abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92984549
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef BobMarleyIsTheBom het volgende:
Eh, weet iemand waar ik gewoon de afleveringen die ik dus nog niet gezien heb, kan zien? heb tot de aflevering van kerst gezien! dat Sue alles stukmaakt.... Ideas please :P ?
http://watchseries.eu/serie/glee

:*
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 19 februari 2011 @ 01:10:34 #27
331515 BobMarleyIsTheBom
niet alles altijd volgens plan
pi_92999204
quote:
Thaanx..
Aaaaah, mensen oet je accepteren zoals ze zijn.
pi_93008357
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:

Heb ik ook gelezen ja. Ik hoop/denk dat dat ook gelijk de Lady Gaga/Born This Way aflevering wordt, die zouden we namelijk ook krijgen als het goed is. :)

edit: Volledige nummers hier te horen!
Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven. ;)
pi_93024743
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 12:40 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Volgens mij komt de Karofsky-aflevering al in maart en hij gaat inderdaad Born this way zingen van Gaga. Tenminste, als ik de spoilers mag geloven. ;)
Holy shit, dan verandert hij wel meteen in een absolute relnicht als hij Lady Gaga gaat zingen :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:29:06 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_93025006
quote:

[..]

Wordt hij dan ook een regular? Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:37:14 #31
88233 Steve
Still the best.
pi_93025409
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er ook alweer gebeurd met dat meisje uit de seizoensopener?
quote:
"She's coming back in Big way. We're finishing the year with her. She's coming back for 5 episodes at the end of the year. She's gonna be great ! Lots of big, big ballads for Charice."
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:38:16 #32
88233 Steve
Still the best.
pi_93025464
Kathy Griffin gaat een jurylid spelen tijdens regionals. :D. Ik vind haar als comédienne erg grappig, als actrice minder geslaagd. :'). Maar wel leuk voor een klein rolletje.
pi_93026155
Ik kijk best wel uit naar TikTok!! En ik ben benieuwd naar een zingende Karofsky. Vind hem stiekem wel zielig en cute :$.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:42:39 #34
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_93032185
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kijk best wel uit naar TikTok!! En ik ben benieuwd naar een zingende Karofsky. Vind hem stiekem wel zielig en cute :$.
Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.

But that won't happen.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_93055587
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:42 schreef MrEarcheese het volgende:

[..]

Ik hoop serieus dat d'r een dikke plot-twist komt rondom Regionals en dat Karofsky (die van in Glee club zit) Kurt probeert te overtuigen om weer naar McKinley te komen met dikke drama enzo.

But that won't happen.
Het is Glee, daar is niets onmogelijk :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93055971
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:37 schreef Steve het volgende:

[..]

[..]

leuk *O*
Ja doei.
pi_93067778
quote:

[..]

ok, ik heb even geen leven gehad deze middag dus heb even wat dingen uitgezocht.
Ryan Murphy heeft tijdens zo'n golden globe interview gezegd dat het nummer om kurt/blaine/karofsky gaat. Hij heeft niet gezegd dat zij het zingen.

Daarnaast heeft zo'n beelzebubs gast(of hoe ze ook heten) laatst getwitterd over een nieuw nummer dat ze op hebben genomen voor Glee, wat topsecret was. Dat nummer zou Born this way geweest kunnen zijn want dat was toen nog topsecret. De bubs zijn de jongens die de nummers van de Warblers inzingen.

Dus ik denk dat het of een kurt/blaine of kurt solo bij regionals wordt, aangezien Ryan heeft gezegd dat Born this way een anthem is, en het thema voor dit jaar regionals is anthem.

Ok, ik ga weer een leven hebben nu.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_93067832
Dat klinkt wel logischer ja! Vind het sowieso wel tof dat ze dat nummer doen, en zo snel al.
pi_93067944
Interview met Mike O'Malley waar mijn burtfanhart van gaat juichen.

http://www.tvline.com/201(...)duty-glee-new-pilot/
pi_93068387
Ik lees net weer ergens dat Gaga's lied gewoon gebruikt gaat worden in de originele versie, net als bij California gurls. Wellicht dat er tijdens die scene meerdere dingen gebeuren, waaronder iets met Dave?
pi_93092465
Ze komt zowaar intelligent over het interview :P
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_93161380
quote:
O+ O+
Wat is ze leuk!

En yay voor een spoilertopic *O*
pi_93171827
quote:
7s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:58 schreef Seam het volgende:
Ze komt zowaar intelligent over het interview :P
Het zal wel heel erg zijn geweest als ze in het echt ook zo dom was :P

Wat spoilers/geruchten:

De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.
New Directions doet 2 originele nummers.

sexy aflevering:
Kiss wordt een duet tussen Mr Shue en Holly Holliday,
Landslide wordt waarschijnlijk door Santana gezongen.
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
pi_93172361
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:

[..]

Wat spoilers/geruchten:

De warblers doen Pink's "raise your glass' voor Regionals, en een nummer wat iets van 'candles' heet, titel is nog niet bekend. Dat wordt een kurt/blaine duet.

sexy aflevering:
De Warblers doen in die aflevering Animal van Neon Trees, en voor de heren, daar zijn de dames van de zusterschool, de all-girls school ook bij betrokken.
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
Méén je dat?! :D Zo leuk, zo'n leuk nummer! :Y
pi_93172742
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef dollce het volgende:

[..]

Wat spoilers/geruchten:

sexy aflevering:
En nog een twitpic:
[ afbeelding ]
En Carl zingt Wouldnt it be nice van the Beach Boys O+
pi_93172781
Dat van die originele nummers vind ik wel een beetje jammer. :{ Glee is juist zo leuk omdat ze nummers gebruiken die je vaak al kent. Maar wie weet worden we positief verrast, laten we het hopen...
pi_93172822
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Melochan het volgende:

[..]

Méén je dat?! :D Zo leuk, zo'n leuk nummer! :Y
ik hoop het, komt van een tumblr van een figurant die bij Regionals was, dat filmen ze nu dus waarschijnlijk. En diegene heeft wel vaker spoilers geplaatst en meestal klopten ze wel.
pi_93172929
Max Martin schrijft wel mee aan één van die originele nummers, en da's niet de minste naam in de business natuurlijk. Ze gaan één uptempo groepsnummer doen en waarschijnlijk een solo (ballad) voor Rachel.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:53:27 #50
88233 Steve
Still the best.
pi_93173449
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:43 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Dat van die originele nummers vind ik wel een beetje jammer. :{ Glee is juist zo leuk omdat ze nummers gebruiken die je vaak al kent. Maar wie weet worden we positief verrast, laten we het hopen...
Ach ik vind het wel leuk dat ze dat ook een keer doen. Het is niet dat ze ineens alleen maar originele nummers gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')