SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan een van de andere dagenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja wil wil![]()
[..]
OkidokiDone
Doe je goedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn weekend plakt aan een week vakantie
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, jullie zijn toch m'n dagboekjes?
Het heerderstrand niet neequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het strand niet zo ver weg van Zwolle![]()
Twee uurtjes... maar dan heb ik ook een goede reden om te spijbelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het strand niet zo ver weg van Zwolle![]()
Weekend is een kwestie van wachtenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
Maar het is geen weekend en ik ben niet op het strand
Ik denk iets met kerafvalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom hebben jullie dan al vrij TFM? Wij 7 maart pas
Ergens klinkt dit niet als het 'echte' strandquote:
Nee, maar dat is meer om de preiquote:
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
iets leuks gaan doen
of stiekem toch gaan werken
of een Fok record zetten
nuut, jij wilde werken morgenquote:
joe!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
ruilen?
De gegevens voor het toetsrooster Gezobdheidszorg liggen op mijn bureau en mijn inlogcode PM ik je wel even
neequote:
jaquote:
En what 'bout carnaval dan?quote:
Zuipen, neuken en feestenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb alweeeeeeeeeeeeeeeer weekend...wat moet ik er mee
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weekend is een kwestie van wachten
Wanneer is dat eigenlijk?quote:
ik hoorde er meer over.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
msn mag mij niet vandaag, eerst meldt die me steeds niet aan en vervolgens laat die me vliegen.............dan maar eten en naar bed
Ah daarom sta je nu offlinequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
msn mag mij niet vandaag, eerst meldt die me steeds niet aan en vervolgens laat die me vliegen.............dan maar eten en naar bed
Oke, niet dat ik morgen zoveel nuttigs zou doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was aan het multiquoten, verdomme.
[..]
Nee, maar dat is meer om de prei
[..]
ja
nee
nee
[..]
nuut, jij wilde werken morgen
[..]
joe!
[..]
nee
[..]
ja
whehehe...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
wrom niet ST? Neem je Thijs mee als kwast
Kom, gaan we zuup'nquote:
Muck is samen met MamaMuck haar spullen in Muckland aan het uitzoeken zodat PapaMuck die zondag kan afleveren in ToekenMucklandquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah daarom sta je nu offlineMaar waar is Muckje dan?
![]()
6, 7 en 8 maart. Maar ik begin 4 maart alquote:
Of je laat Thijs vingerverven op de deuren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
wrom niet ST? Neem je Thijs mee als kwast
Ahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck is samen met MamaMuck haar spullen in Muckland aan het uitzoeken zodat PapaMuck die zondag kan afleveren in ToekenMuckland
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe...
met z'n borstelhaar
Dat wordt een hele mooie creatieve deurquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je laat Thijs vingerverven op de deuren!
deuren van de slaap en hobbykamer gaat die zijn feestelijke gang maar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel foto's van makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vieze vingers, daar houdt hij niet vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
is mijn slaapkamerdeur al, he Marijke.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat wordt een hele mooie creatieve deur![]()
Dat komt toch op het zelfde neerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
deuren van de slaap en hobbykamer gaat die zijn feestelijke gang maar.
Vingerverfquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
is mijn slaapkamerdeur al, he Marijke.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vieze vingers, daar houdt hij niet van
nee heb en een slaap en een hobbykamer.................hallo anders wordt ik straks in mijn slaap verrast. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt toch op het zelfde neer
Nu nog steedsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
toen ik klein was deed ik niks lievers dan vies worden
Oh carnavalsvakantie dusquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
6, 7 en 8 maart. Maar ik begin 4 maart al...
die deur heeft de vorige bewoner enorm toegetakeld.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat zo?Niet echt onthouden
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vieze vingers, daar houdt hij niet van
quote:
Pas dan maar op dat je niet in de verkeerde inslaap valtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb en een slaap en een hobbykamer.................hallo anders wordt ik straks in mijn slaap verrast. Dat kan natuurlijk niet.
Alleen nu heet het werkquote:
In die hobbykamer kun je wel een leuke treinbaan kwijtquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee heb en een slaap en een hobbykamer.................hallo anders wordt ik straks in mijn slaap verrast. Dat kan natuurlijk niet.
Ik kan me echt geen voorstelling er van makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
die deur heeft de vorige bewoner enorm toegetakeld.
NEEquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
In die hobbykamer kun je wel een leuke treinbaan kwijt.
Toek gaat niet inslapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pas dan maar op dat je niet in de verkeerde inslaap valt
[..]
Alleen nu heet het werk
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen voorstelling er van maken![]()
Goudvis dat ik ben
Misschien moeten je amandeltjes eruit?quote:
nee precies, Toek is onsterfbaar zeiden LL en jij dacht ik.quote:
wel vaker, moest 's nachts 2 keer plassenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
schat je hebt hem 4 keer open en dicht gedaan.
het kan nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel, het KAN wel... of je het doet is een tweede.
Ik in elk gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee precies, Toek is onsterfbaar zeiden LL en jij dacht ik.
Dat doen ze niet zomaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien moeten je amandeltjes eruit?
Nou nou nou Trevquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet hij wel dat hij geen last heeft dat hij vergast wordt
dat is wel een nadeel in dit huis. Heb het zelf ook wel eens. En dan blijf je maar lopen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wel vaker, moest 's nachts 2 keer plassen![]()
![]()
Ja, maar hij was vandaag ook een graafmachine in de mega-zandbak, dat vindt hij dan weer geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
toen ik klein was deed ik niks lievers dan vies worden
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
Je moet dan minstens 4 of 5x per jaar onstekingen hebben. Schijnt nogal een flinke ingreep te zijn op oudere leeftijd
gewoon zelf doen met een nagelkippertje, het leifst bot en roestigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
Je moet dan minstens 4 of 5x per jaar onstekingen hebben. Schijnt nogal een flinke ingreep te zijn op oudere leeftijd
Kloptquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
Ik ging ook uit van de hypothetische situatie dat die troep was opgeruimdquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
het kan nietWant het staat vol zooi nu
Klinkt aantrekkelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon zelf doen met een nagelkippertje, het leifst bot en roestig
ach. ik kom wel eens ergens, vraag ik of ze een nieuw bankstel hebben, en die hebben ze dan al 15 jaar ofzoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen voorstelling er van maken![]()
Goudvis dat ik ben
Welke jongen vind dat nou niet geweldigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hij was vandaag ook een graafmachine in de mega-zandbak, dat vindt hij dan weer geweldig
dan moet de troep van beneden weer naar bovenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging ook uit van de hypothetische situatie dat die troep was opgeruimd.
Vooral slaapdronken die trappenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel een nadeel in dit huis. Heb het zelf ook wel eens. En dan blijf je maar lopen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach. ik kom wel eens ergens, vraag ik of ze een nieuw bankstel hebben, en die hebben ze dan al 15 jaar ofzo
ik wil het ook wel doen hoor, gaan we eerst flink pissed faced worden in de pub dan opererenquote:
[..]
ach. ik kom wel eens ergens, vraag ik of ze een nieuw bankstel hebben, en die hebben ze dan al 15 jaar ofzo
ik breek nog eens mijn been!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral slaapdronken die trappen![]()
Daar heb ik een goede oplossing voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral slaapdronken die trappen![]()
OMG! Dat je er dan nog langs durft te lopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
die deur heeft de vorige bewoner enorm toegetakeld.
Da's toch hartstikke jongquote:
Ik heb wel iets van 6x per jaar keelontsteking maar niet altijd iets met mijn amandelen. Hoe dan ook niet fijnquote:
Ik miste ook al een tree naar bovenquote:
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar
[..]
Eerste deel klinkt wel leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil het ook wel doen hoor, gaan we eerst flink pissed faced worden in de pub dan opereren
dat laatstequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan kom je daar niet zo vaak of het is heel erg
Nou ja, als het wel door je amandelen komt, dan zou ik het toch eens overwegen denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van 6x per jaar keelontsteking maar niet altijd iets met mijn amandelen. Hoe dan ook niet fijn
Dat wordt nog een flinke klus om dat naar boven te brengenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet de troep van beneden weer naar boven
Ik heb het gehoord ja, wil het niet mee makenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Amandelen pellen oplatere leeftijd is echt niet fijn
Jawel, dat moet ook ooit, moet contrasteren met mijn huiswerk hèquote:
ik heb soport gelijk al eens gedaan alleen dan met tand trekkenquote:
Ik heb gehoord dat je wel tot een week in het ziekenhuis moet blijven ervoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Amandelen pellen oplatere leeftijd is echt niet fijn
Sorry, maar wtf!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb soport gelijk al eens gedaan alleen dan met tand trekken![]()
keidronken tandartsje spelen met grip en waterpomptangen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Dat je er dan nog langs durft te lopen
Ik hoorde laatst van iemand(zondag) dat ze er 1 nacht moest blijven, dus geen weekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je wel tot een week in het ziekenhuis moet blijven ervoor
Geen dagingreep zoals bij kleintjes
iemand had mega kiespijn en vroeg of we konden helpenquote:
Het is 2 of 3 keer per jaar door mijn amandelen en de rest door andere oorzaken. Ze willen er niets aan doen met 2 of 3 keer per jaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als het wel door je amandelen komt, dan zou ik het toch eens overwegen denk ik
ff serieus: doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet de troep van beneden weer naar boven
Aha. Ik zie er jonger uit overigens hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, dat moet ook ooit, moet contrasteren met mijn huiswerk hè
Ergens voel ik weinig enthousiastme in me opkomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb soport gelijk al eens gedaan alleen dan met tand trekken![]()
keidronken tandartsje spelen met grip en waterpomptangen
Ah okee...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is 2 of 3 keer per jaar door mijn amandelen en de rest door andere oorzaken. Ze willen er niets aan doen met 2 of 3 keer per jaar
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff serieus: doe je wel voorzichtig?
Hoezo asoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
Ongeduldige man verplaatst ambulance in Vleuten.
meer drinken danquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ergens voel ik weinig enthousiastme in me opkomen
Oooh, nou, ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand(zondag) dat ze er 1 nacht moest blijven, dus geen week
k kon serieus je leeftijd niet schattenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik zie er jonger uit overigens hoor![]()
Als ik megakiesppijn heb, bel ik Michelle wel uit bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand had mega kiespijn en vroeg of we konden helpen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand had mega kiespijn en vroeg of we konden helpen
Je dacht dat ik ouder wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k kon serieus je leeftijd niet schatten
ja die ambulance zo parkeren dat er neimand langs kan, godvergeten god lullen die ambulance broedersquote:
GMTAquote:
heel veel pijn middne in de nacht kan je gekke dingen laten doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Had ie geen tandartsverzekering ofzo?
OMG gewoon..
Ik zie er jonger uit dan 14quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik zie er jonger uit overigens hoor![]()
Maar door dat kastje is ie onsterfelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GMTA
een been breken is naar, maar van die knoopcel heb je er maar een zeg maar....
wie is dat? heeft zijn een pakje en is ze lekker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik megakiesppijn heb, bel ik Michelle wel uit bed![]()
...
ow ja vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar door dat kastje is ie onsterfelijkDus alles komt goed
biertje mate?quote:
Jammer voor hem dus nog wel breekbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar door dat kastje is ie onsterfelijkDus alles komt goed
Ja, dan bel ik de huisartsenpostquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel veel pijn middne in de nacht kan je gekke dingen laten doen
we haden het gereedschap wel een half in de waterkoker gedaan
Wat schattigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie er jonger uit dan 14
Mijn tandarts, ja, en jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie is dat? heeft zijn een pakje en is ze lekker?
30 minimaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan bel ik de huisartsenpost![]()
Echt, hoe oud waren jullie, 16?
het is gewoon aso om een ambulance midden op de weg te parkeren, ze kunnen hem makkelijk even ergens parkeren enzo...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
Ongeduldige man verplaatst ambulance in Vleuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Niet fijn in ieder gevalquote:
Was jullie gezonde verstand misschien op?quote:
Dat vond ik ook nooit leuk toen ik jonger wasquote:
Nee, dat was verzopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jullie gezonde verstand misschien op?
als een goede vriend je smeekt hem uit zijn lijden te verlossen wat doe je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jullie gezonde verstand misschien op?
Leer het hem dan evenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
Word kent het woord kanker niet
zijn we een beetje preuts?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
13 minuten? Complete film
En waarom heeft Jared geen shirt aan?
Ik werd altijd ouder ingeschatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vond ik ook nooit leuk toen ik jonger was
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als een goede vriend je smeekt hem uit zijn lijden te verlossen wat doe je dan?![]()
na heeul heul veul bier
kanker wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
Word kent het woord kanker niet
Dan bel ik 112 voor emquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als een goede vriend je smeekt hem uit zijn lijden te verlossen wat doe je dan?![]()
na heeul heul veul bier
Ik werd overal geweigerd toen ik 16 was. Elke discotheek of kroeg deed moeilijk. Dan is het niet zo leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik werd altijd ouder ingeschatHandig voor in de kroeg
![]()
oh hoorde ik dat.............dacht al wat snurkt Muck raar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik miste ook al een tree naar bovenDat gaat een keer mis
de huisartsenpost bellen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
na heeul heul veul bier
Dan bel ik nog steeds de huisartsenpostquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
na heeul heul veul bier
Oooohquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
16 en dan alleen in de UK gaan werken
Pinokkio
het is niet gelukt hoor, gvd wat kan ene tand vast zitten, en een speciale tang is misschien ook wel handigquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon aso om een ambulance midden op de weg te parkeren, ze kunnen hem makkelijk even ergens parkeren enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nee hoor, bij hem vind ik het trouwens niet erg om dat te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn we een beetje preuts?
dat wou hij nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan bel ik nog steeds de huisartsenpostDus was jullie gezonde verstand op?
dronkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de huisartsenpost bellen.
dronken
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik werd altijd ouder ingeschatHandig voor in de kroeg
![]()
Okee, dus die gast had toen nog meer pijn dan eerst?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is niet gelukt hoor, gvd wat kan ene tand vast zitten, en een speciale tang is misschien ook wel handig
Ben jij niet in de 50 dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
en een nieuwe collega laatst die dacht dat ik ouder was dan mijn collega van 46
nee niet meer pijn, ibuprofen gevoerd en toen is hij zittend in slaap gekukeld en de volgende dag nd tandarts gegaan die kon niks zien van ons geprutsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dus die gast had toen nog meer pijn dan eerst?![]()
Zijn jullie toen wel naar een arts gegaan? Of is ie zo gaan slapen?
alleen als Muck thuis isquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff serieus: doe je wel voorzichtig?
Heel normaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
is niks geks aan toch, tanden van vreionden trekken met een waterpomptang?
nee hoorquote:
sssstttttttt da's geheim....quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij niet in de 50 dan?
Als ik te bezopen ben om de HAP te bellen, bel ik 112quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de huisartsenpost bellen.
dronken
ja wat doen je dan als je super dronken bent? saai slapen zekerquote:
haha, tuurlijk niet, dit is fokquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, bij hem vind ik het trouwens niet erg om dat te zien![]()
Maar dan vinden jullie mij vies ofzo
![]()
In de 60 dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sssstttttttt da's geheim....
ik zorg dat ik nooit te bezopen ben om de HAP te bellenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik te bezopen ben om de HAP te bellen, bel ik 112.
en ik maar denken de oudste te zij:oquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sssstttttttt da's geheim....
Nee, nog steeds logisch nadenkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat doen je dan als je super dronken bent? saai slapen zeker![]()
Heb dan niet zo iets van wat is het nummer van 112 ook al weer *hikquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik te bezopen ben om de HAP te bellen, bel ik 112.
wat saai zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog steeds logisch nadenken
wat een mazzel heeft je pa zegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn moeder valt al rond 10 uur in slaap na 1 glas wijn, die krijgt de kans niet om dronken te zijn![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd daar wel vanquote:
ik blijf met alcohol op MEESTAL wel logisch nadenkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
van saai?quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon aso om een ambulance midden op de weg te parkeren, ze kunnen hem makkelijk even ergens parkeren enzo...Als je echt haast hebt, keer je om en neem je een andere route, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij die 400 kunt overtreffenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat GF nou denken dat hij de oudste is, anders krenk je zijn ego
Doe dat dan zaterdag met muck's familiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ga naar bed morgen eerst hier weer dozen verslepen en dan werken
in jouw wereld niet neequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
is niks geks aan toch, tanden van vreionden trekken met een waterpomptang?
mijn wereld is wel de best en de leukstequote:
Trusten Toekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ga naar bed morgen eerst hier weer dozen verslepen en dan werken
Ik zei nietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laat GF nou denken dat hij de oudste is, anders krenk je zijn ego
als jij logisch nadenken saai vindt, dan jaquote:
ik haat er vanquote:
Oh dus als dit irl was, was ik wel viesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
haha, tuurlijk niet, dit is fok
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof jij die 400 kunt overtreffen.
altijd maar alles logisch is saai jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei niets
[..]
als jij logisch nadenken saai vindt, dan ja
plassen in prikkelbosjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat doen je dan als je super dronken bent? saai slapen zeker![]()
ik trek liever iemands anders tand hoorquote:
quote:
nee want ik wil dan de vloer afmaken en de eetkamer schatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dat dan zaterdag met muck's familie
en lekker slapen
ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef PeZu het volgende:
ik trek liever iemands anders tand hoor
Veel plezier ervan!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ieder zijn hobbyquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook niet het was best scaryquote:
Nou die boete was anders niet misselijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker niet slim, hou ik het toch liever bij pogingen om over de kerktoren een te pissen
mietjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook niet het was best scary
quote:
Je kan beter plassen in die bosjes dan er op gaan staan omdat je denkt dat het gewoon duin in met veel sneeuw erop... ineens lag ik in de bosjes en duurde het een week of 2 voor alle doorns uit mijn hand warenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ook niet het was best scary
Ook niet. Dan was je heel gezondquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dus als dit irl was, was ik wel vies
Welke? ik heb er nog steeds geen gehadquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou die boete was anders niet misselijk
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan beter plassen in die bosjes dan er op gaan staan omdat je denkt dat het gewoon duin in met veel sneeuw erop... ineens lag ik in de bosjes en duurde het een week of 2 voor alle doorns uit mijn hand waren.
auwwwwwwquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan beter plassen in die bosjes dan er op gaan staan omdat je denkt dat het gewoon duin in met veel sneeuw erop... ineens lag ik in de bosjes en duurde het een week of 2 voor alle doorns uit mijn hand waren.
ja zo dat roestige ijzer zien klemmen op dat witte ivoor en dat er af zien schieten en schrapend geluidquote:
vertel dat maar aan mijn arme billenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tegen een hek zonder eerst te kijken of er schrikdraad zit ook nietquote:
Vreemde gewaarwording... denken dat je op een stuk duin loopt, ineens voelen dat de ondergrond toch niet zo stevig is... en tien seconden later donder je door de sneeuw heen de bosjes inquote:
Ik heb een keer geprobeerd om over de kerk heen te pissen en was blij dat het lukte en toen werd ik in mijn kraag gevat. Zulke dingen kunnen ze niet zo waarderen in Madurodamquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke? ik heb er nog steeds geen gehad
Doe ik ook nuchter hoor, wat een kutgevoel geeft datquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef PeZu het volgende:
ja zo dat roestige ijzer zien klemmen op dat witte ivoor en dat er af zien schieten en schrapend geluid
Áls je betrapt wordt, moet je ook zeggen dat je stond te masturberenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou die boete was anders niet misselijk
ik liep een keer in het bos, buiten de paden om, over een dike mos laag opeens zakte ik weg in een gatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording... denken dat je op een stuk duin loopt, ineens voelen dat de ondergrond toch niet zo stevig is... en tien seconden later donder je door de sneeuw heen de bosjes in.
dat hoef jij niet te vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben jij nou een kerel, of wat?
nou dat is wel heeeeeel erg fout in Madurodamquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Áls je betrapt wordt, moet je ook zeggen dat je stond te masturberen... Die boete is lager
...
Ik hou er niet vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doe ik ook nuchter hoor, wat een kutgevoel geeft dat
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording... denken dat je op een stuk duin loopt, ineens voelen dat de ondergrond toch niet zo stevig is... en tien seconden later donder je door de sneeuw heen de bosjes in.
Huh wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liep een keer in het bos, buiten de paden om, over een dike mos laag opeens zakte ik weg in een gat![]()
en het mos glipt weer dicht ik was echt spoorloos plos, ik roepen de rest wtf bbq
Was dat niet bij het miniatuur van de Wallen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou dat is wel heeeeeel erg fout in Madurodam
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Wij hingen vroeger nog wel eens rond op een kerkhof
![]()
Maar goed, daar hadden ze van die fluffy bosjes en we vonden dat je daar best in kon liggen
Dat ging toch niet helemaal fijn
Wie laat er nou een grafsteen verborgen in de bosjes staan
![]()
Nee, dank voor deze zeer nuttige informatiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
Had ik al verteld dat ik de Gillette Fusion Proglide Power heb gekocht
Dat is niet zo erg, wel als er stroom op staatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegen een hek zonder eerst te kijken of er schrikdraad zit ook niet![]()
...
Watje, doe het dan bij een gewone kerkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer geprobeerd om over de kerk heen te pissen en was blij dat het lukte en toen werd ik in mijn kraag gevat. Zulke dingen kunnen ze niet zo waarderen in Madurodam
achja, het is ook niet mijn hobby.quote:
Ja, wat een naam alleen al. En dat voor een scheermesjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dank voor deze zeer nuttige informatie
Met een mini-hoer zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat niet bij het miniatuur van de Wallen dan![]()
...
ik heb een shark met 6 mesjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
Das minder indd..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, wel als er stroom op staat
Mja, dan komt meneer pastoor kwaad naar buiten rennenquote:[..]
Watje, doe het dan bij een gewone kerk
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Wij hingen vroeger nog wel eens rond op een kerkhof
![]()
Maar goed, daar hadden ze van die fluffy bosjes en we vonden dat je daar best in kon liggen
Dat ging toch niet helemaal fijn
Wie laat er nou een grafsteen verborgen in de bosjes staan
![]()
Ja, maar dit is geen scheren meerquote:
We korten hem af naar GFPPquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wat een naam alleen al. En dat voor een scheermesje
niet met mijn staalkabels hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dit is geen scheren meer
Dit is gliden![]()
ik heb een PMBMquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We korten hem af naar GFPPGoldfinger pee pee
Kom d'r aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb stinkchips pinda voro marijke en taartje
Had ik al verteld dat ik niet van frans hou?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We korten hem af naar GFPPGoldfinger pee pee
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb stinkchips pinda voro marijke en taartje
Een wat wat?quote:
Daar let ik altijd op voordat ik ga pissenquote:
Nog nooit last van gehadquote:[..]
Mja, dan komt meneer pastoor kwaad naar buiten rennen![]()
Bauerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet van frans hou?
ja man ik scheeer de deuken in de mesjesquote:
Die man is zo loveablequote:
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man ik scheeer de deuken in de mesjes
Doe mij ook eens een dropje aasgierquote:
Niet als ik hem hier op autoplay postquote:
ik las meisjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man ik scheeer de deuken in de mesjes
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Phillishave Met Botte Mesjes
scheerapparaat er tegen houden en het klapt uit elkaar alles jongenquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Phillishave Met Botte Mesjes
* geeft een rondje dropquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe mij ook eens een dropje aasgier
Seksmaniak!quote:
doe ik ookquote:
Je laat het hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet als ik hem hier op autoplay post![]()
![]()
.
Wat een verschrikkelijke ervaringquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
scheerapparaat er tegen houden en het klapt uit elkaar alles jongen
Frans Bauer, loveablequote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je laat het hoor![]()
maar inderdaad niets mis met Frans
1 keer is al meer dan genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Morgenvroeg mogen jullie misschien wel meegenieten van mijn wekker
Nou ehm, dat zei ik ook weer nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je laat het hoor![]()
maar inderdaad niets mis met Frans
j aik ben getraumatiseerd , ik heb ook een doktersverklaring dat ik me niet hoef te scherenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke ervaring![]()
Je bent nu een imamquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
j aik ben getraumatiseerd , ik heb ook een doktersverklaring dat ik me niet hoef te scheren
Als hij zijn bakkes dicht houdt, jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, dat zei ik ook weer niet![]()
Ik hoef z'n muziek niet te horen
Maar vind die man zo schattig
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Als ik aan Frans Bauer denk dan denk ik net als bij Koos Alberts aan mensen met een verstandelijke handicap![]()
Lucky bastardquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
j aik ben getraumatiseerd , ik heb ook een doktersverklaring dat ik me niet hoef te scheren
nee man, de half broer van jezusquote:
Whehehe.quote:
Je hebt er de leeftijd voorquote:
dan hebben we het over hetzelfdequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm, dat zei ik ook weer niet![]()
Ik hoef z'n muziek niet te horen
Maar vind die man zo schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |