Zo vind ik z'n lichaam ook veel minder mooi. Maar dat komt volgens mij ook door hij hij erbij staat, alles aanspant e.d.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Whow. Wist niet dat ie ZO gespierd was
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo vind ik z'n lichaam ook veel minder mooi. Maar dat komt volgens mij ook door hij hij erbij staat, alles aanspant e.d.
[ afbeelding ]
Vind ik er beter uitzien.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef dollce het volgende:
Ze gaan dit nummer doen, als het goed is gaan Jesse en Puck die zingen.
yo tank u very mugquote:
Omfg! Ik wist dat ze dat nummer een keer zouden gaan doen. Geniaal.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef dollce het volgende:
Ze gaan dit nummer doen, als het goed is gaan Jesse en Puck die zingen.
Ik snap echt niet waarom veel mensen die mond zo groot vinden...valt hartstikke mee imoquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Jammer van z'n grote mond
![]()
Volgende week weer
Tsja sommige mensen vinden Cameron Diaz ook knap, maar het enige wat ik altijd zie is die gigantische mond.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom veel mensen die mond zo groot vinden...valt hartstikke mee imoIk vind t verder echt zo'n mooi type voor een ONS of iets dergelijk ; want zijn uiterlijk is echt jammie...maar zijn uitstraling verder...komt een beetje saai over
bahquote:Op woensdag 13 april 2011 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Whow. Wist niet dat ie ZO gespierd was
Lykke Liquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig staan de liedjes vrijdag ofzo al online en er zullen vast ook wat scenes uitlekken.
In de volgende ep in elk geval:
Solo Mercedes: Ain't no way (Aretha Franklin)
Solo Tina: I follow rivers (Lykke Li)
Solo Holly: Turning tables (Adele)
Solo Sunshine: All by myself (Eric Carmen)
Warblers + New Directions: Somewhere only we know (Keane)
correctie: Puck, Chord en misschien Artie doen deze.quote:
HAHAHAHAA. wát.quote:
WHAhAHAHHAHAHHAAHAHquote:
WARNING: The spoiler for prom king & queen is under the cut. Only read it if you seriously dont mind being spoiled.quote:
De schrijvers hebben goed naar seizoen 4 van Ugly Betty gekeken....quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef dollce het volgende:
I saw Nicole spoiled this last last night, and I can confirm: Its true. Karofsky wins Prom King and Kurt wins Prom Queen.
And it is meant to be mean. But Kurt takes the moment and kicks its ass. It is a much better moment for Kurt than Karofsky.
Extra lange afleveringquote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Keane komt volgende week
Promo (Kurt terug, whohoo!):
De Duck Sauce dance lijkt me tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |