nee het was beetje einde van de avond(haar vader kon elk moment langskomen), en toen vroeg ze of ik nog sex wilde. dat hebben we gehad toen, en ik 'mocht' na afloop geld achterlaten waar ze een naar gevoel bij had en liever niet hadquote:Op donderdag 18 november 2010 01:39 schreef heloef het volgende:
Je hebt betaald voor de sex wat niet hoefde maar ze zou wel in de problemen komen als je niet betaalde dus dan moest je dus wel betalen...
Ah ze wilde niet betaald worden maar als je wel zo vriendelijk wou zijn om geld achter te laten ik begrijp het...quote:Op donderdag 18 november 2010 01:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee het was beetje einde van de avond(haar vader kon elk moment langskomen), en toen vroeg ze of ik nog sex wilde. dat hebben we gehad toen, en ik 'mocht' toen geld achterlaten
Hahaha ik heb het gevoel dat dit nog waargebeurd is ook.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lees die link!:
ik ben 1 avond bij haar geweest, en toen heeft ze me verliefd gemaakt met dat ik niets hoef te betalen enzo, en als ik sex wilde mocht dat ook. maar als ik niets ging betalen bleef ze in de problemen zitten.
toen heb ik 1 keer sex gedaan, en daarvoor betaald(wat niet hoefde)
vervolgens heb ik door zielige verhalen tig bankoverschrijvingen gedaan waarop ik mezelf redelijk failiet heb kunnen verklaren.
en nu zegt ze dat ik het terugkrijg als ik haar deze keer uit de problemen help
oh geloof me, het is waargebeurdquote:Op donderdag 18 november 2010 01:46 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hahaha ik heb het gevoel dat dit nog waargebeurd is ook.
Besef je niet dat je opgelicht wordt als je je eigen woorden nog eens terug leest?
ik denk eerder dat het is:quote:Op donderdag 18 november 2010 01:58 schreef n0ir het volgende:
Is die heeeeeeeele kleine kans dat ze je nog terugbetaald het waard?
Want dat betekent automatisch dat er een heeele grote kans is dat ze je laatste geld af pakt.
Vind je het risico dat waard? Ik begrijp dat je een beetje kansloos en wanhopig bent, maar dit maakt dat alleen maar erger.
niet meer?quote:Op donderdag 18 november 2010 01:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech, komop.. je hebt minstens voor 10 beurten voorafbetaald..
Je bent nu meer dan dubbel genaaid, dus zo normaal is de nietquote:Op donderdag 18 november 2010 03:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet meer?
bij een hoer zou het zijn geweest 50 euro voor kwartiertje seks. dus:
bijna 8400/50 -1 = bijna 167 keer nog seks te goed.
maar ik wil(de) wel graag wat beters dan ' een normale hoer'
HET IS GEEN TROLLquote:
mijn ervaringen met sms-en krijgen van haar:quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 2X nederland doorgereden, (om me pinpas op te halen(was ik vergeten tijdje terug bij me ouders, en het had nogal haast))
en meer van langerer terug:quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
yellowrose:
je bent vrouwelijk, en je klaagt
Ik heb ook een meisje die ik misschien wel zou 'willen' ofzo.
ze belt/smst me nooit zomaar, of wat dan ook. + dat ze ook nogeens ver weg van me woont, en ookal zou ze in de buurt wonen, ik kom me huis amper uit.
en als ik wat stuur,
-moet ik haar met rust laten vind ze, terwijl ze volgens haar twitter wel (niet heel wild ofzo) uitgaat met vrienden.
-of vraagt ze me om nog meer geld
dat gebeurd nou eenmaal weleens..., en ook bij jouw
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 @ 17:59schreef mylifeisgrey het volgende:
[.....]
en om het nu nog even erger te maken, al me spaargeld naar in theorie een HOER per bankrekening overgeschreven, omdat ik dacht dat ik haar misschien ooit nog eens weer zou zien, en toch wel stil hoopte op "pretty woman(de film) gebeurtenissen"
[.....]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
(........)wauw wat een positieve feedback! misschien ben ik dit weekend al van plan eigenlijk(kan alleen niet nu al 1000 missen, zou netaan kunnen maar moet huur nog betalen deze maand enzo). komt allemaal omdat ik bijna 7000 euro heb besteed aan 1 meisje wie ik zielig vond.
(........)
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
(.....)
meisje wat ik ontmoet had op internet best ver weg, leek me echt leuk te vinden. en hoefde nieteens te betalen enzo, maar toch maar gedaan omdat ik haar uit de problemen wilden helpen.
toen later bleken er nog meer geldproblemen te zijn, en smsde ze me daarover. op heel wanhopige manier. en later allemaal excuses dat ze het alleen maar kwijt wilde, en spijt dat ze me daarmee lastig viel. en nog steeds 'gratis' met me wou afspreken.
maar toen heb ik toch omdat ik het zielig vond 6000 euro per bankoverschrijving overgemaakt.
en nu.... hoor ik niets meer van haar
edit: zullen vast boel troll-bellen afgaan door wat ik schrijf.
dus ik heb maar fok abbonement afgesloten:)
nu kan ik editen:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |