quote:
kunnen de dames zich even ongegeneerd omkleden, ach, jammer, net te laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom moeten er altijd meteen 2 streams dicht? De cameras staan toch al nooit op de KvdW, we zien toch niks..
Ik denk dat het voor de kijkcijfers ook niet leuk is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het stom dat de liveshow tegelijkertijd met WIDM is.
Ik kijk dat echt nooit, vind het niks aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 11 jaar gelegen...
Net al gebeurd zie posts hierboven (caps)quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunnen de dames zich even ongegeneerd omkleden, ach, jammer, net te laat
Dezefde als ik. Ik weet het puur uit de fok SCquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 11 jaar gelegen...
ik bedoelde het ook niet serieusquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net al gebeurd zie posts hierboven (caps)
Dan hebben ze de camera's daar nodigquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom moeten er altijd meteen 2 streams dicht? De cameras staan toch al nooit op de KvdW, we zien toch niks..
Doe eens ff in de SCquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver.... ik kan gewoon geen zacht gekookte eieren maken
Weer half hardZe kookte nu 3 minuten.... dat moet toch genoeg zijn
5-6 minuten, is die perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
eitje bij ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok, ieder zijn eigen voorkeuren..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kijk dat echt nooit, vind het niks aan
nee dan zijn ze hardquote:
2 min is genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou ze in de vriezer bakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dan zijn ze hard
Misschien moet ik voortaan de eitjes in de IJSkast koken
Wat gaan de bewoners eigenlijk eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |