abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93011983
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:

.....
Jij bent zeker een van liefste postivo's op dit forum. Kunnen ze, in het kader van een betere wereld, jou niet klonen. _O_
The view from nowhere.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:46:24 #77
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_93012572
Goed bezig Richard! ^O^ Ik wist wel dat je het kon ;). Ben zelf nu ook met een meisje bezig.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 15:03:35 #78
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_93013224
Ik had niet anders verwacht betreffende Richard. Ik had met minder dan dit ook geen genoegen genomen ;)

En Benzin. Wat doe je al aan hobby's. Ik denk dat ik je kan helpen ;D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_93015118
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
O+ Rich, ik ben blij voor je. Goed dat je eindelijk risico's neemt, met zelfvertrouwen, en dat het lukt. Denk niet dat het een slecht plan is om dit nog wat te oefenen op andere vrouwen, maar koester die Zweedse meid! En niet te hard van stapel lopen lijkt me helemaal geen slecht plan.

[..]

Told you so. ;) Maar belangrijkste is dat jij dit nu zelf ook begint in te zien.

[..]

Hmm...wij hebben jou nog nooit zien lachen. :)
Maar top, blij dat je toch gegaan bent ookal durfde je eerst niet?
Dank je Aardbei O+

Nee ik durfde weer eens niet inderdaad :D. Ook toen ik daar aankwam stond ze met een vriendin daar te wachten (omdat ze bang is ofzo om alleen ergens heen te gaan, ze is echt extreem bang om verkracht te worden ofzoiets :o) en dat vond ik extra klote eerlijk gezegd, want dan zijn het er twee die je beoordelen en als je dan al slecht overkomt bij de eerste indruk dan weet je gewoon dat je 100% zeker bent afgeschreven want dan gaan ze een beetje met elkaar roddelen en word je gewoon keihard afgeschreven. Dus ik liep er dan ook erg spontaan op af door alle moed te verzamelen en NIET onzeker over te komen. Maar ja als ik eenmaal aan het praten ben dan verdwijnen alle zenuwen ook vrijwel meteen.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 19-02-2011 16:03:52 ]
pi_93015500
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 15:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dank je Aardbei O+

Nee ik durfde weer eens niet inderdaad :D. Ook toen ik daar aankwam stond ze met een vriendin daar te wachten (omdat ze bang is ofzo om alleen ergens heen te gaan, ze is echt extreem bang om verkracht te worden ofzoiets :o) en dat vond ik extra klote eerlijk gezegd, want dan zijn het er twee die je beoordelen en als je dan al slecht overkomt bij de eerste indruk dan weet je gewoon dat je 100% zeker bent afgeschreven want dan gaan ze een beetje met elkaar roddelen en word je gewoon keihard afgeschreven. Dus ik liep er dan ook erg spontaan op af door alle moed te verzamelen en NIET onzeker over te komen. Maar ja als ik eenmaal aan het praten ben dan verdwijnen alle zenuwen ook vrijwel meteen.
Leuk leuk, dat heb je dan heel goed gedaan.
pi_93015707
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef benzin het volgende:

[..]

En dankje ;(

Je hebt wel gelijk denk ik :) Het komt nooit meer goed met me. Zoals het er nu uitziet moet ik eerder een kunstgebit dan dat ik mijn leven op orde krijg.
Met jou gaat het ook goed komen. :)
pi_93017661
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:17 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Met jou gaat het ook goed komen. :)
Dankje :) Ik hoop het echt, maar op dit moment vind ik het moeilijk te geloven :)
pi_93018744
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuk leuk, dat heb je dan heel goed gedaan.
Dankje, ik ga straks weer naar haar toe ipv. dat ik uitga om wat (cliché) dvd's te kijken. Hopelijk weet ik opnieuw een goede indruk achter te laten. Gelukkig woont ze slechts 30km hier vandaan.
pi_93018847
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dankje, ik ga straks weer naar haar toe ipv. dat ik uitga om wat (cliché) dvd's te kijken. Hopelijk weet ik opnieuw een goede indruk achter te laten. Gelukkig woont ze slechts 30km hier vandaan.
Als jullie zelfs gezoend hebben dan zit het wel goed hoor met die eerste indruk. :)
pi_93018950
Versieren blijft een apart spel heb ik alweer door, zit echt weer met een mission impossible lijkt het. Meid in kwestie echt top, super dates mee gehad ook wat verder dan wat kussen. Best leuk allemaal maar ze is druk, heeeel druk met afstuderen. Okay respecteer ik als hardwerkende kerel. Maar echt soms lijk ik de planner wel te worden van die dates, komt weinig vanuit haar uit, ook qua sms of spontaan telefoontje...

En als we samen zijn is het wel weer top... zo frustrerend.
pi_93019795
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jullie zelfs gezoend hebben dan zit het wel goed hoor met die eerste indruk. :)
Ik denk het ook wel ja, maar ik weet nou niet of ik mezelf ben gebleven of dat ik haar gemanipuleerd heb (met mooie praatjes). Als ik die lieve aardige jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak dan lijkt het veel makkelijker te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 19-02-2011 19:01:55 ]
pi_93026285
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik denk het ook wel ja, maar ik weet nou niet of ik mezelf ben gebleven of dat ik haar gemanipuleerd heb (met mooie praatjes). Als ik die lieve aardige jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak dan lijkt het veel makkelijker te gaan.
Dat is hoe versieren in z'n werk gaat I guess. Als ze al eenmaal verliefd op je wordt kan je meer jezelf zijn. Vrijwel niemand is in het begin 100% zichzelf. Je doet je altijd beter voor dan je bent om indruk te maken, of in jouw geval doe jij je anders voor. Kan allemaal...
pi_93027552
Plannen zijn gewijzigd.

Mijn beste vriend wilt dat ik naar Breda kom en naar http://www.discotheekbash.nl/ ga.

Dus die grote player die elke chick krijgt die hij wilt.
Ik neem de Zweedse dus mee. en we gaan dus met 6 man ofzo.
pi_93028214
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef richard_prf het volgende:
Plannen zijn gewijzigd.

Mijn beste vriend wilt dat ik naar Breda kom en naar http://www.discotheekbash.nl/ ga.

Dus die grote player die elke chick krijgt die hij wilt.
Ik neem de Zweedse dus mee. en we gaan dus met 6 man ofzo.
Veel plezier. :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:29:56 #90
246112 nopes
e-mail staat in profiel
pi_93031495
verkeerde topic denk ik

[ Bericht 49% gewijzigd door nopes op 19-02-2011 23:21:20 ]
pi_93046767
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef richard_prf het volgende:
Als ik die lieve aardige afhankelijke onzekere jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak sterke persoonlijkheid dan lijkt het veel makkelijker te gaan.
De bekende 'klootzak' mythe.
Je hebt niet gemanipuleerd, je toont eindelijk eens karakter. :7
  zondag 20 februari 2011 @ 13:03:35 #92
246112 nopes
e-mail staat in profiel
pi_93051868
Hoe reageert jullie omgeving op jullie "achterstand". En voelen jullie je niet te oud voor het "kroeg/discotheken"leven?
pi_93057056
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef nopes het volgende:
Hoe reageert jullie omgeving op jullie "achterstand". En voelen jullie je niet te oud voor het "kroeg/discotheken"leven?
Pppsssh! Je bent nergens te oud voor.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_93059195
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef nopes het volgende:
Nja, de laatste vraag telt voor mij nog niet.

Mijn ouders en familie vinden dat het lang duurt allemaal, en vooral mijn ouders zouden erg blij zijn als ik een meisje mee zou nemen :)

quote:
6s.gif Op zondag 20 februari 2011 10:29 schreef Chuen het volgende:

[..]

De bekende 'klootzak' mythe.
Je hebt niet gemanipuleerd, je toont eindelijk eens karakter. :7
Je moet een klootzak zijn om een sterke persoonlijkheid te zijn? En ik toon niet genoeg karakter?
pi_93064894
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef benzin het volgende:

Je moet een klootzak zijn om een sterke persoonlijkheid te zijn?
Nee, juist niet.
Een veel gehoorde klacht is alleen dat vrouwen alleen op klootzakken zouden vallen en dat is natuurlijk flauwekul.
Wat ze willen is een zelfstandig denkende kerel met een eigen leven en een eigen mening. Iemand die tegengas durft te geven.
quote:
En ik toon niet genoeg karakter?
Precies.
Het is allemaal zo slap. Het overkomt je allemaal maar.
Durf eens te kiezen en sta eens ergens voor. Ook al ga je zo nu en dan eens op je bek.
Je kunt je koers later altijd nog wijzigen als het de verkeerde blijkt te zijn.
pi_93065238
Het was erg leuk gisteren al blijf ik natuurlijk wel een beetje jaloers op mijn vriend die wel heel erg veel aandacht krijgt :P maar hij is dan ook super sociaal en knap :P en de Zweedse was nogal onder indruk van hem dat vond ik dan wel weer wat minder :D maar dat zat er ook dik in. Mja ik heb in elk geval weer punten gescoord kwa status denk ik dan maar ook omdat mijn populaire vriend mij altijd in de hemel loopt te prijzen zodat ik misschien wat populairder word maar eerlijk is eerlijk met een gemiddeld uiterlijk is dat toch best lastig allemaal.

En ja ik ben een ouwe lul maar al mijn vrienden zijn rond de 25 en gaan allemaal naar die discotheken waar de gemiddelde leeftijd op zo'n 22 ligt. Ik ga gewoon elke week tot mijn 28ste dan vind ik het wel leuk geweest allemaal.
pi_93067013
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef Chuen het volgende:

Het is allemaal zo slap. Het overkomt je allemaal maar.
Durf eens te kiezen en sta eens ergens voor. Ook al ga je zo nu en dan eens op je bek.
Je kunt je koers later altijd nog wijzigen als het de verkeerde blijkt te zijn.
Ik weet niet echt hoe ik dat moet doen :) Weet niet goed wat ik wil en ben meestal bang om andere mensen tegen hun schenen te trappen met wat ik doe/zeg.

Ben inderdaad niet echt een sterk persoon. Is er geen andere manier? ;(

[ Bericht 23% gewijzigd door benzin op 20-02-2011 20:25:44 ]
pi_93084136
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet echt hoe ik dat moet doen :) Weet niet goed wat ik wil en ben meestal bang om andere mensen tegen hun schenen te trappen met wat ik doe/zeg.

Ben inderdaad niet echt een sterk persoon. Is er geen andere manier? ;(
Hoe denk je zelf je situatie te kunnen verbeteren?
pi_93087110
quote:
7s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Chuen het volgende:

[..]

Hoe denk je zelf je situatie te kunnen verbeteren?
Als ik dat wist dan had ik deze problemen niet gehad denk ik. Ik sta niet echt sterk in mijn schoenen, weet totaal niet wat ik wil met mijn leven en ik weet het echt niet :)
pi_93088908
Ach ja het is klote allemaal. Ik voel me nog steeds verschrikkelijk suïcidaal op zijn tijd. Ik haat mezelf en wou dat ik nooit bestaan had. Het voelt alsof ik 10 jaar lang in een isoleercel heb geleefd en daardoor niet meer in staat ben om een normaal leven te leiden.
Morgen voel ik me waarschijnlijk wel weer redelijk.
Verder ben ik het ook zat met de meiden. Misschien dat ik na zo'n lange tijd alleen toch liever dit kut leven behoud.
Als je je uiterlijk niet heel erg mee hebt dan geloof ik niet in de liefde. Het verlangen begint ook af te nemen nu ik ouder begin te worden.

[ Bericht 19% gewijzigd door richard_prf op 21-02-2011 01:50:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')