of wanneer ze je voor eeuwig verlaat, en keihard dumpt. terwijl ze zei dat ze van je houdtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Idd. Bovendien weet je nooit wanneer ze onder een bus loopt.
Je roept net dat je betaalt voor seks, dan is bovenstaande vaak het geval he, dat het niet voor eeuwig een relatie is...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of wanneer ze je voor eeuwig verlaat, en keihard dumpt. terwijl ze zei dat ze van je houdt
betalen en meteen neuken, werkt meestal welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je roept net dat je betaalt voor seks, dan is bovenstaande vaak het geval he, dat het niet voor eeuwig een relatie is...
Is er iets dat je dwars zit? Gezien deze post en je username?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of wanneer ze je voor eeuwig verlaat, en keihard dumpt. terwijl ze zei dat ze van je houdt
Nee, want dan betaal je niet zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
niet neuken, omdat ze zegt dat ze van je houd. werkt niet, dan verlaat ze me
ging niet meer over hoeren in dit topicquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Is er iets dat je dwars zit? Gezien deze post en je username?
Ja gebeurt dat wel eens?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:37 schreef Minezus het volgende:
One night stands die op relaties zijn uitgelopen?
Okee, maar waarom wees je neuken af dan als zij wel wilde? Lijkt me dat ze dat niet leuk vond en je daarom dumptequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ging niet meer over hoeren in dit topic
dus dan ga ik he thebben over die 1ne keer, dat een meisje me leuk vond. en ik neuken afwees
en toen dumpte ze me week later
DUDEquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ging niet meer over hoeren in dit topic
dus dan ga ik he thebben over die 1ne keer, dat een meisje me leuk vond. en ik neuken afwees
en toen dumpte ze me week later
omdat ik toen preuts wasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar waarom wees je neuken af dan als zij wel wilde? Lijkt me dat ze dat niet leuk vond en je daarom dumpte
Ik heb 5 jaar op kamers gezeten, je weet wel. Veel zuipen en ................quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nog niet gered
Was iemand die toevallig aan de deur kwam ofzo?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:57 schreef Minezus het volgende:
Burgertrutjes zijn ladies on the streets en freaks in the bed!![]()
Waarschijnlijke omdat we vaak droog staan, en wanneer we het eindelijk krijgen helemaal losgaan
okee, maar binnen 3 minuten...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar op kamers gezeten, je weet wel. Veel zuipen en ................![]()
![]()
Catfightquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Moet je ze eerst überhaupt het bed inkrijgen. Burgertrutten zijn uptight in the streets en boring in bed.
Als je ze eenmaal in bed heb, kun je alles met ze doen, hoor. Verticaal stampen, geen probleem.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef JackieBrown het volgende:
Moet je ze eerst überhaupt het bed inkrijgen. Burgertrutten zijn uptight in the streets en boring in bed.
Dan was 't geen burgertrutquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Als je ze eenmaal in bed heb, kun je alles met ze doen, hoor. Verticaal stampen, geen probleem.
Ik was een keer gezellig bezig met een leuke mede kamerbewoonster, kwam een andere kamerbewoonster binnen, ze keek even, deed haar rok omhoog, ze droeg geen onderbroek en liet zich genoegzaam over mijn lid zakken.quote:
Okee, binnen 3 minuten na binnenkomst met iemand het bed in duiken heb ik ook wel gehad... Maar ik neem aan dat je beide vrouwen al kende in dit geval? Het gaat om hoelang nadat je iemand hebt ontmoet he...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:33 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Ik was een keer gezellig bezig met een leuke mede kamerbewoonster, kwam een andere kamerbewoonster binnen, ze keek even, deed haar rok omhoog, ze droeg geen onderbroek en liet zich genoegzaam over mijn lid zakken.
Zijn momenten om nooit te vergeten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dame woonde er pas en drie verdiepingen hoger. Had haar maar 1 keer zeer kort vanuit de verte gezien en niet gesproken. Het is heel normaal op kamers als je iets moet hebben en je hebt het niet even bij iemand anders te leen gaat. En zo is het gekomen. Achteraf bleek dat ze had geklopt maar geen reactie kreeg en toch herrie hoorde. Ze heeft de deur geopend en zag ons. Doordat ze een stevige borrel achter de kiezen had waren haar remmingen aardig weg en heeft ze heel spontaan meegedaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, binnen 3 minuten na binnenkomst met iemand het bed in duiken heb ik ook wel gehad... Maar ik neem aan dat je beide vrouwen al kende in dit geval? Het gaat om hoelang nadat je iemand hebt ontmoet he...
kankerzooi! dit topic maakt me weer helemaal depresief!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:04 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar op kamers gezeten, je weet wel. Veel zuipen en ................![]()
![]()
JA ER ZIT ME IETS DWARS JAquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Is er iets dat je dwars zit? Gezien deze post en je username?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |