zijn we een beetje preuts?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
13 minuten? Complete film
En waarom heeft Jared geen shirt aan?
Ik werd altijd ouder ingeschatquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vond ik ook nooit leuk toen ik jonger was
OMGquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als een goede vriend je smeekt hem uit zijn lijden te verlossen wat doe je dan?![]()
na heeul heul veul bier
kanker wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
Word kent het woord kanker niet
Dan bel ik 112 voor emquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
als een goede vriend je smeekt hem uit zijn lijden te verlossen wat doe je dan?![]()
na heeul heul veul bier
Ik werd overal geweigerd toen ik 16 was. Elke discotheek of kroeg deed moeilijk. Dan is het niet zo leukquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik werd altijd ouder ingeschatHandig voor in de kroeg
![]()
oh hoorde ik dat.............dacht al wat snurkt Muck raar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik miste ook al een tree naar bovenDat gaat een keer mis
de huisartsenpost bellen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
na heeul heul veul bier
Dan bel ik nog steeds de huisartsenpostquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
na heeul heul veul bier
Oooohquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
16 en dan alleen in de UK gaan werken
Pinokkio
het is niet gelukt hoor, gvd wat kan ene tand vast zitten, en een speciale tang is misschien ook wel handigquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon aso om een ambulance midden op de weg te parkeren, ze kunnen hem makkelijk even ergens parkeren enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Nee hoor, bij hem vind ik het trouwens niet erg om dat te zienquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zijn we een beetje preuts?
dat wou hij nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan bel ik nog steeds de huisartsenpostDus was jullie gezonde verstand op?
dronkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de huisartsenpost bellen.
dronken
ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik werd altijd ouder ingeschatHandig voor in de kroeg
![]()
Okee, dus die gast had toen nog meer pijn dan eerst?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is niet gelukt hoor, gvd wat kan ene tand vast zitten, en een speciale tang is misschien ook wel handig
Ben jij niet in de 50 dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook
en een nieuwe collega laatst die dacht dat ik ouder was dan mijn collega van 46
nee niet meer pijn, ibuprofen gevoerd en toen is hij zittend in slaap gekukeld en de volgende dag nd tandarts gegaan die kon niks zien van ons geprutsquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dus die gast had toen nog meer pijn dan eerst?![]()
Zijn jullie toen wel naar een arts gegaan? Of is ie zo gaan slapen?
alleen als Muck thuis isquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ff serieus: doe je wel voorzichtig?
Heel normaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
is niks geks aan toch, tanden van vreionden trekken met een waterpomptang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |