Vraag het hem gewoon, of vergeet hem. Simpel toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:21 schreef yellowrose het volgende:
moet ik - de volgende keer als ik hem zie - met hem praten over wat er is gebeurd, zodat alles een beetje duidelijker wordt? of is dit een no-go?
hmm tja, idd, maar ik ben zo bang dat als ik met hem ga praten, dat hij dan heel oppervlakkig blijft en met een smoes het gesprek afkapt. Dit is niet eerder gebeurd maar zou kunnen gebeuren omdat hij via de sms ook niet reageert, en mij niet belt laat staan zijn telefoon opneemt (volgens hem neemt hij niet op omdat zn telefoon kapot is, maar hij belt ook niet terug, dus dat is wss een smoes).quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:23 schreef Spartacus911 het volgende:
gewoon een gesprek met hem aangaan... misschien reageert hij wel heel dom of infantiel zodat jij bij jezelf denkt waarom je ooit iets voor hem voelde, is het gelijk makkelijker voor jou om hem te vergeten.
offff misschien komt hij wel met een goeie reden en blaast het weer wat nieuw leven in... je weet maar nooit
Je voelt je nu ook kut en afgewezen, dus je hebt niets te verliezen. Stap nou maar op hem af, dan heb je in ieder geval duidelijkheid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef yellowrose het volgende:
[..]
hmm tja, idd, maar ik ben zo bang dat als ik met hem ga praten, dat hij dan heel oppervlakkig blijft en met een smoes het gesprek afkapt. Dit is niet eerder gebeurd maar zou kunnen gebeuren omdat hij via de sms ook niet reageert, en mij niet belt laat staan zijn telefoon opneemt (volgens hem neemt hij niet op omdat zn telefoon kapot is, maar hij belt ook niet terug, dus dat is wss een smoes).
En dan zou ik me kut en afgewezen voelen. Ik weet dat ik niet teveel aandacht aan hem moet besteden maar die gevoelens voor hem gaan niet weg, ik heb nog nooit zo heftig gevoelens voor iemand gehad! ik wou dat ik de tijd kon terugdraaien zodat ik me niet zo verward en eenzaam voelde:(
quote:
yellowrose:quote:
over wanhopigheid gesproken.... ik ben veel erger.quote:
dan zou je toch iets moeten doen denk ik, anders gebeurd er niets zoals het nu gaat.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:24 schreef yellowrose het volgende:
ik weet dat ik zeur, maar hij is de meest bijzondere jongen die ik ooit ben tegen gekomen.
quote:wil je me niet bellen. en laat me met rust op hyves!
er is veel mis. kijk hem maar alleen. laat me met rust alsjeblieft.
je kan beter maar niet dingen teveel precies doen zoals ik het doe:P(kan ik zelf ook nog wel inzien.quote:[.......]
Ik mag je graag, maar emoitioneel gezien zit jij in de knoop
[........]
wat zou je nog meer willen weten over de situatie? (die ik zelf ook niet begrijp)quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Je geeft wel heel erg weinig informatie om op een bepaalde conclusie te komen. Een man die negeert echt niet zomaar een dame als hij haar telefoonnummer heeft. Dat van Grapefruit kan ik nog begrijpen. Maar hier klopt er iets niet of ik heb wat gemist.
maar als ik dan 2 dagen later sms, smst hij niet terug. 2 dagen = te lang??quote:Op zondag 14 november 2010 00:12 schreef Spartacus911 het volgende:
hij wilde neuken en het duurde te lang lijkt het op
i dont know - omdat ik zelf ook niet goed wist wat de situatie was. ik smste iets heel luchtigs, in de trant van: hoe is het? (verder niks). Maar hij smste niet terug.. en dat is zo verwarrend omdat hij (als ik hem in real life spreek) heel lief tegen me doet.quote:Op zondag 14 november 2010 00:14 schreef Spartacus911 het volgende:
waarom zou je 2 dagen later sms'en als je zo dol op hem ben?
is het een spelletje?
en hóe zet ik dat nu weer recht? ok, ik denk dat dat misschien wel zo is, want ik ben bang om gekwetst te worden en smsen is nou eenmaal anders dan elkaar irl spreken. ik had hem ook gebeld, hij nam toen niet op. Ik had gevraagd waarom hij niet op had genomen en hij zei dat het aan zn telefoon lag... en toen voelde ik me al afgewezen (het leek echt op een smoes) en aangezien we die avond geen tijd hadden om te praten, heb ik hem sindsdien niet meer gesproken en stap ik ook niet meer op m af...quote:Op zondag 14 november 2010 00:17 schreef Spartacus911 het volgende:
ik zou ook niet terug sms'en als je zo zou doen... jij geeft eerder het signaal dat je niet geïnteresseerd in hem ben
Door te zeggen dat jij wilde wachten, heb je laten merken dat jij meer van wel wil. Serieus bent. Hij niet, denk ik.quote:Op zondag 14 november 2010 00:10 schreef yellowrose het volgende:
[..]
wat zou je nog meer willen weten over de situatie? (die ik zelf ook niet begrijp)
ik kan nog wel wat details geven. bijvoorbeeld: hij wilde seks, ik heb toen toch de boot af gehouden en gezegd dat ik wilde wachten en hij accepteerde dat (dat zei hij in ieder geval).
nog iets: ik zie hem slechts 1 keer per week en als hij dan met zijn vrienden is, durf ik niet op hem af te stappen op met hem te praten.
maar hij had mij niet gebeld... ik had zijn nummer in mn lijst. (inmiddels gewist)quote:Op zondag 14 november 2010 00:20 schreef Spartacus911 het volgende:
sowieso als ik iemand bel en diegene belt pas terug na 2/3 dagen... flikker dan maar op
Kan. En dan hebben jullie seks. Een paar keer. En daarna belt hij niet meer. En jij bent nog meer voor hem gaan voelen.quote:Op zondag 14 november 2010 00:22 schreef yellowrose het volgende:
hoe wek ik zijn interesse weer als ik hem de volgende keer zie? ik kan zeggen dat ik hem helemaal geweldig vind en dat ik niet per se een serieuze relatie hoef, maar dat komt een beetje weird over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |