abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93179850
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Normaal gedrag is belangrijker dan 'n fotomodel zijn...
Ja dat wel maar deze gast is 2 meter 15 lang, half kalend rood haar, Bril, enge uitstraling, lijkt 40 jaar terwijl hij 19 was, maar ook zijn innerlijk was niet zo geweldig vond ik.
pi_93179901
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:32 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is dat diezelfde dame als die dame van die hoerensite of heeft deze ezel zich twee keer aan dezelfde steen gestoten?
Uhhh....in mijn geheugen heeft hij enkel geld overgemaakt aan één meisje. Ik weet het niet meer precies, het was destijds zo'n wirwar aan informatie waarover ik met hem heb gePMd dat ik het nu onderhand ook niet meer weet.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:34:59 #228
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93179920
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je dacht een vriendin te hebben en je verwijst naar een site over hoeren :? Als ik het zo lees, dan zie ik het als handige marketingpraatjes om naïeve voorhuidjoggers in te palmen, maar jij ziet dat compleet anders kennelijk. :{
huh wat?
nee ik dacht een vriendin te krijgen, die ik had ontmoet op een advertentiesite waar ze een ad had geplaatst dat ze geld nodig had.
voglens vandale.nl is 'die vriendin' dus een hoer.

quote:
Heb je die ¤ 400,00 nog teruggekregen?
nee nog niet. ik heb vorige maand van haar een sms ontvangen met iets van
quote:
ik zou graag als alles weer goed met me is weer even bijkletsen, als jou dat ook leuk lijkt!
dan hoor je wel van me, of als ik het geld voor je heb(heb nog steeds niets gehoord van de rechtbank).
pi_93179922
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat wel maar deze gast is 2 meter 15 lang, half kalend rood haar, Bril, enge uitstraling, lijkt 40 jaar terwijl hij 19 was, maar ook zijn innerlijk was niet zo geweldig vond ik.
Dan wordt het lastig inderdaad. Iemand die extreem raar eruit ziet (laten we het zo uitdrukken) kan nog zo aardig zijn, maar het blijft dan een opgave. Als het innerlijk ook kut met peren is, dan is het kansloos.
pi_93179973
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhhh....in mijn geheugen heeft hij enkel geld overgemaakt aan één meisje. Ik weet het niet meer precies, het was destijds zo'n wirwar aan informatie waarover ik met hem heb gePMd dat ik het nu onderhand ook niet meer weet.
Het zullen dan wel de marketingtrucjes van die dame van lichte zeden zijn die hem aangezet hebben tot het aangaan van die relatie. Zij heeft er 'n naïeve, geldgevende en warrige goedzak bij. Hij denkt dat ze een relatie hebben. Allebei gelukkig.
pi_93180025
Je gaat mij niet vertellen dat Schenkstroop lelijker is dan deze gast:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ook voor Schenkstroop is er nog hoop.
pi_93180027
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zullen dan wel de marketingtrucjes van die dame van lichte zeden zijn die hem aangezet hebben tot het aangaan van die relatie. Zij heeft er 'n naïeve, geldgevende en warrige goedzak bij. Hij denkt dat ze een relatie hebben. Allebei gelukkig.
Sinds hij haar behoorlijk begon te stalken denk ik dat ze de volgende keer wel uitkijkt... :P
pi_93180093
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef richard_prf het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk. Er is hoop voor ieder lelijk persoon, want het draait niet enkel om uiterlijk. En anders kun je altijd nog een lelijk meisje aan de haak slaan, lelijker of even lelijk als jijzelf. Alleen Schenkstroop is wat dat betreft wel veeleisend geloof ik. :)
pi_93180140
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sinds hij haar behoorlijk begon te stalken denk ik dat ze de volgende keer wel uitkijkt... :P
Dat is het risico van d'r spelletje. Dit soort melkezeltjes draven vroeg of laat net iets te ver door. :)
pi_93180191
quote:

SPOILER
Ik ken Schenkstroop niet en ik kan niet oordelen over het uiterlijk van mannen. Als deze gast verder gewoon normaal doet, dan zal hij vast wel''n vriendin kunnen vinden. Hij heeft er uiteindelijk ook eentje gevonden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:43:52 #236
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_93180352
quote:

SPOILER
Nou zo lelijk vind ik deze gast niet. Knap is weer wat anders, maar lelijk? Neuh.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_93180433
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:43 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou zo lelijk vind ik deze gast niet. Knap is weer wat anders, maar lelijk? Neuh.
Een rolletje in het vervolg op de film Coneheads zou er in moeten zitten.
pi_93180443
quote:

[..]

Ik vind 'm wel lelijk. Maar ik vind dat al snel van kale mannen. Slechts enkelen kunnen dat echt goed hebben.
pi_93180456
In elk geval geeft het mij wel hoop :P want ik vind altijd dat ik te lelijk ben voor het lelijkste meisje op de wereld.
Bovendien zal ik het niet verschrikkelijk vinden als de Zweedse niet geïnteresseerd is in mij. 2 of 3 dagen is genoeg om haar te vergeten denk ik.
Echter bij dat eerste meisje dat ik had ontmoet lig ik nu nog steeds wakker af en toe. Dat was de eerste keer dat ik verliefd werd in mijn leven. Zowel kwa innerlijk en uiterlijk voelde me tot haar aangetrokken.

[ Bericht 6% gewijzigd door richard_prf op 22-02-2011 23:57:48 ]
pi_93180502
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind 'm wel lelijk. Maar ik vind dat al snel van kale mannen. Slechts enkelen kunnen dat echt goed hebben.
Dit is, denk ik, in dit topic met deze mensen de meest veilige opinie. :)
pi_93180522
quote:

[..]

Ok maar hij is wel slechts 18 jaar daar en al half kalend met rood haar en een bril en 2 meter 15.
En ik vind hem lelijker dan ik ben en dat gevoel heb ik bij vrijwel niemand dus hij geeft mij hoop.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:50:21 #242
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93180638
schenkstroop zelf zegt dat zijn lelijkheid heel erg is hoor. als we alles geloven wat hij schrijft, heeft hij plastische chirurgie echt nodig
pi_93180663
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok maar hij is wel slechts 18 jaar daar en al half kalend met rood haar en een bril en 2 meter 15.
En ik vind hem lelijker dan ik ben en dat gevoel heb ik bij vrijwel niemand dus hij geeft mij hoop.
Heb 'n voormalige bekende van me, die ook zo in elkaar zat, weleens naar Porlamar gestuurd. Hij neukte daar alles wat los en vast zat en een gleuf had en eenmaal terug in Nederland had hij zelfs behoorlijke last van zelfoverschatting. Uiteindelijk werd hij wel wat assertiever en dat heeft 'm een vriendin opgeleverd. Geen fotomodel, maar ook niet super lelijk. Verder ook gewoon een normale en aardige meid.
pi_93180750
Nu ik een aantal keren ben afgewezen ben ik niet meer bang om afgewezen te worden. Als het niks met miss Zweden wordt dan date ik wel weer met iemand anders.

Bovendien heb ik 2 kansen gehad op sex dus zo lelijk kan ik nou ook weer niet zijn.

Feit is dat ik tot mijn 26ste nooit wat had geprobeerd bij meiden uit angst om afgewezen te worden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:53:04 #245
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93180755
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

rot op, ten eerste is ze niet een gewone hoer.
alleen volgens de vandale is ze opzich een hoer.

-en ik heb geen relatie, ik vind haar alleen maar leuk
ze wil me (nu en misschien wel voor altijd) niet zien
- en momenteel ben ik niet gelukkig

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ik stalk haar al de hele tijd.
ik heb haar vader een paar keer opgebeld, en toen was ze daar de laatste keer nogal boos om geworden
en ik had nogal met slechte timing haar een hyves bericht gestuurd.

voor de rest f5 ik alles op internet en vriendenconnecties wat ik heb kunnen vinden van haar. daar merkt ze opzich niets van.
en ik heb plannen gehad om 150km te gaan rijden om doelloos en zielig en wanhopig bij haar in de buurt huilend rond te gaan lopen enzo. maar dat heb ik (al die hele 10 maanden) nog niet gedaan.
pi_93180877
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

rot op, ten eerste is ze niet een gewone hoer.
alleen volgens de vandale is ze opzich een hoer.

-en ik heb geen relatie, ik vind haar alleen maar leuk
ze wil me (nu en misschien wel voor altijd) niet zien
- en momenteel ben ik niet gelukkig
Ze laat zich door om het even welke man uitwonen tegen betaling. Dan ben je een hoer en netjes gezegd een prostituee.

En een hoer leuk vinden? Da's hetzelfde als het laten repareren van je auto of een verzekering leuk vinden. Onnozel dus.
pi_93180928
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:
Nu ik een aantal keren ben afgewezen ben ik niet meer bang om afgewezen te worden. Als het niks met miss Zweden wordt dan date ik wel weer met iemand anders.

Bovendien heb ik 2 kansen gehad op sex dus zo lelijk kan ik nou ook weer niet zijn.

Feit is dat ik tot mijn 26ste nooit wat had geprobeerd bij meiden uit angst om afgewezen te worden.
Wat zeur je dan? :) Als er zich 2 keer een kans heeft voorgedaan, dan komt de 3e gelegenheid ook wel. Wel geldt het principe: het komt meestal niet aanwaaien. Je zult er zelf dus wel enige moeite voor moeten doen.
pi_93180971
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:

ik stalk haar al de hele tijd.
ik heb haar vader een paar keer opgebeld, en toen was ze daar de laatste keer nogal boos om geworden
en ik had nogal met slechte timing haar een hyves bericht gestuurd.

voor de rest f5 ik alles op internet en vriendenconnecties wat ik heb kunnen vinden van haar. daar merkt ze opzich niets van.
en ik heb plannen gehad om 150km te gaan rijden om doelloos en zielig en wanhopig bij haar in de buurt huilend rond te gaan lopen enzo. maar dat heb ik (al die hele 10 maanden) nog niet gedaan.
:') :') :') Het is dat het zo triest is, anders zou het lollig zijn. :') Laat d'r gewoon haar job doen.
pi_93181071
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:46 schreef richard_prf het volgende:
In elk geval geeft het mij wel hoop :P want ik vind altijd dat ik te lelijk ben voor het lelijkste meisje op de wereld.
Bovendien zal ik het niet verschrikkelijk vinden als de Zweedse niet geïnteresseerd is in mij. 2 of 3 dagen is genoeg om haar te vergeten denk ik.
Echter bij dat eerste meisje dat ik had ontmoet lig ik nu nog steeds wakker af en toe. Dat was de eerste keer dat ik verliefd werd in mijn leven. Zowel kwa innerlijk en uiterlijk voelde me tot haar aangetrokken.
Als die meid echt zoveel pillen slikt dan moet je blij zijn dat het niets geworden is. :)
Zo'n instabiel iemand trekt jou ook alleen maar dieper de put in.
pi_93181096
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:52 schreef richard_prf het volgende:

Spijker op z'n kop. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')