Wie wat?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Secretstory het volgende:
Denken jullie dat ze het Guido gaan vertellen?
Wat vertellen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Secretstory het volgende:
Denken jullie dat ze het Guido gaan vertellen?
En dan niet Guido zeggen maar per ongeluk verspreken, en 'Gaydo' zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:32 schreef Darklight het volgende:
Zou wel leuk zijn als ze een hint geven
"Guido, er zijn foto's van je ontdekt op internet'
misschien krijgen we geen beelden van hun als er live overgeschakeld wordt,quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Eén stream nog maar
(Twee, maar die zijn hetzelfde).
wie was hetquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Er liep een blote man rond, maar de camera draaide weg
quote:
beetje jammerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:38 schreef mspoez het volgende:
Philip ging douchen zonder boxer. Deze keer filmde de camera netjes vanachter het matraam en niet zoals bij de meiden in bikini van beneden naar boven.
nee gerard is de RelDel die mag nog wel even blijven, en die blijft nog wel even, smaakmaker beetje herrie in de tent en bloed aan de muur daar zorgt gerard wel voor denk ik,quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind Gerard en Karim nare mannetjes...
Gerard mag dus ook wel weg vandaag!
Een fake Rolex ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RengDengDeng het volgende:
Wat een rare clou over laura?
Een gouden horloge?
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat ze wel al de geheimen weten. Of bepaalde bewoners een bepaald geheim weten.
vamiddag werd er aan haar gevraagd over een kompas, daar had ze niet zoveel verstand van meer van GSP ofziets, mischien klokje en kompas???quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RengDengDeng het volgende:
Een gouden horloge?
De uitzending van do 17 feb - Gerard is alleenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:40 schreef RengDengDeng het volgende:
Een gouden horloge?
Ja benny weet ik..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Gaan we nou hier ook over de uitzending praten? Daar is toch gewoon een topic voor?
Als je kijkt naar wat er al is genoemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |