echtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die pony van Aafke! Das gewoon een schuifextension.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik hier ook gezegd. Wil er eentje op de laptop: afblijven jij!! Mag ik TV kijken, ja, dit mag je kijken. Wat eten we vanavond? Chinees
Maarreeeeh, goeienavond weer![]()
![]()
Die kijk ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/streams.htm
Ja hè... En als ik WIDM kijk, dan is SST niet meer de moeite om terug te kijken want je leest op FOK! wel wie eruit is, en als in SST kijk hoor ik morgen echt wel iemand zeggen wie eruit is bij WIDM en das ook stom.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het stom dat de liveshow tegelijkertijd met WIDM is.
Ohh is het besmettelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:59 schreef Razor21 het volgende:
Ben je in de make-up van Joanna gevallen Juriën?
[ afbeelding ]
Ja precies, daarnaast doe ik altijd een stukje schrijven voor de FP over WIDM, dus dat moet ik gewoon kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè... En als ik WIDM kijk, dan is SST niet meer de moeite om terug te kijken want je leest op FOK! wel wie eruit is, en als in SST kijk hoor ik morgen echt wel iemand zeggen wie eruit is bij WIDM en das ook stom.
jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al die dames in de weer en Gerard zit in z'n shirtje.
Dito.. Neem SST maar op.. WIDM live missen heb ik ik geen 11 jaar gedaan...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goede avond pc en tv van mij vanavond, lap kunnen ze mee nemen en tv kunnen ze ook kijken op slaapkamer hoop dat het een leuke avond wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat heb ik hier ook gezegd. Wil er eentje op de laptop: afblijven jij!! Mag ik TV kijken, ja, dit mag je kijken. Wat eten we vanavond? Chinees
Maarreeeeh, goeienavond weer![]()
![]()
Wie is de molquote:
quote:
kunnen de dames zich even ongegeneerd omkleden, ach, jammer, net te laatquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom moeten er altijd meteen 2 streams dicht? De cameras staan toch al nooit op de KvdW, we zien toch niks..
Ik denk dat het voor de kijkcijfers ook niet leuk is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk dat echt nooit, vind het niks aanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 11 jaar gelegen...
Net al gebeurd zie posts hierboven (caps)quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kunnen de dames zich even ongegeneerd omkleden, ach, jammer, net te laat
Dezefde als ik. Ik weet het puur uit de fok SCquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij de afgelopen 11 jaar gelegen...
ik bedoelde het ook niet serieusquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net al gebeurd zie posts hierboven (caps)
Dan hebben ze de camera's daar nodigquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:04 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom moeten er altijd meteen 2 streams dicht? De cameras staan toch al nooit op de KvdW, we zien toch niks..
Doe eens ff in de SCquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Gutver.... ik kan gewoon geen zacht gekookte eieren maken
Weer half hardZe kookte nu 3 minuten.... dat moet toch genoeg zijn
5-6 minuten, is die perfectquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
eitje bij ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ok, ieder zijn eigen voorkeuren..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:05 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kijk dat echt nooit, vind het niks aan
nee dan zijn ze hardquote:
2 min is genoegquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou ze in de vriezer bakkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dan zijn ze hard
Misschien moet ik voortaan de eitjes in de IJSkast koken
Wat gaan de bewoners eigenlijk eten
Volgende keer proberenquote:
Goede tip voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zou ze in de vriezer bakken
Lijkt me welquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende keer proberen
[..]
Goede tip voor de volgende keer
Ik zie trouwens weer het oog op 2 streams.... zit er weer iemand in de KVDW?
Hoi beeq, vermaak je je een beetje?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Wat een Off Topic-gelul hier. Ga naar de SC puhlease.
Nee hoor als het water kookt 2 min voor zacht ei,Maar genoeg off topic nuquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
Heb je zo'n waterig ei, heeeerlijk
Een vriendin dacht ik maar is ook weer tegengesprokenquote:
Ze passen wat ik er van zie ook goed bij elkaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
Laura is het type wat Alex als vriendin zou willen maar hij is niet verliefd.
Volgens mij vond laura Alex ook erg leuk dus dat wordt nog leuk
Dat had ik ook gezegd, als ik hem wasquote:
Ja maar Laura zit met dat stomme geheimquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, ze wilde alleen maar 'knuffelen'quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi ruudemans, ik kijk niet veel. Tot nu toe vind ik het maar matig.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi beeq, vermaak je je een beetje?
Dat faalt toch al aan alle kanten, dus daar verzinnen ze wel iets op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Laura zit met dat stomme geheim
Ja daarom denk ik dat dat nog leuk wordtquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar Laura zit met dat stomme geheim
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Wat een Off Topic-gelul hier. Ga naar de SC puhlease.
Alex vindt Laura meer dan leuk.
Ik mag niet hopen dat ze daar mild in gaan wordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat faalt toch al aan alle kanten, dus daar verzinnen ze wel iets op.
Je doet je naam geen eer aan ...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap het nog steeds niet van Laura en Guido
Ik bedoelde ook niet mildquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat ze daar mild in gaan worden. Ze doen er maar wat aan.
Jouw avatar he, als je Guido tevoorschijn liet komen met een ster was het wat meer volgens de waarheid geweest..quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef D. het volgende:
Gaan de shows dadelijk achter elkaar door?
Straks doen ze 't zo slecht dat niemand maar kan vermoeden dat ze een geheim zo slecht zouden spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet mildZe kunnen er ook iets op verzinnen in de vorm van sancties ofzo
Zag je de SBS update nog in het vorige topic? Ze fluisterden dat Laura/Guido op korte termijn naar de KvdW zullen moeten komen. Ben benieuwd
Whahahahaquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jouw avatar he, als je Guido tevoorschijn liet komen met een ster was het wat meer volgens de waarheid geweest..
Dus eten, dat gaat weer een uur of 2 duren.
Ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Krijg je 2 afleveringen dan![]()
Half 8 ook????
Ze hadden een gesprek vanmiddag, ze gaan eraan werkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:17 schreef Injetta het volgende:
Guido en Laura doen gewoon helemaal niks om de rest te laten geloven dat ze verliefd zijn/worden....
Ik vraag me af of ze de opdracht wel begrepen hebben....
ik denk dat ik zometeen nog een extra TV naar beneden sleepquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet teveel van het goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |