abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92973658
Lekker bezig Richard. :9
  vrijdag 18 februari 2011 @ 17:56:30 #27
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92973664
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

1 keer eerder geweest maar heel even.

http://www.inbredauit.nl/dansen_en_podia/coyote_bar.html

En ik ga sowieso liever in Breda uit dan in Utrecht. De sfeer is gewoon beter en er wordt echt minder op uiterlijk gelet.

Ik lieg gewoon over mijn leeftijd en zeg dat ik 20 ben :P ofzo :D

Sowieso waardeer ik mijn uiterlijk steeds meer. Ik ben blij dat ik mijn figuur en volle bos haar nog heb en er een stuk jonger uitzie. Vergeleken met anderen die mijn leeftijd hebben ben ik er op vooruit gegaan.
oke dan, dan kan ik me een beetje voorstellen waar je heen gaat.

en eigenlijk vroeg ik het ook, om te kijken of ik ook misschien even langs zou komen(eerst vragen aan jou uiteraard, ben geen stalker)
zou me wel handig lijken ookal gaan we naar dezelfde tent, vanwege eerder besproken redenen of we iets aan elkaar kunnen zien. en om narigheid van de uitstraling krijgen van alleen in een hoekje staan te voorkomen
-ook mocht het ver komen(2 meisjes om je heen), is een wingman handig
-ook andere wingman redenen voor social proof(even elkaar op de schouder kloppen oid, of introduceren en goede tekst)

maargoed dat zijn allemaal beetje vergaande ideeen. ik heb gekeken hoever breda van me af is nu, dat is meer dan 200 km. ik vind het vooral wegens logistieke redenen net te ver gaan
en ik heb geen echte cowboy hoed :9 . misschien wel iets wat nog voor nederlandse maatstaven als cowboyhoed kan doorgaan, maar dat risico wil ik niet

en liegen dat je 20 bent ! haha, dan ben je zogenaamd jonger dan ik. ik ben 23

ik heb altijd het gevoel dat leeftijdsverschil best een groot obstakel kan zijn, dus misschien handig bij sommige meisjes.

bij de oudere vrouwen kan je misschien gewoon je echte leeftijd zeggen, en dan gewoon erop spelen dat je er voor je leeftijd nog heel goed uit ziet
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:34:54 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92975366
Richard, ouwe rukker, nice one _O_ :D

Ik had 'r alleen meteen geneukt, maar ik begrijp je beslissing :)

Hulde_O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:38:39 #29
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92975546
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:34 schreef Michielos het volgende:
Richard, ouwe rukker, nice one _O_ :D

Ik had 'r alleen meteen geneukt, maar ik begrijp je beslissing :)

Hulde_O_
haha mooie woordkeus _O_
waarom vooral? omdat je te geil zou zijn? of omdat je denkt dat dat beter is op lange termijn?
pi_92975648
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 17:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

in mystery zijn methode (pua boek) is het uitgezette stappenplan dat je jezelf ertoe moet zetten 3 cafes op een avond, en X aantal versierpogingen dan moet proberen, gedurende veel avonden voor veel maanden voordat je die achterstand hebt ingelopen
En dan eindig je als eenzame alcoholist.
Klinkt als een top methode. ^O^
quote:
maargoed....moeilijk,moeilijk,moeilijk. het is niet dat ik andere dingen aan het doen ben(24/7 vrije tijd). maar redenen van depressie enzo :(
Als ik jou was zou ik eerst eens wat zinnigs gaan doen met die 24/7 vrije tijd, voordat ik me op vrouwen ging richten.
pi_92975664
Weet je.. het is lang geleden voor mij maar mijn ervaring was altijd: ga in een cafe aan de bar zitten. Drink wat en je komt vanzelf in gesprek met allerlei mensen en door die mensen kom je vaak weer in contact met vrouwen.

Enige angst die ik nu heb, is dat ik te oud word. Ik ben 30 en in de tenten waar ik vroeger kwam lopen veel mensen van rond de 20 rond.

Ik moet eigenlijk andere uitgaansgelegenheden zoeken.
There is a long line down from heaven.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:54:38 #32
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92976340
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

haha mooie woordkeus _O_
waarom vooral? omdat je te geil zou zijn? of omdat je denkt dat dat beter is op lange termijn?
ye was bewust gekozen. :D
Nee , omdat ik nu eenmaal geen "nee" zeg als een meid seks wil. Ik hoef ook geen relatie ofzo, dus dan is de keuze snel gemaakt :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:55:10 #33
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92976374
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Chuen het volgende:

[..]

[..]

Als ik jou was zou ik eerst eens wat zinnigs gaan doen met die 24/7 vrije tijd, voordat ik me op vrouwen ging richten.
drinken wordt afgeraden, meende ik.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:27:30 #34
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92978376
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:40 schreef Chuen het volgende:

[..]

[..]

eenzame alcoholist ben ik al geweest. inclusief mezelf totaal belachelijk maken, een DUI (op ze engels), vrienden die me alcoholist gaan noemen en zich zorgen gaan maken enzo... zelf den ki kdat het wel meeviel, en dat doet het ook.
en ik heb meer problemen dan alleen meisjes niet kunnen versieren. maar ik denk dat het wel een goed begin is om me leven op te pakken.

door al die onzekerheid van me en lelijkheidsgevoelens wat ik steeds erger heb nadat me 'schoolvriendinnetje' me op me 16de gedumpt had na 2 weken. daarna stampte ze nog miljoen keer op me hart
-pleinvrees
omdat ik het gevoel heb dat het nooit meer goed komt, en het lukt me niet om mensen te ontmoeten 'met wie ik wil omgaan'(noem ik het maar even) voel ik me zwaar depresief, en daarom
-studieachterstand

dat heeft zich geresulteerd in:
-totaal gevoel van "het komt nooit meer goed met me"
-al die negatieve gedachtes van, het komt nooit meer goed bleven maar bevestigd worden(self forfilling prophecy kan je roepen als inkoppertje). dat duurt nu al jaren
-dat ik ontmaagd ben door een hoertje. en nog vele malen daarna geweest vanwege redenen

-het doet verschrikkelijke pijn als je 'stelletjes' ziet. en soms werd ik geconfronteerd met dingen ' die ik noot zal kunnen krijgen'. dat kan je negeren maar het gaat al jaren zo, en het wordt verschrikkelijk

zijn nog een stuk meer dingen en verbanden.

ik ben straks in september voor de 6de keer 1ejaars student(edit 5de keer... weet ik veel, ik ben de tel kwijt nee wel 6de keer idd), heb nog niet eens me P gehaald en iets van 10 EC.
VWO heb ik nog afgekregen en ben op mezelf gaan wonen vlakbij de uni, me ouders financieeren een eigen appartement en auto, en alles wat zij maar voor me konden bedenken.
(ik heb naast stufi nu een uitkering)
en over de auto, ik mocht een auto maar toen het dichterbij kwam dat ze me een nieuwerwets ding wilden aansmeren heb ik een oud wrak gekocht wat ik zelf leuker vind

toen heb ik aan een meisje die ik 1 keer gezien heb, en me toen verliefd op haar had gemaakt duizenden euro's gegeven.
ik heb haar 1 keer gezien, toen 810 euro contant
toen omdat ze mij niet wilde zien maar wel geld wilde, en ik hoop op dat zij(hoertje zou je het volgens vandale kunnen noemen) me vriendin wilt worden 7385,06 euro in meerdere bankoverschrijvingen. den kdat ik het nu net goed heb opgeteld dat bedrag(dus onder voorbehoud).
e nja! 0,06 cent had ik ook een keer overgemaakt, dus vandaar eindigt het op 06 cent
en dan nog 400 euro lenen, als dat nog uitmaakt. ze smsde me dat ze vriendjes wil blijven omdat ze om me geeft, en dat ze laat weten wanneer ze weer wilt bijkletsen of die 400 E kan terugbetalen.

etc, etc... me leven is redelijk GRIJS.
ik post zoveel kuts hier over mezelf op het forum in allerlei topics, allemaal eerder "gebagataliseerd" opgeschreven dan hoe het eigenlijk is. en als ik post hoe het eigenlijk is gaan troll-bellen overal bij iedereen af.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

drinken wordt afgeraden, meende ik.
ja klopt. niet dat ik dat 100% van plan ben om dat toe te passen(nog niet veel pogingen gedaan).

samenvatting:
wat zich in mijn hoofd afspeelt, is dat het allemaal begonnen is omdat ik totaal niet weet hoe ik met meisjes om moet gaan, wat ANDEREN wel lukt. vandaar ga ik dit doen, in plaats van weer met een verder sociaal kansloos leven me studie afmaken etc en andere dingen aan mezelf werken.
en dan kan je wel meisjes compleet negeren uit je leven. maar dat heb ik op bepaalde manieren eerder gedaan, en dat werkt niet. zo is alles misgegaan!(denk ik, in mijn hoofd)
het gevoel van kansloosheid altijd bij meisjes. als dat weg is, dan kan ik de rest ook wel aan zonder dat ik weer verder en verder afglijd en dat het slechter en slechter met me gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 19-02-2011 01:03:55 ]
pi_92978980
Die hele post hierboven bevestigt toch alleen maar dat je helemaal nog niet klaar bent voor het versieren van meisjes/ het hebben van een relatie.
Je hebt eerst nog een heleboel andere issues te overwinnen.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:46:12 #36
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92979484
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Chuen het volgende:
Die hele post hierboven bevestigt toch alleen maar dat je helemaal nog niet klaar bent voor het versieren van meisjes/ het hebben van een relatie.
Je hebt eerst nog een heleboel andere issues te overwinnen.
5 jaar terug toen had ik een dagelijks leven
toen durfde ik naar buiten
toen had ik geen studieachterstand van 5 jaar
toen had ik nog geen uitkering
toen had ik nog geen 20 duizend euro(Weet ik veel). aan drank /hoeren en omliggende zaken besteed
(omliggende zaken, denk aan taxis omdat ik bezopen autosleutel kwijtraakde in amsterdam en dan 2X heen en weer moest. bedelende zwervers. hoeren zonder medelijden die me lichtelijk misbruiken wegens gebrek aan medelijden. dat meisje hierboven waar 8K is heengegaan. al die andere prostituees. boetes/ema cursus wegens rijden onder invloed. drank in cafes naast thuis drinken)

wat toen wel al mis was was altijd maar het gevoel van kansloosheid voor altijd! met vrouwen
en waar doe je het leven dan nog voor vraag je je op een gegeven moment af. en dat is niet zo erg als je je dat 10X afvraagt. maar ik voelde me steeds kutter, en me acties werden steeds belachelijker.

daarom is het misgegaan.

daarom heeft versieren iets meer prioriteit dan weer eens een maandje naar school proberen te gaan, tot weer een totale burn-out of weet ik het wat. en totaal kansloosheid altijd/overal/ want waar doe ik het voor gevoelens
edit: vind ik dan

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 19-02-2011 01:07:25 ]
pi_92985576
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik denk dat mijn gedachtes(acties nog niet), en jou gedachtes en acties(jij heb acties ook al) op het goede spoor zitten om 'versieren te leren' zoals in topictitel staat.
komen benzin, en kevin24 nog even hier? :+
Nja, vind op zich dat Richard het goed heeft gedaan en ben superblij voor hem. Echt goed van hem!

Maar; ik weet niet of dat ik hetzelfde wil als wat jullie willen.

Ik wil vooral gewoon de liefde. Ik wil dat een meisje eindelijk ziet dat ik eigenlijk best een leuke jongen kan zijn. Ik wil een meisje om samen mee op de bank te zitten en te praten :) (Is alleen zo ver weg, duidelijk kijken meisjes niet verder dan wat ze in eerste instantie zien :))
pi_92985629
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

5 jaar terug toen had ik een dagelijks leven
toen durfde ik naar buiten
toen had ik geen studieachterstand van 5 jaar
toen had ik nog geen uitkering
toen had ik nog geen 20 duizend euro(Weet ik veel). aan drank /hoeren en omliggende zaken besteed
(omliggende zaken, denk aan taxis omdat ik bezopen autosleutel kwijtraakde in amsterdam en dan 2X heen en weer moest. bedelende zwervers. hoeren zonder medelijden die me lichtelijk misbruiken wegens gebrek aan medelijden. dat meisje hierboven waar 8K is heengegaan. al die andere prostituees. boetes/ema cursus wegens rijden onder invloed. drank in cafes naast thuis drinken)

maar wel altijd maar het gevoel van kansloosheid voor altijd! met vrouwen
en waar doe je het leven dan nog voor vraag je je op een gegeven moment af.

daarom is het misgegaan.

daarom heeft versieren iets meer prioriteit dan weer eens een maandje naar school proberen te gaan, tot weer een totale burn-out of weet ik het wat. en totaal kansloosheid altijd/overal/ want waar doe ik het voor gevoelens
edit: vind ik dan
Je wilt een paar stappen overslaan en dat gaat simpelweg niet.
Als je niets aan je huidige leefomstandigheden en instelling verandert dan bèn je ook kansloos bij vrouwen.

Dan kun je wel leuk aan je PuA skills gaan werken, maar voor je het weet ben je dan zomaar weer vijf jaar studieachterstand rijker en nog eens 20k armer.
pi_92987066
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef benzin het volgende:

(Is alleen zo ver weg, duidelijk kijken meisjes niet verder dan wat ze in eerste instantie zien :))
Misschien zien al die meisjes het wel goed en zie jij het zelf verkeerd?
Jij kunt jezelf best een leuke jongen vinden, maar uiteindelijk draait het natuurlijk allemaal om je daden.

Wat iemand eerder al zei; Hoe leuker en actiever je je eigen leven inricht, hoe meer mensen er zullen zijn die daar deel van uit willen maken.
pi_92989318
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef Chuen het volgende:

[..]

Misschien zien al die meisjes het wel goed en zie jij het zelf verkeerd?
Jij kunt jezelf best een leuke jongen vinden, maar uiteindelijk draait het natuurlijk allemaal om je daden.

Wat iemand eerder al zei; Hoe leuker en actiever je je eigen leven inricht, hoe meer mensen er zullen zijn die daar deel van uit willen maken.
Ik weet niet. Mijn leven is niet echt interessant of leuk en ik ben erg gemiddeld. Kan me ook wel voorstellen dat ze niets in me zien.

Aan de andere kant ben ik een lieve jongen die best grappig kan zijn. Ik zou een goed vriendje zijn en haar goed behandelen :) Mja, dan moeten ze wel door het saaie buitenlaagje heenkijken :)

[ Bericht 9% gewijzigd door benzin op 18-02-2011 22:27:16 ]
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:30:50 #41
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_92990038
Ja je bent een lieve jongen.
Benzin, je moet een player zijn. Een jongen die seks uitstraalt. Niet een normale jongen in normale kleding. Je valt nooit op als je door een club loopt. Waarom zouden die babes voor een normale lieve jongen kiezen in normale kleren?

Dat lieve kan als je een relatie hebt. Heeft zijn plaats, heeft zijn nut, maar niet als je babes je bed in wil krijgen :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:33:50 #42
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92990226
ik zie het zo voor benzin:

het is zegmaar a X b = hoeveelheid vrouw op bank krijgen(of kans van vrouw op bank krijgen of wat dan ook)

a = je eigen leven/natuurlijke attraction, etc,etc
b= hoe goed je dat overbrengt. (kennis van the game)

ik denk dat bij benzin er een boel winst te behalen valt bij B om de kans om een vrouw op zijn bank te krijgen groter te maken.

met pua kan je 'wat ze in eerste instantie zien' verbeteren. zonder te liegen! de manier waarop je dingen brengt, en op welk moment en alles is heel belangrijk om te leren als je nog 0 ervaring hebt.

iedereen heeft al een zekere mate van B in zich. maar stel B is echt bijna 0, (geen idee hoe laag benzin's B is.) dan moet hij eerst een bekende rockster worden(voorbeeld van mensen met hele hoge A in aantal pua boeken), voordat een meisje zover gaat dat zij heel gemakkelijk (bijna geen b weet je nog ) bij benzin op de bank komt.

ik denk niet dat benzins B zo laag is, maar wel dat in benzins geval aan B werken meer nut heeft dan aan A werken.

wat een kutpost sorry :(

edit: wil niet zeggen dat aan A werken niet werkt. want :
en je ontmoet direct meer vrouwen ervan, en de B gaat er ook op vooruit

en nee geen kwadratisch effect hier dat daarom aan A werken beter is als B=/ 0
want formule klopt niet 100% etc,etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-02-2011 22:51:24 ]
pi_92990379
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Michielos het volgende:
Ja je bent een lieve jongen.
Benzin, je moet een player zijn. Een jongen die seks uitstraalt. Niet een normale jongen in normale kleding. Je valt nooit op als je door een club loopt. Waarom zouden die babes voor een normale lieve jongen kiezen in normale kleren?

Dat lieve kan als je een relatie hebt. Heeft zijn plaats, heeft zijn nut, maar niet als je babes je bed in wil krijgen :)
Als je lekker genoeg bent maakt kleding geen drol uit. Zelfs een vuilniszak voldoet dan gewoon. Maar goed, beter houd je het bij jouw "vecht"topics. Dat is al sneu genoeg. Want van vrouwen heb je nog minder verstand.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2011 22:44:17 ]
pi_92990759
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet. Mijn leven is niet echt interessant of leuk en ik ben erg gemiddeld. Kan me ook wel voorstellen dat ze niets in me zien.
Dat heb je allemaal zelf in de hand. Waarom verander je dat niet?
pi_92990781
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zie het zo voor benzin:

het is zegmaar a X b = hoeveelheid vrouw op bank krijgen(of kans van vrouw op bank krijgen of wat dan ook)

ik denk dat bij benzin er een boel winst te behalen valt bij B om de kans om een vrouw op zijn bank te krijgen groter te maken.

met pua kan je 'wat ze in eerste instantie zien' verbeteren. zonder te liegen! de manier waarop je dingen brengt, en op welk moment en alles is heel belangrijk om te leren als je nog 0 ervaring hebt.

iedereen heeft al een zekere mate van B in zich. maar stel B is echt bijna 0, (geen idee hoe laag benzin's B is.) dan moet hij eerst een bekende rockster worden, voordat een meisje zover gaat dat zij heel gemakkelijk (bijna geen b weet je nog ) op de bank bij hem terecht komt.

ik denk niet dat benzins B zo laag is, maar wel dat in benzins geval aan B werken meer nut heeft dan aan A werken.

wat een kutpost sorry :(
A=B
pi_92991171
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:30 schreef Michielos het volgende:
Omdat ik misschien uiteindelijk veel leuker en liever ben dan die jongens die wel opvallen. Helaas zien ze dat alleen niet :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef mylifeisgrey het volgende:

Ik denk dat A belangrijker is. Uiteindelijk moet ik namelijk ook ZELF gelukkig worden met mijn leven, niet alleen het meisje :)

Het zou gewoon fijn zijn als het eens mee zat :)
pi_92991244
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat heb je allemaal zelf in de hand. Waarom verander je dat niet?
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik dat echt in de hand heb. Ben al een jaar of 7 aan het rommelen en mijn leven wordt er niet echt beter op.

En ik weet gewoon niet goed wat ik wil en hoe ik dat zou moeten bereiken.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:00:11 #48
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92992032
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat ik misschien uiteindelijk veel leuker en liever ben dan die jongens die wel opvallen. Helaas zien ze dat alleen niet :)

[..]

Ik denk dat A belangrijker is. Uiteindelijk moet ik namelijk ook ZELF gelukkig worden met mijn leven, niet alleen het meisje :)

Het zou gewoon fijn zijn als het eens mee zat :)
dat kan.
ik denk zelf dat mijn leven HEEL VEEL BETER gaat worden als ik meer vrouwen op de bank kan krijgen(leuk voorbeeldje die bank:P) . en daarom pak ik het zo aan.
vooral omdat ik al jaren met het gevoel van totale kansloosheid rondloop, ook toen ik nog 'betere a' had.
als ik het al alleen maar KAN, ben ik al blijer.
ik ging weleens netals sommige andere gasten naar het cafe(precies gelijk wat ik dan deed dus). en 30 seconden later sta ik alleen in een hoekje, en zijn zij bezig met meisjes praten. dan hoeven zij niet een beter leven dan mij te hebben, en hobbies enzo. maar ze doen dingen DAN gewoon anders. dat frustreert me, wat doen ze, waar gaat het over, waarom lukt het hun wel, etc,etc.
pi_92992334
Een andere reden dat ik niet meteen sex wil is omdat ik serieus veel problemen heb om "hem"omhoog te houden en te krijgen -.- bovendien kan ik ook niet komen... Dat allemaal door de psychologische problemen die ik in de loop der jaren heb opgebouwd.
Altijd de overtuiging gehad dat ik altijd alleen ga blijven en dat liefde niet voor mij is weggelegd heb ik mezelf jaren lang aangepraat.
Dat het zo lang duurde voordat ik ooit intiem ben geweest kan ook een reden zijn.
Dit is geen troll attempt ofzo maar dit kan een serieuze issue worden maar misschien dat ik vragen moet stellen bij "seksualiteit" ofzo.
Ja dat mijn levenslust volledig verdwenen is en als een robot door het leven ging voor 8 jaar lang hebben allerlei gevoelens uitgeschakeld om te kunnen overleven.

[ Bericht 14% gewijzigd door richard_prf op 18-02-2011 23:12:21 ]
pi_92992985
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:04 schreef richard_prf het volgende:
Een andere reden dat ik niet meteen sex wil is omdat ik serieus veel problemen heb om "hem"omhoog te houden en te krijgen -.- bovendien kan ik ook niet komen... Dat allemaal door de psychologische problemen die ik in de loop der jaren heb opgebouwd.
Altijd de overtuiging gehad dat ik altijd alleen ga blijven en dat liefde niet voor mij is weggelegd heb ik mezelf jaren lang aangepraat.
Dat het zo lang duurde voordat ik ooit intiem ben geweest kan ook een reden zijn.
Dit is geen troll attempt ofzo maar dit kan een serieuze issue worden maar misschien dat ik vragen moet stellen bij "seksualiteit" ofzo.
Ja dat mijn levenslust volledig verdwenen is en als een robot door het leven ging voor 8 jaar lang hebben allerlei gevoelens uitgeschakeld om te kunnen overleven.
Weet zij dat je nog maagd bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')