Dat ligt er helemaal aan hoe het gaat/voelt vind ik...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:14 schreef Minezus het volgende:
Oke stel je ontmoet een leuke jongen/meid, na hoelang heb je sex?
Bij mij zou dit zijn na twee/drie maanden..
Vandaar ook dat tijdje wachtenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Zou wat zijn als ik elke leuke meid die ontmoet zou neuken!
Dat dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
Hangt ervanaf hoe leuk hij is. Als ik het direct helemaal zie zitten dan vind ik het meestal best moeilijk om me echt lang in te houden. (omdat dat zo hoort enzo)
Nou, dat heb ik nog niet geredquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Ik draai al een tijdje mee en het snelste bij mij was binnen drie minuten.
Precies!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dus
Je kan heel netjes zeggen dat je dat noooooooooooooooooit binnen een maand (of wat dan ook) doet, maar als het meteen goed voelt waarom dan niet?
hoe snel ben jij met betalen, en kleren uit trekken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:31 schreef Socios het volgende:
Ik zal de volgende keer even de stopwatch indrukken.
Betalen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe snel ben jij met betalen, en kleren uit trekken?
minder dan 1 minuut lijkt me toch wel moeilijk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe snel ben jij met betalen, en kleren uit trekken?
minder dan 1 minuut lijkt me toch wel moeilijk
Ik had het over de kroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:37 schreef tombolafan het volgende:
Betalen?
Het gaat om "een leuke vrouw/man ontmoeten" niet naar de hoeren gaan
ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Betalen?
Het gaat om "een leuke vrouw/man ontmoeten" niet naar de hoeren gaan
Stel nou dat zij heeeel graag wil na een week.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Minezus het volgende:
Ik zeg niet dat ik noooooooooooooooooooooooooooooooooooooit binnen twee/drie maanden pas seks heb. Maar als ik iemand echt leuk vind dat vind ik dit een mooie tijd...
Idd. Bovendien weet je nooit wanneer ze onder een bus loopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Stel nou dat zij heeeel graag wil na een week.
Dan zeg je nee?![]()
Geen tijd aan geven man. Planning in dit soort dingen is echt kansloos en triest.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh
disregard all of my above posts dan maar
Ja, en als het dan toch "uit" gaat sla je jezelf voor je kop!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Minezus het volgende:
Ik zeg niet dat ik noooooooooooooooooooooooooooooooooooooit binnen twee/drie maanden pas seks heb. Maar als ik iemand echt leuk vind dat vind ik dit een mooie tijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |