ik heb dat gedaan en terug gesmst dat het goed wasquote:[....]
ik zou je graag om een gunst willen vragen. Zou jij vandaag nog dmv spoedoverboeking een bedrag op mijn rekening over kunnen maken wat je (je hebt mijn woord) binnen nu en een maand terugkrijgt? Ik krijg nog schadevergoeding voor die beroving dus als dat binnen is, stort ik het gelijk terug naar je. het gaat om 400 euro [.......] het zou voor mij veel betekenen en ik zweer je dat je mijn erewoordt hebt dat je het binnen nu en een maand terug hebt. liefs
zal ik het terugkrijgen binnen een maand?quote:super! bedankt. je bent geweldig
[....] echt je krijgt het zo snel mogelijk allemaal terug. liefs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
mijn zus was blij met 450 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
Stuur iets op naar postalgold, dan heb je 50 euro winst. Dat is echt fantastisch!
quote:Op donderdag 18 november 2010 01:09 schreef Snaavel het volgende:
Ik had het alleen geloofd als je 450 had uitgeleend.. Dit is dus zwaar een hoax.. die gast heeft je opgelicht.
het is geen gast. het is een meisje die ik ontmoet heb op een sexsite(lees de link)quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef Snaavel het volgende:
Enige manier om het terug te krijgen is 20 kilo goud vragen aan die gast en dan vervolgens opsturen naar postalgold dan heb je dus 50 euro rente
Oh, dus jij bent de gast.. ofja.. ex gastquote:Op donderdag 18 november 2010 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
het is geen gast. het is een meisje die een keer hoer was
maar om eerlijk te zijn is het geen onzinquote:
dat wil ze (nu) nietquote:Op donderdag 18 november 2010 01:21 schreef Snaavel het volgende:
Trouwens, ik zou zeggen dat ze het ook in natura kan betalen.
Dit dan voor 2 maanden wanneer je maar zin hebt.
Dan heeft ze pech, komop.. je hebt minstens voor 10 beurten voorafbetaald..quote:Op donderdag 18 november 2010 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat wil ze (nu) niet
zal even in me telefoon kijken waarom niet maar komt erop neer dat ze nare ervaringen met mannen ofzo heeft en kan dat niet aan
ik ook met mijn zusje (L)quote:Op donderdag 18 november 2010 01:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Jouw zus is ook blij met een tientje.
Dan is het gewoon dom om dat geld te lenen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar om eerlijk te zijn is het geen onzin
durf het alleen niet in een serieuser topic te posten, en vraag me af wat fok denkt
het antwoord zal dus uiterlijk 16 december volgen
Dat kan niet, zijn geld is al weg..quote:Op donderdag 18 november 2010 01:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het gewoon dom om dat geld te lenen.Zeg dan maar
tegen je geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
lees die link!:quote:
nee het was beetje einde van de avond(haar vader kon elk moment langskomen), en toen vroeg ze of ik nog sex wilde. dat hebben we gehad toen, en ik 'mocht' na afloop geld achterlaten waar ze een naar gevoel bij had en liever niet hadquote:Op donderdag 18 november 2010 01:39 schreef heloef het volgende:
Je hebt betaald voor de sex wat niet hoefde maar ze zou wel in de problemen komen als je niet betaalde dus dan moest je dus wel betalen...
Ah ze wilde niet betaald worden maar als je wel zo vriendelijk wou zijn om geld achter te laten ik begrijp het...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het was beetje einde van de avond(haar vader kon elk moment langskomen), en toen vroeg ze of ik nog sex wilde. dat hebben we gehad toen, en ik 'mocht' toen geld achterlaten
Hahaha ik heb het gevoel dat dit nog waargebeurd is ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lees die link!:
ik ben 1 avond bij haar geweest, en toen heeft ze me verliefd gemaakt met dat ik niets hoef te betalen enzo, en als ik sex wilde mocht dat ook. maar als ik niets ging betalen bleef ze in de problemen zitten.
toen heb ik 1 keer sex gedaan, en daarvoor betaald(wat niet hoefde)
vervolgens heb ik door zielige verhalen tig bankoverschrijvingen gedaan waarop ik mezelf redelijk failiet heb kunnen verklaren.
en nu zegt ze dat ik het terugkrijg als ik haar deze keer uit de problemen help
oh geloof me, het is waargebeurdquote:Op donderdag 18 november 2010 01:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hahaha ik heb het gevoel dat dit nog waargebeurd is ook.
Besef je niet dat je opgelicht wordt als je je eigen woorden nog eens terug leest?
ik denk eerder dat het is:quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef n0ir het volgende:
Is die heeeeeeeele kleine kans dat ze je nog terugbetaald het waard?
Want dat betekent automatisch dat er een heeele grote kans is dat ze je laatste geld af pakt.
Vind je het risico dat waard? Ik begrijp dat je een beetje kansloos en wanhopig bent, maar dit maakt dat alleen maar erger.
niet meer?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech, komop.. je hebt minstens voor 10 beurten voorafbetaald..
Je bent nu meer dan dubbel genaaid, dus zo normaal is de nietquote:Op donderdag 18 november 2010 03:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet meer?
bij een hoer zou het zijn geweest 50 euro voor kwartiertje seks. dus:
bijna 8400/50 -1 = bijna 167 keer nog seks te goed.
maar ik wil(de) wel graag wat beters dan ' een normale hoer'
HET IS GEEN TROLLquote:
mijn ervaringen met sms-en krijgen van haar:quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 2X nederland doorgereden, (om me pinpas op te halen(was ik vergeten tijdje terug bij me ouders, en het had nogal haast))
en meer van langerer terug:quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
yellowrose:
je bent vrouwelijk, en je klaagt
Ik heb ook een meisje die ik misschien wel zou 'willen' ofzo.
ze belt/smst me nooit zomaar, of wat dan ook. + dat ze ook nogeens ver weg van me woont, en ookal zou ze in de buurt wonen, ik kom me huis amper uit.
en als ik wat stuur,
-moet ik haar met rust laten vind ze, terwijl ze volgens haar twitter wel (niet heel wild ofzo) uitgaat met vrienden.
-of vraagt ze me om nog meer geld
dat gebeurd nou eenmaal weleens..., en ook bij jouw
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 @ 17:59schreef mylifeisgrey het volgende:
[.....]
en om het nu nog even erger te maken, al me spaargeld naar in theorie een HOER per bankrekening overgeschreven, omdat ik dacht dat ik haar misschien ooit nog eens weer zou zien, en toch wel stil hoopte op "pretty woman(de film) gebeurtenissen"
[.....]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
(........)wauw wat een positieve feedback! misschien ben ik dit weekend al van plan eigenlijk(kan alleen niet nu al 1000 missen, zou netaan kunnen maar moet huur nog betalen deze maand enzo). komt allemaal omdat ik bijna 7000 euro heb besteed aan 1 meisje wie ik zielig vond.
(........)
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
(.....)
meisje wat ik ontmoet had op internet best ver weg, leek me echt leuk te vinden. en hoefde nieteens te betalen enzo, maar toch maar gedaan omdat ik haar uit de problemen wilden helpen.
toen later bleken er nog meer geldproblemen te zijn, en smsde ze me daarover. op heel wanhopige manier. en later allemaal excuses dat ze het alleen maar kwijt wilde, en spijt dat ze me daarmee lastig viel. en nog steeds 'gratis' met me wou afspreken.
maar toen heb ik toch omdat ik het zielig vond 6000 euro per bankoverschrijving overgemaakt.
en nu.... hoor ik niets meer van haar
edit: zullen vast boel troll-bellen afgaan door wat ik schrijf.
dus ik heb maar fok abbonement afgesloten:)
nu kan ik editen:)
nee ik maak me niet zon zorgenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef disturbedmind het volgende:
8000 euro al aan haar uitgegeven? En dan maak jij je zorgen om die 400?
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef Dynames het volgende:
Wat een troll topic![]()
En indien real, TS is dommer dan dom
Je moet wel eerst een keer met TS naar bed om te bewijzen dat je betrouwbaar bent he.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Dhaha het volgende:
TS, wat is je nummer? Ik wil je ook even sms'en heb namelijk hard geld nodig.
me ouders zijn er (door advies van fok.nl en strawberry voornamelijk dat ik het niet voor mezelf moest houden) achter gekomen dat ik een meisje groot bedrag geld had gegeven(niet dat ze opzich hoer was, en dat ik haar ZELFS MAAR 1 KEER GEZIEN HAD)quote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef fs180 het volgende:
Hoe gaat het nu met jou en jouw ouders? Oprechte nieuwsgierigheid..
Waarom hou je nog vol, idioot? Niemand gelooft jequote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
me ouders zijn er (door advies van fok.nl en strawberry voornamelijk dat ik het niet voor mezelf moest houden) achter gekomen dat ik een meisje groot bedrag geld had gegeven(niet dat ze opzich hoer was, en dat ik haar ZELFS MAAR 1 KEER GEZIEN HAD)
. en dachten zoals zij het hoorden meteen aan oplichting enzo en wilden van alles doen. maar uiteindelijk niets gebeurd. dat kan toch niet, en eigenlijk geloof ik haar gewoon.
ik heb toen beloofd dat het niet weer zou gebeuren
sindsdien lieg ik tegen ze want het gaat nog steeds door.
pics van wie/wat?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
pics, anders kan ik geen duidelijk antwoord formuleren
zou wel heel veel moeite kosten als het troll was hequote:Op donderdag 18 november 2010 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom hou je nog vol, idioot? Niemand gelooft je
ja tuurlijk, het is allemaal een groot opgezet complot :S
quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
(.......)
zie waar ik nu ben.
het enige meisje wat me 'wel leuk' heb ik 7715,06 aan gegeven/besteed om haar te helpen met van alles.
ik hoopte op :
-een shortcut naar vriendin
-gezelligheid, als step up voor mezelf dat ik meer vrienden krijg
-weet ik het. ze vond me wel leuk een beetje, en niet zo erg stom. ik hoopte op 'anything' te doen met haar.
en me ouders zijn hierachter gekomen en zijn het al amper met me eens dat ze oprecht tegen me is..........
en ze snappen niet dat ik vrijwillig alles heb afgestaan om haar te helpen, omdat ik haar leuk vind.
succes hannekam
Pm je foto eens, levert je nog wat extra zakgeld opquote:
Ik heb mijn hele leven nog geen zakgeld gehadquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Pm je foto eens, levert je nog wat extra zakgeld op
Gaat ts werken aan zijn problemen of niet?
23quote:
waarom voornamelijk? want je mening is voornamelijk gebaseerd op (neem ik aan) de manier waarop ik het vertel.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:40 schreef Stink_vis het volgende:
Ik denk dat je kunt fluiten naar je geld
nee doen we maar niet!:P a.u.b.quote:
Als je ze echt vertrouwd wel ja. Maar je moet bij jezelf nagaan of je mensen vertrouwd. Want hoe kan je nou weten of je iemand vertrouwd? Sommige mensen doen wel heel aardig enzo maar toch kan je het dan niet weten of je ze vertrouwd.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee doen we maar niet!:P a.u.b.
of de vraag moet zijn mensen die je echt vertrouwd 400 euro lenen. komt het terug?
ik vertrouw haar echt .(ookal maar 1 keer gezien). ik geloof het allemaal echt. zo voelt het ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Als je ze echt vertrouwd wel ja. Maar je moet bij jezelf nagaan of je mensen vertrouwd. Want hoe kan je nou weten of je iemand vertrouwd? Sommige mensen doen wel heel aardig enzo maar toch kan je het dan niet weten of je ze vertrouwd.
nee zo vroeg ze het niet(deze keer wel)quote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef IrCute het volgende:
TS mag ik 500 euro lenen? Ik heb het nodig voor de operatie van mijn zieke hondje. Je krijgt het over 2 weken terug, echt!
maw je bent een trieste, goedgelovige pannenkoek !quote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee zo vroeg ze het niet(deze keer wel)
ze voegde nu(en ook voorheen elke keer zonder terugbetalingsbeloftes) eraan toe of ik 'iets kon missen' en gewoon meer bedelen eigenlijk
quote:heyhey! hoe gaat het met je? met mij eigenlijk nog niet veel verandert..ik zou je graag om een gunst willen vragen. Zou jij vandaag nog dmv spoedoverboeking een bedrag op mijn rekening over kunnen maken wat je (je hebt mijn woord) binnen nu en een maand terugkrijgt? Ik krijg nog schadevergoeding voor die beroving dus als dat binnen is, stort ik het gelijk terug naar je. het gaat om 400 euro maar als je dat niet red oid snap ik het ook. of als je iets kan missen. het zou voor mij veel betekenen en ik zweer je dat je mijn erewoordt hebt dat je het binnen nu en een maand terug hebt. liefs
nee ik ben op me 19de gaan studeren, en appartement werd betaald door me ouders. en heb jarenlang RUIME OVERSCHRIJVINGEN altijd van me ouders gehad naast studiefinanciering( ze waren altijd bezorgd of ik het financieel wel redde)quote:Op donderdag 18 november 2010 22:36 schreef Salmiak het volgende:
[..]
Dude, hoe kom je aan zoveel geld?Woon je bij je ouders en heb je verder geen uitgaven oid?
Hoax, er kunnen maar 160 tekens in een sms.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
uit de op nu de complete sms:
[..]
geen idee.... ik ontvang het in 'stukken' en dan mis ik 'pagina's' en uiteindelijk krijg ik altijd ellelange smsjes van haar in 1 stuk op me mobielquote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Hoax, er kunnen maar 160 tekens in een sms.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef FeestBoek het volgende:
TS mag ik van jou 500 euro lenen, je krijgt het binnen 48 uur terug! Erewoord enzo.
die meid vind dat ik 'alles mee heb in het leven'quote:Op donderdag 18 november 2010 22:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik ben op me 19de gaan studeren, en appartement werd betaald door me ouders. en heb jarenlang RUIME OVERSCHRIJVINGEN altijd van me ouders gehad naast studiefinanciering( ze waren altijd bezorgd of ik het financieel wel redde)
nu zit ik in de wajong en krijg ik niets meer van ze(is net wat meer dan hun 'zakgeld'), alleen me oma is nog bezorgd en krijg ik nog steeds vaak contant geld voor eten
ze zijn altijd nogal bezorgd...
Bovenstaand is de oorzaak van jouw domme gedrag.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die meid vind dat ik 'alles mee heb in het leven'
ik heb nog nooit gewerkt op na:
-paar keer een dagje zwart werken
-krantenwijk ENKELE keren van me zusje gedaan,
- en een week onbetaald taakstraf bij een supermarkt(waar op de evaluatie stond dat ik 'alles teveel op me eigen tempo deed' )
en nu ben ik afgekeurd vanwege psychotiesheid ofzo zal wel
1 keer neuken is zo'n ¤9000 hierzo.. Dilemma's?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
400 mag ook als je het niet kan missen!En ik ben een meisje overigens, misschien wel je droomvrouw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |