Iets mis gegaan met die Zweedse?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:35 schreef richard_prf het volgende:
Ach ja het is klote allemaal. Ik voel me nog steeds verschrikkelijk suïcidaal op zijn tijd. Ik haat mezelf en wou dat ik nooit bestaan had. Het voelt alsof ik 10 jaar lang in een isoleercel heb geleefd en daardoor niet meer in staat ben om een normaal leven te leiden.
Morgen voel ik me waarschijnlijk wel weer redelijk.
Verder ben ik het ook zat met de meiden. Misschien dat ik na zo'n lange tijd alleen toch liever dit kut leven behoud.
Als je je uiterlijk niet heel erg mee hebt dan geloof ik niet in de liefde. Het verlangen begint ook af te nemen nu ik ouder begin te worden.
Ahja, bij mij ookal... heel herkenbaar.. Paar jaar geleden kregen we een kat, genaamd Chloe, toen me ma met een tante aan het bellen was en zei "Toen liep Chloe de hoek om blabla" werd de opmerking gemaakt " Oh heeft Kevin eindelijk vriendin, werd ook eens tijd blabla". beetje gaarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, de laatste vraag telt voor mij nog niet.
Mijn ouders en familie vinden dat het lang duurt allemaal, en vooral mijn ouders zouden erg blij zijn als ik een meisje mee zou nemen
[..]
wat is er ?? hoop dat alles voor de rest goed is gegaan of heeft die zweedse gebeld ? En tja, suicidaal, denk dat als je dat ooit heb gehad zoals ons je er nooit helemaal vanaf komt, naja je komt er wel vanaf maar das niet goed tegenover familie.... maar vertel? hoe en wat ?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:35 schreef richard_prf het volgende:
Ach ja het is klote allemaal. Ik voel me nog steeds verschrikkelijk suïcidaal op zijn tijd. Ik haat mezelf en wou dat ik nooit bestaan had. Het voelt alsof ik 10 jaar lang in een isoleercel heb geleefd en daardoor niet meer in staat ben om een normaal leven te leiden.
Verder ben ik het ook zat met de meiden. Misschien dat ik na zo'n lange tijd alleen toch liever dit kut leven behoud.
Als je je uiterlijk niet heel erg mee hebt dan geloof ik niet in de liefde. Het verlangen begint ook af te nemen nu ik ouder begin te worden.
?????quote:Op maandag 21 februari 2011 01:35 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb dat ook vaak. Dan voel ik me een paar dagen, soms zelfs een paar weken beter. En dan kan ik door iets vrij kleins ineens weer helemaal in elkaar storten. Juist omdat alles even beter ging is zoiets een enorm pijnlijke terugval. (Ten minste, zo ervaar ik dat bij mij danquote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
?????
Dit strookt niet helemaal met het voorgaande van de afgelopen week.
Ik begrijp het wel: Als alles perfect gaat of een goede dag achter de rug heb, dan voel ik dat ook wel, maar dat duurt echt -10 seconden en druk ik mezelf weer omhoog.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. Dan voel ik me een paar dagen, soms zelfs een paar weken beter. En dan kan ik door iets vrij kleins ineens weer helemaal in elkaar storten. Juist omdat alles even beter ging is zoiets een enorm pijnlijke terugval. (Ten minste, zo ervaar ik dat bij mij dan)
Ja klopt Strawberry, ik heb het gevoel dat ik niet zo kan blijven doen. Het kost me heel veel moeite en energie om goed over te komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Terugval. Richard verlangt terug naar zijn veilige wereld denk ik.
Hhaha nee hoor dat zou hij nooit doen. Hij heeft zoveel keus en bovendien was zijn eigen vriendin er ook bij. (die overigens allemaal dieren geluiden ging maken op de terugweg toen ze dronken was maar dat is weer een ander verhaalquote:Op maandag 21 februari 2011 15:37 schreef Ordos20 het volgende:
Ik hoop het maar, niet dat die zweedse er nu met zijn vriend vandoor is?
Want wat me een beetje achterdochtig maakt is het verslag van de stapavond: dat hij aangeeft dat zij diep onder de indruk van de vriend was, en Richard blij was om de kudo's.
Richard: help us out here.
Je houdt wel van jezelf: je bent alleen heel erg kritisch. Ik herken dat. Heeft geen zin (en ja ik wil het best nog 20 keer herhalen, want het moet een mantra worden).quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb nu het gevoel dat ik van niemand anders kan houden als ik niet van mezelf kan houden -.-
Het is ook stressvol om te veranderen, maar het is de enige manier om echt gelukkig te worden...dat wil je toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja klopt Strawberry, ik heb het gevoel dat ik niet zo kan blijven doen. Het kost me heel veel moeite en energie om goed over te komen.
Afgelopen zaterdag ben ik kwa status duidelijk omhoog gegaan omdat opeens ook andere meiden tegen me begonnen te praten en ze vonden me zogenaamd heel grappig etc.
Dat is inderdaad een goed punt. Een vriendin hebben maakt niet ineens alles beter.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb nu het gevoel dat ik van niemand anders kan houden als ik niet van mezelf kan houden -.-
Dat is wel een heel goed teken! Maar ik kan me voorstellen dat al die dingen stressvol zijn als je gewend bent moeilijke sociale situaties uit de weg te gaan. Toch zal je spijt krijgen als je nu niet doorzet denk ik.quote:Bovendien gaat het nog steeds goed tussen mij en de Zweedse. Ik sta nu al te shaken als ze mij aan haar vriendengroep gaat voorstellen volgende week.
mag ik verslag van je missie naar het gebied de discotheek? wat zeiden ze dan tegen je? hoe was de omgeving? net zo vijandig als anders of nu beter?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja klopt Strawberry, ik heb het gevoel dat ik niet zo kan blijven doen. Het kost me heel veel moeite en energie om goed over te komen.
Afgelopen zaterdag ben ik kwa status duidelijk omhoog gegaan omdat opeens ook andere meiden tegen me begonnen te praten en ze vonden me zogenaamd heel grappig etc.
Ja, het slaat nergens op, maar het sluit perfect aan bij wat -Strawberry- schreefquote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef richard_prf het volgende:
En nee ze praten nu met mij omdat ik bevriend ben met die populaire gast en omdat ik met een meisje was. Blijkbaar raken de andere dames dan ook geïnteresseerd. Slaat nergens op maar zo werkt dat blijkbaar bij de chicks.
Off topic: Ik heb een beetje een rotavond. Ben moe van al dat gedoe met mensen en dan vooral met meisjes. Hoop dat morgen beter wordtquote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat een jongen met status, helemaal op die leeftijd, veel aantrekkelijker is. Vrijwel elk meisje is wel eens verliefd geweest op die populaire jongen uit de klas. En die hebben vaak veel vrienden. De loners hebben haast nooit een vriendin.
dat kan ik erg goed begrijpen. verder is popularatiteit en kennismaken met mensen voor mij nooit het probleem geweest. zolang ik niet tevreden ben met mijn uiterlijk ga ik nooit uit omdat ik vind dat het dan geen zin heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
Off topic: Ik heb een beetje een rotavond. Ben moe van al dat gedoe met mensen en dan vooral met meisjes. Hoop dat morgen beter wordt
dat vind ik ook. het viel mij alleen al veel eerder op!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van liefste postivo's op dit forum. Kunnen ze, in het kader van een betere wereld, jou niet klonen.
Ik heb met open mond je post gelezen, las nog je oudere suicidale postquote:Op maandag 21 februari 2011 22:10 schreef richard_prf het volgende:
Nou nou, vijandig? Ze vroegen gewoon of ik net als mijn vriend ook uit Utrecht kwam enzo. Niet echt lange gesprekken.
En nee ze praten nu met mij omdat ik bevriend ben met die populaire gast en omdat ik met een meisje was.
Ach de gedachte: "Hij is met een knappe meid, dus dan moet ie wel interessant zijn? Ben benieuwd!" schuilt erachter. Heel simpel dus.quote:Blijkbaar raken de andere dames dan ook geïnteresseerd. Slaat nergens op maar zo werkt dat blijkbaar bij de chicks.
Oh dat soort meiden. Maar ach, ze kunnen de grootste vriendinnen dan toch zijn hoor. Wen er maar aan, dit is typisch vrouwelijk en niet teveel in mee gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef richard_prf het volgende:
Ja blijkbaar. Wat me ook opviel is dat de zweedse na afloop aan mij vroeg of ze minder dik was dan de andere dames -.- blijkbaar geeft ze dat een goed gevoel als je zegt dat ze een beter figuur hebben. De 5 dames in de vriendengroep maken elkaar de hele tijd zwart achter elkaars rug om. Best gemeen en ook nieuw voor mij.
Toevallig geloof ik ook heel erg in het sprookje met de boze wolf. Betekent dat dan dat de boze wolf echt bestaat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:47 schreef Godshand het volgende:
Je komt er wel, je ziet je kan het (en mylifeisgrey etc, jullie ook, mits je er ook in gelooft).
ik dacht dat jij vond dat ik er alleen maar 'kon komen' na een opname psychiatriequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb met open mond je post gelezen, las nog je oudere suicidale post
Hulde man *klap op schouder geeft*. Je komt er wel, je ziet je kan het (en mylifeisgrey etc, jullie ook, mits je er ook in gelooft). Maar zoals je zelf zegt, veranderen kost tijd en energie. Het kan natuurlijk altijd even kut gaan, maar in the end kom je de juiste levenspartner wel tegen
[..]
Ach de gedachte: "Hij is met een knappe meid, dus dan moet ie wel interessant zijn? Ben benieuwd!" schuilt erachter. Heel simpel dus.
wanneer je toegeeft dat het nooit meer goed gaat komen, dan vooral gaat het mis!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Toevallig geloof ik ook heel erg in het sprookje met de boze wolf. Betekent dat dan dat de boze wolf echt bestaat?![]()
Serieus, het punt is, het is moeilijk om maar te blijven geloven dat het goedkomt terwijl daar bijna geen bewijs voor is.
Ja wel een goed idee, sinds ik dit jaar voor het eerst in mijn leven carnaval ga vieren ga ik misschien als boze wolf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Toevallig geloof ik ook heel erg in het sprookje met de boze wolf. Betekent dat dan dat de boze wolf echt bestaat?![]()
Serieus, het punt is, het is moeilijk om maar te blijven geloven dat het goedkomt terwijl daar bijna geen bewijs voor is.
Dat gevoel hadden we bij jou eerst ook hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:07 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij ben jij nog negatiever dan ik ingesteldIk probeer er nog alles aan te doen terwijl jij geen actie onderneemt zo lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |