Ik zou een relatie tussen die twee jammer vinden. Vind het die vriendschap en hun casual gezen af en toe juist leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las dat het zou duren tot Gwyneth d'r entree maakt, dus misschien zijn het zelfs twee episodes. Daarna worden Brittany en Santana een setje.
Hopelijk betekent dat ook minder screentimequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Fir3fly het volgende:
Blijkbaar blijft Kurt bij de Warblers tot Regionals.
Voor de Warblers hoop ik. Kurt is een prima karakter maar Blaine en z'n posse kunnen wat mij betreft door het podium zakken bij Regionals.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Hopelijk betekent dat ook minder screentime
Te laat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn topic niet?[US] Glee Spoilertopic #1
Vind het allemaal niet heel leuke liedjes...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef Seam het volgende:
Volgende aflevering dus:
1) Tik Tok - Brittany
2) OB, OS, OB - Will/Beiste.
3) Don't You Want Me - Rachel/Blaine.
4) Blame it on the Alcohol - Mercedes & Artie
Meestal lees je juist andersom, grappig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef Seam het volgende:
Kurt is een prima karakter ja, maar zijn acteerwerk vind ik storend aan het worden.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
het heeft iets heel fouts, ik weet niet wat 't is
Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:50 schreef Steve het volgende:
Ik las laatst dat ze een aflevering aan Karofsky gaan wijden in april of mei.
Zoiets dacht ik ook al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is.
http://watchseries.eu/serie/gleequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
Eh, weet iemand waar ik gewoon de afleveringen die ik dus nog niet gezien heb, kan zien? heb tot de aflevering van kerst gezien! dat Sue alles stukmaakt.... Ideas please?
Thaanx..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
http://watchseries.eu/serie/glee
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is.
edit: Volledige nummers hier te horen!
Holy shit, dan verandert hij wel meteen in een absolute relnicht als hij Lady Gaga gaat zingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.
Wordt hij dan ook een regular? Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?
quote:"She's coming back in Big way. We're finishing the year with her. She's coming back for 5 episodes at the end of the year. She's gonna be great ! Lots of big, big ballads for Charice."
Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kijk best wel uit naar TikTok!! En ik ben benieuwd naar een zingende Karofsky. Vind hem stiekem wel zielig en cute :$.
Het is Glee, daar is niets onmogelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.
But that won't happen.
ok, ik heb even geen leven gehad deze middag dus heb even wat dingen uitgezocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom wasquote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef Seam het volgende:
Ze komt zowaar intelligent over het interview
Méén je dat?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:
[..]
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom was![]()
Wat spoilers/geruchten:
De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.
New Directions doet 2 originele nummers.
sexy aflevering:
Kiss wordt een duet tussen Mr Shue en Holly Holliday,
Landslide wordt waarschijnlijk door Santana gezongen.
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
En Carl zingt Wouldnt it be nice van the Beach Boysquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:
[..]
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom was![]()
Wat spoilers/geruchten:
De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.
New Directions doet 2 originele nummers.
sexy aflevering:
Kiss wordt een duet tussen Mr Shue en Holly Holliday,
Landslide wordt waarschijnlijk door Santana gezongen.
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
ik hoop het, komt van een tumblr van een figurant die bij Regionals was, dat filmen ze nu dus waarschijnlijk. En diegene heeft wel vaker spoilers geplaatst en meestal klopten ze wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
Méén je dat?!Zo leuk, zo'n leuk nummer!
Ach ik vind het wel leuk dat ze dat ook een keer doen. Het is niet dat ze ineens alleen maar originele nummers gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Dat van die originele nummers vind ik wel een beetje jammer.Glee is juist zo leuk omdat ze nummers gebruiken die je vaak al kent. Maar wie weet worden we positief verrast, laten we het hopen...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Steve het volgende:
Get It Right en Loser Like Me zijn de originele nummers lijkt me?
Whaha! Dat zal wel lekker dramatisch zijn dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gwyneth blijft ook maar één aflevering geloof ik, dus een langdurige romance zal het wel niet zijn
Las trouwens dat er iemand doodgaat in de aflevering van Regionals, er wordt al gespeculeerd dat het om de vogel van de Warblers zal gaan
Ik las ook een gerucht dat het om een zelfmoord zou gaan. Maar dat gerucht is volgens mij terug te voeren op 1 bron, dus of het klopt is maar de vraag...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Seam het volgende:
Maar het zou wel superchill zijn als iemand van de regular cast sterft. Eindelijk een thema wat die idioten niet zouden kunnen overslaan.
Ik vind het een beetje middelmatige liedjes. Niet slecht, niet bijzonder goed. Wel leuk.quote:
Eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje middelmatige liedjes. Niet slecht, niet bijzonder goed. Wel leuk.
ik zou het enigszins onpassend vinden als een van de regulars zelfmoord zou plegen eerlijk gezegd. Vind ik helemaal niet passen bij een serie als Glee.. Dan wordt het zo'n pretentiedrama, daar zit ik niet op te wachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las ook een gerucht dat het om een zelfmoord zou gaan. Maar dat gerucht is volgens mij terug te voeren op 1 bron, dus of het klopt is maar de vraag...
misschien die ex van will, terri? Zou nog kunnen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:35 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik zou het enigszins onpassend vinden als een van de regulars zelfmoord zou plegen eerlijk gezegd. Vind ik helemaal niet passen bij een serie als Glee.. Dan wordt het zo'n pretentiedrama, daar zit ik niet op te wachten
OMG.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Las trouwens dat er iemand doodgaat in de aflevering van Regionals, er wordt al gespeculeerd dat het om de vogel van de Warblers zal gaan
Oeh, dat zou ook kunnen ja. Hier, een geheel niet complete en nutteloze poll:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:49 schreef Steve het volgende:
Zou me niks verbazen als het om Karofsky zou gaan.
Ik heb dus Terri gestemd, aan zelfmoord/ ze wordt per ongeluk overreden door Will. Die dan compleet overstuur is, getroost wordt door Emma en weer met haar een setje wordt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:20 schreef Melochan het volgende:
Burt, aan een heartattack. En dan is Kurt weer boehoe zielig en komt 'ie terug naar McKinley voor troost en comfort van Finn, waarmee hij later een setje wordt.
Spoiler foto voor a.s. aflevering. Tenminste dat denk ik, aangezien Mike o Malley in een interview zei dat die in de a.s. 2 afleveringen te zien zou zijn (de eerste was die van vorige week) .quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ook kunnen ja. Hier, een geheel niet complete en nutteloze poll:
Poll: Wie gaat er misschien dood in Glee?
Of het waar is weet ik niet, maar het klinkt wel logisch.
[quote]here are the three pieces of info I have:
--Pavarotti dies.
--Chris will sing "Blackbird" by The Beatles as a solo.
--Kurt is transferring back to McKinley. (If that wasn't obvious enough already.) Not sure what the circumstances of him leaving Dalton are, though.
This will be happening in 2x16, the Regionals episode.
There may be more information to share later. I'll update this post if there is.
Misschien komt ie terug als geest, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef Seam het volgende:
Burt is sowieso te zien in zes afleveringen van het volgend seizoen, dus hij gaat waarschijnlijk niet dood. Maar ik snap het niet: Pavarotti gaat dood? Is dat die vogel?
ja dat is die vogel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:47 schreef Seam het volgende:
Burt is sowieso te zien in zes afleveringen van het volgend seizoen, dus hij gaat waarschijnlijk niet dood. Maar ik snap het niet: Pavarotti gaat dood? Is dat die vogel?
datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef Seam het volgende:
Echt te triest voor woorden als daar meer dan een minuut aan gespendeerd wordt
Ik zie hier niet dat Blaine mee komt eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens bronnen komt Kurt, samen met Blaine, aan het eind van episode 16 (15 maart) weer terug bij New Directions.
Pavarotti gaat inderdaad dood.
http://community.livejournal.com/kurt_blaine/908595.html
Oh, dat las ik weer ergens andersquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zie hier niet dat Blaine mee komt eigenlijk
fixed.quote:
Ik las het wel ergens dat iemand het wou, maar van mij hoeft het niet hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, dat las ik weer ergens anders.
Deze ookquote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Steve het volgende:
Had wel mooi bij de dood van die vogel gepast..
quote:
http://glee.wikia.com/wiki/Pavarottiquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik kan me trouwens niks herinneren wanneer ik die vogel ooit gezien moet hebben, ben ik serieus de enigste?
kurt moest als nieuwe lid op die vogel passen toen!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik kan me trouwens niks herinneren wanneer ik die vogel ooit gezien moet hebben, ben ik serieus de enigste?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Steve het volgende:
[..]
http://glee.wikia.com/wiki/Pavarotti
Oh, ja. Nu ik dat beest zo zie schiet me wel iets te binnen. Maar zijn dood krijgt dus gewoon aandacht in de serie? Wát.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
kurt moest als nieuwe lid op die vogel passen toen!
Ik kan me niet voorstellen dat Kurt die vogel expres zou doodmaken iigquote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er gaan geruchten dat óf Kurt de vogel (al dan niet expres) doodt, waardoor hij uit de Warblers wordt gekickt, of dat Finn het doet. Het gaat dus niet zozeer om de vogel zelf, maar om het verhaal er om heen, of om de symboliek (eerder werd Kurt al vergeleken met die vogel).
Waarom lijkt me dat meer iets voor Rachel om dat te doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er gaan geruchten dat óf Kurt de vogel (al dan niet expres) doodt, waardoor hij uit de Warblers wordt gekickt, of dat Finn het doet. Het gaat dus niet zozeer om de vogel zelf, maar om het verhaal er om heen, of om de symboliek (eerder werd Kurt al vergeleken met die vogel).
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Seam het volgende:
Blaine in ND zou echt een briljante twist zijn, prachtig schrijfwerk. Die schrijvers moeten beloond worden
Glee kennende zou het vanalles kunnen zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.![]()
Waarschijnlijk wint ND regionals van ze, en komen Blaine en Kurt bij ND voor nationals.
En daarna voorspel ik een trio Blaine\Kurt\verwarde Will. Zo simpel allemaal zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.![]()
Waarschijnlijk wint ND regionals van ze, en komen Blaine en Kurt bij ND voor nationals.
Het is al bevestigd dat ND regionals wintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is al bevestigd dat ND regionals wint
En daar zijn zeker en vast al fanfics van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
En daarna voorspel ik een trio Blaine\Kurt\verwarde Will. Zo simpel allemaal zeg.
Mooi, dat betekend dus ook geen acapella meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is al bevestigd dat ND regionals wint
Ahw, dat is wel raar? Dat komt deze week dus inderdaad. Maar wat lomp dat ze dat in de trailer doen, ik weet nog wel toen ik keek dat 't echt een schokmoment was, maarja. Nu is 't dus al te verwachten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Trouwens, ik zag een reclame voor Nederlandse Glee, en daar zat de scene in dat Karofsky Kurt zoende. Ook een lekkere spoiler
En Blaine mag van mij opdonderenIk vind m echt niks
Ah, de kleding is uitgezocht door Rachel, zo te zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
Emma in de ep van 8 maart
[ afbeelding ]
En met Q en R
of Sandy Ryerson.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, de kleding is uitgezocht door Rachel, zo te zien.
over sandy gesproken:quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las wel datJosh Groban
weer zou opduiken in regionals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |