Maar zo pak je het idee van het spel afquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het zijn dan ook allemaal sukkels.
Ahahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die doos werd nog boos ook hè, ik weet niet of we dat nog te zien krijgen. Ze vond dat Sharon tegen haar gelogen had
'tot na de eliminatie' Dus straks mogen ze weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig maar want ik wilde echt op tijd gaan slapen gisteren
Je moet het wel zeker weten en niet zomaar een poging doen. Ze zitten er nog niet eens een week.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar zo pak je het idee van het spel af
ja maar er wilde er nog meer gaan drukken gisteravondquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
'tot na de eliminatie' Dus straks mogen ze weer
Hoe anders?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van dit programma in combi met Fok
Ja, lekker logisch ook dat ze die laat zien of er over vertelt als dat haar geheim isquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sharon had een hells angels jas oid, die had ze van een familielid gekregen.
Ik vind slaapwandelen ook geen geheim, maar sstnl blijkbaar welquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
Sinds wanneer is leraar een geheim?.
De dag na, dus morgen weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
'tot na de eliminatie' Dus straks mogen ze weer
The only way is Fok!quote:
Hangt af van waar je les in geeft denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
Sinds wanneer is leraar een geheim?.
In Portugal werden er al geheimen geraden na 2 dagenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je moet het wel zeker weten en niet zomaar een poging doen. Ze zitten er nog niet eens een week.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind slaapwandelen ook geen geheim, maar sstnl blijkbaar wel
Jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, lekker logisch ook dat ze die laat zien of er over vertelt als dat haar geheim is
Dat is wel snel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Portugal werden er al geheimen geraden na 2 dagen
Het geheim van de tweeling he, dat er een tweeling in het huis was.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Portugal werden er al geheimen geraden na 2 dagen
Of die van de man->vrouw was ook snelquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het geheim van de tweeling he, dat er een tweeling in het huis was.
Die leken wellicht toch meer op elkaar dan ze dachten
dat staat allemaal op de engelse wikipediaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat voor geheimen hadden ze in Portugalse versie?
Zou jij het aan die Cynthia vertellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef Day het volgende:
Waarom liegen ze over de vragen van de stem?
Gerard graagquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef Dr_Greene het volgende:
En de eerstvolgende die nu de telefoon opneemt gaat direct naar huis...
Omdat het niet leuk is om te vertellen wie je het meest haat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:36 schreef Day het volgende:
Waarom liegen ze over de vragen van de stem?
Ik ga in de paniek echt niet van topic switchenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |