FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Misschien wil hij wel dat ze denken dat hij homo is maar dat eigenlijk helemaal niet zijn geheim isquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:36 schreef robmmad16 het volgende:
"ook goed voor je kringspier"
Guido blijft hints droppen naar zijn EIGEN persoonlijke geheim!
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef Studiotje het volgende:
Alles lijkt roze door Guido's bril
uitzendinggemistquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:35 schreef Studiotje het volgende:
LiveshowIk mis express Wie is de Mol
Ik had gehoopt op een cap van dat kussen op zijn hoofd,quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
Guido ziet het niet meer zitten?
[ afbeelding ]
En dan ook nog tussen 19:00 en 20:45 Ajax kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
Jeetje, vanavond Secret Story van 19:30 tot 20:30 en daarna van 20:30 tot 22:00 Secret Story De liveshowdas lang.
Ja dat was vlak na dit, dus dat miste ik netquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een cap van dat kussen op zijn hoofd,![]()
.
Best mooi toch, zeker met die teenslippers eronderquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Heeft hij meerdere rode broeken? Of is dit gewoon de rode broek waarmee hij ook binnen kwam?
Echt kerel...
[ afbeelding ]
misschien deze programering voor het laatst, de kijkcijffers zijn om te huilen dus wie weet halen ze de donderdagavond de dagelijkse uitzending van de buisquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
Jeetje, vanavond Secret Story van 19:30 tot 20:30 en daarna van 20:30 tot 22:00 Secret Story De liveshowdas lang.
Naja, 't is niet of ze supervies worden o.i.d. als je constant in een huis zit waar weinig te beleven valtquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Heeft hij meerdere rode broeken? Of is dit gewoon de rode broek waarmee hij ook binnen kwam?
Echt kerel...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Ceetje.. het volgende:
kunnen ze straks de livestreams en upc niet even op pauze zetten, anders kunnen we het allemaal niet meer bijbenen
Hahah jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was vlak na dit, dus dat miste ik net
Ik heb een HD recorder van UPC zou eventueel de live stream kunnen opnemen zodat ik het vanavond terug kan kijken (quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:41 schreef Ceetje.. het volgende:
kunnen ze straks de livestreams en upc niet even op pauze zetten, anders kunnen we het allemaal niet meer bijbenen
Maar dan mis je de livestream als je de livestream kijktquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb een HD recorder van UPC zou eventueel de live stream kunnen opnemen zodat ik het vanavond terug kan kijken ()
die heb ik ook, maar die moet nu al zoveel opnemen, wat ik over 12 weken pas kan terugkijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik heb een HD recorder van UPC zou eventueel de live stream kunnen opnemen zodat ik het vanavond terug kan kijken ()
Is er ook een gewone half acht uitzending dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:40 schreef Studiotje het volgende:
nee moet je niet doen, want je leest dan hier alles wat er gebeurd dan heb je geen zin meer om terug te kijkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Voor hun 19:00, dus voor ons 20:00 moeten zij klaarzitten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:42 schreef Razor21 het volgende:
Laura moet zich omkleden 19:00 uur moeten ze klaar zitten.
Je denkt toch niet dat ik dit ook echt van plan wasquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee moet je niet doen, want je leest dan hier alles wat er gebeurd dan heb je geen zin meer om terug te kijken
Waar kan ik naar binnen?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:44 schreef Ceetje.. het volgende:
misschien openen ze vanavond de "love cave" wel hihi![]()
![]()
![]()
Holaquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:45 schreef RengDengDeng het volgende:
En ik ben weer aanwezig!
Heerlijk geslapen..
Goedemorgen allemaal!!
Nog wat benoemenswaardig gebeurd?
vooruit dan maar, ik heb voor jou al een passende naam voor die grot gevonden:quote:
Ik denk dat alleen laura in die grot gaat zittenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vooruit dan maar, ik heb voor jou al een passende naam voor die grot gevonden:
Laura's liefdesgrotje![]()
Nee Alex is gewoon een hosselaarquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Darklight het volgende:
Zou Alex ook een geheime missie hebben?
'Versier Laura'
weer op de duitse manier?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:47 schreef Razor21 het volgende:
ECht plamuurmes doet weer lekker moeilijk met omkleden.
Ziet er niet uit. Bij de Portugese secret story hadden ze de zendertasjes om hun nek hangen.... ziet er ook niet uit ..quote:
ja, hij heeft vanmiddag echt gepraat, en langer als vijf minuten!!!!quote:
En Cynthia heeft een witte gekregen ofzo? Waaaarom?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ziet er niet uit. Bij de Portugese secret story hadden ze de zendertasjes om hun nek hangen.... ziet er ook niet uit ..
Dat was Maik dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Hebben de kijkers jullie tietjes nog kunnen zien zei ....(die vent)....
quote:
Die van haar was stuk geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Cynthia heeft een witte gekregen ofzo? Waaaarom?
laptop meenemen en oordopjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:52 schreef Kwaliteit het volgende:
ik kan de eerste live show niet zien omdat ik vergadering heb
Denk jequote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef RengDengDeng het volgende:
Aafke aan de anabolen?
Kijk die armen?
Dat zei ik zondagavond alquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef RengDengDeng het volgende:
Aafke aan de anabolen?
Kijk die armen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef bamby het volgende:
Zo plicht weer gedaan, en als de rest hier tv of voetbal wil kijken, donderen ze maar op naar de slaapkamer.Avond allen
Die pony van Aafke! Das gewoon een schuifextension.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WUT??? ik keek niet.... stond ik de keuken.
Schuifpony?
Welke streams?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook... en de streams aan
dat heb ik hier ook gezegd. Wil er eentje op de laptop: afblijven jij!! Mag ik TV kijken, ja, dit mag je kijken. Wat eten we vanavond? Chineesquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:55 schreef bamby het volgende:
Zo plicht weer gedaan, en als de rest hier tv of voetbal wil kijken, donderen ze maar op naar de slaapkamer.Avond allen
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne heb ik ook naar boven gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |