Vind ik leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Gellarboy het volgende:
Kan Guido die banjo niet kapot slaan op Karim z'n kop? Is tenminste niet alleen die gitaar ontstemd.
Ja, alsof zij ook aan hem daar even serieus gaat staan uitleggen als ze wél beledigd was, terwijl ze ondertussen haar kier staat te schrobbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker prettig zo, bij de douche converseren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alsof zij ook aan hem daar even serieus gaat staan uitleggen als ze wél beledigd was, terwijl ze ondertussen haar kier staat te schrobben
Snel, druk op de rode knopquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sharon heeft de tsunami overleeft en was daar een tijd dakloos (hotel weggevaagd he) en omdat ze zich nu sterk wil maken slikt ze anabolen, verder is ze paardrijkampioene, ook wel een ridder genoemd en is ze door die tsunamioverleving miljonair geworden. Stiekem slaapwandelt ze ook. Als kind zat ze in een internaat en ze heeft een relatie gehad met Anton Geesink. Who would have guessed.
Die is ook vrij nutteloos in huisquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, hoe kom je van die cynthia af
Je was me net voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, hoe kom je van die cynthia af
Komt van de anabolen he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Die pukkels op die schouders!!!.
die doos werd nog boos ook hè, ik weet niet of we dat nog te zien krijgen. Ze vond dat Sharon tegen haar gelogen hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
"Is er iemand in jouw kennissen of familie die eh... lid is van een of andere vereniging?"![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
Ik weet Alex zijn geheim; hij was vroeger een klein jongetje
Sharon had een hells angels jas oid, die had ze van een familielid gekregen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
sharon familie die lid is van de hells angels; hoe kom je erop
Het zijn dan ook allemaal sukkels.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ze mogen niet meer op de knop drukken
Dat is ook eigenlijk het enige waarom het echt leuk isquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van dit programma in combi met Fok
Het voelt duidelijk nog niet als eigen geld, wat ze inzetten.quote:
gelukkig maar want ik wilde echt op tijd gaan slapen gisterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ze mogen niet meer op de knop drukken
+1quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van dit programma in combi met Fok
Maar zo pak je het idee van het spel afquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het zijn dan ook allemaal sukkels.
Ahahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die doos werd nog boos ook hè, ik weet niet of we dat nog te zien krijgen. Ze vond dat Sharon tegen haar gelogen had
'tot na de eliminatie' Dus straks mogen ze weerquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig maar want ik wilde echt op tijd gaan slapen gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |