is er toch weer één?
Ik denk dat Kurt Sam aan het troosten is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, Sue
Kurt cheating with Sam?
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik denk dat Kurt Sam aan het troosten is.
Bella nottequote:1. Turning Tables (Glee Cast Version featuring Gwyneth Paltrow)
2. I Feel Pretty / Unpretty (Glee Cast Version)
3. As If We Never Said Goodbye (from SUNSET BOULEVARD) (Glee Cast Version)
4. Born This Way (Glee Cast Version)
5. Dreams (Glee Cast Version featuring Kristin Chenoweth)
6. Songbird (Glee Cast Version)
7. Go Your Own Way (Glee Cast Version)
8. Dont Stop (Glee Cast Version)
New:
Rolling In The Deep (Glee Cast Version featuring Jonathan Groff)
Isn't She Lovely (Glee Cast Version)
Dancing Queen (Glee Cast Version)
Try A Little Tenderness (Glee Cast Version)
My Man (Glee Cast Version)
Pure Imagination (Glee Cast Version)
Bella Notte (Glee Cast Version)
As Long As You're There
Pretending (Glee Cast Version)
Light Up The World (Glee Cast Version)
En dat Sam dakloos is, geloof ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Denk ik ook, bevestigt die vermoedens dat Sams broertje ziek is. En dus doodgaat.
Bron?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Lees net dat degene die doodgaat een vrouw is. Misschien toch Sue's zus?
Wat?quote:
Grappig ook dat 'Lebanese' ook nog in de tekst van Born This Way terugkomtquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Steve het volgende:
Volgende aflevering dus een tribute aan Fleetwood Mac's Rumours-album...
Quinn Bee-Yotch!!quote:
Ik vind het niet zo dat ze er een acapella versie van gemaakt hebben. Vind die beat eronder juist dat het een goed nummer maakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef Steve het volgende:
Jonathan Groff klinkt een beetje vreemd bij Rolling in the Deep.Alsof hij zich de kritieken dat hij te 'gay' zou zijn zich teveel heeft aangetrokken en extra mannelijk wilt zingen ofzo, beetje schor nu. En ik mis diepte in het liedje.
Volgens mij kunnen ze beter geen Adele-liedjes doen. Of anders als groepsnummer doen.
OH MY, Howard Bambooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef dollce het volgende:
de nummers voor de aankomende aflevering
En hier Friday
afbeeldingen voor de Funeral aflevering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben je het nu ineens met me eens?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef Steve het volgende:
Jonathan Groff klinkt een beetje vreemd bij Rolling in the Deep.Alsof hij zich de kritieken dat hij te 'gay' zou zijn zich teveel heeft aangetrokken en extra mannelijk wilt zingen ofzo, beetje schor nu. En ik mis diepte in het liedje.
Volgens mij kunnen ze beter geen Adele-liedjes doen. Of anders als groepsnummer doen.
Dat was van toen ik Rolling in the Deep alleen nog op youtube had geluisterd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef sbientje het volgende:
ben je het nu ineens met me eens?
ik vond het echt een vreselijke cover, sowieso wat jonathan deed erg apart, en van Adele kunnen ze beter gewoon afblijvente recent en te mooi
Ach, een nieuwe love interest vind ik ook niet zo heel erg. Maar hadden ze niet een betere naam kunnen bedenken dan Sugar? Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
Het schijnt dat die Sugar samen met Santana head cheerleader wordt. En dus de nieuwe love interest.
quote:
Ik denk dat jij de enige bent die zich dat herinnert.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:53 schreef Steve het volgende:
Becky was toch ook head cheerleader geworden eind vorig seizoen?
Ik kijk ook veel minder uit naar het nieuwe seizoen. Kan ook komen doordat ik in de tussentijd betere series heb ontdekt die mijn enthousiasme nu in beslag nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Na seizoen 1 keek ik echt enorm uit naar S2, maar nu...ik verheug me niet bepaald op S3. Lijkt een beetje meer van hetzelfde te worden. Ik zal wel weer kijken, al is het maar om de muziek en voor Rachel / Kurt/ Quinn maar verder..:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op de set gelekt. De winnaar van TGP zou alleen pas na de finale op de set verschijnen, om spoilers te voorkomen. Diegene heeft toch een rol gekregen? Of het is maar een cameo..."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:01 schreef Steve het volgende:
Overigens is een foto vanHmm, ben benieuwd. Bijna weten we het zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op de set gelekt. De winnaar van TGP zou alleen pas na de finale op de set verschijnen, om spoilers te voorkomen. Diegene heeft toch een rol gekregen? Of het is maar een cameo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:12 schreef Jabberwocky het volgende:
Zijn spoilertags nog echt nodig in een spoilertopic?![]()
Overigens wel eens met de mevrouw boven mij!
Nog maar één dagje volhouden...quote:
Alleen Lindsey ofzo kan nog wel acteren, die anderen zijn zo bagger, zelfs voor Glee standaardenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef Steve het volgende:
Ach er komen toch nieuwe karakters bij, of dat nou mensen van TGP zijn of via een gewone auditie, dat maakt ook niet zoveel uit toch? Plus, 2 ervan komen alleen maar langs voor 2 afleveringen.
Damian Is Coming! Damian will be the first winner to appear on the Glee mothership. He plays an exchange student named Rory, and will show up in episode four. He will be staying with...wait for it...Brittany's (Heather Morris) family! I'm told Santana is decidedly not pleased about this. Think of all the jokes that will come from Brittany not being able to understand his accent.twitter:gleegossip twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 21:12:03Holy Glee Spoilers! Find Out Who Damian Is Shacking Up With, Whose Mom Is Coming and More! http://t.co/gGtXEjO reageer retweet
Dat waren alleen maar geruchten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef MrEarcheese het volgende:
.. Huh wa, nu heet Damien opeens weer Rory in Glee. Hij heette toch Cameron?
Oh goh, ja. Nu je 't zegt. Wikipedia hé.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat waren alleen maar geruchten.
Vast door een fangirl bedacht, omdat Cameron en Damian goede vrienden zijn ofzo...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Fir3fly het volgende:
Blijkbaar gaat Santana concurreren met Becky voor Cheerios captain....
Nu staat er Roryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:30 schreef Mama_Mia het volgende:
Volgens de Glee Wiki (maar die kan ook iedereen editten denk ik) gaat zijn character weer anders heten, namelijk Patrick McDonell
quote:Op donderdag 1 september 2011 12:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe promo! http://mindgrape.tumblr.com/post/9655278579/glee-season-3-promo
[ afbeelding ]
Hoop dat ze dit haar een tijdje houdt
Brittany zingt een keertjequote:Op zondag 18 september 2011 01:16 schreef Steve het volgende:
http://insidetv.ew.com/20(...)eat-exclusive-video/
We got the Beat filmpje.
Heeft wel vaker gezongen toch? I'm a slave 4 u, Tik Tok, My Cup. En dan nog best wat solo's in groepsnummers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |