Jawel, dat moet ook ooit, moet contrasteren met mijn huiswerk hèquote:
ik heb soport gelijk al eens gedaan alleen dan met tand trekkenquote:
Ik heb gehoord dat je wel tot een week in het ziekenhuis moet blijven ervoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Amandelen pellen oplatere leeftijd is echt niet fijn
Sorry, maar wtf!quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb soport gelijk al eens gedaan alleen dan met tand trekken![]()
keidronken tandartsje spelen met grip en waterpomptangen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Dat je er dan nog langs durft te lopen
Ik hoorde laatst van iemand(zondag) dat ze er 1 nacht moest blijven, dus geen weekquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je wel tot een week in het ziekenhuis moet blijven ervoor
Geen dagingreep zoals bij kleintjes
iemand had mega kiespijn en vroeg of we konden helpenquote:
Het is 2 of 3 keer per jaar door mijn amandelen en de rest door andere oorzaken. Ze willen er niets aan doen met 2 of 3 keer per jaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als het wel door je amandelen komt, dan zou ik het toch eens overwegen denk ik
ff serieus: doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan moet de troep van beneden weer naar boven
Aha. Ik zie er jonger uit overigens hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, dat moet ook ooit, moet contrasteren met mijn huiswerk hè
Ergens voel ik weinig enthousiastme in me opkomenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb soport gelijk al eens gedaan alleen dan met tand trekken![]()
keidronken tandartsje spelen met grip en waterpomptangen
Ah okee...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is 2 of 3 keer per jaar door mijn amandelen en de rest door andere oorzaken. Ze willen er niets aan doen met 2 of 3 keer per jaar
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff serieus: doe je wel voorzichtig?
Hoezo asoquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
Ongeduldige man verplaatst ambulance in Vleuten.
meer drinken danquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ergens voel ik weinig enthousiastme in me opkomen
Oooh, nou, ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van iemand(zondag) dat ze er 1 nacht moest blijven, dus geen week
k kon serieus je leeftijd niet schattenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik zie er jonger uit overigens hoor![]()
Als ik megakiesppijn heb, bel ik Michelle wel uit bedquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand had mega kiespijn en vroeg of we konden helpen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand had mega kiespijn en vroeg of we konden helpen
Je dacht dat ik ouder wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k kon serieus je leeftijd niet schatten
ja die ambulance zo parkeren dat er neimand langs kan, godvergeten god lullen die ambulance broedersquote:
GMTAquote:
heel veel pijn middne in de nacht kan je gekke dingen laten doenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Had ie geen tandartsverzekering ofzo?
OMG gewoon..
Ik zie er jonger uit dan 14quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Ik zie er jonger uit overigens hoor![]()
Maar door dat kastje is ie onsterfelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
GMTA
een been breken is naar, maar van die knoopcel heb je er maar een zeg maar....
wie is dat? heeft zijn een pakje en is ze lekker?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik megakiesppijn heb, bel ik Michelle wel uit bed![]()
...
ow ja vergetenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar door dat kastje is ie onsterfelijkDus alles komt goed
biertje mate?quote:
Jammer voor hem dus nog wel breekbaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar door dat kastje is ie onsterfelijkDus alles komt goed
Ja, dan bel ik de huisartsenpostquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel veel pijn middne in de nacht kan je gekke dingen laten doen
we haden het gereedschap wel een half in de waterkoker gedaan
Wat schattigquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie er jonger uit dan 14
Mijn tandarts, ja, en jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie is dat? heeft zijn een pakje en is ze lekker?
30 minimaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan bel ik de huisartsenpost![]()
Echt, hoe oud waren jullie, 16?
het is gewoon aso om een ambulance midden op de weg te parkeren, ze kunnen hem makkelijk even ergens parkeren enzo...quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
Ongeduldige man verplaatst ambulance in Vleuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Niet fijn in ieder gevalquote:
Was jullie gezonde verstand misschien op?quote:
Dat vond ik ook nooit leuk toen ik jonger wasquote:
Nee, dat was verzopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jullie gezonde verstand misschien op?
als een goede vriend je smeekt hem uit zijn lijden te verlossen wat doe je dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jullie gezonde verstand misschien op?
Leer het hem dan evenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
Word kent het woord kanker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |