Oeh, me like lange afleveringen!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Whohoo, episode 19 gaat 90 minuten duren. Vast inclusief reclames, maar toch.
.
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/57769218.html
Ondertussen is er nog een nieuwe Warblers-song het web op geslingerd. Het komt waarschijnlijk niet in de serie, maar alleen op het Warblers-album.
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/57763213.html
Om de een of andere reden ben ik bij Glee altijd heel slecht in het onthouden van namen, maar wie is Jesse?quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:29 schreef dollce het volgende:
Jesse komt terug voor de laatste 3 afleveringen
De scharrel van Rachel die in Vocal Adrenaline zat, waarvan de zangcoach de moeder van Rachel was en bij 't einde van het seizoen de baby van een Glee club-lid (Quinn) adopteerde.quote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik bij Glee altijd heel slecht in het onthouden van namen, maar wie is Jesse?
hoor ik nou ook de rest van New Directions?quote:
deze dusquote:Op zondag 3 april 2011 14:59 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik bij Glee altijd heel slecht in het onthouden van namen, maar wie is Jesse?
Mooiquote:
Achja, het is Glee en daar kan alles. Goed om het soap-gehalte hoog te houdenquote:Op zondag 3 april 2011 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik las ergens dat Karofsky en Santana samen naar prom gaan. Geen idee of het waar is, zat geen bronvermelding bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 64% gewijzigd door Muis006 op 06-04-2011 16:55:46 ]
Ik heb het gevoel dat dat weer tenenkrommende auto-tune overdose wordtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig staan de liedjes vrijdag ofzo al online en er zullen vast ook wat scenes uitlekken.
In de volgende ep in elk geval:
Solo Mercedes: Ain't no way (Aretha Franklin)
Solo Tina: I follow rivers (Lykke Li)
Solo Holly: Turning tables (Adele)
Solo Sunshine: All by myself (Eric Carmen)
Warblers + New Directions: Somewhere only we know (Keane)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |