nee ik maak me niet zon zorgenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:53 schreef disturbedmind het volgende:
8000 euro al aan haar uitgegeven? En dan maak jij je zorgen om die 400?
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:15 schreef Dynames het volgende:
Wat een troll topic![]()
En indien real, TS is dommer dan dom
Je moet wel eerst een keer met TS naar bed om te bewijzen dat je betrouwbaar bent he.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef Dhaha het volgende:
TS, wat is je nummer? Ik wil je ook even sms'en heb namelijk hard geld nodig.
me ouders zijn er (door advies van fok.nl en strawberry voornamelijk dat ik het niet voor mezelf moest houden) achter gekomen dat ik een meisje groot bedrag geld had gegeven(niet dat ze opzich hoer was, en dat ik haar ZELFS MAAR 1 KEER GEZIEN HAD)quote:Op donderdag 18 november 2010 20:45 schreef fs180 het volgende:
Hoe gaat het nu met jou en jouw ouders? Oprechte nieuwsgierigheid..
Waarom hou je nog vol, idioot? Niemand gelooft jequote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
me ouders zijn er (door advies van fok.nl en strawberry voornamelijk dat ik het niet voor mezelf moest houden) achter gekomen dat ik een meisje groot bedrag geld had gegeven(niet dat ze opzich hoer was, en dat ik haar ZELFS MAAR 1 KEER GEZIEN HAD)
. en dachten zoals zij het hoorden meteen aan oplichting enzo en wilden van alles doen. maar uiteindelijk niets gebeurd. dat kan toch niet, en eigenlijk geloof ik haar gewoon.
ik heb toen beloofd dat het niet weer zou gebeuren
sindsdien lieg ik tegen ze want het gaat nog steeds door.
pics van wie/wat?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef TheFamousMan het volgende:
pics, anders kan ik geen duidelijk antwoord formuleren
zou wel heel veel moeite kosten als het troll was hequote:Op donderdag 18 november 2010 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom hou je nog vol, idioot? Niemand gelooft je
ja tuurlijk, het is allemaal een groot opgezet complot :S
quote:Op dinsdag 7 september 2010 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
(.......)
zie waar ik nu ben.
het enige meisje wat me 'wel leuk' heb ik 7715,06 aan gegeven/besteed om haar te helpen met van alles.
ik hoopte op :
-een shortcut naar vriendin
-gezelligheid, als step up voor mezelf dat ik meer vrienden krijg
-weet ik het. ze vond me wel leuk een beetje, en niet zo erg stom. ik hoopte op 'anything' te doen met haar.
en me ouders zijn hierachter gekomen en zijn het al amper met me eens dat ze oprecht tegen me is..........
en ze snappen niet dat ik vrijwillig alles heb afgestaan om haar te helpen, omdat ik haar leuk vind.
succes hannekam
Pm je foto eens, levert je nog wat extra zakgeld opquote:
Ik heb mijn hele leven nog geen zakgeld gehadquote:Op donderdag 18 november 2010 21:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Pm je foto eens, levert je nog wat extra zakgeld op
Gaat ts werken aan zijn problemen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |