door die baantjes? of door de rest?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat moet jij een kutleven hebben. Ik lees dit topic nu pas.
Juist, daarom moet je ook weer beginnen met studeren. Maar je DURFT nog niet dus eerst van je ANGSTEN afkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
door die baantjes? of door de rest?
op het land werken is nog best leuk hoor. trekker rijden, gespierder worden met irrigatiebuizen aanleggen, etc,etc. allemaal persoonlijke contacten, dus gewoon met een paar loonwerkers en de boer zelf.
dus niet met de polen tulpen gaan koppen ofzoiets, of nog erger in kassen gaan werken
maar denk niet dat ik een vaste baan van die dingen kan krijgen![]()
naja het wordt vreemd hier dat ik het erover heb, want de kans dat ik binnen korte tijd ga werken is nihil
ik zit hier helemaal alleen zonder vrienden 200Km van me ouders en geboorteplaats af, terwijl iedereen denkt:"hij is bezig met ze studie"
al bijna 5 jaar ga ik praktisch nooit naar uni toe, negeer alle mail van mentoren en studieadviseur, en iedereen anders van uni die ik krijg(zo heel vaak komt er nu ook niet meer wat), zit hier alleen maar alleen binnen te wachten op weet ik veel, etc,etc
Het lijkt erop dat je nu zelf ervaart dat aantrekking tussen personen van meer afhankelijk is dan uiterlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef richard_prf het volgende:
Puur kwa uiterlijk is de Zweedse knapper maar toch voel me veel meer aangetrokken tot die andere meid. Ik snap niet hoe dat kan
Ik snap niet dat de overheid jou niet meer stimuleert om te werken, of je angsten op te lossen al is het via de huisarts, aangezien je bijstand ontvangt. Ik vind dat echt heel vreemd. Dat je ook niet eerst een psychisch onderzoek krijgt voordat je zoiets ontvangt. Als iemand niet kan werken door angsten en andere dingen, dan ga je toch eerst uitzoeken waardoor dit komt voordat je hem geld toewerpt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
op het land werken is nog best leuk hoor. trekker rijden, gespierder worden met irrigatiebuizen aanleggen, etc,etc. allemaal persoonlijke contacten, dus gewoon met een paar loonwerkers en de boer zelf.
dus niet met de polen tulpen gaan koppen ofzoiets, of nog erger in kassen gaan werken
naja het wordt vreemd hier dat ik het erover heb, want de kans dat ik binnen korte tijd ga werken is nihil
ik zit hier helemaal alleen zonder vrienden 200Km van me ouders en geboorteplaats af, terwijl iedereen denkt:"hij is bezig met ze studie"
al bijna 5 jaar ga ik praktisch nooit naar uni toe, negeer alle mail van mentoren en studieadviseur, en iedereen anders van uni die ik krijg(zo heel vaak komt er nu ook niet meer wat), zit hier alleen maar alleen binnen te wachten op weet ik veel, etc,etc
Geloof me, ik roep dat al maanden en het gaat ook niet doordringen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Juist, daarom moet je ook weer beginnen met studeren. Maar je DURFT nog niet dus eerst van je ANGSTEN afkomen.
Echt. Ik moet het waarschijnlijk 300x bij je inrammen maar misschien werkt het dan.. Hoop ik
Ik studeer, doe iets wat wiskunde en informatica combineert (wil hier niet te herkenbaar overkomen). Daarnaast werk ik voor 2 bedrijven waar ik software voor ontwikkel. Eigenlijk vind ik software voor bedrijfsprocessen totaal niet leuk/interessant, maar het betaalt redelijk goed. Werk bij een van de bedrijven wel samen met een paar collega's (veel ouder), maar ik werk meestal zelfstandig en vanaf thuis, op die manier kan ik ook heel makkelijk naast mijn drukke studie (en enorme reistijd) toch wat uurtjes maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:51 schreef hasjman het volgende:
[..]
Inderdaad, want veranderen doe je toch echt zelf. Er is zat advies te vinden op fok. Heb je werk? Hoe is je sociale leven op het moment? Heb je hobby's ?
Ja, ik denk het wel. Maar ik durf veel dingen niet echt goed en zoals je ziet bak ik de afgelopen 6 jaar niet echt veel van dat veranderen. Ik word alleen maar ouder, niet beter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
Wil je zelf eigenlijk wel veranderen?
ik moet me inderdaad even over die angsten heen zetten. als ik echt naar buiten moet, dan kan ik dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, ik roep dat al maanden en het gaat ook niet doordringen.Hij denkt dat hij z'n eigen angsten kan overwinnen, ook al wijst niets in die richting. Hij zegt elk jaar weer te zullen beginnen met zijn studie, dit jaar in september heb ik hem proberen aan te sporen toch te gaan. Maar nee, ik ben er van overtuigd dat hij daar hulp bij nodig heeft, in de vorm van therapie of medicatie.
nee het idee dat ik een vriendin kan krijgen is mijn 1e prioriteit.quote:En dan is een vriendin krijgen zijn 1e prioriteit.Kun je nagaan.
Nee man, een beetje sociaal goede positie innemen is prioriteit no 1.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik moet me inderdaad even over die angsten heen zetten. als ik echt naar buiten moet, dan kan ik dat. en dat is even moeilijk ja, maar ik moet me daar heel eventjes overheenzetten. elke dag naar buiten gaan lijkt me ook mogelijk dan, al zal dat heel wat energie kosten.
[..]
nee het idee dat ik een vriendin kan krijgen is mijn 1e prioriteit.
en 8k-meisje heeft veel te veel goede eigenschappen, en alles van haar, dat ik ooit weer zo iemand kan vinden(oke misschien ooit...). dus alleen zij mag me vriendin worden
Maar jij kan meer bereiken dan ik. Van een schattig klein meisje zoals jij nemen ze natuurlijk meer aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, ik roep dat al maanden en het gaat ook niet doordringen.Hij denkt dat hij z'n eigen angsten kan overwinnen, ook al wijst niets in die richting. Hij zegt elk jaar weer te zullen beginnen met zijn studie, dit jaar in september heb ik hem proberen aan te sporen toch te gaan. Maar nee, ik ben er van overtuigd dat hij daar hulp bij nodig heeft, in de vorm van therapie of medicatie.
En dan is een vriendin krijgen zijn 1e prioriteit.Kun je nagaan.
dude wtf, je hebt een leven! een redelijk goed leven lijkt het ook nog eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik studeer, doe iets wat wiskunde en informatica combineert (wil hier niet te herkenbaar overkomen). Daarnaast werk ik voor 2 bedrijven waar ik software voor ontwikkel. Eigenlijk vind ik software voor bedrijfsprocessen totaal niet leuk/interessant, maar het betaalt redelijk goed. Werk bij een van de bedrijven wel samen met een paar collega's (veel ouder), maar ik werk meestal zelfstandig en vanaf thuis, op die manier kan ik ook heel makkelijk naast mijn drukke studie (en enorme reistijd) toch wat uurtjes maken.
wat! je speelt gitaar! chicks diggen dat echt zwaar!. niet piano gaan spelen, daar heb je geen ruk aan. doe ik redelijk goed, maar je hebt er niets aan. ook keyboard is meer iets voor de armen die geen piano kunnen betalen, of die technoos die van ritmeautomaten houden. (nee ik heb niet iets tegen ritmeautomaten omdat ik zelf geen ritme gevoel heb en geen tempo kan houden).quote:Hobby's? Ik lees vrij veel en daarnaast speel ik gitaar. Dat vind ik erg leuk om te doen, maar eigenlijk heb/maak ik er te weinig tijd voor. Ik ben ook begonnen met mezelf piano/keyboard te leren spelen, maar dat wil nog niet echt lukken. (Ook weer door tijdgebrek)
klinkt alsof je bijna niets mist.quote:Mijn sociale leven is compleet crap. Buiten contact met mijn studiegenoten heb ik verder niets. Als ik vakantie heb dan zit ik 90-95% van de tijd gewoon binnen, meestal zit ik dan ook niet veel nuttigs te doen. Als ik me rot voel dan verspil ik heel veel tijd aan me rot voelen terwijl ik die tijd beter in andere dingen had kunnen steken. Jezelf rot en eenzaam voelen is een gigantische tijd- en energieslurper.
je houd het wel best lang vol. best knapquote:Het is niet leuk om geen vrienden te hebben. Geen vriendin, waarvan ik toch stiekem hoop dat dat een hele leuke invulling van mijn tijd isVoel me eenzaam.
ja we worden alleen maar ouder(deprigedachtes, deprigedachtes)quote:Ja, ik denk het wel. Maar ik durf veel dingen niet echt goed en zoals je ziet bak ik de afgelopen 6 jaar niet echt veel van dat veranderen. Ik word alleen maar ouder, niet beter.
wajong jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de overheid jou niet meer stimuleert om te werken, of je angsten op te lossen al is het via de huisarts, aangezien je bijstand ontvangt.
misschien was die keuringsarts wel een psycholoog ofzoiets. . ik weet het ook niet, maar ik voelde me heel erg ongemakkelijk bij hem zoals alleen een psycholoog die je probeert te doorgronden dat voor elkaar krijgt.quote:Ik vind dat echt heel vreemd. Dat je ook niet eerst een psychisch onderzoek krijgt voordat je zoiets ontvangt. Als iemand niet kan werken door angsten en andere dingen, dan ga je toch eerst uitzoeken waardoor dit komt voordat je hem geld toewerpt?
ik heb een foldertje gekregen van "op weg naar werk" of weet ik veel hoe het ookalweer heette. maar ik doe niets.quote:Of heb jij elk voorstel van die mensen afgeslagen of zo?
ik heb studie , ik ga alleen niet echt vaak heenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee man, een beetje sociaal goede positie innemen is prioriteit no 1.
Haal dat vriendin uit je hoofd. Zeg nou eerlijk, wat is er leuk aan een vent zonder studie
ik voel me daar te kut voor. en het komt er maar niet vanquote:, baan
dat is wat mensen zonder passie zullen doen. mensen met passie die verliefd zijn, kijken elkaar aan, en voelen aan wat ooit kan worden. en bevestiging etc bij hun liefde. en dan sta je 2X zo sterk en kan je meer aan(zoals wel naar buiten gaan en schijt hebben aan de rest van de wereld waar je anders zo bang voor bent omdat je MET HAAR bent, of omdat je weet dat er iemand achter je staat).quote:en ook nog geen ambitie die alleen maar klaagt en dan ook nog geeneens de deur uitdurft voor een ordinaire wandeling in het park om de krokussen te bekijken deze lente ().
Heel leuk, zo'n vent
Of denk je dat de hele dag neuken en op de bank hangen met haar een zinnige invulling van de relatie is? (Hoewel dat wel even leuk kan zijn, maar wekenlang?)
Ik heb het opgegeven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij kan meer bereiken dan ik. Van een schattig klein meisje zoals jij nemen ze natuurlijk meer aan
Tof. Deze meid lijkt me oprecht geinteresseerd dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef richard_prf het volgende:
Nou ze heeft me zojuist weer gebeld en gezegd dat ze mee gaat en dat ze genoeg geld heeft voor een ticket in april. Ook gaat ze me mijn brief nalezen die ik voor de verzekering ga opstellen (operatie kost 6000 pond -.-). Ze is heel erg goed in zinnen formuleren en het kan nooit kwaad als iemand anders het nog eens overleest. Er kunnen altijd dingetjes zijn die een ander opvalt.
Het is dus gewoon een hele eerlijke meid dat geen gebruik van me wilt maken ofzo.
Ochja, alsof het niets is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar lijkt wel alsof jij nog nieteens zoveel mist in je leven, op sociale dingen en gelukkig voelen na ofzoiets.
Inderdaad. En ondanks dat ik een studie heb en werk (ben met beiden ook niet echt heel blij/gelukkig) heb ik verder weinig. Die vrienden, dat vriendinnetje en dat gelukkige gevoel zijn juist het allerbelangrijkst.quote:
Ik kan vanaf mijn scherm moeilijk oordelen over jouw situatie. Geen idee hoe je die dames benadert bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:50 schreef benzin het volgende:
[..]
En niemand heeft echt goede antwoorden/oplossingen die echt op de langere termijn werken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
haar lichaam is niet echt te koop.
samenvatting:
ik zag haar advertentie eind aprilKortom: ze heeft financiële problemen en denkt die op te kunnen lossen door haar lichaam te verhuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(staat in die links, maar pic is weggeraakt dus hierbij tekst)
dus ik had afgesproken, en ze was blij dat ik mailde want : "ik heb wel een aantal relaties gehad, maar iedereen vroeg te extreme dingen van me".
en verder:"het lijkt me leuk als we eerst even op de bank praten, of een filmpje kijken. en je wat over jezelf vertelt".
dus ik bij haar afgesproken. en toen wat gepraat.
en toen was het bijna einde van de avond, en toen wilde ze heel graag nog een keer afspreken omdat we aan elkaar zagen overigens dat we allebei goede personen zijn.
toen was IK degeen die maar seks wilde gaan doen.
en toen was IK degeen die daar ongevraagd geld voor achter liet.
toen was er wat mailverkeer dat ze het heel gezellig had gehad, en toen later dat ze allemaal geld nodig had(midden in de nacht), en allemaal andere zielige bijzaken erbij.
en toen de ochtend erna allemaal berichtjes van haar van :"ik wilde het alleen maar kwijt, het spijt me zo, ik hoop dat je me nog wilt zien"
maar toch was IK de debiel die elke keer geld overschreef.
half mei het eerste ofzo.
toen deed ik wat stalkeracties, en wat wanhopige mails, en ik hoorde maar niets van haar.
toen had ik gezegd dat voor het geval het nog onduidelijk was, ik het geld gewoon had gegeven
edit: ze had zich ook ergens laten opnemen, en toen later was ze "weggelopen" uit haar kliniek
en toen eind juli allemaal berichten van haar dat ik haar met rust moest laten. dus dat deed ik.
toen dreigde ze haar haar kamer kwijt te raken, odmat ze maanden huurachterstand had en "als het zakelijk bleef kon ze zich er wel 1 keer overheen zetten, maar ze had geld nodig". en kwam ze dus terug naar mij (in augustus 2010)
ik ben voor afspreken als ze zich zo voelde niet op ingegaan, maar toen heb ik weer geld overgemaakt ... zomaar voor niets omdat ze het nodig had
toen heel veel dankjes van haar.
toen heb ik nog meer geld overgemaakt.
toen werd ze beroofd(29 augustus)
toen raakte ze haar kamer kwijt, en moest ze intrekken bij haar moeder
toen half november smsde ze me of ze geld kon lenen(400 euro uitgeleend topic)
toen half januari ging ze nadenken over "mijn vragen" ofzoiets, geen idee wat ik had gevraagd, ik had haar weer maanden lang gebombardeert met wanhopige smsjes na half december dat ik me geld had terug moeten krijgen.
die smsjes staan nog op me mobiel:
[..]
onwaar ik had vriend laten bellen en ze nam op, maar goed. had ik haar maar niet zo bang moeten maken
[..]
toen weer dagen/weken niets van haar
weer wat wanhopigs stuurde ik toen
en toen:
[..]
zoals je leest, is zij een heel goed persoon, die ondanks mijn totale debieldoeheid op de 1 of andere manier nog een beetje met me meedenkt. dat komt omdat ze aardig is.
en ik sta er nu hartstikke goed voor!(dat ik kansen heb om iig vriendjes te maken)
Je reist veel naar je studie en terug? Al eraan gedacht om in de stad waar je studeert een kamer te zoeken? Ben je iig van die reistijd af en als je een beetje leuk huis vind heb je gelijk al flink wat sociale contacten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Hobby's? Ik lees vrij veel en daarnaast speel ik gitaar. Dat vind ik erg leuk om te doen, maar eigenlijk heb/maak ik er te weinig tijd voor. Ik ben ook begonnen met mezelf piano/keyboard te leren spelen, maar dat wil nog niet echt lukken. (Ook weer door tijdgebrek)
Mijn sociale leven is compleet crap. Buiten contact met mijn studiegenoten heb ik verder niets. Als ik vakantie heb dan zit ik 90-95% van de tijd gewoon binnen, meestal zit ik dan ook niet veel nuttigs te doen. Als ik me rot voel dan verspil ik heel veel tijd aan me rot voelen terwijl ik die tijd beter in andere dingen had kunnen steken. Jezelf rot en eenzaam voelen is een gigantische tijd- en energieslurper.
Het is niet leuk om geen vrienden te hebben. Geen vriendin, waarvan ik toch stiekem hoop dat dat een hele leuke invulling van mijn tijd isVoel me eenzaam.
[..]
Ja, ik denk het wel. Maar ik durf veel dingen niet echt goed en zoals je ziet bak ik de afgelopen 6 jaar niet echt veel van dat veranderen. Ik word alleen maar ouder, niet beter.
Dat doe je toch echt allemaal zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja. Afhankelijk van hoe alles aansluit ben ik elke dag dat ik moet in totaal 3 à 4 uur kwijt. Dat is best wel veel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef kipknots het volgende:
Je reist veel naar je studie en terug? Al eraan gedacht om in de stad waar je studeert een kamer te zoeken? Ben je iig van die reistijd af en als je een beetje leuk huis vind heb je gelijk al flink wat sociale contacten.
Vroeg of laat zul je toch een keer zelfstandig moeten worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja. Afhankelijk van hoe alles aansluit ben ik elke dag dat ik moet in totaal 3 à 4 uur kwijt. Dat is best wel veel.
Ik heb er weleens over gedacht, maar ik zie er heel erg tegenop. Maak me zorgen om hoe ik dat precies moet bekostigen. Maar zie er ook vooral gewoon tegenop. Uit huis gaan vind ik best wel eng en nieuw, daarnaast zie ik juist op tegen dat sociaal moeten zijn omdat ik een huis met meerdere mensen moet delen omdat ik niet weet of ik het wel kan.
Dus ja, ik heb er weleens over gedacht, ik zie ook wel een paar positieve kanten, maar tegelijkertijd zie ik het niet zitten en ben ik bang dat het veel werk en onplezierig zal zijn.
En ik hou niet echt van verandering, zo eet ik bij restaurants en in de kantine altijd exact hetzelfde als altijd. Als mijn omstandigheden veranderen voel ik me niet op mijn gemak.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk in kennismaken is geen probleem.Maar als je je uiterlijk nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat kan ik erg goed begrijpen. verder is popularatiteit en kennismaken met mensen voor mij nooit het probleem geweest. zolang ik niet tevreden ben met mijn uiterlijk ga ik nooit uit omdat ik vind dat het dan geen zin heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |