Jepquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Duurt de liveshow gewoon 1,5 uur
Nope, ma en di ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Gellarboy het volgende:
Is dit de eerste keer dat er een 2e topic komt voor een daguitzending?.
Is voor mij ook totaal nieuw. Wel gelezen (niet gezien) dat vannacht Karim blijkbaar lichtelijk agressief begon te worden, heeft dat er ook mee te maken misschien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido en Karim mogen elkaar dus niet. Dat is nieuw voor mij.
Naja, beter gezegd: Karim mag Guido niet. Vond het een beetje raar.
Ja wel lang, van half 8 tot 10 kijken naar die gasten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Je irriteert je aan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik irriteer me eerder aan de te actieve hippie Karim dan aan Guido de slome duikelaar.
Ja...misschien kan een ex-dakloze niet zo goed tegen lang opgesloten zitten met mensen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Is voor mij ook totaal nieuw. Wel gelezen (niet gezien) dat vannacht Karim blijkbaar lichtelijk agressief begon te worden, heeft dat er ook mee te maken misschien?
Jamaaaaar! WIDM! Timingquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
+1quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik irriteer me eerder aan de te actieve hippie Karim dan aan Guido de slome duikelaar.
Ja. Wat is er mis met die zin?quote:
Sharon heeft een tsunami overleefdquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef D. het volgende:
Sharon is kampioen Reining (paardensport)
Er was toch iets met 'goud'?
Sharon heeft de tsunami overleeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef D. het volgende:
dan is het kind maar dik, over 12 weken ook nog genoeg tijd om daar iets aan te doenquote:
Ik had een romance met oplympisch goud.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef D. het volgende:
Je ergert je er aan.quote:
Paard is clue voor ridderquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef D. het volgende:
Ja maar dan is er weer een liveshow, tegen de tijd dat SST is afgelopen, is dat kind graatmager inmiddelsquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dik zijn ze volgende week ook nog wel
Dat hebben we allemaalquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon heeft een tsunami overleefd
Hetgeen vandaag tijdens de storm duidelijk bleek.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sharon heeft een tsunami overleefd
Ow, dat had ik gemistquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef faptist het volgende:
D. , Sharon is al gespot op de KRO. Ze zat in een uitzending over de tsunami dus dat leek ons allemaal wel duidelijk genoeg.
ik ook, Guido met zijn slome stem, zit helemaal geen pit in die jongenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Dan is het maar goed dat het maar 13 weken duurtquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan is er weer een liveshow, tegen de tijd dat SST is afgelopen, is dat kind graatmager inmiddels
Ik irriteer me aan iemandquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je ergert je er aan.
Iets irriteert je..
quote:
geweldig idee. Kunnen we dat niet doorgeven als kijkers-missie ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Gellarboy het volgende:
Kan Guido die banjo niet kapot slaan op Karim z'n kop? Is tenminste niet alleen die gitaar ontstemd.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sharon heeft de tsunami overleeft en was daar een tijd dakloos (hotel weggevaagd he) en omdat ze zich nu sterk wil maken slikt ze anabolen, verder is ze paardrijkampioene, ook wel een ridder genoemd en is ze door die tsunamioverleving miljonair geworden. Stiekem slaapwandelt ze ook. Als kind zat ze in een internaat en ze heeft een relatie gehad met Anton Geesink. Who would have guessed.
Vind ik leuk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Gellarboy het volgende:
Kan Guido die banjo niet kapot slaan op Karim z'n kop? Is tenminste niet alleen die gitaar ontstemd.
Ja, alsof zij ook aan hem daar even serieus gaat staan uitleggen als ze wél beledigd was, terwijl ze ondertussen haar kier staat te schrobbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker prettig zo, bij de douche converseren
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alsof zij ook aan hem daar even serieus gaat staan uitleggen als ze wél beledigd was, terwijl ze ondertussen haar kier staat te schrobben
Snel, druk op de rode knopquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sharon heeft de tsunami overleeft en was daar een tijd dakloos (hotel weggevaagd he) en omdat ze zich nu sterk wil maken slikt ze anabolen, verder is ze paardrijkampioene, ook wel een ridder genoemd en is ze door die tsunamioverleving miljonair geworden. Stiekem slaapwandelt ze ook. Als kind zat ze in een internaat en ze heeft een relatie gehad met Anton Geesink. Who would have guessed.
Die is ook vrij nutteloos in huisquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, hoe kom je van die cynthia af
Je was me net voorquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, hoe kom je van die cynthia af
Komt van de anabolen he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:26 schreef Gellarboy het volgende:
Die pukkels op die schouders!!!.
die doos werd nog boos ook hè, ik weet niet of we dat nog te zien krijgen. Ze vond dat Sharon tegen haar gelogen hadquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef Greys het volgende:
"Is er iemand in jouw kennissen of familie die eh... lid is van een of andere vereniging?"![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:29 schreef D. het volgende:
Ik weet Alex zijn geheim; hij was vroeger een klein jongetje
Sharon had een hells angels jas oid, die had ze van een familielid gekregen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
sharon familie die lid is van de hells angels; hoe kom je erop
Het zijn dan ook allemaal sukkels.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ze mogen niet meer op de knop drukken
Dat is ook eigenlijk het enige waarom het echt leuk isquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou van dit programma in combi met Fok
Het voelt duidelijk nog niet als eigen geld, wat ze inzetten.quote:
gelukkig maar want ik wilde echt op tijd gaan slapen gisterenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Ze mogen niet meer op de knop drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |