quote:
OK, ik heb vanmiddag niet gekeken...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hadden een gesprek vanmiddag, ze gaan eraan werken
Dat gelooft geen hond meer daar natuurlijk, nadat geklef met Alexquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze hadden een gesprek vanmiddag, ze gaan eraan werken
Wat niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik snap het nog steeds niet van Laura en Guido
Dom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker dom
19:30 Secret story
20:30 Secret story: Live show
2 uur lang SST en morgen zeiken dat de kijkcijfers laag zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dom?Eerst de update van gister en dan de actuele status! Ik ziet het probleem niet
Hoezo dom dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker dom
19:30 Secret story
20:30 Secret story: Live show
Wat moet een andere bewoner tegen de Stem zeggen zodat hun geheim geraden is?quote:
Karim werd gisternacht kennelijk aggressief. Phillippe heeft er wat van gezegd. Karim heeft ook zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
Waar schrok Karim gisteren van? Het ging over DGK-praktijken?
Ik overweeg wel een 2e pc aan te zettenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk dat ik zometeen nog een extra TV naar beneden sleep
Klopt. Dat kan idd nu nog niet, dat hun geheim geraden wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat moet een andere bewoner tegen de Stem zeggen zodat hun geheim geraden is?
die heb ik al aan staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg wel een 2e pc aan te zetten
ya, monique heeft de eucalypta stemquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef Injetta het volgende:
IK heb moeite met Aafke en Monique uit elkaar te houden merk ik.
Monique is toch diegene met dat walgelijke accent en die vreselijke nare krakerige stem?
Ik vind het vervelendquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dom dan?
Voor degenen die er niet van houden, die kunnen dan mooi lang naar andere programma's kijken. En degenen die het wel leuk vinden komen de halve avond aan hun trekken
Ze kunnen die dagelijkse update waarschijnlijk niet kwijt in de live show, dan zullen er wel andere dingen aan bod moeten komen en zal er veel live geschakeld worden met het huis. Da's rete verwarrend als ze daar dan weer beelden van gisteren tussen gaan gooien.
Ah, thanks. Dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Karim werd gisternacht kennelijk aggressief. Phillippe heeft er wat van gezegd. Karim heeft ook zijn excuses aangeboden.
Karim zit kennelijk niet zo lekker in zijn vel vandaag. Hij is meerdere keren naar de dagboekkamer geweest...
Mark??quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
![]()
Mark
![]()
![]()
Ik blijf erbij dat de code van de kluis buiten in het oog zit. Alleen letten ze daar niet op.
Noord-West-Zuid_Oost en dan eventueel nog Noord.
LOL! Soms is het handig om dualscreen te hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overweeg wel een 2e pc aan te zetten
Ik snap ook niet dat Alex in de mooiste mannen poll op de laatste plaats staat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
Eindelijk Alex caps zonder dat zure hoofd van Laura ernaast.
Dat Guido en Laura lijken te 'spelen' alsof ze elkaar leuk vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat moet een andere bewoner tegen de Stem zeggen zodat hun geheim geraden is?
Ah, mark de user. Ik snap m nu.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat zit er dan buiten in het oog? Heb je een screenshot?
Ik vind het knap vervelend om van elk uur 55 minuten dat hoofd van Joanna in beeld te hebben. Alsof de rest een soort van entourage om haar heen is...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Het is weer de grote Joanna show op de streams he?
Misschien kunnen ze beter zorgen dat dat aan het einde van de twee weken komt, dan hebben ze minder kans dat het geheim geraden word.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat Guido en Laura lijken te 'spelen' alsof ze elkaar leuk vinden.
Mja dat is nog niet zo.
Komt door die twee gigantische kletsers van d'r.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
Heb zwaar het vermoeden dat de regie Joanna érg leuk vind. Man wat is zij veel in beeld....
Nee zij praat gewoon veel...quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
Heb zwaar het vermoeden dat de regie Joanna érg leuk vind. Man wat is zij veel in beeld....
Ze is ook in beeld als ze niks zegt hoor..quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee zij praat gewoon veel...
Zal wel een geile Portugees achter de camera staanquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:26 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb alleen stream 1 en 3 aan.
Stream 1 heeft een lock en stream 3 is een etende Joanna
Onmogelijk hersenspinsel van de redactiequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat Guido en Laura lijken te 'spelen' alsof ze elkaar leuk vinden.
Mja dat is nog niet zo.
Ik heb begrepen dat de code van de kluis iets te maken heeft met windrichtingen. Kijk naar het oog en je ziet de richtigen. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:25 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat zit er dan buiten in het oog? Heb je een screenshot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |