ik heb dat gedaan en terug gesmst dat het goed wasquote:[....]
ik zou je graag om een gunst willen vragen. Zou jij vandaag nog dmv spoedoverboeking een bedrag op mijn rekening over kunnen maken wat je (je hebt mijn woord) binnen nu en een maand terugkrijgt? Ik krijg nog schadevergoeding voor die beroving dus als dat binnen is, stort ik het gelijk terug naar je. het gaat om 400 euro [.......] het zou voor mij veel betekenen en ik zweer je dat je mijn erewoordt hebt dat je het binnen nu en een maand terug hebt. liefs
zal ik het terugkrijgen binnen een maand?quote:super! bedankt. je bent geweldig
[....] echt je krijgt het zo snel mogelijk allemaal terug. liefs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
mijn zus was blij met 450 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 01:08 schreef Sapstengel het volgende:
Stuur iets op naar postalgold, dan heb je 50 euro winst. Dat is echt fantastisch!
quote:Op donderdag 18 november 2010 01:09 schreef Snaavel het volgende:
Ik had het alleen geloofd als je 450 had uitgeleend.. Dit is dus zwaar een hoax.. die gast heeft je opgelicht.
het is geen gast. het is een meisje die ik ontmoet heb op een sexsite(lees de link)quote:Op donderdag 18 november 2010 01:13 schreef Snaavel het volgende:
Enige manier om het terug te krijgen is 20 kilo goud vragen aan die gast en dan vervolgens opsturen naar postalgold dan heb je dus 50 euro rente
Oh, dus jij bent de gast.. ofja.. ex gastquote:Op donderdag 18 november 2010 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
het is geen gast. het is een meisje die een keer hoer was
maar om eerlijk te zijn is het geen onzinquote:
dat wil ze (nu) nietquote:Op donderdag 18 november 2010 01:21 schreef Snaavel het volgende:
Trouwens, ik zou zeggen dat ze het ook in natura kan betalen.
Dit dan voor 2 maanden wanneer je maar zin hebt.
Dan heeft ze pech, komop.. je hebt minstens voor 10 beurten voorafbetaald..quote:Op donderdag 18 november 2010 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat wil ze (nu) niet
zal even in me telefoon kijken waarom niet maar komt erop neer dat ze nare ervaringen met mannen ofzo heeft en kan dat niet aan
ik ook met mijn zusje (L)quote:Op donderdag 18 november 2010 01:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Jouw zus is ook blij met een tientje.
Dan is het gewoon dom om dat geld te lenen.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar om eerlijk te zijn is het geen onzin
durf het alleen niet in een serieuser topic te posten, en vraag me af wat fok denkt
het antwoord zal dus uiterlijk 16 december volgen
Dat kan niet, zijn geld is al weg..quote:Op donderdag 18 november 2010 01:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is het gewoon dom om dat geld te lenen.Zeg dan maar
tegen je geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
lees die link!:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |