En daarna voorspel ik een trio Blaine\Kurt\verwarde Will. Zo simpel allemaal zeg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.![]()
Waarschijnlijk wint ND regionals van ze, en komen Blaine en Kurt bij ND voor nationals.
Het is al bevestigd dat ND regionals wintquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel, die Warblers voegen vrijwel niks toe aan de serie. Maar Blaine en Kurt willen ze in de serie houden, dus weer (terug) bij ND.![]()
Waarschijnlijk wint ND regionals van ze, en komen Blaine en Kurt bij ND voor nationals.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is al bevestigd dat ND regionals wint
En daar zijn zeker en vast al fanfics van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Seam het volgende:
[..]
En daarna voorspel ik een trio Blaine\Kurt\verwarde Will. Zo simpel allemaal zeg.
Mooi, dat betekend dus ook geen acapella meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is al bevestigd dat ND regionals wint
Ahw, dat is wel raar? Dat komt deze week dus inderdaad. Maar wat lomp dat ze dat in de trailer doen, ik weet nog wel toen ik keek dat 't echt een schokmoment was, maarja. Nu is 't dus al te verwachten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Trouwens, ik zag een reclame voor Nederlandse Glee, en daar zat de scene in dat Karofsky Kurt zoende. Ook een lekkere spoiler
En Blaine mag van mij opdonderenIk vind m echt niks
Ah, de kleding is uitgezocht door Rachel, zo te zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Melochan het volgende:
[ afbeelding ]
Emma in de ep van 8 maart
[ afbeelding ]
En met Q en R
of Sandy Ryerson.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, de kleding is uitgezocht door Rachel, zo te zien.
over sandy gesproken:quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las wel datJosh Groban
weer zou opduiken in regionals.
Op een normale manier is voor veel mensen te shockerend gok ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef Seam het volgende:
Wat gaat men in Amerika toch altijd debiel om met thema homoseksualiteit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |