http://watchseries.eu/serie/gleequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
Eh, weet iemand waar ik gewoon de afleveringen die ik dus nog niet gezien heb, kan zien? heb tot de aflevering van kerst gezien! dat Sue alles stukmaakt.... Ideas please?
Thaanx..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
http://watchseries.eu/serie/glee
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is.
edit: Volledige nummers hier te horen!
Holy shit, dan verandert hij wel meteen in een absolute relnicht als hij Lady Gaga gaat zingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.
Wordt hij dan ook een regular? Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?
quote:"She's coming back in Big way. We're finishing the year with her. She's coming back for 5 episodes at the end of the year. She's gonna be great ! Lots of big, big ballads for Charice."
Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kijk best wel uit naar TikTok!! En ik ben benieuwd naar een zingende Karofsky. Vind hem stiekem wel zielig en cute :$.
Het is Glee, daar is niets onmogelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.
But that won't happen.
ok, ik heb even geen leven gehad deze middag dus heb even wat dingen uitgezocht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
quote:
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom wasquote:Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef Seam het volgende:
Ze komt zowaar intelligent over het interview
Méén je dat?!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:
[..]
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom was![]()
Wat spoilers/geruchten:
De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.
New Directions doet 2 originele nummers.
sexy aflevering:
Kiss wordt een duet tussen Mr Shue en Holly Holliday,
Landslide wordt waarschijnlijk door Santana gezongen.
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
En Carl zingt Wouldnt it be nice van the Beach Boysquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:
[..]
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom was![]()
Wat spoilers/geruchten:
De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.
New Directions doet 2 originele nummers.
sexy aflevering:
Kiss wordt een duet tussen Mr Shue en Holly Holliday,
Landslide wordt waarschijnlijk door Santana gezongen.
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
ik hoop het, komt van een tumblr van een figurant die bij Regionals was, dat filmen ze nu dus waarschijnlijk. En diegene heeft wel vaker spoilers geplaatst en meestal klopten ze wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Melochan het volgende:
[..]
Méén je dat?!Zo leuk, zo'n leuk nummer!
Ach ik vind het wel leuk dat ze dat ook een keer doen. Het is niet dat ze ineens alleen maar originele nummers gaan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Dat van die originele nummers vind ik wel een beetje jammer.Glee is juist zo leuk omdat ze nummers gebruiken die je vaak al kent. Maar wie weet worden we positief verrast, laten we het hopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |