Mooi.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mash-up van Quinn en Rachel, Unpretty met I feel pretty:
http://monsterfriday.tumb(...)npretty-performed-by
Aww, ik kreeg nu al een brok in de keelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef dollce het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)only-we-know-on-glee
de clip van somewhere only we know.
Ik ook. Echt hoor, ze mogen van al die stelletjes, zoals ze het zelf zeiden, een mooie pentagon aan relaties laten hebben als ze die 2 maar bij elkaar laten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Aww, ik kreeg nu al een brok in de keel
Over een half seizoen ofzo zullen ze wel uit elkaar gaan. Lange relaties en series gaan vaak niet zo samen (tenzij het ouders zijn).quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef dollce het volgende:
Ik ook. Echt hoor, ze mogen van al die stelletjes, zoals ze het zelf zeiden, een mooie pentagon aan relaties laten hebben als ze die 2 maar bij elkaar laten.
Question: Please tell me these rumors of a Glee death during May Sweeps arent true! Ericquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Misschien ben ik simpel, maar als het gaat om het verlies van 'one of the students' kunnen het toch zowel de zus van Sue als Becky niet meer zijn? Zover ik weet is Sue geen student.
Vader van Kurt lijkt me dan eerder te verwachten. Al staat er ook niet letterlijk dat er iemand dood gaat dus het kan ook iets anders zijn, zoals de stem van Rachel, we hebben het hier over Glee immers.
de man die burt speelt heeft gezegd dat hij ook in seizoen 3 zit. Of het moeten flashbacks zijn ofzo, of hij is een geestquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Beloved character -> Kurt's vader
Major couple -> Quinn en Finn
Opgelost.
Die Darren Chriss heeft een goed stemmetje en geile kop, maar allejezus, wat een constipatiekop trekt hij toch tijdens het zingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:30 schreef dollce het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)only-we-know-on-glee
de clip van somewhere only we know.
Ik heb gelezen dat het het broertje van Sam is. Die wordt blijkbaar geïntroduceerd over twee episodes en schijnt ernstig ziek te zijn. Dat verklaart dat gedeelte van 'one of the students'.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef Jabberwocky het volgende:
Misschien ben ik simpel, maar als het gaat om het verlies van 'one of the students' kunnen het toch zowel de zus van Sue als Becky niet meer zijn? Zover ik weet is Sue geen student.
Vader van Kurt lijkt me dan eerder te verwachten. Al staat er ook niet letterlijk dat er iemand dood gaat dus het kan ook iets anders zijn, zoals de stem van Rachel, we hebben het hier over Glee immers.
Jup.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
hm, vanavond de ep maar 's kijken
toch? er is er toch weer één?
Ik denk dat Kurt Sam aan het troosten is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, Sue
Kurt cheating with Sam?
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik denk dat Kurt Sam aan het troosten is.
Bella nottequote:1. Turning Tables (Glee Cast Version featuring Gwyneth Paltrow)
2. I Feel Pretty / Unpretty (Glee Cast Version)
3. As If We Never Said Goodbye (from SUNSET BOULEVARD) (Glee Cast Version)
4. Born This Way (Glee Cast Version)
5. Dreams (Glee Cast Version featuring Kristin Chenoweth)
6. Songbird (Glee Cast Version)
7. Go Your Own Way (Glee Cast Version)
8. Dont Stop (Glee Cast Version)
New:
Rolling In The Deep (Glee Cast Version featuring Jonathan Groff)
Isn't She Lovely (Glee Cast Version)
Dancing Queen (Glee Cast Version)
Try A Little Tenderness (Glee Cast Version)
My Man (Glee Cast Version)
Pure Imagination (Glee Cast Version)
Bella Notte (Glee Cast Version)
As Long As You're There
Pretending (Glee Cast Version)
Light Up The World (Glee Cast Version)
En dat Sam dakloos is, geloof ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]Denk ik ook, bevestigt die vermoedens dat Sams broertje ziek is. En dus doodgaat.
Bron?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Lees net dat degene die doodgaat een vrouw is. Misschien toch Sue's zus?
Wat?quote:
Grappig ook dat 'Lebanese' ook nog in de tekst van Born This Way terugkomtquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Steve het volgende:
Volgende aflevering dus een tribute aan Fleetwood Mac's Rumours-album...
Quinn Bee-Yotch!!quote:
Ik vind het niet zo dat ze er een acapella versie van gemaakt hebben. Vind die beat eronder juist dat het een goed nummer maakt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:37 schreef Steve het volgende:
Jonathan Groff klinkt een beetje vreemd bij Rolling in the Deep.Alsof hij zich de kritieken dat hij te 'gay' zou zijn zich teveel heeft aangetrokken en extra mannelijk wilt zingen ofzo, beetje schor nu. En ik mis diepte in het liedje.
Volgens mij kunnen ze beter geen Adele-liedjes doen. Of anders als groepsnummer doen.
OH MY, Howard Bambooquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:12 schreef dollce het volgende:
de nummers voor de aankomende aflevering
En hier Friday
afbeeldingen voor de Funeral aflevering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |