Hij zou eigenlijk als functie gewoon 'Kuukskes verzorgingsitem' ofzo moeten hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:46 schreef badboynova het volgende:
Naam: Fallen
Functie: Rechterhand van Poit
Omschrijving: Nickname doet het goed bij dames / HIMYM-fail in supermarkten / Zoekt en vindt paden
Best wel een zware functie, want volgens mij is Poit een rechtse rukker
rode zee?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:32 schreef Solique het volgende:
Bovendrijven zelfs, wil niet weten waarin
guilty as chargedquote:Op woensdag 16 februari 2011 20:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk als functie gewoon 'Kuukskes verzorgingsitem' ofzo moeten hebben.
Nee, de dode zee natuurlijk! Daar drijft alles en iedereen boven!quote:
En enorm verdiend.quote:
Momenteel de verstopteneusfase, dus morgen of overmorgen de loopneusfase.quote:
Nu al in de overgang?quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:19 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, de dode zee natuurlijk! Daar drijft alles en iedereen boven!
Badboy is er nu ff niet en die heeft 4 usernames hier in de SC dus dan gaat het snel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:49 schreef Kn0x het volgende:
Nog steeds op de eerste pagina
Waar zijn alle spammerts
Gruwelijk Spank!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Dudes, check deze epische trailer! Hoe fucking vet
Ja, het zijn weer zombies, maar wat een epische trailert!
Ow tof GB! Congratzquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Gister afgestudeerd en een super leuk feestje gehad, nu brakjes in de trein maar toch rete vrolijk
Alleen wat nadorst gelukkig. Maar ben sowieso geen enorme drinker, dus had maar een paar wijntjes opquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind zombies altijd een beetje eng. Ik schiet van schrik achter de bank bij die spelletjes.
[..]
Ow tof GB! Congratz. Geen gruwelijke kater dus?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind zombies altijd een beetje eng. Ik schiet van schrik achter de bank bij die spelletjes.
Supertof man, afstudeerfeestjes zijn altijd beregezellig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Gister afgestudeerd en een super leuk feestje gehad, nu brakjes in de trein maar toch rete vrolijk
Zombies....quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:01 schreef SpankmasterC het volgende:
Dudes, check deze epische trailer! Hoe fucking vet
Ja, het zijn weer zombies, maar wat een epische trailert!
Is inderdaad een mooi moment om een paar drankjes op de drinkenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Supertof man, afstudeerfeestjes zijn altijd beregezellig!
Gefeliciteerd GBquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Huh, wat ga je krabbelen dan bij de notaris? Heeft met je studie niets te maken toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is inderdaad een mooi moment om een paar drankjes op de drinkenEn ook wel fijn dat het nu gewoon echt klaar is! Nu nog maandag een krabbel zetten bij de notaris en dan kan ik weer met een schone lei verder
Ik kom in d'r testamentquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh, wat ga je krabbelen dan bij de notaris? Heeft met je studie niets te maken toch?
Dat ik niet alleen 100% van het huis betaal, maar dat het ook 100% van mij isquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh, wat ga je krabbelen dan bij de notaris? Heeft met je studie niets te maken toch?
Jij mag al de seksspeeltjes wel hebbenquote:
Je butt plug collectie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij mag al de seksspeeltjes wel hebben
Nice, dat is inderdaad wel zo handig!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat ik niet alleen 100% van het huis betaal, maar dat het ook 100% van mij is
goed bezig! geen hypotheek dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat ik niet alleen 100% van het huis betaal, maar dat het ook 100% van mij is
Da's dan wel een goedemorgen waard!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef GameBabe het volgende:
Instortingsgevaar geldt nog steeds.quote:
Dat klinkt als koorts en een heuze griep. Beterschapquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Instortingsgevaar geldt nog steeds.
Overgestapt van tissues naar plee-papier, da's meer en makkelijker, alle spieren doen au! en ik heb het koud/warm/koud/warm en voor de rest dikke phurima eigenlijk!
Zowaar de Xbox360 aangeslingerd voor Mass Effect. Had ik nog nooit echt gespeeld, maar nu vanaf de bank vanonder een dekentje kan dat best....
Et toi?
Nog eh.. 28 uur!quote:
Je hebt wel gelijk Poit! Maar er zit geen 1 exclusive bij die ik echt zou willenquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:09 schreef Poit het volgende:
Mogguh all.
Hey Nick, ik had het over een topjaar op de ps3, niet een topjaar voor jouw gaming experience.
De ps3 springt er uit met veel en sterke exclusives. Op de xbox heb je Euh.. Gears?
Ik heb nu elke maand een nieuwe game ongeveer als ik zo naar de releaselijst van dit jaar kijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:09 schreef Poit het volgende:
Mogguh all.
Hey Nick, ik had het over een topjaar op de ps3, niet een topjaar voor jouw gaming experience.
De ps3 springt er uit met veel en sterke exclusives. Op de xbox heb je Euh.. Gears?
en third party developers dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Poit! Maar er zit geen 1 exclusive bij die ik echt zou willen![]()
Ik hoop dat MS gewoon al druk bezig is met de volgende Xbox en we daar op korte termijn wat van vernemen.
Ze komen op E3 vast wel met nog enkele exclusives, net als Sony vast ook gaat doen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk Poit! Maar er zit geen 1 exclusive bij die ik echt zou willen![]()
Ik hoop dat MS gewoon al druk bezig is met de volgende Xbox en we daar op korte termijn wat van vernemen.
Oh. ADV-dagen ofzo?quote:
Hoe bedoel je?quote:
Ik weet het niet Spank!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze komen op E3 vast wel met nog enkele exclusives, net als Sony vast ook gaat doen!
die hebben nog zeker een paar jaar om voor de 360 te ontwikkelen en games uit te brengen. Hetzelfde geldt voor PS3 developers. Dus MS kan wel bezig zijn met een opvolger van de 360, maar dat heeft op dit moment nog geen invloed op het ontwikkelen van gamesquote:
Pff, er zijn echt te veel games die ik wil hebben.. Veel exclusives maar ook CPGquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar MS zelf doet geen flikker meer! Denk ook niet dat die snel komt maar hopelijk komt er wel snel een aankondiging.quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef Misan het volgende:
[..]
die hebben nog zeker een paar jaar om voor de 360 te ontwikkelen en games uit te brengen. Hetzelfde geldt voor PS3 developers. Dus MS kan wel bezig zijn met een opvolger van de 360, maar dat heeft op dit moment nog geen invloed op het ontwikkelen van games
Ik wil ook nog een hoop games hebben en heb er nog 20 die al uit zijn die ik eigenlijk nog wil spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, er zijn echt te veel games die ik wil hebben.. Veel exclusives maar ook CPG
Lijstje hebben??
Lijstje:
Fight Night Champion
Mortal Kombat
Motorstorm: Apocalypse
Killzone 3
Team Ico collection
The Last Guardian
Uncharted 3
Duke Nukem
Sorcery
Twisted Metal
Resistance 3
Je kan het geen enkele exclusives meer noemen met namen als InFamous, God Of War, Metal Gear Solid, Uncharted, Resistance, Motorstorm, LBP, Team Ico games, R&C, Killzone etc,quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een hoop games hebben en heb er nog 20 die al uit zijn die ik eigenlijk nog wil spelen![]()
Maar bedoel maar hoe vet Killzone 3 ook is ik zou er geen ps3 voor kopen en dat heb ik bij geen enkele van die ps3 exclusive's
Nja zoals ik al zei, dat is een mening natuurlijk! 3 games zitten ertussen die mij wel tof lijken, dan valt het voor mij wel tegen. Tenzij The Agent een toppertje wordquote:Op donderdag 17 februari 2011 09:09 schreef Poit het volgende:
Mogguh all.
Alleen een rpg kan mij in principe overhalen. Voor een mass effect of TES zou ik wel een console halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan het geen enkele exclusives meer noemen met namen als InFamous, God Of War, Metal Gear Solid, Uncharted, Resistance, Motorstorm, LBP, Team Ico games, R&C, Killzone etc,
Maar als alleen Killzone uit dat lijstje interessant vind snap ik je argument. Ik koop geen xbox omdat er maar 1 game is die ik daarop zou willen spellen en dat is Mass Effect. En dat kan nu ook op de PS3.. Maar nu hij beschikbaar is heb ik nog geen enorme drang om hem aan te schaffen..
Zie net dat ik je vorige post niet goed las.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen een rpg kan mij in principe overhalen. Voor een mass effect of TES zou ik wel een console halen![]()
Maar die exclusive;s wie je noemt zijn allemaal wel tof en dat doet Sony goed ja.
Ook al is het een mening, je kunt niet ontkennen dat er grote exclusieve titels naar de ps3 komen dit jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja zoals ik al zei, dat is een mening natuurlijk! 3 games zitten ertussen die mij wel tof lijken, dan valt het voor mij wel tegen. Tenzij The Agent een toppertje word
The Last Guardian staat ook voor dit jaar. Benieuwd of ze het halen. Go Team Ico!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Zie net dat ik je vorige post niet goed las.
Ik wil je gewoon overhalen naar the Dark Side AQtje..
[..]
Ook al is het een mening, je kunt niet ontkennen dat er grote exclusieve titels naar de ps3 komen dit jaar.
Beetje voorbarig om ze nu al groot te noemen. Ik wacht de verkoopcijfers af. Games als GTAIV, Maffia II, Fable II, Resident Evil 5, Assesins Creed I Far Cry 2 waren stuk voor stuk grote titels met lading negatieve reacties toen het eenmaal uitwas.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
Ook al is het een mening, je kunt niet ontkennen dat er grote exclusieve titels naar de ps3 komen dit jaar.
Ik zeg ook niet dat een grote titel gelijk staat aan een goede game.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Beetje voorbarig om ze nu al groot te noemen. Ik wacht de verkoopcijfers af. Games als GTAIV, Maffia II, Fable II, Resident Evil 5, Assesins Creed I Far Cry 2 waren stuk voor stuk grote titels met lading negatieve reacties toen het eenmaal uitwas.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet groot kunnen worden, maar tegenwoordig ben ik wat voorzichtiger met zulke uitspraken
CoD BO is toch gewoon goed verkocht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Denk dat het afwachten is Poit, je ziet ook hoe het met CoD BO is gegaan en zelfs met Mafia 2.
Wat is er mis gegaan met BO?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Denk dat het afwachten is Poit, je ziet ook hoe het met CoD BO is gegaan en zelfs met Mafia 2.
Dit komt van FT.comquote:Activision Blizzard has set a record for a video game launch, saying that its Call of Duty: Black Ops title made $360m in North America and the UK alone in the 24 hours after it went on sale this week.
quote:
Dude, het is fucking CoD, wat had je verwacht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Goed verkocht zal ie wel zijn idd, maar op de PS3 is ie amper tot niet te spelen. De hype was er idd wel, maar de reacties naderhand stellen toch wel vast dat het een boutgame is
Wordt lastigquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil je gewoon overhalen naar the Dark Side AQtje..
Maar het blijft leuk om te spelen. Mafia II was naar buiten gebracht als sandbox en dat is het heul nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, het is fucking CoD, wat had je verwacht?
Die game is al 5 jaar hetzelfde
Het duurt alleen wat langer totdat de rest van de meut het ook door heeft..
Say what?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wordt lastig![]()
Ik heb nu trouwens als ik terug denk aan de ps2 ik helemaal niet zo veel toffe games kan opnoemen
Dan heb je de nieuwsberichten volgens mij niet goed gelezenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mafia II was naar buiten gebracht als sandbox en dat is het heul niet
Die reacties naderhand zegt ook niet zo gek veel. Er zijn er nu ook mensen die MW2 beter vonden dan CoD BO. En tja toen dat die uitkwam was CoD 4 veel beter dan MW2. Kortom vroeger was alles beter.....quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Goed verkocht zal ie wel zijn idd, maar op de PS3 is ie amper tot niet te spelen. De hype was er idd wel, maar de reacties naderhand stellen toch wel vast dat het een boutgame is
Vroeger!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die reacties naderhand zegt ook niet zo gek veel. Er zijn er nu ook mensen die MW2 beter vonden dan CoD BO. En tja toen dat die uitkwam was CoD 4 veel beter dan MW2. Kortom vroeger was alles beter.....
Gratz kerel!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mijn huissleutels al heb. Tja druk druk druk dan vergeet je wel eens wat
Oehw leuk! Congratzquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik mijn huissleutels al heb. Tja druk druk druk dan vergeet je wel eens wat
Leukleukleuk!quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
QFT!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Petti!
En Aquila, het zou een hele domme zet van MS zijn om komende E3 de opvolger van de 360 aan te kondigen. Sowieso omdat je dat tegenwoordig pas moet doen als het apparaat later dat jaar nog gaat verschijnen omdat anders je verkopen instorten, en ze verpesten daarmee hun toegang tot de casual markt. Kinect heeft best aardig verkocht, maar heeft tijd en games nodig om echt succesvol te worden en voorlopig is MS daar mee bezig en is de core-gamer wat minder belangrijk. Ik verwacht op zn vroegst in 2012 een nieuwe Xbox met geïntegreerde Kinect, maar dat nu al op de markt brengen is je huidige Kinect-achterban de rug toe keren (die gaan niet na pas een jaar weer heel veel geld voor een nieuwe console + kinect 2.0 dokken).
En Xbox 360 heeft het de afgelopen twee jaar al afgelegd tegen de PlayStation 3. Waar de PS3 in het eerste jaar flink faalde, heeft Xbox dat stokje nu overgenomen door met weinig exclusives te komen, een duur abbonement te hebben om online te kunnen spelen (wat semi-noodzakelijk is, aangezien online shooters het enige is waar de 360 in uitblinkt), een beperkt spelaanbod te hebben (partygames of goede platformers op de 360?) en XBLA blijft qua aanbod achter bij PSN. Maak gewoon eens een lijstje van goede titels op de 360 en goede titels op de PS3. Voor het soort spellen dat ik leuk vind (platformers, toegankelijke shooters, arcadespelletjes en partygames) wint de PS3 bigtime.
Veel kleine dingetjes als schilderen en de keuken. Voor de rest valt het wel mee. Hij is goed onderhouden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz kerel!!
Moet er veel gebeuren eigenlijk?
Ach een echte winnaar of verliezer zal er gelukkig nooit komen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Maw de PS3 wint de laatste tijd op de net-niet-casual markt. Niet onlogisch aangezien MS volledig op de Kinect inzet.
Inderdaad! En dat is vanuit MS gezien begrijpelijk, alleen voor de core gamers niet fijn en steeds meer een reden om bij MS weg te lopen. Ik zie mezelf niet als core gamer als je ziet wat ik speel, maar ook ik heb de overstap gemaakt naar Sony terwijl ik de PS3 in eerste instantie een faalconsole vond waar geen games voor waren... Sony probeert ook de echte casual markt te bedienen, maar valt daar gelukkig met de Move nog mee naast de boot omdat ze geen concrete keuze durven te maken maar voor een beetje van alles. Killzone met de Movequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Maw de PS3 wint de laatste tijd op de net-niet-casual markt. Niet onlogisch aangezien MS volledig op de Kinect inzet.
Net als dat SEGA geen verliezer was en zich daarom terug trok uit de console-industrie? Deze generatie misschien niet, maar het succes van deze generatie heeft wel invloed op de volgende generatie. De originele Xbox was verliesgevend en volgens mij is MS ook erg teleurgesteld in het financiële succes van de 360, als je daar al over kunt spreken. Dat zal zeker invloed hebben op het wel of niet uitbrengen van een opvolger daarvan en wat voor soort spelcomputer dat gaat worden. Ik ben bang dat een nieuwe xbox nog meer richting casual zal gaan, wat ook slecht is voor de core Sony-gamers omdat er dan geen concurrentie meer is (Nintendo speelt met hun Wii in een andere markt)quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ach een echte winnaar of verliezer zal er gelukkig nooit komen.
Hopelijk komt het niet zover want dan zou ik pas echt balen. Geen concurrentie voor Sony betekend dat ze alles kunnen maken naar de Core gamers. Want tja wat kunnen ze anders dan of overgaan naar casual of stoppen met gamen. Leuk voor de PS3 fanboys die in het begin zitten te juichen maar alles behalve voor de industrie in zijn geheel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
Net als dat SEGA geen verliezer was en zich daarom terug trok uit de console-industrie? Deze generatie misschien niet, maar het succes van deze generatie heeft wel invloed op de volgende generatie. De originele Xbox was verliesgevend en volgens mij is MS ook erg teleurgesteld in het financiële succes van de 360, als je daar al over kunt spreken. Dat zal zeker invloed hebben op het wel of niet uitbrengen van een opvolger daarvan en wat voor soort spelcomputer dat gaat worden. Ik ben bang dat een nieuwe xbox nog meer richting casual zal gaan, wat ook slecht is voor de core Sony-gamers omdat er dan geen concurrentie meer is (Nintendo speelt met hun Wii in een andere markt)
thanksquote:
Volgens mij is Microsoft juist maar al te blij met de Xbox, heel de entertainment-divisie is een van de weinigen die jaar in jaar uit winst maakt! Om daarnaast nog maar niet te spreken over de enorme positieve impuls die de Xbox heeft gegeven aan de merknaam Microsoft. Vroeger was het echt huilen met de pet op als je over MS begon, tegenwoordig is het weer een hippe naam!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef koei het volgende:
[..]
Net als dat SEGA geen verliezer was en zich daarom terug trok uit de console-industrie? Deze generatie misschien niet, maar het succes van deze generatie heeft wel invloed op de volgende generatie. De originele Xbox was verliesgevend en volgens mij is MS ook erg teleurgesteld in het financiële succes van de 360, als je daar al over kunt spreken. Dat zal zeker invloed hebben op het wel of niet uitbrengen van een opvolger daarvan en wat voor soort spelcomputer dat gaat worden. Ik ben bang dat een nieuwe xbox nog meer richting casual zal gaan, wat ook slecht is voor de core Sony-gamers omdat er dan geen concurrentie meer is (Nintendo speelt met hun Wii in een andere markt)
Deze man spreekt waarheidquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij is Microsoft juist maar al te blij met de Xbox, heel de entertainment-divisie is een van de weinigen die jaar in jaar uit winst maakt! Om daarnaast nog maar niet te spreken over de enorme positieve impuls die de Xbox heeft gegeven aan de merknaam Microsoft. Vroeger was het echt huilen met de pet op als je over MS begon, tegenwoordig is het weer een hippe naam!
De entertainment-divisie is breder dan enkel Xbox, daar moet je wel rekening mee houden. Ik heb de precieze cijfers niet dus ik moet afgaan op wat ik gehoord heb en dat was dat de eerste Xbox enkel veel geld heeft gekost (logisch want je moet het merk nog opbouwen, dus dat is meer een investering) en dat het succes van de 360 ook minder rendement oplevert dan wat ze verwacht hadden. Wat betreft het imago heb je zeker gelijk, maar ik denk dat er daarvoor weinig verschil zit tussen core en casual gamers. Sterker nog, ik denk eerder dat het effect op de casualmarkt groter is dan op de coremarkt vanwege de grootte van beide markten, maar dat is puur speculatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij is Microsoft juist maar al te blij met de Xbox, heel de entertainment-divisie is een van de weinigen die jaar in jaar uit winst maakt! Om daarnaast nog maar niet te spreken over de enorme positieve impuls die de Xbox heeft gegeven aan de merknaam Microsoft. Vroeger was het echt huilen met de pet op als je over MS begon, tegenwoordig is het weer een hippe naam!
Ik heb geen geld om weg te lopenquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:45 schreef koei het volgende:
[..]
Inderdaad! En dat is vanuit MS gezien begrijpelijk, alleen voor de core gamers niet fijn en steeds meer een reden om bij MS weg te lopen. Ik zie mezelf niet als core gamer als je ziet wat ik speel, maar ook ik heb de overstap gemaakt naar Sony terwijl ik de PS3 in eerste instantie een faalconsole vond waar geen games voor waren... Sony probeert ook de echte casual markt te bedienen, maar valt daar gelukkig met de Move nog mee naast de boot omdat ze geen concrete keuze durven te maken maar voor een beetje van alles. Killzone met de Move
quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:13 schreef koei het volgende:
[..]
De entertainment-divisie is breder dan enkel Xbox, daar moet je wel rekening mee houden. Ik heb de precieze cijfers niet dus ik moet afgaan op wat ik gehoord heb en dat was dat de eerste Xbox enkel veel geld heeft gekost (logisch want je moet het merk nog opbouwen, dus dat is meer een investering) en dat het succes van de 360 ook minder rendement oplevert dan wat ze verwacht hadden. Wat betreft het imago heb je zeker gelijk, maar ik denk dat er daarvoor weinig verschil zit tussen core en casual gamers. Sterker nog, ik denk eerder dat het effect op de casualmarkt groter is dan op de coremarkt vanwege de grootte van beide markten, maar dat is puur speculatie.
http://www.afterdawn.com/(...)_shows_strong_profitquote:Microsoft's Entertainment division, which includes the Xbox 360, Zune and PC software has shown a strong profit for the Q1 2010, along with larger revenue.
The company saw a rise in revenue to $1.67 billion from $1.63 billion year-on-year, and showed a profit of $165 million USD. Overall, the company had a record month, bringing in $14.5 billion in revenue and $4.01 billion in net profit.
Microsoft sold 1.5 million consoles during the quarter, which was down from 1.7 million for the same quarter in 2009, and 8.8 million consoles in the last nine months, which was down from 10 million in the comparable period a year before.
Despite the drop in sales, manufacturing costs for the 360 fell 22 percent, helping to lead to the strong profit. Sales and marketing expenses fell 6 percent as well, or $60 million. On the other end, R&D costs increased by $31 million, and Xbox Live operating costs increased as well.
Mainly, the growth was attributed to the strong launch of Windows 7, as well as strong growth in Xbox Live revenue.
FRUIT!quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
OOOOH INTERNETBANKIEREEENNNN
IS MIJN BESTEEE VRIEEENDDDD
Als je het naar mij hebt overgemaakt zou je wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:23 schreef SuperFruitig het volgende:
OOOOH INTERNETBANKIEREEENNNN
IS MIJN BESTEEE VRIEEENDDDD
sorry maar PSN kan echt niet mee komen met XBLquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:17 schreef koei het volgende:
Gefeliciteerd Petti!
En Aquila, het zou een hele domme zet van MS zijn om komende E3 de opvolger van de 360 aan te kondigen. Sowieso omdat je dat tegenwoordig pas moet doen als het apparaat later dat jaar nog gaat verschijnen omdat anders je verkopen instorten, en ze verpesten daarmee hun toegang tot de casual markt. Kinect heeft best aardig verkocht, maar heeft tijd en games nodig om echt succesvol te worden en voorlopig is MS daar mee bezig en is de core-gamer wat minder belangrijk. Ik verwacht op zn vroegst in 2012 een nieuwe Xbox met geïntegreerde Kinect, maar dat nu al op de markt brengen is je huidige Kinect-achterban de rug toe keren (die gaan niet na pas een jaar weer heel veel geld voor een nieuwe console + kinect 2.0 dokken).
En Xbox 360 heeft het de afgelopen twee jaar al afgelegd tegen de PlayStation 3. Waar de PS3 in het eerste jaar flink faalde, heeft Xbox dat stokje nu overgenomen door met weinig exclusives te komen, een duur abbonement te hebben om online te kunnen spelen (wat semi-noodzakelijk is, aangezien online shooters het enige is waar de 360 in uitblinkt), een beperkt spelaanbod te hebben (partygames of goede platformers op de 360?) en XBLA blijft qua aanbod achter bij PSN. Maak gewoon eens een lijstje van goede titels op de 360 en goede titels op de PS3. Voor het soort spellen dat ik leuk vind (platformers, toegankelijke shooters, arcadespelletjes en partygames) wint de PS3 bigtime.
Ik mis je vriendin meer jaquote:
En welk opzicht? Online gaming of content?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sorry maar PSN kan echt niet mee komen met XBL
beide, qua content is de psn store maar magertjes en qua gaming gedeelte is het ook verre van perfect met een vaak trage verbinding.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik mis je vriendin meer ja
[..]
En welk opzicht? Online gaming of content?
Waar haal je dat vandaan? Content die ik koop op m'n ps3 kan ik, indien geschikt (mini's ps1 games), ook gewoon op m'n PSP spelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
beide, qua content is de psn store maar magertjes en qua gaming gedeelte is het ook verre van perfect met een vaak trage verbinding.
daarbij is live een platform voor pc , xbox , en telefoon. en een veel inovatiever platform.
waar je bij sony straks met je Xperia play alles fijn nog een keer mag kopen als klein voorbeeldje.
staat zelfs nog op FOKquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Content die ik koop op m'n ps3 kan ik, indien geschikt (mini's ps1 games), ook gewoon op m'n PSP spelen.
En qua gaming heb ik echt nog nooit problemen gehad, enkel met wat demo's.
Qua content vind ik dat de PS3 ook daar een enorme inhaalslag maakt.
gayquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:11 schreef Nebo het volgende:
Kan me niet schelen dat het in Glee zit, het is tof en het is met Neil Patrick Harris
NPH is echt een baasquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:11 schreef Nebo het volgende:
Kan me niet schelen dat het in Glee zit, het is tof en het is met Neil Patrick Harris
Hoezo? Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Kuukske je wordt bedankt trouwens
quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:11 schreef Nebo het volgende:
Dit dus, te netjes te braaf. Doe mij het orgineel maarquote:
nee de kokquote:
Nog maar 80% te gaanquote:
Dat van PSPhpne had ik niet meegekregen maar als je daar over nadenkt is dat ook niet raar. Alle games die te zien zijn zijn alleen voor android ontwikkeld, niet voor de ps3 of psp. Het is net zo logisch als dat je een game op de PS3 koopt en die ook weer op de PSP koopt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
staat zelfs nog op FOK
en dat gaat niet over de psp dat heb ik ook niet gezegt
Gekochte software opnieuw kopen voor Xperia Play
en de content is nog altijd stukken minder als wat er op live te vinden is
daarbij heb je op live nog diverse andere diensten als netflix , zune , ect ect.
nu hebben wij daar in nederland vrij weinig aan hoor ik je denken dat klopt, maar daar kan MS
weinig aan doet dat heeft te maken met localisering en media wetgeving bla bla.
overigens in de NL psn store nog belabberder
Zit z'n zusje daar ook bij??quote:
Sinds je Macro quote ben ik weer volop aan de HR geslagen. En van daar uit weer naar Goldfinger, MXPX, MFATGG, Mest, Vandals, Sugarcult, Blink, RBF, LTJ, Zebraheadquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb ik nu weer gedaan?
dat is amper een film dienst te noemen, en videoclips tja dat is ook geen probleem bij de xboxquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat van PSPhpne had ik niet meegekregen maar als je daar over nadenkt is dat ook niet raar. Alle games die te zien zijn zijn alleen voor android ontwikkeld, niet voor de ps3 of psp. Het is net zo logisch als dat je een game op de PS3 koopt en die ook weer op de PSP koopt.
Al gaan ze PSP games uitbrengen op de PSPhone en je moet daar opnieuw voor gaan betalen (zoals mini's en ps1 games) is het pas een naaistreek. Maar dat verwacht ik niet.
Op de PS3 heb je ook een film dienst en kan je, gratis, videoclips bekijken. En dan zijn ze nog bezig met een tweede filmdienst. Content genoeg dat ook nog in europa werkt
nog maar 80% te gaan van de initiële hypotheekwaarde of nog maar 80% te gaan van de waarde van je huis?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
nee de kok
[..]
Nog maar 80% te gaan
Heeft de xbox iets als Vidzone??quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is amper een film dienst te noemen, en videoclips tja dat is ook geen probleem bij de xbox
het gaat om volledige films/series waar de rechten die ze in amerika hebben niet in europa gelden
of omdat dat spul simpelweg nog niet is uitgebracht in europa
Zunequote:
netflix heeft de PS3 trouwens ookquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zune, wat ook in europa werkt dan.
in amerika heb je zune , espn , netflix
OMG Zebrahead! Hou je ook zo van Zebrahead? Ik ben heel ergquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:30 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sinds je Macro quote ben ik weer volop aan de HR geslagen. En van daar uit weer naar Goldfinger, MXPX, MFATGG, Mest, Vandals, Sugarcult, Blink, RBF, LTJ, Zebrahead
Is wel ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:31 schreef Misan het volgende:
[..]
nog maar 80% te gaan van de initiële hypotheekwaarde of nog maar 80% te gaan van de waarde van je huis?
hoeft niet altijd. In veel hypotheekconstructies blijft de hypotheekwaarde gelijk en los je af naar een spaarrekeningquote:
Dat had ik ook, alleen ik moest die spaarrekening vroegtijdig uitkopen omdat anders het hypotheekbedrag te hoog was voor mijn salaris. Dan moet je helaas wel belasting over het rendement betalen, maar ja... beter dan onder een brug slapenquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
hoeft niet altijd. In veel hypotheekconstructies blijft de hypotheekwaarde gelijk en los je af naar een spaarrekening
maar wel primaben je iig de ineenstorting van de huizenmarkt voor
die spaarhypotheken zijn ook je reinste naaierij, aangezien je veel meer rente betaalt over de rente over de hypotheekschuld dan dat je rente ontvangt op het spaargedeeltequote:Op donderdag 17 februari 2011 20:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat had ik ook, alleen ik moest die spaarrekening vroegtijdig uitkopen omdat anders het hypotheekbedrag te hoog was voor mijn salaris. Dan moet je helaas wel belasting over het rendement betalen, maar ja... beter dan onder een brug slapen
Op een hypotheek van 3 ton scheelt het na 30 jaar ongeveer 50k als je je geld in een spaarvorm stopt ipv je hypotheek afbetaald. Eigenlijk wel een absurde prikkel, dat het extreem voordelig is om je lening zo hoog mogelijk te houden...quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:21 schreef Misan het volgende:
[..]
die spaarhypotheken zijn ook je reinste naaierij, aangezien je veel meer rente betaalt over de rente over de hypotheekschuld dan dat je rente ontvangt op het spaargedeeltealleen past dat niet in het oh zo mooie hypotheekrenteaftrek-verhaal. De bank gaat er meer op vooruit met zo'n hypotheek dan dat de hypotheekgever
Ik vind playmate of the year echt een megadik album, de rest vind ik minder happy lijkt het wel?quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OMG Zebrahead! Hou je ook zo van Zebrahead? Ik ben heel erg. Alle cd's zijn zo'n beetje gesigneerd inmiddels, en ik heb bij ieder concert wel een smoochiepoochie foto met Ali en MAtty gescoord
. Goeie muzieksmaak hebbie Fruit
. OEH! En vergeet Lit niet!! Vorig jaar, live @ Groezrock, o mijn goedsgelievende hemel wat was dat vet. En wat zijn ze lekkerrrrrrr
. /vrouw.
Al moet ik wel toegeven dat in mijn huidige gemoedstoestanden de Rozen me vooral opvrolijken wanneer nodig, vanwege de melodietjes.
Hmm, dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind playmate of the year echt een megadik album, de rest vind ik minder happy lijkt het wel?
Misschien heb ik die nog niet echt genoeg geluisterd.
dat zit bij zune inbegrepen , incl de mogelijkheid game matches te bekijken en je eigen filmpjes te uploaden en dat van anderen te bekijken ala youtube.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef Poit het volgende:
[..]
netflix heeft de PS3 trouwens ook
http://us.playstation.com/games-and-media/movies/
Dus, het verschil is dat de xbox ESPN heeft en de ps3 een extra filmhuisfilm kanaal heeft in de vorm van Mubi.
Had ik het niet gezegd laatst?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Potdomme die nieuwe PU zit weer boemvol toffe shit
Dat had je zeker en ik wist dat het goed kwam. Die 3d bril special van Wouter lijkt me tof!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ik het niet gezegd laatst?
Stacking is met die russische popjes toch? Blijft dat spel langer dan een kwartier leuk, en zo ja wat is de gameplay factor in het spel? Ik vond het er in de twee minuten dat ik het zag super mooi eruit zien, maar of het nou langer leuk is dan een uur en waarom dat kon ik nog niet echt afleiden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh.
Gister Costume Quest: Grubbins on Ice uitgespeeld.
Nu maar verder met Stacking.
Kun je ook tijd kopen in de PS storequote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:10 schreef Misan het volgende:
Er staat iig een demo van Stacking in de PS Store
Tuurlijk! Een tweede account maken op je PS3 en nog een keer spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kun je ook tijd kopen in de PS store
Is dat een 2de deel ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh.
Gister Costume Quest: Grubbins on Ice uitgespeeld.
Nu maar verder met Stacking.
En voor de Playstation Plus Members is ie zelfs gratisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Kun je ook tijd kopen in de PS store
De uitbreiding. Duurt niet zo lang hoor. Was wel grappig trouwens. Er zit op een gegeven moment een hidden area in (een grot). Als je daar in gaat komt je Charlie Blackmore tegen (het pupke uit Stacking).quote:
Ik heb dat hele Stacking nog niet uitgeprobeerd, ondanks dat ik de fullgame gratis heb gehad als PS+ member.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:19 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Vond stacking verrassend wel leuk om te spelen, alleen de prijs vind ik persoonlijk te duur.
Weet alleen niet hoelang het leuk blijf en of er genoeg puzzels in de volledige versie zitten.
Het is wel een concept waar heel veel uit gehaald kan worden.
Hé youquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:05 schreef Fallen het volgende:
Ik heb dat hele Stacking nog niet uitgeprobeerd, ondanks dat ik de fullgame gratis heb gehad als PS+ member.
Ik hoor toch met name wel positieve verhalen, dus wellicht van het weekend eens proberen.
Ook een goedemorgen allemaal trouwens....
Omdat het vrijdag is, je extra energie hebt ómdat het vrijdag is. En euh.. omdat het iedere dag vroeg is?quote:
Nee, helaas niks beter. Dus liever een andere keer.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:44 schreef koei het volgende:
Fallen, die killzone prijsvraag loopt ook op twitter via PlayStationNL!
En voel je je al beter? Mijn afspraak morgen duurt tot uiterlijk 17:15, dus je hebt tot die tijd, of totdat ik bel als we eerder klaar zijn, om nog af te zeggen! Dan ga ik gewoon om 18:30 naar The King's Speech in Tuschinski en zie ik je dinsdag!
Ik moet iedereen nog toevoegen op PSNquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé you. Hoe voel je je?
En ik moest je nog toevoegen op PSN geloof ik.
Hey jij! Brak, ziek en futloos.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé you. Hoe voel je je?
En ik moest je nog toevoegen op PSN geloof ik.
Het gaat weer wat beter vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:11 schreef Fallen het volgende:
Hey jij! Brak, ziek en futloos.
En jij dan?
PSN, ja... lijkt me wel!
PSN-naam is dezelfde als op Last.fm
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helaas niks beter. Dus liever een andere keer.
Dinsdag? Ow, als ik win wel, zal je zien dat ik win en nog steeds zo ziek ben als een hond....
Erg leuk om al die oplossingen te zoeken inderdaad. Heb je een pop gevonden waarmee je wel denkt iets uit te kunnen halen, kan het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef koei het volgende:
Stacking is erg tof! Eén van de leukste kleine games van de afgelopen tijd!
Er zijn ook maar weinig puzzels waarbij ik alle oplossingen heb. meestal mis ik er wel minimaal 1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Erg leuk om al die oplossingen te zoeken inderdaad. Heb je een pop gevonden waarmee je wel denkt iets uit te kunnen halen, kan het niet
OK, klinkt erg goed. Vind hem zelf te duur op xbl dus wacht totdat hij goedkoper is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef koei het volgende:
Nu is er ook niet enorm veel concurrentie op het momentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef koei het volgende:
Fuck ala YouTube, PS3 heeft youtube!quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:09 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat zit bij zune inbegrepen , incl de mogelijkheid game matches te bekijken en je eigen filmpjes te uploaden en dat van anderen te bekijken ala youtube.
Jij hebt plus toch? dan is hij gratis, met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
Ik ga stacking ook een kans geven. leuk stijltje. Gisteren lekker bezig geweest met demo van fight night. Heerlijke game
Natuurlijk heb ik plusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt plus toch? dan is hij gratis, met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding!
PS3 plus en hij is gratis?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:27 schreef koei het volgende:
[..]
Jij hebt plus toch? dan is hij gratis, met een perfecte prijs-kwaliteit verhouding!
Het is het meer dan waard.. Heb qua waarde al lang het geld eruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:35 schreef Solique het volgende:
[..]
PS3 plus en hij is gratis?
Zo klinkt dat betaalde abbo voor ps3 tenminste het waard te wezen.
Een SSDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Kn0x het volgende:
Misschien toch maar PSN+ aanschaffen. Misschien eerst eens een nieuwe HD erin knallen. Iemand tips voor goede HD's?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is het meer dan waard.. Heb qua waarde al lang het geld eruit
En dan ook nog exclusieve demo's beta's etc. PSN + zit goed in elkaar
Een test uit 2009quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
You sure?
http://www.gamespot.com/features/6192258/index.html
Dat is sowieso het meest bazige wat je kunt doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt goed
Eerst maar eens een ps3 aanschaffen.
Laatst ergens een video gezien waarbij de laadtijden met GT5 met bijna de helft verminderd werden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef Kn0x het volgende:
[..]
You sure?
http://www.gamespot.com/features/6192258/index.html
Ben ik eindelijk een baasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is sowieso het meest bazige wat je kunt doen
[..]
Laatst ergens een video gezien waarbij de laadtijden met GT5 met bijna de helft verminderd werden.
Is natuurlijk ook behoorlijk afhankelijk van de game..
Nee, ik doe niet aan ouwe meuk! Heb shatter wel 'gedownload' zodat ik 'm eventueel later nog gratis van het netwerk kan plukken, maar ik acht de kans dat ik dat daadwerkelijk doe erg klein. Crash bandicoot voor de ps1 die ik gedownload had stelde me zo teleur en verpestte mijn herinnering dat ik er niet meer aan begin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik plusJe bent een PS fanboy of niet
Heb je trouwens die NeoGeo games geprobeerd? Best tof hoor maar zou er geen 8 euro voor overhebben wat ze normaal kosten..
Ook cool dat Shatter laatst gratis was.. Ben erg blij met m'n PSN+
Ik probeer ze bijna altijd wel even.. Heb Abe ook "gedownload" met het ook dat ding op m'n PSP te flikkeren maar heb moet nog steeds een grotere Pro Duo stick halen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:55 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan ouwe meuk! Heb shatter wel 'gedownload' zodat ik 'm eventueel later nog gratis van het netwerk kan plukken, maar ik acht de kans dat ik dat daadwerkelijk doe erg klein. Crash bandicoot voor de ps1 die ik gedownload had stelde me zo teleur en verpestte mijn herinnering dat ik er niet meer aan begin.
volgens mij voldoed elke 7200rpm sata 2.0 schijf ( laptop ) , maar wester digital heeft altijd goed spulquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:38 schreef Kn0x het volgende:
Misschien toch maar PSN+ aanschaffen. Misschien eerst eens een nieuwe HD erin knallen. Iemand tips voor goede HD's?
Ik heb er een 500 GB ingeramd een tijd geleden. Zo gebeurd en werkt prima. Van een PS3-40 naar een PS3-500quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij voldoed elke 7200rpm sata 2.0 schijf ( laptop ) , maar wester digital heeft altijd goed spul
Ja, bizar he..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:13 schreef Gamer_V het volgende:
Sinds wanneer gaat het hier over games?
7200 is niet vereist, 5400 kan ook, 10000 wordt afgeraden ivm hitte..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij voldoed elke 7200rpm sata 2.0 schijf ( laptop ) , maar wester digital heeft altijd goed spul
heb geen idee wat er in zit , maar denk ik zeg maar 7200.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, bizar he..
[..]
7200 is niet vereist, 5400 kan ook, 10000 wordt afgeraden ivm hitte..
Ik moet er ook maar eens wat meer in gaan knallen.. 60 gieg is echt te weinig met m'n shitload aan PSN games.. (en ik wil niets weggooien..)
Ik dacht dat de standaard meegeleverde 5400 rpm was.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb geen idee wat er in zit , maar denk ik zeg maar 7200.
beter dat als een 5400 kopen en dan er achter te komen dat die te traag is en je spelen neit meer goed spelen
Parisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:23 schreef DJ_ het volgende:
overigens: wat een fucking held
Verjaardagstaart Paris Hilton gestolen door 'party crashers'
Die is 5400 iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat de standaard meegeleverde 5400 rpm was.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:49 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk zin om de film te kijken
is dat zo ja?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Die is 5400 iddVoor de snelheid hoef je er geen 7200 rpm schijf in te zetten, dan kan je beter een SSD erin knallen
Duurde me te lang voordat ik hem zagquote:
nee, ssd's zijn kutquote:
Nee, SSD's zijn duur.. Maar ik vind het machtig geniaal om te zien dat het doorstarten van de BIOS langer duurt dan het opstarten van Windowsquote:
Had hier eerst een 10.000rpm schijfje inzitten voor Windows en nu een SSD. Wil echt niks anders meer voor een bootschijfquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, SSD's zijn duur.. Maar ik vind het machtig geniaal om te zien dat het doorstarten van de BIOS langer duurt dan het opstarten van WindowsEn fucking stilllll
Het is dat ik geen tijd / zin / geld meer hen in PC gaming anders had ik ook duidelijk voor een dikke config gegaan met SSD als bootdiskquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Had hier eerst een 10.000rpm schijfje inzitten voor Windows en nu een SSD. Wil echt niks anders meer voor een bootschijf
ze gaan mij nog te snel kapotquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, SSD's zijn duur.. Maar ik vind het machtig geniaal om te zien dat het doorstarten van de BIOS langer duurt dan het opstarten van WindowsEn fucking stilllll
Mijn nieuwe pc heeft een SSD en Windows boot echt heerlijk snelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:59 schreef Fallen het volgende:
hmmmzz.... dat hele SSD klinkt toch wel lekker. Zal eens kijken of dat voor mijn mac ook nog veel scheelt. OSX is al zo heel fijn met slaapmodus en eigenlijk meteen weer wakker, maar toch... nu zet ik de computer nooit uit, maar als de opstarttijd ook meteen verkort wordt, kan dat nog wel eens een optie worden.
Voor de PS3 koop ik voorlopig niks, zit nu een 120GB ipv de originele 60 en vooralsnog heb ik wel wat ruimte, hoewel ook niet heel veel meer.
Zonder zichtbare delenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef Gamer_V het volgende:
GB kan hierbij bevestigen dat ik wel degelijk kip kan eten zonder bepaalde delen van mijn lichaam onder te smeren
quote:
quote:
Er was natuurlijk de kip die ik in mijn broek stak, maaar...quote:
Nee hoor, gewoon even mn hart luchten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:31 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zit je iets dwars Kn0x? Je column was nogal bitter
Ik moest er smakelijk om lachen in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon even mn hart luchten.
Blij dat mensen geamuseerd raken van mijn woordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik moest er smakelijk om lachen in ieder geval
quote:Het is zo mooi
Ja, de vriendin van mijn beste vriend is ook mooi, dat betekent niet dat ik haar op achterbank van mijn auto moet nemen als een loopse straathond.
Heb je ooit op mac spul / osx gewerkt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Blij dat mensen geamuseerd raken van mijn woorden
wie wil dat nouquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je ooit op mac spul / osx gewerkt?
Geen kipgezichtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef Gamer_V het volgende:
GB kan hierbij bevestigen dat ik wel degelijk kip kan eten zonder bepaalde delen van mijn lichaam onder te smeren
Valide vraagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En waarom lees ik sex ipv osxquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kortstondig. Een vriendin van is Apple-fanaat en daar heb ik even kunnen spelen. en ik vat waar je heen gaat, het werkt goed, dat ontken ik ook niet. Maar is het de 300 euro extra waard?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omdat jij GameBabe bent..quote:
het oog ziet wat de hersenen willen zienquote:
HELLS TO THE FUCK YES KN0X.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kortstondig. Een vriendin van is Apple-fanaat en daar heb ik even kunnen spelen. en ik vat waar je heen gaat, het werkt goed, dat ontken ik ook niet. Maar is het de 300 euro extra waard?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben het met je eens trouwens dat elke mongool die een ideologie hanteert naar het gebruik van zijn merk laptop pertinent geruimd moet worden trouwens
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nee omdat mijn ringvinger langer is dan mijn wijsvingerquote:
Is het alweer vrijdag fap dagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee omdat mijn ringvinger langer is dan mijn wijsvinger
elke dag is fap dag!quote:
maar niet elke dag is vrijdag fapdag!quote:
True dat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
maar niet elke dag is vrijdag fapdag!
Precies alleen dagen met de D is fapdag!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
maar niet elke dag is vrijdag fapdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee GameBabe, hoe staat het eigenlijk met jouw functie als Gamedeveloper Extraordinaire? Heb je er al een tijdje niet meer over gehoord! Te druk met phd?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee GameBabe, hoe staat het eigenlijk met jouw functie als Gamedeveloper Extraordinaire? Heb je er al een tijdje niet meer over gehoord! Te druk met phd? De_Kok?
Is het niet met see-oh-see-kaa?quote:
Het stond tijdens mijn scriptie/ik heb een nieuw vriendje fase even op een iets lager pitje, maar we zijn leeftijdsrating amerika aan het aanvragen omdat we inmiddels ook een contract met SCEA hebben en ik ben een nieuwe game aan het makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Gamebabe, doe hier eens op reageren!
[..]
En die jongen moet ook regelmatig besprongen worden jaquote:
Nieuwe game helemaal los van Snake Warriors of juist nu de uitgebreide PC-versie afmaken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het stond tijdens mijn scriptie/ik heb een nieuw vriendje fase even op een iets lager pitje, maar we zijn leeftijdsrating amerika aan het aanvragen omdat we inmiddels ook een contract met SCEA hebben en ik ben een nieuwe game aan het maken
Eerst nog even een kleintje tussendoor om wat ervaring met middleware op te doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nieuwe game helemaal los van Snake Warriors of juist nu de uitgebreide PC-versie afmaken?
Hoe kwamen we nou op dat idee eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat GB's nieuwe game zal gaan over wespen doodslaan
Je was vroeger fan van Beast Wars?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe kwamen we nou op dat idee eigenlijk?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Je was vroeger fan van Beast Wars?
[ afbeelding ]
Wazzzzzpinator!
Ehh...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hoe kwamen we nou op dat idee eigenlijk?
Ik ben niet snel jaloers maar nu wel!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef koei het volgende:
Fallen! ik heb killzone 3!
en ze hadden weer sushi en broodjes met saté! Goed geregeld allemaal
Volgende week maar koei had vandaag een interview in A'dam met de bazen van Guerillaquote:
Yay!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef koei het volgende:
Dat doet Koei goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgende week maar koei had vandaag een interview in A'dam met de bazen van Guerilla
Jonguh, jij hebt gisteren 14 uur gewerkt, laat je overuurtjes maar uitbetalen en koop em lekker zelf!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:47 schreef badboynova het volgende:
koei ik krijg 60 euro van je, want die hoef je nu niet uit te geven aan killzone (dan kan ik hem kopen)
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef koei het volgende:
Slechts 15.354 delen, je hebt dus nog het een en ander terug te lezen...quote:
Ik ga vanaf hier wel verder ok?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Slechts 15.354 delen, je hebt dus nog het een en ander terug te lezen...
edit: oops, vergeet ik nou welkom te zeggen?
Nee sorry, wij zijn de GAM R&P SC.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga vanaf hier wel verder ok?anders hou k geen gametijd meer over
edit:![]()
zomaar moet ik van jouw mijn drink geld gaan uit geven aan een game.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, jij hebt gisteren 14 uur gewerkt, laat je overuurtjes maar uitbetalen en koop em lekker zelf!
Already done!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Welkom
Gaarne wel de OP goed doorlezen..
Je lacht, maar dat is serieus hoor.quote:
Ik zal niet meer lachen en de OP met alle serieusheid doorlezenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je lacht, maar dat is serieus hoor.
Ik zal me inhoudenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Oh, leuk. Nog een vrouw.
* Kuukske schuilt voor het rondvliegend testosteron.
Nee joh, ga je gang. Ik zit prima verscholen in m'n hoekje.quote:
Daag 'm niet uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoeft niet hoor, vrouwen die gamen zijn echt wel wat gewend
liever niet ( die zijn niet meer zo strak), mijn doel groep is tussen de 80 en schijn dood ( dan weet ik zeker dat ze strakker zijn door het verschrompelen van hun unit)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toch wel boven de 18 mag ik hopen!
plus ze zeuren niet dat je teveel tijd besteed aan gamenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
liever niet ( die zijn niet meer zo strak), mijn doel groep is tussen de 80 en schijn dood ( dan weet ik zeker dat ze strakker zijn door het verschrompelen van hun unit)
quote:
Jij vindt het vast gezellig maar de rest van de SC begint dan te miepenquote:
Daar heb je toch PM voor Poit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Jij vindt het vast gezellig maar de rest van de SC begint dan te miepen
PM.. Wordt helemaal gek van het leegkieperen van die klote inbox..quote:
Hier nog een kwartiertje!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:29 schreef Kuukske het volgende:
Had ik trouwens al dolblij geroepen dat m'n weekend is begonnen?
jouw mag ik wel, zullen we samen op ze poit's gaan game ;pquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plus ze zeuren niet dat je teveel tijd besteed aan gamen
Daarom is er nu ook DM. Denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Poit het volgende:
[..]
PM.. Wordt helemaal gek van het leegkieperen van die klote inbox..
Wel veilig hm. Mét arm-strap als je gaat Wii-en.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
jouw mag ik wel, zullen we samen op ze poit's gaan game ;p
Met je blote ballen op de bank?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
jouw mag ik wel, zullen we samen op ze poit's gaan game ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |