Dat soort mensen zouden preventief geblokkeerd moeten worden op dit soort sites. Met alle respect, maar hier eindeloos depriverhalen posten is niet goed voor ze. Ze kunnen beter 'n baan en vrienden gaan zoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker psychische issues...zit niet voor niets in de bijstand.
Ik snap nogsteeds niet waarom zo iemand niet verplicht langs de huisarts moet.
ja ik weet ook (nog steeds ) niet waarop ik ben afgekeurd. maar zoals jij weet:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft ook zeker psychische issues...zit niet voor niets in de bijstand.
Ik snap nogsteeds niet waarom zo iemand niet verplicht langs de huisarts moet.
wat is er dan? dat ik nu dit stukje een beetje negatief over vakantie en me leven lijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden preventief geblokkeerd moeten worden op dit soort sites. Met alle respect, maar hier eindeloos depriverhalen posten is niet goed voor ze. Ze kunnen beter 'n baan en vrienden gaan zoeken.
Je mag wel mee naar Zweden, maar ze wil niet eens 'n paar dagen mee naar Oxford? Ze heeft een selectief geheugen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef richard_prf het volgende:
Ze zei ook dat ze weer terug wilt naar Zweden over een paar jaar en of ik mee wou. Ik spreek al bijna vloeiend Zweeds dus dat is mooi meegenomen. Alleen toen ik vandaag vroeg of ze nog ooit terug wilde naar Zweden wist ze niet eens meer dat ze dat had gezegd.
Volgens mij zeggen chicks dingen waar ze later spijt van krijgen.
Ook hier krijg ik de indruk dat je een of andere randdebiel bent. Ik ga dan af of je postings, maar kennelijk is dat bij de keuringsarts al niet veel anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet ook (nog steeds ) niet waarop ik ben afgekeurd. maar zoals jij weet:
- een lichamelijke klacht(waar ik overigens amper last van heb).
- ik was bang voor de keuringsarts en heb me (niet express) als een totale debiel toen gedragen. hij was eng. ik ben bang voor enge mensen en ik probeerde me angst te verbergen en dan lijk ik vreemd.
[..]
wat is er dan? dat ik nu dit stukje een beetje negatief over vakantie en me leven lijk?
er zijn wel ergere posts van me(en dat is niet dat ik nu aandacht wil trekken)
Na twee drankjes gaat mensen opeens allerlei onzin uitkramen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Ze zei niet dat ze niet wilde heZe zei dat ze wilde maar absoluut zelf haar ticket wilde betalen maar dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken.
Bovendien had ze op het moment dat ze zei terug te willen naar Zweden, 2 drankjes op had.
Nou die vriendin van mijn beste vriend die agelopen zaterdag dronken was begon allerlei dierengeluiden te maken en was gewoon straalbezopen na slechts 2 drankjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na twee drankjes gaat mensen opeens allerlei onzin uitkramen?
is zij diegeen die zoveel pillen slikt trouwens? of was dat een andere?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef richard_prf het volgende:
Ze zei niet dat ze niet wilde heZe zei dat ze wilde maar absoluut zelf haar ticket wilde betalen maar dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken.
Bovendien had ze op het moment dat ze zei terug te willen naar Zweden 2 alcoholische drankjes op.
Is dat dan genoeg om dit soort dingen te zeggen?
Ik begin te begrijpen in wat voor kringetje je je bevindt en deze Zweedse chick zal daar wsl. prima tussen passen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou die vriendin van mijn beste vriend die agelopen zaterdag dronken was begon allerlei dierengeluiden te maken en was gewoon straalbezopen na slechts 2 drankjes.
Ik weet niet of het nadelig is voor de gemoedstoestand voor dat soort mensen als ze hier posten. Dat durf ik echt niet te zeggen. Misschien worden ze juist gestimuleerd om actie te ondernemen, of misschien geremd omdat ze genoegen nemen met het dagelijkse beetje forumaandacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort mensen zouden preventief geblokkeerd moeten worden op dit soort sites. Met alle respect, maar hier eindeloos depriverhalen posten is niet goed voor ze. Ze kunnen beter 'n baan en vrienden gaan zoeken.
Je weet de helft nog niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook hier krijg ik de indruk dat je een of andere randdebiel bent. Ik ga dan af of je postings, maar kennelijk is dat bij de keuringsarts al niet veel anders.
Ja, ik vind je erg depri overkomen. Online gaan lopen bazelen over depressiviteit komt op mij altijd een beetje over als aandachtsprostitutie.
Sommige meiden kunnen echt niet tegen alcohol, anderen gebruiken het graag als excuus. Ik weet niet in welke categorie de zweedse valt natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou die vriendin van mijn beste vriend die agelopen zaterdag dronken was begon allerlei dierengeluiden te maken en was gewoon straalbezopen na slechts 2 drankjes.
Ik weet dat meiden absoluut niet tegen alcohol kunnen dat is me vrij duidelijk geworden.
Dat beetje virtuele aandacht zal ze wellicht goed doen, maar dat lost het probleem absoluut niet op op de langere termijn. Heb ook het idee dat dit soort mensen toch maar met het verstand op nul door blijven ratelen om zichzelf wijs te maken dat actie niet nodig is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nadelig is voor de gemoedstoestand voor dat soort mensen als ze hier posten. Dat durf ik echt niet te zeggen. Misschien worden ze juist gestimuleerd om actie te ondernemen, of misschien geremd omdat ze genoegen nemen met het dagelijkse beetje forumaandacht.
Ik volg dit soort topics normaal niet, maar moet zeggen dat het wel vermakelijk is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je weet de helft nog niet.Maar je indruk klopt aardig.
Nee dat was een andere waar ik af en toe mee belde maar dat contact is vervaagd. Ik liet niks meer van me horen omdat ik al mijn energie in de Zweedse stak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is zij diegeen die zoveel pillen slikt trouwens? of was dat een andere?
Je zou er liever iets anders insteken, hè?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat was een andere waar ik af en toe mee belde maar dat contact is vervaagd. Ik liet niks meer van me horen omdat ik al mijn energie in de Zweedse stak.
Klopt. Mylifeisgrey is er ook van overtuigd dat hij geen hulp nodig heeft want 'hij moet gewoon even angst overwinnen'. Dat al maanden lang natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat beetje virtuele aandacht zal ze wellicht goed doen, maar dat lost het probleem absoluut niet op op de langere termijn. Heb ook het idee dat dit soort mensen toch maar met het verstand op nul door blijven ratelen om zichzelf wijs te maken dat actie niet nodig is.
Die mogelijkheid heb ik afgelopen donderdag gehad. Maar ik had het vermoeden dat ze teveel alcohol op had en ik heb het dus niet gedaan omdat ik niet wil dat ze dingen doet waar ze later spijt van gaat krijgen. En bovendien krijg ik er ook zelf dan ook spijt van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou er liever iets anders insteken, hè?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Mylifeisgrey is er ook van overtuigd dat hij geen hulp nodig heeft want 'hij moet gewoon even angst overwinnen'. Dat al maanden lang natuurlijk.
richard doet het heel goed vind ik. is al wel wat ouder dan mij, dus ik kan voordat ik zijn leeftijd bereik nog een vette come-back gaan maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik volg dit soort topics normaal niet, maar moet zeggen dat het wel vermakelijk is.Interessanter dan menig topic met geneuzel over Libië, de beurskoersen of sport.
Je dacht een vriendin te hebben en je verwijst naar een site over hoerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard doet het heel goed vind ik. is al wel wat ouder dan mij, dus ik kan voordat ik zijn leeftijd bereik nog een vette come-back gaan maken.
schenkstroop is(als we hem moeten geloven) altijn en voor eeuwig kansloos. behalve als hij hele dure plasitsche chirurgie ooit gratis weet te krijgen.
en ik:
Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #5 beetje samenvattingspost in deze thread
ik op een ander forum toen ik dacht een vriendin te krijgen: http://www.hookers.nl/sho(...)ewfull=1#post1240485
ik hier op het fok:
400 euro uitgeleend
Obsessie
In de val gelokt door meisje
dan heb je met ons 3en nu kennis gemaakt:D
Die 400 euro is inmiddels opgelopen tot duizenden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je dacht een vriendin te hebben en je verwijst naar een site over hoerenAls ik het zo lees, dan zie ik het als handige marketingpraatjes om naïeve voorhuidjoggers in te palmen, maar jij ziet dat compleet anders kennelijk.
Heb je die ¤ 400,00 nog teruggekregen?
Normaal gedrag is belangrijker dan 'n fotomodel zijn...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef richard_prf het volgende:
Ik denk dat Schenkstroop niet volledig kansloos is zoals hij zelf omschrijft (zijn uiterlijk)
Heb ik die foto van die gast wel eens laten zien van mijn oude school die verkering heeft met een gemiddeld uitziende meid al 8 jaar lang? Ik denk niet dat schenkstroop lelijker is dan hem.
Is dat diezelfde dame als die dame van die hoerensite of heeft deze ezel zich twee keer aan dezelfde steen gestoten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die 400 euro is inmiddels opgelopen tot duizenden.Allemaal naar hetzelfde meisje.
Ja dat wel maar deze gast is 2 meter 15 lang, half kalend rood haar, Bril, enge uitstraling, lijkt 40 jaar terwijl hij 19 was, maar ook zijn innerlijk was niet zo geweldig vond ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Normaal gedrag is belangrijker dan 'n fotomodel zijn...
Uhhh....in mijn geheugen heeft hij enkel geld overgemaakt aan één meisje. Ik weet het niet meer precies, het was destijds zo'n wirwar aan informatie waarover ik met hem heb gePMd dat ik het nu onderhand ook niet meer weet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat diezelfde dame als die dame van die hoerensite of heeft deze ezel zich twee keer aan dezelfde steen gestoten?
huh wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je dacht een vriendin te hebben en je verwijst naar een site over hoerenAls ik het zo lees, dan zie ik het als handige marketingpraatjes om naïeve voorhuidjoggers in te palmen, maar jij ziet dat compleet anders kennelijk.
nee nog niet. ik heb vorige maand van haar een sms ontvangen met iets vanquote:Heb je die ¤ 400,00 nog teruggekregen?
quote:ik zou graag als alles weer goed met me is weer even bijkletsen, als jou dat ook leuk lijkt!
dan hoor je wel van me, of als ik het geld voor je heb(heb nog steeds niets gehoord van de rechtbank).
Dan wordt het lastig inderdaad. Iemand die extreem raar eruit ziet (laten we het zo uitdrukken) kan nog zo aardig zijn, maar het blijft dan een opgave. Als het innerlijk ook kut met peren is, dan is het kansloos.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat wel maar deze gast is 2 meter 15 lang, half kalend rood haar, Bril, enge uitstraling, lijkt 40 jaar terwijl hij 19 was, maar ook zijn innerlijk was niet zo geweldig vond ik.
Het zullen dan wel de marketingtrucjes van die dame van lichte zeden zijn die hem aangezet hebben tot het aangaan van die relatie. Zij heeft er 'n naïeve, geldgevende en warrige goedzak bij. Hij denkt dat ze een relatie hebben. Allebei gelukkig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhhh....in mijn geheugen heeft hij enkel geld overgemaakt aan één meisje. Ik weet het niet meer precies, het was destijds zo'n wirwar aan informatie waarover ik met hem heb gePMd dat ik het nu onderhand ook niet meer weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ook voor Schenkstroop is er nog hoop.
Sinds hij haar behoorlijk begon te stalken denk ik dat ze de volgende keer wel uitkijkt...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zullen dan wel de marketingtrucjes van die dame van lichte zeden zijn die hem aangezet hebben tot het aangaan van die relatie. Zij heeft er 'n naïeve, geldgevende en warrige goedzak bij. Hij denkt dat ze een relatie hebben. Allebei gelukkig.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef richard_prf het volgende:
Je gaat mij niet vertellen dat Schenkstroop lelijker is dan deze gast:Natuurlijk. Er is hoop voor ieder lelijk persoon, want het draait niet enkel om uiterlijk. En anders kun je altijd nog een lelijk meisje aan de haak slaan, lelijker of even lelijk als jijzelf. Alleen Schenkstroop is wat dat betreft wel veeleisend geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ook voor Schenkstroop is er nog hoop.![]()
Dat is het risico van d'r spelletje. Dit soort melkezeltjes draven vroeg of laat net iets te ver door.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds hij haar behoorlijk begon te stalken denk ik dat ze de volgende keer wel uitkijkt...
Je gaat mij niet vertellen dat Schenkstroop lelijker is dan deze gast:Ik ken Schenkstroop niet en ik kan niet oordelen over het uiterlijk van mannen. Als deze gast verder gewoon normaal doet, dan zal hij vast wel''n vriendin kunnen vinden. Hij heeft er uiteindelijk ook eentje gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ook voor Schenkstroop is er nog hoop.
Je gaat mij niet vertellen dat Schenkstroop lelijker is dan deze gast:Nou zo lelijk vind ik deze gast niet. Knap is weer wat anders, maar lelijk? Neuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ook voor Schenkstroop is er nog hoop.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Een rolletje in het vervolg op de film Coneheads zou er in moeten zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou zo lelijk vind ik deze gast niet. Knap is weer wat anders, maar lelijk? Neuh.
Ik vind 'm wel lelijk. Maar ik vind dat al snel van kale mannen. Slechts enkelen kunnen dat echt goed hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou zo lelijk vind ik deze gast niet. Knap is weer wat anders, maar lelijk? Neuh.
Dit is, denk ik, in dit topic met deze mensen de meest veilige opinie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lelijk. Maar ik vind dat al snel van kale mannen. Slechts enkelen kunnen dat echt goed hebben.
Ok maar hij is wel slechts 18 jaar daar en al half kalend met rood haar en een bril en 2 meter 15.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Heb 'n voormalige bekende van me, die ook zo in elkaar zat, weleens naar Porlamar gestuurd. Hij neukte daar alles wat los en vast zat en een gleuf had en eenmaal terug in Nederland had hij zelfs behoorlijke last van zelfoverschatting. Uiteindelijk werd hij wel wat assertiever en dat heeft 'm een vriendin opgeleverd. Geen fotomodel, maar ook niet super lelijk. Verder ook gewoon een normale en aardige meid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok maar hij is wel slechts 18 jaar daar en al half kalend met rood haar en een bril en 2 meter 15.
En ik vind hem lelijker dan ik ben en dat gevoel heb ik bij vrijwel niemand dus hij geeft mij hoop.
rot op, ten eerste is ze niet een gewone hoer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zullen dan wel de marketingtrucjes van die dame van lichte zeden zijn die hem aangezet hebben tot het aangaan van die relatie. Zij heeft er 'n naïeve, geldgevende en warrige goedzak bij. Hij denkt dat ze een relatie hebben. Allebei gelukkig.
ik stalk haar al de hele tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds hij haar behoorlijk begon te stalken denk ik dat ze de volgende keer wel uitkijkt...
Ze laat zich door om het even welke man uitwonen tegen betaling. Dan ben je een hoer en netjes gezegd een prostituee.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
rot op, ten eerste is ze niet een gewone hoer.
alleen volgens de vandale is ze opzich een hoer.
-en ik heb geen relatie, ik vind haar alleen maar leuk
ze wil me (nu en misschien wel voor altijd) niet zien
- en momenteel ben ik niet gelukkig
Wat zeur je dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:
Nu ik een aantal keren ben afgewezen ben ik niet meer bang om afgewezen te worden. Als het niks met miss Zweden wordt dan date ik wel weer met iemand anders.
Bovendien heb ik 2 kansen gehad op sex dus zo lelijk kan ik nou ook weer niet zijn.
Feit is dat ik tot mijn 26ste nooit wat had geprobeerd bij meiden uit angst om afgewezen te worden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik stalk haar al de hele tijd.
ik heb haar vader een paar keer opgebeld, en toen was ze daar de laatste keer nogal boos om geworden
en ik had nogal met slechte timing haar een hyves bericht gestuurd.
voor de rest f5 ik alles op internet en vriendenconnecties wat ik heb kunnen vinden van haar. daar merkt ze opzich niets van.
en ik heb plannen gehad om 150km te gaan rijden om doelloos en zielig en wanhopig bij haar in de buurt huilend rond te gaan lopen enzo. maar dat heb ik (al die hele 10 maanden) nog niet gedaan.
Als die meid echt zoveel pillen slikt dan moet je blij zijn dat het niets geworden is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef richard_prf het volgende:
In elk geval geeft het mij wel hoopwant ik vind altijd dat ik te lelijk ben voor het lelijkste meisje op de wereld.
Bovendien zal ik het niet verschrikkelijk vinden als de Zweedse niet geïnteresseerd is in mij. 2 of 3 dagen is genoeg om haar te vergeten denk ik.
Echter bij dat eerste meisje dat ik had ontmoet lig ik nu nog steeds wakker af en toe. Dat was de eerste keer dat ik verliefd werd in mijn leven. Zowel kwa innerlijk en uiterlijk voelde me tot haar aangetrokken.
Spijker op z'n kop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:
Nu ik een aantal keren ben afgewezen ben ik niet meer bang om afgewezen te worden. Als het niks met miss Zweden wordt dan date ik wel weer met iemand anders.
Bovendien heb ik 2 kansen gehad op sex dus zo lelijk kan ik nou ook weer niet zijn.
Feit is dat ik tot mijn 26ste nooit wat had geprobeerd bij meiden uit angst om afgewezen te worden.
ze is mischien wel geen hoer. want hier komt het:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is dat het zo triest is, anders zou het lollig zijn.
Laat d'r gewoon haar job doen.
Dan is ze dus gewoon wel een hoer. Als ze jou niet die drie tientjes laat betalen, maar wel 8 mille weet los te peuteren achteraf is het ook nog eens 'n hele slimme hoer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze is mischien wel geen hoer. want hier komt het:
ik hoefde helemaal niet te betalen...dat ik nou zon debiel ben dat ik na afloop ongevraagd geld op tafel achterlaat waar zij zich ongemakkelijk bij voelde(bij hoeren moet je van te voren betalen trouwens)..., en daarna ook nog eens 8000 heb overgeschreven...
Ik moet wel zeggen dat de e-mails van haar erg overtuigend zijn en oprecht lijken. Ze vraagt nergens echt om geld, hij biedt het gewoon aan omdat hij denkt haar liefde te kunnen kopen. En zij had genoeg problemen en dus redenen om het aan te nemen, dat dan wel weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan is ze dus gewoon wel een hoer. Als ze jou niet die drie tientjes laat betalen, maar wel 8 mille weet los te peuteren achteraf is het ook nog eens 'n hele slimme hoer.
Ben bang dat dit een hele gehaaide tante is die wel raar weet met personen die wat onzeker zijn, weinig ervaring hebben met relaties en hun leven niet helemaal op orde hebben. ¤ 8.000,00 laten liggen zouden weinig mensen doen. Als ik het op straat zie liggen, dan raap ik het ook op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat de e-mails van haar erg overtuigend zijn en oprecht lijken. Ze vraagt nergens echt om geld, hij biedt het gewoon aan omdat hij denkt haar liefde te kunnen kopen. En zij had genoeg problemen en dus redenen om het aan te nemen, dat dan wel weer.
nee ze is niet gehaaid, ze is lief en heeft problemen die ze niet verdiend.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben bang dat dit een hele gehaaide tante is die wel raar weet met personen die wat onzeker zijn, weinig ervaring hebben met relaties en hun leven niet helemaal op orde hebben. ¤ 8.000,00 laten liggen zouden weinig mensen doen. Als ik het op straat zie liggen, dan raap ik het ook op.
Dat zal het dan wel zijn inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ze is niet gehaaid, ze is lief en heeft problemen die ze niet verdiend.
maar jij doet irritant, je ziet het helemaal verkeerd in
Wie weet. Toch is ze niet zo slim geweest om dan persoonlijke info zoals een telefoonnummer te geven. En ze hebben elkaar wel ontmoet en ook seks gehad, als ik het me goed herinner. Of dat was weer het andere meisje die hij niet heeft betaald....quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben bang dat dit een hele gehaaide tante is die wel raar weet met personen die wat onzeker zijn, weinig ervaring hebben met relaties en hun leven niet helemaal op orde hebben. ¤ 8.000,00 laten liggen zouden weinig mensen doen. Als ik het op straat zie liggen, dan raap ik het ook op.
Ik hoop voor hem dat dat wipje hem ¤ 8.000,00 waard was, maar je moet wel heel lang droog hebben gestaan wil dat het geval zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie weet. Toch is ze niet zo slim geweest om dan persoonlijke info zoals een telefoonnummer te geven. En ze hebben elkaar wel ontmoet en ook seks gehad, als ik het me goed herinner. Of dat was weer het andere meisje die hij niet heeft betaald....
haar lichaam is niet echt te koop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn inderdaad.Dat je debiel hebt gedaan is nog tot daar aan toe, dat doen we allemaal wel eens. Maar dat je stug blijft volhouden dat het niet zo is, heeft wel iets triest.
Ik denk ook wel dat je het goed bedoelt, maar je draaft door met dat stalken en zo. Het lichaam van een hoer kun je kopen voor een bepaalde periode, haar liefde niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(staat in die links, maar pic is weggeraakt dus hierbij tekst)
dus ik had afgesproken, en ze was blij dat ik mailde want : "ik heb wel een aantal relaties gehad, maar iedereen vroeg te extreme dingen van me".
en verder:"het lijkt me leuk als we eerst even op de bank praten, of een filmpje kijken. en je wat over jezelf vertelt".
dus ik bij haar afgesproken. en toen wat gepraat.
en toen was het bijna einde van de avond, en toen wilde ze heel graag nog een keer afspreken omdat we aan elkaar zagen overigens dat we allebei goede personen zijn.
toen was IK degeen die maar seks wilde gaan doen.
en toen was IK degeen die daar ongevraagd geld voor achter liet.
toen was er wat mailverkeer dat ze het heel gezellig had gehad, en toen later dat ze allemaal geld nodig had(midden in de nacht), en allemaal andere zielige bijzaken erbij.
en toen de ochtend erna allemaal berichtjes van haar van :"ik wilde het alleen maar kwijt, het spijt me zo, ik hoop dat je me nog wilt zien"
maar toch was IK de debiel die elke keer geld overschreef.
half mei het eerste ofzo.
toen deed ik wat stalkeracties, en wat wanhopige mails, en ik hoorde maar niets van haar.
toen had ik gezegd dat voor het geval het nog onduidelijk was, ik het geld gewoon had gegeven
edit: ze had zich ook ergens laten opnemen, en toen later was ze "weggelopen" uit haar kliniek
en toen eind juli allemaal berichten van haar dat ik haar met rust moest laten. dus dat deed ik.
toen dreigde ze haar haar kamer kwijt te raken, odmat ze maanden huurachterstand had en "als het zakelijk bleef kon ze zich er wel 1 keer overheen zetten, maar ze had geld nodig". en kwam ze dus terug naar mij (in augustus 2010)
ik ben voor afspreken als ze zich zo voelde niet op ingegaan, maar toen heb ik weer geld overgemaakt ... zomaar voor niets omdat ze het nodig had
toen heel veel dankjes van haar.
toen heb ik nog meer geld overgemaakt.
toen werd ze beroofd(29 augustus)
toen raakte ze haar kamer kwijt, en moest ze intrekken bij haar moeder
toen half november smsde ze me of ze geld kon lenen(400 euro uitgeleend topic)
toen half januari ging ze nadenken over "mijn vragen" ofzoiets, geen idee wat ik had gevraagd, ik had haar weer maanden lang gebombardeert met wanhopige smsjes na half december dat ik me geld had terug moeten krijgen.
die smsjes staan nog op me mobiel:onwaar ik had vriend laten bellen en ze nam op, maar goed. had ik haar maar niet zo bang moeten makenquote:ik lees nu net pas wat je gestuurd hebt Wederom sorry dat ik (alweer) niks/zo lang van me heb laten horen. Elk jaar hetzelfde liedje, nu is het mijn jaar, nu komt het goed. wist bij de jaarwisselingen al dat dit niet het geval was. heb tijdelijk mijn telefoon uitgezet en contact met de buitenwereld afgesloten........toen weer dagen/weken niets van haarquote:was voor mijn gevoel nodig. je hoort vandaag weer van me (beloofd). ben momenteel pas net wakker, en voel me niet goed. gaat van alles mis. het ergste is nog dat ...
.....*knip*..
was een erg nare tijd, en kon echt even geen nieuwjaar vieren. zet nu net voor het eerst dit jaar mijn tel aan. heb aardig wat aan mijn kop gehad. sorry dat uitgerekend jij hier de dupe van moest zijn. sorry 2011 begint vandaag voor mij, alsnog moeizaam , maar het begin is er. vandaar, ben nu net wakker en lees nu alles geef me een paar uur, vanavond hoor je weer van me. wil over je woorden nadenken, en een oprecht , gemeent antwoord sturen.
liefs
weer wat wanhopigs stuurde ik toen
en toen:zoals je leest, is zij een heel goed persoon, die ondanks mijn totale debieldoeheid op de 1 of andere manier nog een beetje met me meedenkt. dat komt omdat ze aardig is.quote:hey jeroen! ik wil zeker vrienden blijven. ik mag je graag, en ik hoop oprecht dat je , je snel beter zal voelen. de zon gaat voor jou ook ooit nog wel schijnen! ik ben de komende tijd voornamelijk bij m'n moeder, en ik ga (mits alles geplanned gaat) ook weer met school beginnen. hoop dat je snapt dat, nu ik dat allemaal moet regelen, ik het nog wel even ontzettend drukheb. zou het leuk vinden om daarna weer eens wat af te spreken en bij te kletsen. als jou dat ook leuk lijkt tenminste! ik laat van me horen als alles weer wat rustiger is!(of als ik je geld voor je heb.. nog steeds niets gehoort van de rechtbank wanneer ik nou vergoeding krijg). tot die tijd sterkte
en ik sta er nu hartstikke goed voor!(dat ik kansen heb om iig vriendjes te maken)
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-02-2011 00:51:34 ]
En niemand heeft echt goede antwoorden/oplossingen die echt op de langere termijn werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel een beetje.
Ik wissel al 5 jaar een beetje tussen met meisjes willen praten en een vriendin willen.
Nou is het niet alleen dat, thema's als eenzaamheid en problemen met drank zijn ook aan bod gekomen tijdens die periode.
Op een gegeven moment heb ik een keer wel mazzel gehad met een meisje. Ik heb wekenlang heel hard gezocht en heel hard mijn best gedaan en toen heb ik een meisje weten te vinden die me leuk vond. Achteraf ben ik daar niet zo heel blij mee. Voelde me er al bijna gelijk niet goed over.
Het is vermoeiend en jammer dat ik al ruim 6 jaar met dit soort problemen te maken heb en het wordt niet echt beter
Inderdaad, want veranderen doe je toch echt zelf. Er is zat advies te vinden op fok. Heb je werk? Hoe is je sociale leven op het moment? Heb je hobby's ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
En niemand heeft echt goede antwoorden/oplossingen die echt op de langere termijn werken
oke... dat kan...quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:13 schreef richard_prf het volgende:
Donderdag zie ik de Zweedse weer in het echt. Dan ga ik wel het een en ander vragen. Als ze te moeilijk gaat doen dan hoeft het van mij ook niet meer.
Ik weet dat ze erg voorzichtig is en dat ze daarom misschien nog niet mee durft maar dat kan ze dan toch gewoon zeggen?
Het kostte 3 weken voordat ik haar telefoonnummer kreeg.
okee... dat klinkt best wel ergquote:Ook stond ze met een vriendin te wachten op mij toen ik haar voor het eerst onmoette.
klinkt als een beetje een labiele meid :-Pquote:En ze durfde niet in mijn auto maar ik heb haar weten te overtuigen dat ik haar niet zou verkrachten. Nu vertrouwd ze me dan eindelijk.
Wil je zelf eigenlijk wel veranderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
En niemand heeft echt goede antwoorden/oplossingen die echt op de langere termijn werken
Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wil je zelf eigenlijk wel veranderen?
Ik vond het wel grappig eigenlijk. Het voelde toch een beetje als een prooi waarop ik aan het jagen was -.-quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke... dat kan...
[..]
okee... dat klinkt best wel erg
[..]
klinkt als een beetje een labiele meid :-P
soms vind ik ook weleens van 2 meisjes die ik niet ken dat ik 1tje de mooiste vind, terwijl de ander volgens het schoonheidsideaal volgensmij dan mooier is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig eigenlijk. Het voelde toch een beetje als een prooi waarop ik aan het jagen was -.-
En ja ik moest alle moed verzamelen om ze aan te spreken op het station. Want als je jezelf ongelooflijk lelijk vind en dan zomaar op 2 bovengemiddelde uitziende meiden afstapt dan is dat echt verschrikkelijk lastig.
Ik vind haar best leuk kwa persoonlijkheid maar ze legt het af ten opzichte van die andere meid daar was ik echt verliefd op. Bij de Zweedse weet ik het eigenlijk niet precies
Puur kwa uiterlijk is de Zweedse knapper maar toch voel me veel meer aangetrokken tot die andere meid. Ik snap niet hoe dat kan
Zinnige post van jou!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke... dat kan...
[..]
okee... dat klinkt best wel erg
[..]
klinkt als een beetje een labiele meid :-P
nou, het is best wel gemeen om te moeten horen dat iemand niet bij je in de auto durft te stappen omdat ze bang is dat je haar dan zal verkrachten....quote:
Yup, na de psych.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik dacht dat jij vond dat ik er alleen maar 'kon komen' na een opname psychiatrie
ohja hier was dat Versier/hosseladviezen van Fok! Hielpen ze?
misschien binnenkort weer een met een meisjespraat poging van mij. de vorige liep mis omdat ik eigenlijk best wel bang voor ze ben, maar ik heb nu teksten klaar als er weer 1 op mij afkomt met onverwachte vragen.
[..]
wanneer je toegeeft dat het nooit meer goed gaat komen, dan vooral gaat het mis!
Dat heeft ze bij elke jongen zei ze. Ze is gewoon extreem voorzichtig, ze is al veel lastig gevallen op straat. En volgens mij heeft ze geen ernstige problemen behalve dan de standaard dingetjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou, het is best wel gemeen om te moeten horen dat iemand niet bij je in de auto durft te stappen omdat ze bang is dat je haar dan zal verkrachten....
dus of een meid met heel veel problemen, of ze heeft nog erg weinig vertrouwen in je dan.
omdat richard veel met haar getelefoneerd heeft, en gemsnt enzo denk ik dan dat het wel een meid moet zijn met problemen ofzoiets.
ik heb al een aantal banen via-via aangeboden gekregen h`e. allemaal kul-baantjes zoals secretaris zijn( was een keer op de werkvloer ergens, en ik was degeen die met word en een printer stikkeretiketten kon uitprinten uit een excel adressenbestand(gewoon word help doorlezenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Yup, na de psych.
Maar dus ook niet onmogelijk. Nee jij bent nu er nog ver vanaf, met je ik ben erg angstig (psychiatrie), ik heb geen opleiding (als je van je angsten af bent kan je weer aan een opleiding beginnen) en dus geen baan.
Kortom nu doe je nog niks. Als je al die stappen nu eens doet, dus eerst angsten afkomen, opleiding en dan komt die baan vast wel als je opleiding lukt, dan pas kan je aan een meisje beginnen.
Vrouwen moeten niets met negatief ingestelde mannen die geen toekomstplannen maken. Je hoeft geen werk te hebben, ambitie is al goed genoeg.
Kortom het is een lange weg, maar dus niet onmogelijk
Als je dit soort figuren afwijst, raakt echt iedereen kontakt met hem kwijt. Nu kunnen we hem nog motiveren om iets te gaan doen. Nu heeft hij toch nog een soort " vrienden" al is het digitaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben. Ik lees dit topic nu pas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb al een aantal banen via-via aangeboden gekregen h`e. allemaal kul-baantjes zoals secretaris zijn( was een keer op de werkvloer ergens, en ik was degeen die met word en een printer stikkeretiketten kon uitprinten uit een excel adressenbestand(gewoon word help doorlezen) wat niemand anders daar lukte)
ook een keer omdat iemand me wel handig leek met getalletjes, dat ik moet helpen met boekhouding(lol economie 1 op het vwo gedaan, that's it)
en voor de rest kan ik altijd nog op het land werken in de zomer(heb ik ook een paar keer gedaan, maar ik heb geen zin in dat harde werk midden in de warme zomer. ben zowiezo nogal slap)
Ja dus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb al een aantal banen via-via aangeboden gekregen h`e. allemaal kul-baantjes zoals secretaris zijn( was een keer op de werkvloer ergens, en ik was degeen die met word en een printer stikkeretiketten kon uitprinten uit een excel adressenbestand(gewoon word help doorlezen) wat niemand anders daar lukte)
ook een keer omdat iemand me wel handig leek met getalletjes, dat ik moet helpen met boekhouding(lol economie 1 op het vwo gedaan, that's it)
en voor de rest kan ik altijd nog op het land werken in de zomer(heb ik ook een paar keer gedaan, maar ik heb geen zin in dat harde werk midden in de warme zomer. ben zowiezo nogal slap)
door die baantjes? of door de rest?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben. Ik lees dit topic nu pas.
Juist, daarom moet je ook weer beginnen met studeren. Maar je DURFT nog niet dus eerst van je ANGSTEN afkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
door die baantjes? of door de rest?
op het land werken is nog best leuk hoor. trekker rijden, gespierder worden met irrigatiebuizen aanleggen, etc,etc. allemaal persoonlijke contacten, dus gewoon met een paar loonwerkers en de boer zelf.
dus niet met de polen tulpen gaan koppen ofzoiets, of nog erger in kassen gaan werken
maar denk niet dat ik een vaste baan van die dingen kan krijgen![]()
naja het wordt vreemd hier dat ik het erover heb, want de kans dat ik binnen korte tijd ga werken is nihil
ik zit hier helemaal alleen zonder vrienden 200Km van me ouders en geboorteplaats af, terwijl iedereen denkt:"hij is bezig met ze studie"
al bijna 5 jaar ga ik praktisch nooit naar uni toe, negeer alle mail van mentoren en studieadviseur, en iedereen anders van uni die ik krijg(zo heel vaak komt er nu ook niet meer wat), zit hier alleen maar alleen binnen te wachten op weet ik veel, etc,etc
Het lijkt erop dat je nu zelf ervaart dat aantrekking tussen personen van meer afhankelijk is dan uiterlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef richard_prf het volgende:
Puur kwa uiterlijk is de Zweedse knapper maar toch voel me veel meer aangetrokken tot die andere meid. Ik snap niet hoe dat kan
Ik snap niet dat de overheid jou niet meer stimuleert om te werken, of je angsten op te lossen al is het via de huisarts, aangezien je bijstand ontvangt. Ik vind dat echt heel vreemd. Dat je ook niet eerst een psychisch onderzoek krijgt voordat je zoiets ontvangt. Als iemand niet kan werken door angsten en andere dingen, dan ga je toch eerst uitzoeken waardoor dit komt voordat je hem geld toewerpt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op het land werken is nog best leuk hoor. trekker rijden, gespierder worden met irrigatiebuizen aanleggen, etc,etc. allemaal persoonlijke contacten, dus gewoon met een paar loonwerkers en de boer zelf.
dus niet met de polen tulpen gaan koppen ofzoiets, of nog erger in kassen gaan werken
naja het wordt vreemd hier dat ik het erover heb, want de kans dat ik binnen korte tijd ga werken is nihil
ik zit hier helemaal alleen zonder vrienden 200Km van me ouders en geboorteplaats af, terwijl iedereen denkt:"hij is bezig met ze studie"
al bijna 5 jaar ga ik praktisch nooit naar uni toe, negeer alle mail van mentoren en studieadviseur, en iedereen anders van uni die ik krijg(zo heel vaak komt er nu ook niet meer wat), zit hier alleen maar alleen binnen te wachten op weet ik veel, etc,etc
Geloof me, ik roep dat al maanden en het gaat ook niet doordringen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist, daarom moet je ook weer beginnen met studeren. Maar je DURFT nog niet dus eerst van je ANGSTEN afkomen.
Echt. Ik moet het waarschijnlijk 300x bij je inrammen maar misschien werkt het dan.. Hoop ik
Ik studeer, doe iets wat wiskunde en informatica combineert (wil hier niet te herkenbaar overkomen). Daarnaast werk ik voor 2 bedrijven waar ik software voor ontwikkel. Eigenlijk vind ik software voor bedrijfsprocessen totaal niet leuk/interessant, maar het betaalt redelijk goed. Werk bij een van de bedrijven wel samen met een paar collega's (veel ouder), maar ik werk meestal zelfstandig en vanaf thuis, op die manier kan ik ook heel makkelijk naast mijn drukke studie (en enorme reistijd) toch wat uurtjes maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:51 schreef hasjman het volgende:
[..]
Inderdaad, want veranderen doe je toch echt zelf. Er is zat advies te vinden op fok. Heb je werk? Hoe is je sociale leven op het moment? Heb je hobby's ?
Ja, ik denk het wel. Maar ik durf veel dingen niet echt goed en zoals je ziet bak ik de afgelopen 6 jaar niet echt veel van dat veranderen. Ik word alleen maar ouder, niet beter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
Wil je zelf eigenlijk wel veranderen?
ik moet me inderdaad even over die angsten heen zetten. als ik echt naar buiten moet, dan kan ik dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, ik roep dat al maanden en het gaat ook niet doordringen.Hij denkt dat hij z'n eigen angsten kan overwinnen, ook al wijst niets in die richting. Hij zegt elk jaar weer te zullen beginnen met zijn studie, dit jaar in september heb ik hem proberen aan te sporen toch te gaan. Maar nee, ik ben er van overtuigd dat hij daar hulp bij nodig heeft, in de vorm van therapie of medicatie.
nee het idee dat ik een vriendin kan krijgen is mijn 1e prioriteit.quote:En dan is een vriendin krijgen zijn 1e prioriteit.Kun je nagaan.
Nee man, een beetje sociaal goede positie innemen is prioriteit no 1.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik moet me inderdaad even over die angsten heen zetten. als ik echt naar buiten moet, dan kan ik dat. en dat is even moeilijk ja, maar ik moet me daar heel eventjes overheenzetten. elke dag naar buiten gaan lijkt me ook mogelijk dan, al zal dat heel wat energie kosten.
[..]
nee het idee dat ik een vriendin kan krijgen is mijn 1e prioriteit.
en 8k-meisje heeft veel te veel goede eigenschappen, en alles van haar, dat ik ooit weer zo iemand kan vinden(oke misschien ooit...). dus alleen zij mag me vriendin worden
Maar jij kan meer bereiken dan ik. Van een schattig klein meisje zoals jij nemen ze natuurlijk meer aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, ik roep dat al maanden en het gaat ook niet doordringen.Hij denkt dat hij z'n eigen angsten kan overwinnen, ook al wijst niets in die richting. Hij zegt elk jaar weer te zullen beginnen met zijn studie, dit jaar in september heb ik hem proberen aan te sporen toch te gaan. Maar nee, ik ben er van overtuigd dat hij daar hulp bij nodig heeft, in de vorm van therapie of medicatie.
En dan is een vriendin krijgen zijn 1e prioriteit.Kun je nagaan.
dude wtf, je hebt een leven! een redelijk goed leven lijkt het ook nog eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik studeer, doe iets wat wiskunde en informatica combineert (wil hier niet te herkenbaar overkomen). Daarnaast werk ik voor 2 bedrijven waar ik software voor ontwikkel. Eigenlijk vind ik software voor bedrijfsprocessen totaal niet leuk/interessant, maar het betaalt redelijk goed. Werk bij een van de bedrijven wel samen met een paar collega's (veel ouder), maar ik werk meestal zelfstandig en vanaf thuis, op die manier kan ik ook heel makkelijk naast mijn drukke studie (en enorme reistijd) toch wat uurtjes maken.
wat! je speelt gitaar! chicks diggen dat echt zwaar!. niet piano gaan spelen, daar heb je geen ruk aan. doe ik redelijk goed, maar je hebt er niets aan. ook keyboard is meer iets voor de armen die geen piano kunnen betalen, of die technoos die van ritmeautomaten houden. (nee ik heb niet iets tegen ritmeautomaten omdat ik zelf geen ritme gevoel heb en geen tempo kan houden).quote:Hobby's? Ik lees vrij veel en daarnaast speel ik gitaar. Dat vind ik erg leuk om te doen, maar eigenlijk heb/maak ik er te weinig tijd voor. Ik ben ook begonnen met mezelf piano/keyboard te leren spelen, maar dat wil nog niet echt lukken. (Ook weer door tijdgebrek)
klinkt alsof je bijna niets mist.quote:Mijn sociale leven is compleet crap. Buiten contact met mijn studiegenoten heb ik verder niets. Als ik vakantie heb dan zit ik 90-95% van de tijd gewoon binnen, meestal zit ik dan ook niet veel nuttigs te doen. Als ik me rot voel dan verspil ik heel veel tijd aan me rot voelen terwijl ik die tijd beter in andere dingen had kunnen steken. Jezelf rot en eenzaam voelen is een gigantische tijd- en energieslurper.
je houd het wel best lang vol. best knapquote:Het is niet leuk om geen vrienden te hebben. Geen vriendin, waarvan ik toch stiekem hoop dat dat een hele leuke invulling van mijn tijd isVoel me eenzaam.
ja we worden alleen maar ouder(deprigedachtes, deprigedachtes)quote:Ja, ik denk het wel. Maar ik durf veel dingen niet echt goed en zoals je ziet bak ik de afgelopen 6 jaar niet echt veel van dat veranderen. Ik word alleen maar ouder, niet beter.
wajong jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de overheid jou niet meer stimuleert om te werken, of je angsten op te lossen al is het via de huisarts, aangezien je bijstand ontvangt.
misschien was die keuringsarts wel een psycholoog ofzoiets. . ik weet het ook niet, maar ik voelde me heel erg ongemakkelijk bij hem zoals alleen een psycholoog die je probeert te doorgronden dat voor elkaar krijgt.quote:Ik vind dat echt heel vreemd. Dat je ook niet eerst een psychisch onderzoek krijgt voordat je zoiets ontvangt. Als iemand niet kan werken door angsten en andere dingen, dan ga je toch eerst uitzoeken waardoor dit komt voordat je hem geld toewerpt?
ik heb een foldertje gekregen van "op weg naar werk" of weet ik veel hoe het ookalweer heette. maar ik doe niets.quote:Of heb jij elk voorstel van die mensen afgeslagen of zo?
ik heb studie , ik ga alleen niet echt vaak heenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee man, een beetje sociaal goede positie innemen is prioriteit no 1.
Haal dat vriendin uit je hoofd. Zeg nou eerlijk, wat is er leuk aan een vent zonder studie
ik voel me daar te kut voor. en het komt er maar niet vanquote:, baan
dat is wat mensen zonder passie zullen doen. mensen met passie die verliefd zijn, kijken elkaar aan, en voelen aan wat ooit kan worden. en bevestiging etc bij hun liefde. en dan sta je 2X zo sterk en kan je meer aan(zoals wel naar buiten gaan en schijt hebben aan de rest van de wereld waar je anders zo bang voor bent omdat je MET HAAR bent, of omdat je weet dat er iemand achter je staat).quote:en ook nog geen ambitie die alleen maar klaagt en dan ook nog geeneens de deur uitdurft voor een ordinaire wandeling in het park om de krokussen te bekijken deze lente ().
Heel leuk, zo'n vent
Of denk je dat de hele dag neuken en op de bank hangen met haar een zinnige invulling van de relatie is? (Hoewel dat wel even leuk kan zijn, maar wekenlang?)
Ik heb het opgegeven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij kan meer bereiken dan ik. Van een schattig klein meisje zoals jij nemen ze natuurlijk meer aan
Tof. Deze meid lijkt me oprecht geinteresseerd dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef richard_prf het volgende:
Nou ze heeft me zojuist weer gebeld en gezegd dat ze mee gaat en dat ze genoeg geld heeft voor een ticket in april. Ook gaat ze me mijn brief nalezen die ik voor de verzekering ga opstellen (operatie kost 6000 pond -.-). Ze is heel erg goed in zinnen formuleren en het kan nooit kwaad als iemand anders het nog eens overleest. Er kunnen altijd dingetjes zijn die een ander opvalt.
Het is dus gewoon een hele eerlijke meid dat geen gebruik van me wilt maken ofzo.
Ochja, alsof het niets is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar lijkt wel alsof jij nog nieteens zoveel mist in je leven, op sociale dingen en gelukkig voelen na ofzoiets.
Inderdaad. En ondanks dat ik een studie heb en werk (ben met beiden ook niet echt heel blij/gelukkig) heb ik verder weinig. Die vrienden, dat vriendinnetje en dat gelukkige gevoel zijn juist het allerbelangrijkst.quote:
Ik kan vanaf mijn scherm moeilijk oordelen over jouw situatie. Geen idee hoe je die dames benadert bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
haar lichaam is niet echt te koop.
samenvatting:
ik zag haar advertentie eind aprilKortom: ze heeft financiële problemen en denkt die op te kunnen lossen door haar lichaam te verhuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(staat in die links, maar pic is weggeraakt dus hierbij tekst)
dus ik had afgesproken, en ze was blij dat ik mailde want : "ik heb wel een aantal relaties gehad, maar iedereen vroeg te extreme dingen van me".
en verder:"het lijkt me leuk als we eerst even op de bank praten, of een filmpje kijken. en je wat over jezelf vertelt".
dus ik bij haar afgesproken. en toen wat gepraat.
en toen was het bijna einde van de avond, en toen wilde ze heel graag nog een keer afspreken omdat we aan elkaar zagen overigens dat we allebei goede personen zijn.
toen was IK degeen die maar seks wilde gaan doen.
en toen was IK degeen die daar ongevraagd geld voor achter liet.
toen was er wat mailverkeer dat ze het heel gezellig had gehad, en toen later dat ze allemaal geld nodig had(midden in de nacht), en allemaal andere zielige bijzaken erbij.
en toen de ochtend erna allemaal berichtjes van haar van :"ik wilde het alleen maar kwijt, het spijt me zo, ik hoop dat je me nog wilt zien"
maar toch was IK de debiel die elke keer geld overschreef.
half mei het eerste ofzo.
toen deed ik wat stalkeracties, en wat wanhopige mails, en ik hoorde maar niets van haar.
toen had ik gezegd dat voor het geval het nog onduidelijk was, ik het geld gewoon had gegeven
edit: ze had zich ook ergens laten opnemen, en toen later was ze "weggelopen" uit haar kliniek
en toen eind juli allemaal berichten van haar dat ik haar met rust moest laten. dus dat deed ik.
toen dreigde ze haar haar kamer kwijt te raken, odmat ze maanden huurachterstand had en "als het zakelijk bleef kon ze zich er wel 1 keer overheen zetten, maar ze had geld nodig". en kwam ze dus terug naar mij (in augustus 2010)
ik ben voor afspreken als ze zich zo voelde niet op ingegaan, maar toen heb ik weer geld overgemaakt ... zomaar voor niets omdat ze het nodig had
toen heel veel dankjes van haar.
toen heb ik nog meer geld overgemaakt.
toen werd ze beroofd(29 augustus)
toen raakte ze haar kamer kwijt, en moest ze intrekken bij haar moeder
toen half november smsde ze me of ze geld kon lenen(400 euro uitgeleend topic)
toen half januari ging ze nadenken over "mijn vragen" ofzoiets, geen idee wat ik had gevraagd, ik had haar weer maanden lang gebombardeert met wanhopige smsjes na half december dat ik me geld had terug moeten krijgen.
die smsjes staan nog op me mobiel:
[..]
onwaar ik had vriend laten bellen en ze nam op, maar goed. had ik haar maar niet zo bang moeten maken
[..]
toen weer dagen/weken niets van haar
weer wat wanhopigs stuurde ik toen
en toen:
[..]
zoals je leest, is zij een heel goed persoon, die ondanks mijn totale debieldoeheid op de 1 of andere manier nog een beetje met me meedenkt. dat komt omdat ze aardig is.
en ik sta er nu hartstikke goed voor!(dat ik kansen heb om iig vriendjes te maken)
Je reist veel naar je studie en terug? Al eraan gedacht om in de stad waar je studeert een kamer te zoeken? Ben je iig van die reistijd af en als je een beetje leuk huis vind heb je gelijk al flink wat sociale contacten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Hobby's? Ik lees vrij veel en daarnaast speel ik gitaar. Dat vind ik erg leuk om te doen, maar eigenlijk heb/maak ik er te weinig tijd voor. Ik ben ook begonnen met mezelf piano/keyboard te leren spelen, maar dat wil nog niet echt lukken. (Ook weer door tijdgebrek)
Mijn sociale leven is compleet crap. Buiten contact met mijn studiegenoten heb ik verder niets. Als ik vakantie heb dan zit ik 90-95% van de tijd gewoon binnen, meestal zit ik dan ook niet veel nuttigs te doen. Als ik me rot voel dan verspil ik heel veel tijd aan me rot voelen terwijl ik die tijd beter in andere dingen had kunnen steken. Jezelf rot en eenzaam voelen is een gigantische tijd- en energieslurper.
Het is niet leuk om geen vrienden te hebben. Geen vriendin, waarvan ik toch stiekem hoop dat dat een hele leuke invulling van mijn tijd isVoel me eenzaam.
[..]
Ja, ik denk het wel. Maar ik durf veel dingen niet echt goed en zoals je ziet bak ik de afgelopen 6 jaar niet echt veel van dat veranderen. Ik word alleen maar ouder, niet beter.
Dat doe je toch echt allemaal zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja. Afhankelijk van hoe alles aansluit ben ik elke dag dat ik moet in totaal 3 à 4 uur kwijt. Dat is best wel veel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef kipknots het volgende:
Je reist veel naar je studie en terug? Al eraan gedacht om in de stad waar je studeert een kamer te zoeken? Ben je iig van die reistijd af en als je een beetje leuk huis vind heb je gelijk al flink wat sociale contacten.
Vroeg of laat zul je toch een keer zelfstandig moeten worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja. Afhankelijk van hoe alles aansluit ben ik elke dag dat ik moet in totaal 3 à 4 uur kwijt. Dat is best wel veel.
Ik heb er weleens over gedacht, maar ik zie er heel erg tegenop. Maak me zorgen om hoe ik dat precies moet bekostigen. Maar zie er ook vooral gewoon tegenop. Uit huis gaan vind ik best wel eng en nieuw, daarnaast zie ik juist op tegen dat sociaal moeten zijn omdat ik een huis met meerdere mensen moet delen omdat ik niet weet of ik het wel kan.
Dus ja, ik heb er weleens over gedacht, ik zie ook wel een paar positieve kanten, maar tegelijkertijd zie ik het niet zitten en ben ik bang dat het veel werk en onplezierig zal zijn.
En ik hou niet echt van verandering, zo eet ik bij restaurants en in de kantine altijd exact hetzelfde als altijd. Als mijn omstandigheden veranderen voel ik me niet op mijn gemak.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk in kennismaken is geen probleem.Maar als je je uiterlijk nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat kan ik erg goed begrijpen. verder is popularatiteit en kennismaken met mensen voor mij nooit het probleem geweest. zolang ik niet tevreden ben met mijn uiterlijk ga ik nooit uit omdat ik vind dat het dan geen zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |