quote:
Op dinsdag 23 november 2010 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:[..]
Oh maar het ging toch beter zei je? En je hebt toch geen hulp nodig?
Omdat dit geen topickaap moet worden, toch even OT:
adviezen op FOK! hielpen bij jou niet, omdat je ze nooit hebt opgevolgd.
topicup
maar ik wou even laten weten, dat ik wel iets aan advies heb gehad.
volgensmij heb ik er niet echt altijd om gevraagd dat iedereen moeite voor me doet ofzo, maar sommige dingen helpen me echt ineens onverwacht dingen beter in te zien....
zoals
quote:
mylifeisgrey, je snapt het nog niet he
sex=manier om plezier te hebben
dankje anoniemelurker
quote:
Die smsjes moet je misschien proberen in te houden. Je creëert een idee van dat jij haar echt nodig hebt. Dat is beklemmend. Wees zekerder van jezelf. Je hebt haar niet nodig. Je leeft ook verder zonder haar. Probeer dus eerder een situatie te creëeren waarin je echt een leuk persoon bent en ze blij mag zijn met iemand als jij.
dat ijkt me eigenlijk ook wel prettiger voor mezelf, en voor haar.... maar het is wel moeilijk om dat te laten lukken
dankje Ascendancy
en zijn nog meer dingen, waar ik eventjes teveel naar zou moeten zoeken....maar die hebben me persoon wel helpen vormen naar wat beters
ik voel me vaak zo eenzaam, en zo kansloos dat relatie/vrienden wise me ooit iets zal lukken. dan denk ik dat het nooit meer goed komt, en dan ga ik domme dingen doen
misschien dat het me volgend jaar wel lukt. ik heb zo nu rond de kerst een aantal vrouwelijke onzekere users zien posten(yellowrose, amouretvin.....) en misschien ligt het aan de kerstgedachte, of de donkere wintermaanden ofzo dat ze er nu ineens zijn, maar leuk klinkende meisjes waar ik nesteldrang, ahh-schattig, en ik-zou-je-nooit-verlaat gevoelens bij krijg bestaan dus wel
dus dat helpt ook wat

ik heb dus nu bijna 8 jaar terug ooit een vriendin gehad voor 2 weken ofzo, en toen daar 7 jaar lang over liggen huilen(heel extreem, veel meer dan dat alleen maar trouwens)
en hoe meer ik aan een ander lief meisje denk, hoe meer ik haar wil! ze wil mij alleen niet zo erg, maar ik doe me best.
dat heb ik ook heel erg ingezien.
dus adviezen fok zijn niet heilig goed, maar ze helpen wel
en heilig-goed advies bestaat zowiezo niet echt, omdat het allemal moeilijk is
dankje
quote:
Op dinsdag 23 november 2010 01:26 schreef Godshand het volgende:[..]
Gozer, je bent echt een beetje de weg kwijt, maar je ouders ook..
Als je mijn zoon was, zorgde ik ervoor dat je onder curatele gesteld wordt...
Je gaat echt financieel onverantwoord met je geld om. Plus eens een opname psychiatrie (hoewel er een hoop mensen hier weer tegen zijn) zal denk ik eens niet verkeerd zijn. Daarna begeleid wonen, waar je 1x/maand eens naar de hoeren mee mag en geen bergen geld ze geeft. Verder sociale werkplaats voorlopig, tot je weer beetje normaal bent, en het VWO niveau weer terug krijgt...
Lijkt me prima plan...
ja inderdaad je hebt gelijk. al ben ik helemaal geen persoon die perse naar elke maand naar de hoeren wil. het is alleen omdat anderen wel seks hebben en ik neit dat het me pijn doet.
en me ouders zijn de weg niet kwijt, want die weten niet in zoverre hoe het daadwerkelijk met me gaat
[ Bericht 6% gewijzigd door mylifeisgrey op 25-12-2010 15:53:22 ]