Ik ben geen maagd meer. Dit is de tweede keer dat ik iemand ontmoet. Bij de vorige die ik ontmoette meteen seksuele handelingen verricht onder invloed van zware alcohol.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef Chuen het volgende:
Nou ja, dat komt op hetzelfde neer.
Weet zij dat je nauwelijks ervaring hebt dan?
Dan hoef je jezelf toch geen druk op te leggen?quote:
In het vorige topic gaf je al aan dat je veel alleen bent, geen passies hebt en je niet weet wat je wil met je studie. Blijkbaar zijn dat dingen die je anders wil.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik dat echt in de hand heb. Ben al een jaar of 7 aan het rommelen en mijn leven wordt er niet echt beter op.
En ik weet gewoon niet goed wat ik wil en hoe ik dat zou moeten bereiken.
quote:*knip*
edit: wil niet zeggen dat aan A werken niet werkt. want :
en je ontmoet direct meer vrouwen ervan, en de B gaat er ook op vooruit
*knip*
zoals ik al zei. aan A werken, dan gaat B er ook op voorruit. dus er is een verband ja. maar er zitten meer aspecten in B dan compleet gelijk zijn aan aquote:
quote:ik weet niet welke 'knoppen' ik moet drukken bij vrouwen. bij mannen is het gemakkelijk en logisch
quote:vooral een gebrek aan omgang met vrouwen
al dit bovenstaande, je hebt er zelf ook al een beetje over nagedacht zo te lezen. geloof me lees/kijk dat lijstje aan spul wat ik hierboven post. ik had niet eerder op je gereageerd wat ik hier nu wel quote(er is nog meer trouwens wat ik nu ook had kunnen quoten)omdat het allemaal 100% duidelijk wordt als je die boeken leest. ik had/heb eigenlijk niet veel zin om die puaboeken hier te gaan zitten herschrijven om dit soort dingen van je te beantwoorden of toe te lichten.quote:vrouwen doen anders, ze doen kil tegen me
Vrouwne zijn mn specialiteitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je lekker genoeg bent maakt kleding geen drol uit. Zelfs een vuilniszak voldoet dan gewoon. Maar goed, beter houd je het bij jouw "vecht"topics. Dat is al sneu genoeg. Want van vrouwen heb je nog minder verstand.
Ja we hoeven ook niet perse naar Breda hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke dan, dan kan ik me een beetje voorstellen waar je heen gaat.
en eigenlijk vroeg ik het ook, om te kijken of ik ook misschien even langs zou komen(eerst vragen aan jou uiteraard, ben geen stalker)
zou me wel handig lijken ookal gaan we naar dezelfde tent, vanwege eerder besproken redenen of we iets aan elkaar kunnen zien. en om narigheid van de uitstraling krijgen van alleen in een hoekje staan te voorkomen
-ook mocht het ver komen(2 meisjes om je heen), is een wingman handig
-ook andere wingman redenen voor social proof(even elkaar op de schouder kloppen oid, of introduceren en goede tekst)
maargoed dat zijn allemaal beetje vergaande ideeen. ik heb gekeken hoever breda van me af is nu, dat is meer dan 200 km. ik vind het vooral wegens logistieke redenen net te ver gaan
en ik heb geen echte cowboy hoed. misschien wel iets wat nog voor nederlandse maatstaven als cowboyhoed kan doorgaan, maar dat risico wil ik niet
en liegen dat je 20 bent ! haha, dan ben je zogenaamd jonger dan ik. ik ben 23
ik heb altijd het gevoel dat leeftijdsverschil best een groot obstakel kan zijn, dus misschien handig bij sommige meisjes.
bij de oudere vrouwen kan je misschien gewoon je echte leeftijd zeggen, en dan gewoon erop spelen dat je er voor je leeftijd nog heel goed uit ziet
Er zijn meestal een paar redenen waarom dit gebeurt:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb een beetje geluk dat die zweedse niet naar uiterlijk kijkt maar toch echt vrijwel alleen naar het innerlijk of ze moet liegen. Dus als je je afvraagt hoe het mogelijk is dat lelijke gasten mooie chicks krijgen dan is de kans groot dat die meiden niet op uiterlijk letten maar op andere signalen.
Dat kan ik in elk geval afschrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 06:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Er zijn meestal een paar redenen waarom dit gebeurt:
- Ze is eigenlijk heel onzeker en zoekt iemand waarvan ze denkt dat hij haar toch niet zou verlaten. Hele slechte situatie waarin zij waarschijnlijk vreemd zal gaan (ik heb het idee dat deze situatie zich bij mij heeft voorgedaan).
- Ze wil iets anders, zoals financiele zekerheid. Ook niet goed, maar kun je vaak wel inschatten door te kijken naar hoe ze nu leeft.
- Ze heeft een hele negatieve ervaring gehad (ex die vreemdgegaan is of zelfs misbruik), waardoor ze in ieder geval tijdelijk iets anders zoekt waarbij ze zich veilig voelt. Kan goed gaan, maar je loopt het risico dat ze daarvan terugkomt.
- Ze is het zat dat andere mannen haar alleen maar voor de seks willen, dus zoekt ze iemand die haar wel bijzonder zal vinden als persoon. Deze situatie kan goed gaan, als het een serieuze dame betreft.
- Ze heeft een andere smaak en valt op mannen die normaal gesproken niet als aantrekkelijk worden bevonden. Dit kan allerlei oorzaken hebben (je lijkt op haar overleden vader, je bent schattig op de 1 of andere manier, etc), maar is van alle beschreven situaties de meest positieve. In dit geval valt ze tenminste nog echt op iets van jou.
Ja ik ben gefrustreerd
Is het al in je opgekomen dat ze Richard misschien wel oprecht een leuke kerel vind?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 06:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Er zijn meestal een paar redenen waarom dit gebeurt:
- Ze is eigenlijk heel onzeker en zoekt iemand waarvan ze denkt dat hij haar toch niet zou verlaten. Hele slechte situatie waarin zij waarschijnlijk vreemd zal gaan (ik heb het idee dat deze situatie zich bij mij heeft voorgedaan).
- Ze wil iets anders, zoals financiele zekerheid. Ook niet goed, maar kun je vaak wel inschatten door te kijken naar hoe ze nu leeft.
- Ze heeft een hele negatieve ervaring gehad (ex die vreemdgegaan is of zelfs misbruik), waardoor ze in ieder geval tijdelijk iets anders zoekt waarbij ze zich veilig voelt. Kan goed gaan, maar je loopt het risico dat ze daarvan terugkomt.
- Ze is het zat dat andere mannen haar alleen maar voor de seks willen, dus zoekt ze iemand die haar wel bijzonder zal vinden als persoon. Deze situatie kan goed gaan, als het een serieuze dame betreft.
- Ze heeft een andere smaak en valt op mannen die normaal gesproken niet als aantrekkelijk worden bevonden. Dit kan allerlei oorzaken hebben (je lijkt op haar overleden vader, je bent schattig op de 1 of andere manier, etc), maar is van alle beschreven situaties de meest positieve. In dit geval valt ze tenminste nog echt op iets van jou.
Ja ik ben gefrustreerd
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
je kan ook zeggen dat A is de manier waarop je BENT
B is de manier waarop je voor vrouwen LIJKT
1) Dat kan best. Ik reageer meer op zijn opmerking dat er genoeg mooie vrouwen met lelijke mannen rondlopen. Daar geef ik mijn analyse over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:56 schreef Chuen het volgende:
1) Is het al in je opgekomen dat ze Richard misschien wel oprecht een leuke kerel vind?
2) Het risico dat het misgaat loop je altijd. Leven is risico's nemen. Daarom is het zaak niet na te denken over alles wat er mis kan gaan en gewoon van het moment te genieten.
Ik ben niet veel anders. Lijkt me menselijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:15 schreef LostInSpace het volgende:
Ja ach, ik heb teveel cpu cycles over zeg maar. Ik denk altijd na over van alles en nog wat. Ik kan niet eens rustig op de wc zitten.
Haha, ik moet daar soms wel mee oppassen. Zeker als ik aan iets complex aan het werken ben, kan ik wel even van de aardbol verdwijnen zeg maar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:24 schreef Chuen het volgende:
Ik ben niet veel anders. Lijkt me menselijk.![]()
Niks mis mee zolang je niet vergeet om ook van het leven te genieten.
De weg van van het genieten is genieten van de weg.
Dan heb je duidelijk je passie gevonden. Das alleen maar mooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, ik moet daar soms wel mee oppassen. Zeker als ik aan iets complex aan het werken ben, kan ik wel even van de aardbol verdwijnen zeg maar.
Ja ik heb op zich wel leuk werkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:30 schreef Chuen het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk je passie gevonden. Das alleen maar mooi.
Als je buiten je werk dezelfde instelling hebt komt het wel goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:36 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ik heb op zich wel leuk werk
Helemaal cool zijn opdrachten waar je dingen moet uitvoeren waar je zelf totaal geen verstand van hebt (en je collega's ook niet). Dan kan ik mij helemaal uitleven in het uitzoeken van alles en het toch voor elkaar te krijgen voor mijn werkgever.
Dit dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:04 schreef Chuen het volgende:
[..]
![]()
Ben je er na al die jaren nou nog niet achter dat je onmogelijk kunt verbergen wie je BENT?
Iemand zonder persoonlijkheid, ambities, doelen, idealen, principes, interesses, enz. is over het algemeen snel door zijn gespreksstof heen.
Pleur nou eens op met die PuA onzin.
Van al die mensen die dat soort boeken aanraden heb ik werkelijk waar nog nooit een succesverhaal gelezen.
Als er hier iemand is die zich zou moeten onthouden van het geven van advies ben jij het wel.
Je kunt beter eens een keer luisteren.
Mijn ervaring, is ten eerste.quote:[Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
En dankjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:56 schreef Chuen het volgende:
Richard mankeert vrij weinig. Hij ziet er goed verzorgt uit, is zelfstandig, heeft een baan, een opleiding, vrienden, zorgt goed voor zichzelf, hij sport, maakt verre reizen en hij is blijkbaar prima in staat om leuke gesprekken te voeren. (Als je dat vergelijkt met mylifeisgrey en benzin hebben zij nog een lange weg te gaan.)
Ja, dat wil ik inderdaad anders. Maar hoe wil ik het dan? Ik weet dat ik niet blij ben met hoe mijn leven nu loopt, maar ik weet ook niet wat ik dan wel zou willen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef kipknots het volgende:
In het vorige topic gaf je al aan dat je veel alleen bent, geen passies hebt en je niet weet wat je wil met je studie. Blijkbaar zijn dat dingen die je anders wil.
Ik zou me vooral richten op het zoeken naar nieuwe hobbies en een beslissing nemen wat betreft je studie. Als je bijna klaar bent kan je je het beste er even doorheen bijten en hard aan de slag gaan om het af te ronden.
En qua hobbies zijn er vast wel dingen die je leuk lijken om te doen, maar nog nooit geprobeerd hebt. Ook kan je bij iedere vereniging wel eens langs om te kijken hoe het is, dus maak daar gebruik van en probeer veel nieuwe dingen uit. Als je eenmaal wat sociale hobbies hebt, ontmoet je op die manier ook weer mensen.
The game heb ik zelfs als fysiek boek hier staan. Mystery Method en Double your Dating heb ik voor een deel gelezen. Magic Bullets van Savoy heb ik wel een keer integraal gelezen. En verder heb ik van veel dingen wat flarden meegekregen. Toen ik nog op de middelbare school zat geloofde ik er wel in. Maar ik geloof niet meer dat iemand zoals ik ermee opschiet. Je hebt er echt helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
@benzin heb je al pua dingen gelezen of op ze minst bekeken zoals:
the game - neil strauss .
mystery method
double your dating (eerder in de thread gepost)
pua dingen moet je niet in flarden op internet lezen. mystery method staat opzich alle basiskennis(vind ik dan) in die je nodig hebt.
the game daar krijg je aanmoediging van om te lezen dat het werkt.
double your dating vind ik zelf iets minder technisch opgezet.
edit:@benzin ik heb net je posts opnieuw gelezen(had ik al eens gelezen) in deze topicreeks.
ik denk dat bovenstaande pua boeken lezen heel erg is wat je nodig hebt.
Dit is terugkijkend naar mijzelf. Juist de attitude die ervoor zorgt dat het zo lastig is.quote:Ik zou veel meer hebben aan een meisjes dat slim genoeg zou zijn om te beseffen dat ik eigenlijk heel leuk kan zijnMaar de lijken niet te vinden. Daar zou de wereld wat aan hebben.
Told you so.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mja zo moeilijk is het eigenlijk niet als je gewoon zelfverzekerd over komt en je niet autistisch gedraagt. Ik kwam gewoon altijd extreem zwak over omdat ik volgzaam was, geen eigen mening had, gesloten houding, niets te vertellen, zielie/wanhopige/negatieve blik in ogen, krom lopen en dit allemaal omdat ik me kansloos voelde vanwege mijn uiterlijk.
Verder heb ik natuurlijk geluk dat ik een stuk jonger lijk en dat ik een tweede kans lijk te krijgen van God
Hmm...wij hebben jou nog nooit zien lachen.quote:Ze vond verder dat ik een hele leuk lach had en mooie ogen en schatte me op 19 a 20 jaar.
Jij bent zeker een van liefste postivo's op dit forum. Kunnen ze, in het kader van een betere wereld, jou niet klonen.quote:
Dank je Aardbeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Rich, ik ben blij voor je. Goed dat je eindelijk risico's neemt, met zelfvertrouwen, en dat het lukt. Denk niet dat het een slecht plan is om dit nog wat te oefenen op andere vrouwen, maar koester die Zweedse meid! En niet te hard van stapel lopen lijkt me helemaal geen slecht plan.
[..]
Told you so.Maar belangrijkste is dat jij dit nu zelf ook begint in te zien.
[..]
Hmm...wij hebben jou nog nooit zien lachen.![]()
Maar top, blij dat je toch gegaan bent ookal durfde je eerst niet?
Leuk leuk, dat heb je dan heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dank je Aardbei![]()
Nee ik durfde weer eens niet inderdaad. Ook toen ik daar aankwam stond ze met een vriendin daar te wachten (omdat ze bang is ofzo om alleen ergens heen te gaan, ze is echt extreem bang om verkracht te worden ofzoiets
) en dat vond ik extra klote eerlijk gezegd, want dan zijn het er twee die je beoordelen en als je dan al slecht overkomt bij de eerste indruk dan weet je gewoon dat je 100% zeker bent afgeschreven want dan gaan ze een beetje met elkaar roddelen en word je gewoon keihard afgeschreven. Dus ik liep er dan ook erg spontaan op af door alle moed te verzamelen en NIET onzeker over te komen. Maar ja als ik eenmaal aan het praten ben dan verdwijnen alle zenuwen ook vrijwel meteen.
Met jou gaat het ook goed komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef benzin het volgende:
[..]
En dankje![]()
Je hebt wel gelijk denk ikHet komt nooit meer goed met me. Zoals het er nu uitziet moet ik eerder een kunstgebit dan dat ik mijn leven op orde krijg.
Dankjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:17 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Met jou gaat het ook goed komen.
Dankje, ik ga straks weer naar haar toe ipv. dat ik uitga om wat (cliché) dvd's te kijken. Hopelijk weet ik opnieuw een goede indruk achter te laten. Gelukkig woont ze slechts 30km hier vandaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk leuk, dat heb je dan heel goed gedaan.
Als jullie zelfs gezoend hebben dan zit het wel goed hoor met die eerste indruk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje, ik ga straks weer naar haar toe ipv. dat ik uitga om wat (cliché) dvd's te kijken. Hopelijk weet ik opnieuw een goede indruk achter te laten. Gelukkig woont ze slechts 30km hier vandaan.
Ik denk het ook wel ja, maar ik weet nou niet of ik mezelf ben gebleven of dat ik haar gemanipuleerd heb (met mooie praatjes). Als ik die lieve aardige jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak dan lijkt het veel makkelijker te gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jullie zelfs gezoend hebben dan zit het wel goed hoor met die eerste indruk.
Dat is hoe versieren in z'n werk gaat I guess. Als ze al eenmaal verliefd op je wordt kan je meer jezelf zijn. Vrijwel niemand is in het begin 100% zichzelf. Je doet je altijd beter voor dan je bent om indruk te maken, of in jouw geval doe jij je anders voor. Kan allemaal...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel ja, maar ik weet nou niet of ik mezelf ben gebleven of dat ik haar gemanipuleerd heb (met mooie praatjes). Als ik die lieve aardige jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak dan lijkt het veel makkelijker te gaan.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef richard_prf het volgende:
Plannen zijn gewijzigd.
Mijn beste vriend wilt dat ik naar Breda kom en naar http://www.discotheekbash.nl/ ga.
Dus die grote player die elke chick krijgt die hij wilt.
Ik neem de Zweedse dus mee. en we gaan dus met 6 man ofzo.
De bekende 'klootzak' mythe.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:28 schreef richard_prf het volgende:
Als ik die lieve aardige afhankelijke onzekere jongen ben dan maak ik geen kans bij de dames maar als ik me een beetje gedraag als een klootzak sterke persoonlijkheid dan lijkt het veel makkelijker te gaan.
Pppsssh! Je bent nergens te oud voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef nopes het volgende:
Hoe reageert jullie omgeving op jullie "achterstand". En voelen jullie je niet te oud voor het "kroeg/discotheken"leven?
Nja, de laatste vraag telt voor mij nog niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef nopes het volgende:
Hoe reageert jullie omgeving op jullie "achterstand". En voelen jullie je niet te oud voor het "kroeg/discotheken"leven?
Je moet een klootzak zijn om een sterke persoonlijkheid te zijn? En ik toon niet genoeg karakter?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:29 schreef Chuen het volgende:
[..]
De bekende 'klootzak' mythe.
Je hebt niet gemanipuleerd, je toont eindelijk eens karakter.
Nee, juist niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef benzin het volgende:
Je moet een klootzak zijn om een sterke persoonlijkheid te zijn?
Precies.quote:En ik toon niet genoeg karakter?
Ik weet niet echt hoe ik dat moet doenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:30 schreef Chuen het volgende:
Het is allemaal zo slap. Het overkomt je allemaal maar.
Durf eens te kiezen en sta eens ergens voor. Ook al ga je zo nu en dan eens op je bek.
Je kunt je koers later altijd nog wijzigen als het de verkeerde blijkt te zijn.
Hoe denk je zelf je situatie te kunnen verbeteren?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet echt hoe ik dat moet doenWeet niet goed wat ik wil en ben meestal bang om andere mensen tegen hun schenen te trappen met wat ik doe/zeg.
Ben inderdaad niet echt een sterk persoon. Is er geen andere manier?
Als ik dat wist dan had ik deze problemen niet gehad denk ik. Ik sta niet echt sterk in mijn schoenen, weet totaal niet wat ik wil met mijn leven en ik weet het echt nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Chuen het volgende:
[..]
Hoe denk je zelf je situatie te kunnen verbeteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |