FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Misschien wil hij wel dat ze denken dat hij homo is maar dat eigenlijk helemaal niet zijn geheim isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:36 schreef robmmad16 het volgende:
"ook goed voor je kringspier"
Guido blijft hints droppen naar zijn EIGEN persoonlijke geheim!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef Studiotje het volgende:
Alles lijkt roze door Guido's bril
uitzendinggemistquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:
LiveshowIk mis express Wie is de Mol
Ik had gehoopt op een cap van dat kussen op zijn hoofd,quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Guido ziet het niet meer zitten?
[ afbeelding ]
En dan ook nog tussen 19:00 en 20:45 Ajax kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
Jeetje, vanavond Secret Story van 19:30 tot 20:30 en daarna van 20:30 tot 22:00 Secret Story De liveshowdas lang.
Ja dat was vlak na dit, dus dat miste ik netquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een cap van dat kussen op zijn hoofd,![]()
.
Best mooi toch, zeker met die teenslippers eronderquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Heeft hij meerdere rode broeken? Of is dit gewoon de rode broek waarmee hij ook binnen kwam?
Echt kerel...
[ afbeelding ]
misschien deze programering voor het laatst, de kijkcijffers zijn om te huilen dus wie weet halen ze de donderdagavond de dagelijkse uitzending van de buisquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
Jeetje, vanavond Secret Story van 19:30 tot 20:30 en daarna van 20:30 tot 22:00 Secret Story De liveshowdas lang.
Naja, 't is niet of ze supervies worden o.i.d. als je constant in een huis zit waar weinig te beleven valtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Heeft hij meerdere rode broeken? Of is dit gewoon de rode broek waarmee hij ook binnen kwam?
Echt kerel...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Ceetje.. het volgende:
kunnen ze straks de livestreams en upc niet even op pauze zetten, anders kunnen we het allemaal niet meer bijbenen
Hahah jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was vlak na dit, dus dat miste ik net
Ik heb een HD recorder van UPC zou eventueel de live stream kunnen opnemen zodat ik het vanavond terug kan kijken (quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Ceetje.. het volgende:
kunnen ze straks de livestreams en upc niet even op pauze zetten, anders kunnen we het allemaal niet meer bijbenen
Maar dan mis je de livestream als je de livestream kijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb een HD recorder van UPC zou eventueel de live stream kunnen opnemen zodat ik het vanavond terug kan kijken ()
die heb ik ook, maar die moet nu al zoveel opnemen, wat ik over 12 weken pas kan terugkijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb een HD recorder van UPC zou eventueel de live stream kunnen opnemen zodat ik het vanavond terug kan kijken ()
Is er ook een gewone half acht uitzending dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
nee moet je niet doen, want je leest dan hier alles wat er gebeurd dan heb je geen zin meer om terug te kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor hun 19:00, dus voor ons 20:00 moeten zij klaarzitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
Laura moet zich omkleden 19:00 uur moeten ze klaar zitten.
Je denkt toch niet dat ik dit ook echt van plan wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee moet je niet doen, want je leest dan hier alles wat er gebeurd dan heb je geen zin meer om terug te kijken
Waar kan ik naar binnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Ceetje.. het volgende:
misschien openen ze vanavond de "love cave" wel hihi![]()
![]()
![]()
Holaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:45 schreef RengDengDeng het volgende:
En ik ben weer aanwezig!
Heerlijk geslapen..
Goedemorgen allemaal!!
Nog wat benoemenswaardig gebeurd?
vooruit dan maar, ik heb voor jou al een passende naam voor die grot gevonden:quote:
Ik denk dat alleen laura in die grot gaat zittenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vooruit dan maar, ik heb voor jou al een passende naam voor die grot gevonden:
Laura's liefdesgrotje![]()
Nee Alex is gewoon een hosselaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Darklight het volgende:
Zou Alex ook een geheime missie hebben?
'Versier Laura'
weer op de duitse manier?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Razor21 het volgende:
ECht plamuurmes doet weer lekker moeilijk met omkleden.
Ziet er niet uit. Bij de Portugese secret story hadden ze de zendertasjes om hun nek hangen.... ziet er ook niet uit ..quote:
ja, hij heeft vanmiddag echt gepraat, en langer als vijf minuten!!!!quote:
En Cynthia heeft een witte gekregen ofzo? Waaaarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziet er niet uit. Bij de Portugese secret story hadden ze de zendertasjes om hun nek hangen.... ziet er ook niet uit ..
Dat was Maik dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Hebben de kijkers jullie tietjes nog kunnen zien zei ....(die vent)....
quote:
Die van haar was stuk geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Cynthia heeft een witte gekregen ofzo? Waaaarom?
laptop meenemen en oordopjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
ik kan de eerste live show niet zien omdat ik vergadering heb
Denk jequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef RengDengDeng het volgende:
Aafke aan de anabolen?
Kijk die armen?
Dat zei ik zondagavond alquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef RengDengDeng het volgende:
Aafke aan de anabolen?
Kijk die armen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef bamby het volgende:
Zo plicht weer gedaan, en als de rest hier tv of voetbal wil kijken, donderen ze maar op naar de slaapkamer.Avond allen
Die pony van Aafke! Das gewoon een schuifextension.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUT??? ik keek niet.... stond ik de keuken.
Schuifpony?
Welke streams?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook... en de streams aan
dat heb ik hier ook gezegd. Wil er eentje op de laptop: afblijven jij!! Mag ik TV kijken, ja, dit mag je kijken. Wat eten we vanavond? Chineesquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef bamby het volgende:
Zo plicht weer gedaan, en als de rest hier tv of voetbal wil kijken, donderen ze maar op naar de slaapkamer.Avond allen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne heb ik ook naar boven gestuurd
echtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die pony van Aafke! Das gewoon een schuifextension.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik hier ook gezegd. Wil er eentje op de laptop: afblijven jij!! Mag ik TV kijken, ja, dit mag je kijken. Wat eten we vanavond? Chinees
Maarreeeeh, goeienavond weer![]()
![]()
Die kijk ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/streams.htm
Ja hè... En als ik WIDM kijk, dan is SST niet meer de moeite om terug te kijken want je leest op FOK! wel wie eruit is, en als in SST kijk hoor ik morgen echt wel iemand zeggen wie eruit is bij WIDM en das ook stom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het stom dat de liveshow tegelijkertijd met WIDM is.
Ohh is het besmettelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Razor21 het volgende:
Ben je in de make-up van Joanna gevallen Juriën?
[ afbeelding ]
Ja precies, daarnaast doe ik altijd een stukje schrijven voor de FP over WIDM, dus dat moet ik gewoon kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè... En als ik WIDM kijk, dan is SST niet meer de moeite om terug te kijken want je leest op FOK! wel wie eruit is, en als in SST kijk hoor ik morgen echt wel iemand zeggen wie eruit is bij WIDM en das ook stom.
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die dames in de weer en Gerard zit in z'n shirtje.
Dito.. Neem SST maar op.. WIDM live missen heb ik ik geen 11 jaar gedaan...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goede avond pc en tv van mij vanavond, lap kunnen ze mee nemen en tv kunnen ze ook kijken op slaapkamer hoop dat het een leuke avond wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik hier ook gezegd. Wil er eentje op de laptop: afblijven jij!! Mag ik TV kijken, ja, dit mag je kijken. Wat eten we vanavond? Chinees
Maarreeeeh, goeienavond weer![]()
![]()
Wie is de molquote:
quote:
kunnen de dames zich even ongegeneerd omkleden, ach, jammer, net te laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom moeten er altijd meteen 2 streams dicht? De cameras staan toch al nooit op de KvdW, we zien toch niks..
Ik denk dat het voor de kijkcijfers ook niet leuk is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk dat echt nooit, vind het niks aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 11 jaar gelegen...
Net al gebeurd zie posts hierboven (caps)quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunnen de dames zich even ongegeneerd omkleden, ach, jammer, net te laat
Dezefde als ik. Ik weet het puur uit de fok SCquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 11 jaar gelegen...
ik bedoelde het ook niet serieusquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net al gebeurd zie posts hierboven (caps)
Dan hebben ze de camera's daar nodigquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom moeten er altijd meteen 2 streams dicht? De cameras staan toch al nooit op de KvdW, we zien toch niks..
Doe eens ff in de SCquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver.... ik kan gewoon geen zacht gekookte eieren maken
Weer half hardZe kookte nu 3 minuten.... dat moet toch genoeg zijn
5-6 minuten, is die perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
eitje bij ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok, ieder zijn eigen voorkeuren..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kijk dat echt nooit, vind het niks aan
nee dan zijn ze hardquote:
2 min is genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou ze in de vriezer bakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dan zijn ze hard
Misschien moet ik voortaan de eitjes in de IJSkast koken
Wat gaan de bewoners eigenlijk eten
Volgende keer proberenquote:
Goede tip voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou ze in de vriezer bakken
Lijkt me welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende keer proberen
[..]
Goede tip voor de volgende keer
Ik zie trouwens weer het oog op 2 streams.... zit er weer iemand in de KVDW?
Hoi beeq, vermaak je je een beetje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Wat een Off Topic-gelul hier. Ga naar de SC puhlease.
Nee hoor als het water kookt 2 min voor zacht ei,Maar genoeg off topic nuquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
Heb je zo'n waterig ei, heeeerlijk
Een vriendin dacht ik maar is ook weer tegengesprokenquote:
Ze passen wat ik er van zie ook goed bij elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
Laura is het type wat Alex als vriendin zou willen maar hij is niet verliefd.
Volgens mij vond laura Alex ook erg leuk dus dat wordt nog leuk
Dat had ik ook gezegd, als ik hem wasquote:
Ja maar Laura zit met dat stomme geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ze wilde alleen maar 'knuffelen'quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi ruudemans, ik kijk niet veel. Tot nu toe vind ik het maar matig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi beeq, vermaak je je een beetje?
Dat faalt toch al aan alle kanten, dus daar verzinnen ze wel iets op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Laura zit met dat stomme geheim
Ja daarom denk ik dat dat nog leuk wordtquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Laura zit met dat stomme geheim
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Wat een Off Topic-gelul hier. Ga naar de SC puhlease.
Alex vindt Laura meer dan leuk.
Ik mag niet hopen dat ze daar mild in gaan wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat faalt toch al aan alle kanten, dus daar verzinnen ze wel iets op.
Je doet je naam geen eer aan ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap het nog steeds niet van Laura en Guido
Ik bedoelde ook niet mildquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat ze daar mild in gaan worden. Ze doen er maar wat aan.
Jouw avatar he, als je Guido tevoorschijn liet komen met een ster was het wat meer volgens de waarheid geweest..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef D. het volgende:
Gaan de shows dadelijk achter elkaar door?
Straks doen ze 't zo slecht dat niemand maar kan vermoeden dat ze een geheim zo slecht zouden spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet mildZe kunnen er ook iets op verzinnen in de vorm van sancties ofzo
Zag je de SBS update nog in het vorige topic? Ze fluisterden dat Laura/Guido op korte termijn naar de KvdW zullen moeten komen. Ben benieuwd
Whahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jouw avatar he, als je Guido tevoorschijn liet komen met een ster was het wat meer volgens de waarheid geweest..
Dus eten, dat gaat weer een uur of 2 duren.
Ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Krijg je 2 afleveringen dan![]()
Half 8 ook????
Ze hadden een gesprek vanmiddag, ze gaan eraan werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Injetta het volgende:
Guido en Laura doen gewoon helemaal niks om de rest te laten geloven dat ze verliefd zijn/worden....
Ik vraag me af of ze de opdracht wel begrepen hebben....
ik denk dat ik zometeen nog een extra TV naar beneden sleepquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet teveel van het goede
quote:
OK, ik heb vanmiddag niet gekeken...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hadden een gesprek vanmiddag, ze gaan eraan werken
Dat gelooft geen hond meer daar natuurlijk, nadat geklef met Alexquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hadden een gesprek vanmiddag, ze gaan eraan werken
Wat niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap het nog steeds niet van Laura en Guido
Dom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker dom
19:30 Secret story
20:30 Secret story: Live show
2 uur lang SST en morgen zeiken dat de kijkcijfers laag zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dom?Eerst de update van gister en dan de actuele status! Ik ziet het probleem niet
Hoezo dom dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker dom
19:30 Secret story
20:30 Secret story: Live show
Wat moet een andere bewoner tegen de Stem zeggen zodat hun geheim geraden is?quote:
Karim werd gisternacht kennelijk aggressief. Phillippe heeft er wat van gezegd. Karim heeft ook zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
Waar schrok Karim gisteren van? Het ging over DGK-praktijken?
Ik overweeg wel een 2e pc aan te zettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat ik zometeen nog een extra TV naar beneden sleep
Klopt. Dat kan idd nu nog niet, dat hun geheim geraden wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat moet een andere bewoner tegen de Stem zeggen zodat hun geheim geraden is?
die heb ik al aan staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg wel een 2e pc aan te zetten
ya, monique heeft de eucalypta stemquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef Injetta het volgende:
IK heb moeite met Aafke en Monique uit elkaar te houden merk ik.
Monique is toch diegene met dat walgelijke accent en die vreselijke nare krakerige stem?
Ik vind het vervelendquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dom dan?
Voor degenen die er niet van houden, die kunnen dan mooi lang naar andere programma's kijken. En degenen die het wel leuk vinden komen de halve avond aan hun trekken
Ze kunnen die dagelijkse update waarschijnlijk niet kwijt in de live show, dan zullen er wel andere dingen aan bod moeten komen en zal er veel live geschakeld worden met het huis. Da's rete verwarrend als ze daar dan weer beelden van gisteren tussen gaan gooien.
Ah, thanks. Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Karim werd gisternacht kennelijk aggressief. Phillippe heeft er wat van gezegd. Karim heeft ook zijn excuses aangeboden.
Karim zit kennelijk niet zo lekker in zijn vel vandaag. Hij is meerdere keren naar de dagboekkamer geweest...
Mark??quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
![]()
Mark
![]()
![]()
Ik blijf erbij dat de code van de kluis buiten in het oog zit. Alleen letten ze daar niet op.
Noord-West-Zuid_Oost en dan eventueel nog Noord.
LOL! Soms is het handig om dualscreen te hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg wel een 2e pc aan te zetten
Ik snap ook niet dat Alex in de mooiste mannen poll op de laatste plaats staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
Eindelijk Alex caps zonder dat zure hoofd van Laura ernaast.
Dat Guido en Laura lijken te 'spelen' alsof ze elkaar leuk vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat moet een andere bewoner tegen de Stem zeggen zodat hun geheim geraden is?
Ah, mark de user. Ik snap m nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat zit er dan buiten in het oog? Heb je een screenshot?
Ik vind het knap vervelend om van elk uur 55 minuten dat hoofd van Joanna in beeld te hebben. Alsof de rest een soort van entourage om haar heen is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Het is weer de grote Joanna show op de streams he?
Misschien kunnen ze beter zorgen dat dat aan het einde van de twee weken komt, dan hebben ze minder kans dat het geheim geraden word.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat Guido en Laura lijken te 'spelen' alsof ze elkaar leuk vinden.
Mja dat is nog niet zo.
Komt door die twee gigantische kletsers van d'r.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
Heb zwaar het vermoeden dat de regie Joanna érg leuk vind. Man wat is zij veel in beeld....
Nee zij praat gewoon veel...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
Heb zwaar het vermoeden dat de regie Joanna érg leuk vind. Man wat is zij veel in beeld....
Ze is ook in beeld als ze niks zegt hoor..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee zij praat gewoon veel...
Zal wel een geile Portugees achter de camera staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 3 aan.
Stream 1 heeft een lock en stream 3 is een etende Joanna
Onmogelijk hersenspinsel van de redactiequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat Guido en Laura lijken te 'spelen' alsof ze elkaar leuk vinden.
Mja dat is nog niet zo.
Ik heb begrepen dat de code van de kluis iets te maken heeft met windrichtingen. Kijk naar het oog en je ziet de richtigen. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat zit er dan buiten in het oog? Heb je een screenshot?
Wie wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Secretstory het volgende:
Denken jullie dat ze het Guido gaan vertellen?
Wat vertellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Secretstory het volgende:
Denken jullie dat ze het Guido gaan vertellen?
En dan niet Guido zeggen maar per ongeluk verspreken, en 'Gaydo' zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Darklight het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze een hint geven
"Guido, er zijn foto's van je ontdekt op internet'
misschien krijgen we geen beelden van hun als er live overgeschakeld wordt,quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Eén stream nog maar
(Twee, maar die zijn hetzelfde).
wie was hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Er liep een blote man rond, maar de camera draaide weg
quote:
beetje jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef mspoez het volgende:
Philip ging douchen zonder boxer. Deze keer filmde de camera netjes vanachter het matraam en niet zoals bij de meiden in bikini van beneden naar boven.
nee gerard is de RelDel die mag nog wel even blijven, en die blijft nog wel even, smaakmaker beetje herrie in de tent en bloed aan de muur daar zorgt gerard wel voor denk ik,quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind Gerard en Karim nare mannetjes...
Gerard mag dus ook wel weg vandaag!
Een fake Rolex ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RengDengDeng het volgende:
Wat een rare clou over laura?
Een gouden horloge?
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat ze wel al de geheimen weten. Of bepaalde bewoners een bepaald geheim weten.
vamiddag werd er aan haar gevraagd over een kompas, daar had ze niet zoveel verstand van meer van GSP ofziets, mischien klokje en kompas???quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RengDengDeng het volgende:
Een gouden horloge?
De uitzending van do 17 feb - Gerard is alleenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RengDengDeng het volgende:
Een gouden horloge?
Ja benny weet ik..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nou hier ook over de uitzending praten? Daar is toch gewoon een topic voor?
Als je kijkt naar wat er al is genoemd.quote:
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 1quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:43 schreef anniccck het volgende:
Halloooo allemaal
Nog wat gebeurd sinds ik weg was? (ongeveer 18uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |