Jepquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Duurt de liveshow gewoon 1,5 uur
Nope, ma en di ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef Gellarboy het volgende:
Is dit de eerste keer dat er een 2e topic komt voor een daguitzending?.
Is voor mij ook totaal nieuw. Wel gelezen (niet gezien) dat vannacht Karim blijkbaar lichtelijk agressief begon te worden, heeft dat er ook mee te maken misschien?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido en Karim mogen elkaar dus niet. Dat is nieuw voor mij.
Naja, beter gezegd: Karim mag Guido niet. Vond het een beetje raar.
Ja wel lang, van half 8 tot 10 kijken naar die gasten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Je irriteert je aan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik irriteer me eerder aan de te actieve hippie Karim dan aan Guido de slome duikelaar.
Ja...misschien kan een ex-dakloze niet zo goed tegen lang opgesloten zitten met mensen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Is voor mij ook totaal nieuw. Wel gelezen (niet gezien) dat vannacht Karim blijkbaar lichtelijk agressief begon te worden, heeft dat er ook mee te maken misschien?
Jamaaaaar! WIDM! Timingquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
+1quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik irriteer me eerder aan de te actieve hippie Karim dan aan Guido de slome duikelaar.
Ja. Wat is er mis met die zin?quote:
Sharon heeft een tsunami overleefdquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef D. het volgende:
Sharon is kampioen Reining (paardensport)
Er was toch iets met 'goud'?
Sharon heeft de tsunami overleeftquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef D. het volgende:
dan is het kind maar dik, over 12 weken ook nog genoeg tijd om daar iets aan te doenquote:
Ik had een romance met oplympisch goud.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:22 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |