auwwwwwwquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan beter plassen in die bosjes dan er op gaan staan omdat je denkt dat het gewoon duin in met veel sneeuw erop... ineens lag ik in de bosjes en duurde het een week of 2 voor alle doorns uit mijn hand waren.
ja zo dat roestige ijzer zien klemmen op dat witte ivoor en dat er af zien schieten en schrapend geluidquote:
vertel dat maar aan mijn arme billenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kan beter plassen in die bosjes dan er op gaan staan omdat je denkt dat het gewoon duin in met veel sneeuw erop... ineens lag ik in de bosjes en duurde het een week of 2 voor alle doorns uit mijn hand waren.
Tegen een hek zonder eerst te kijken of er schrikdraad zit ook nietquote:
Vreemde gewaarwording... denken dat je op een stuk duin loopt, ineens voelen dat de ondergrond toch niet zo stevig is... en tien seconden later donder je door de sneeuw heen de bosjes inquote:
Ik heb een keer geprobeerd om over de kerk heen te pissen en was blij dat het lukte en toen werd ik in mijn kraag gevat. Zulke dingen kunnen ze niet zo waarderen in Madurodamquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welke? ik heb er nog steeds geen gehad
Doe ik ook nuchter hoor, wat een kutgevoel geeft datquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef PeZu het volgende:
ja zo dat roestige ijzer zien klemmen op dat witte ivoor en dat er af zien schieten en schrapend geluid
Áls je betrapt wordt, moet je ook zeggen dat je stond te masturberenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou die boete was anders niet misselijk
ik liep een keer in het bos, buiten de paden om, over een dike mos laag opeens zakte ik weg in een gatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording... denken dat je op een stuk duin loopt, ineens voelen dat de ondergrond toch niet zo stevig is... en tien seconden later donder je door de sneeuw heen de bosjes in.
dat hoef jij niet te vragenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ben jij nou een kerel, of wat?
nou dat is wel heeeeeel erg fout in Madurodamquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Áls je betrapt wordt, moet je ook zeggen dat je stond te masturberen... Die boete is lager
...
Ik hou er niet vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doe ik ook nuchter hoor, wat een kutgevoel geeft dat
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vreemde gewaarwording... denken dat je op een stuk duin loopt, ineens voelen dat de ondergrond toch niet zo stevig is... en tien seconden later donder je door de sneeuw heen de bosjes in.
Huh wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik liep een keer in het bos, buiten de paden om, over een dike mos laag opeens zakte ik weg in een gat![]()
en het mos glipt weer dicht ik was echt spoorloos plos, ik roepen de rest wtf bbq
Was dat niet bij het miniatuur van de Wallen danquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou dat is wel heeeeeel erg fout in Madurodam
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Wij hingen vroeger nog wel eens rond op een kerkhof
![]()
Maar goed, daar hadden ze van die fluffy bosjes en we vonden dat je daar best in kon liggen
Dat ging toch niet helemaal fijn
Wie laat er nou een grafsteen verborgen in de bosjes staan
![]()
Nee, dank voor deze zeer nuttige informatiequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
Had ik al verteld dat ik de Gillette Fusion Proglide Power heb gekocht
Dat is niet zo erg, wel als er stroom op staatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Tegen een hek zonder eerst te kijken of er schrikdraad zit ook niet![]()
...
Watje, doe het dan bij een gewone kerkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer geprobeerd om over de kerk heen te pissen en was blij dat het lukte en toen werd ik in mijn kraag gevat. Zulke dingen kunnen ze niet zo waarderen in Madurodam
achja, het is ook niet mijn hobby.quote:
Ja, wat een naam alleen al. En dat voor een scheermesjequote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dank voor deze zeer nuttige informatie
Met een mini-hoer zekerquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Was dat niet bij het miniatuur van de Wallen dan![]()
...
ik heb een shark met 6 mesjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
Had ik al verteld dat ik de Gillette Fusion Proglide Power heb gekocht
Das minder indd..quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg, wel als er stroom op staat
Mja, dan komt meneer pastoor kwaad naar buiten rennenquote:[..]
Watje, doe het dan bij een gewone kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |